Vergis je niet. In tegenstelling tot een hoop andere dingen lopen we qua mobieltjes voor op Amerika!quote:GENETX schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:54:
Dat laatste lijkt me op zich niet echt logisch. Er zou dus op dit moment zo ongeveer een "Final hardware" zijn met Beta ROM. September lijkt me toch logisch dan. Nog anderhalve maand Beta ROM. Dan nog wat bugs pletten in een RC voor september. Dan kan ie in massaproductie (je gaat nl niet telefoons uitrusten met een beta ROM, en die flash je achteraf ook niet 1 voor 1) om midden september in de winkels te liggen. Lijkt me aannemelijk.
Een latere release in de VS klinkt me dan ook helemaal niet vreemd in de oren. Toestellen die wij al lang hebben, komen nu pas uit in de VS, of komen er helemaal nooit. Ik heb het nooit helemaal goed begrepen, maar nieuwe toestellen moeten in de VS gekeurd worden door de FCC. Daar gaat waarschijnlijk ook aardig wat tijd over heen!
Om te reageren op de reply's hierboven. Het zou inderdaad wel een redelijk meesterlijke zet zijn als de 24e september de release datum wordt. De volgende vraag die dan gelijk bij mij op komt, wordt dat dan een global launch, een Aziatische launch of is het de launchdate vor Europa!
24 september is nog "maar" een goede twee maanden. Mijn M600i begint stukje bij beetje de geest te geven, dus die X1 kan wat mij betreft niet snel genoeg komen!