Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Reg. datum: 12 november 2006
Reg. datum: 04 januari 2005
Ik vind het wel vet als schermpjes zo openklappenquote:joedy87 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 23:27:
[...]
Nou vind de X1 toch echt wel veeeeeel mooier dan dit cheap-uitziende ding
Check hoe die openklapt hahaha, lachwekkend
Als je deze review checkt, zie je dat de camera meer dan in orde isquote:stephenophof schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:40:
Die 3.2 mp valt me dan nog ietsjes tegen als ik zo naar de specs kijk. Maar er zal natuurlijk wel een goeie Cybershot/Carl Zeiss-lens in zitten. Hopelijk dat ze die 3.2 mp nog naar 5.0 mp brengen, dan koop ik m zeker weten
geertt wijzigde dit bericht 07-07-2008 11:46 (47%)
Ik denk het niet. Ik denk dat (net als bij de Creative Zen Vision:M) je 3,5mm jack plug je antenne is. Daarmee kun je al radio luisteren. Je ontvangst wordt nog beter als je er gewoon dopjes in hangt waardoor je antenne zeg maar groter wordt.quote:Xof schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:36:
Ik ga ervan uit dat het zo blijft, dus dat de headset je FM is. Maar eigenlijk is dat niet meer van deze tijd, want dit gaat dan niet werken als je een bluetooth headset hebt.
Ja ik weet het, het is nog steeds je headset maar toch iets anders. Je hebt hem niet nodig, alleen voro beter bereik. Daarnaast weet ik niet hoe het zit bij SE, maar voor FM op mn Nokia MOET ik mijn headset dus inpluggen. Dat zou hiermee dus niet nodig zijn en zal werken met alle dopjes.
Over de megapixels. Doe mij maar 3,2 MP. Dat is meer als genoeg voor zo'n kleine sensor. Veel tweakers laten zich verleiden door het MP geweld terwijl het niks zegt. Meer MP betekend minder oppervlakte waar licht op valt voor de foto (zie het als een raster, de hokjes zijn je pixels). Dat resulteerd in meer ruis en minder goede foto's. Daarnaast is een lens ook zo belangrijk.
Kortom, met een mobiel kun je toch amper goede foto's maken, zeker met dit soort mobieltjes. Pas als een mobiel echt een grotere sensor mee krijgt en een lens is het te doen. Deze foto's zijn leuk voor op je mobiel, maar niet om als camera te gebruiken IMO.
Ik durf te wedden dat een SE X1 in deze vorm met 5MP nog mindere foto's gaat schieten als een 3,2MP camera van 5 jaar geleden.
GENETX wijzigde dit bericht 07-07-2008 12:12 (32%)
Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE
Reg. datum: 10 augustus 2003
Ja bij SE kun je dus ook alle dopjes inpluggen, maar SE heeft nog nooit van hun standaard aansluiting afgeweken en daar moet je dus eerst de SE connector (met draad) aansluiten en daaraan kun je de oordopjes aansluiten. Alleen de connector aansluiten was al wel voldoende, maar dan nog had je er een irritante draad aanzitten.quote:GENETX schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:09:
[...]
Ik denk het niet. Ik denk dat (net als bij de Creative Zen Vision:M) je 3,5mm jack plug je antenne is. Daarmee kun je al radio luisteren. Je ontvangst wordt nog beter als je er gewoon dopjes in hangt waardoor je antenne zeg maar groter wordt.
Ja ik weet het, het is nog steeds je headset maar toch iets anders. Je hebt hem niet nodig, alleen voro beter bereik. Daarnaast weet ik niet hoe het zit bij SE, maar voor FM op mn Nokia MOET ik mijn headset dus inpluggen. Dat zou hiermee dus niet nodig zijn en zal werken met alle dopjes.
Dus SE zou het nu om kunnen gooien nu ze met de 3,5mm werken. Ik ben benieuwd
Maar als de data abo's allemaal wat sneller worden kan er gewoon internetradio gebruikt worden en is FM al helemaal niet interessant meer.
Ow en over 5MP. Ik heb nu een LG met 5MP, maar dat zijn superbrakke foto's. De K serie met 3,2MP van SE doet dat toch stukken beter.
Xof wijzigde dit bericht 07-07-2008 12:38 (5%)
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Op mijn TyTN II staat ook de flipklok van die diamond. Als zoiets in trek komt zijn het de eerste dingen die nagemaakt zullen worden!quote:patrick1988 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:59:
Wel nu hoor ik dan wel weer van een maat die heeft een HTC Touch Cruise dacht ik, dat ie wel dingen van de diamond kan gebruiken op zijn mobiel, allemaal gecrackte dingen. We zullen het wel merken als ie uit is!
http://www.throttlelaunch...ases/66-091-beta-released
Reg. datum: 21 mei 2008
Ik zelf heb HI onbeperkt online, en hierbij is streaming niet toegestaan.quote:Xof schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:36:
...
Maar als de data abo's allemaal wat sneller worden kan er gewoon internetradio gebruikt worden en is FM al helemaal niet interessant meer.
...
Dan blijft de FM ontvanger dus nog steeds erg fijn!
Dan is dat onbeperkt ook niet heel fijn..quote:SimonvT schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:42:
[...]
Ik zelf heb HI onbeperkt online, en hierbij is streaming niet toegestaan.
Dan blijft de FM ontvanger dus nog steeds erg fijn!
Ik heb dan T-mobile met onbeperkt datalimiet en mag je dus wel streamen, maar is de snelheid net iets te langzaam.
Maar het kan toch niet heel lang meer duren voordat je gewoon normaal radio kan streamen.
Reg. datum: 04 oktober 2004
Toch is dit nu het 3e deel... kan me niet voorstellen dat er nog veel "nieuws" is wat er niet in de vorige delen staat..
het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit
Reg. datum: 03 juli 2008
Reg. datum: 12 oktober 2001
Helemaal me eens, volgens mij kan je hem (de Topic) beter dicht doen.quote:skaars schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:09:
Je mag het niet over abonnmenten hebben, discussie over de type geheugenkaartjes wordt niet gewaardeerd, het melden van levertijden is verboden, vergelijken met je huidige mobiel cq. een ander toestel is niet toegestaan en op het vermelden van de prijs staat de doodstraf... eigenlijk lijkt het erop dat de mods liever hebben dat je helemaal niets zegt!
Toch is dit nu het 3e deel... kan me niet voorstellen dat er nog veel "nieuws" is wat er niet in de vorige delen staat..
Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat er nog nieuws komt dat dan al niet in de vorige delen staat vermeld, rest alleen de vragen die niet mogen volgens de mods.
Misschien is het beter om dit soort reacties in het feedback topic te plaatsen en daar om uitleg te vragen (heb ik ook gedaan).quote:r.platenkamp schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:56:
[...]
Helemaal me eens, volgens mij kan je hem (de Topic) beter dicht doen.
Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat er nog nieuws komt dat dan al niet in de vorige delen staat vermeld, rest alleen de vragen die niet mogen volgens de mods.
On:
Ik ben toch heel erg benieuwd naar het keyboard. Heb gister even met een samsung met keyboard gespeeld maar ik had daar al snel last van de te dicht op elkaar geplaatste toetsen. (zaten zoals bij de touch pro). Ik hoop dus dat ik voor de telefoon goede vingers heb. Wat is de ervaring van die gebruiker die hem al heeft (ergens in het topic zwerft hij rond).
De Apen | Dutch Power (Apes)(Cows) | http://www.deapen.nl
Reg. datum: 21 mei 2008
Klopt. Het is maar saai geworden hier vind ik, eerst was het best gezelligquote:skaars schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:09:
Je mag het niet over abonnmenten hebben, discussie over de type geheugenkaartjes wordt niet gewaardeerd, het melden van levertijden is verboden, vergelijken met je huidige mobiel cq. een ander toestel is niet toegestaan en op het vermelden van de prijs staat de doodstraf... eigenlijk lijkt het erop dat de mods liever hebben dat je helemaal niets zegt!
Maar zolang er niets meer te melden valt zal het hier dood blijven. Dus reken maar tot oktober zeker!
We hebben besloten dat releasedata in de grote topics gemeld mogen worden, mits: het toestel nog niet uit is en het bericht is voorzien van een bronvermelding. Berichten over welke shops een bepaald toestel wanneer en voor welke prijs gaan leveren, willen we niet zien. Inhoudelijk voegt dat niets toe, daarnaast weet een beetje Tweaker deze informatie te vinden zonder hulp. Als dit soort berichten toch in de grote topics worden gepost, dan zullen we daar tegen optreden.
Voor de zekerheid nog de melding dat berichten zoals 'tsjemig, ik had gehoopt dat hij eerder kwam' niet wenselijk zijn.
Reg. datum: 09 juli 2008
Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic
Doe het daar is en die laatste opmerking mag je laten
DaannO wijzigde dit bericht 09-07-2008 00:34 (78%)
Mij maakt de levertijd niet zoveel uit. Ik moet nog een klein jaar met dit abonnement doen.. Misschien is er tegen die tijd al een nieuwe smartphone beschikbaar die nog beter, nog mooier is.. Maar tot die tijd blijf ik erg gecharmeerd door de SEX1...
Enige wat ik graag zou willen zien is tomtom werkend op dat ding...
Beter 1 koei in de melkput, dan 10 paarden in een onderlopende kwelder. Negers Main Proxy OGR Stats
Tuurlijk werkt TomTom daarop, het heeft tenslotte in Windows Mobile OS.quote:Reneger schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:04:
Mij maakt de levertijd niet zoveel uit. Ik moet nog een klein jaar met dit abonnement doen.. Misschien is er tegen die tijd al een nieuwe smartphone beschikbaar die nog beter, nog mooier is.. Maar tot die tijd blijf ik erg gecharmeerd door de SEX1...
Enige wat ik graag zou willen zien is tomtom werkend op dat ding...
Het hangt dus niet alleen van het OS af, er zijn nog een aantal randvoorwaarden.
En waar ik overigens ook op doel, er zit een interne GPS in, als het goed is. De vraag is of deze door TT ondersteund wordt.
Beter 1 koei in de melkput, dan 10 paarden in een onderlopende kwelder. Negers Main Proxy OGR Stats
Je kunt deze vraag misschien aan die bengalboy voorstellen? Die geeft namelijk ook antwoorden op vragen van gebruikers. Misschien kun je achterhalen wat voor gps chip erin zit. Dan weet je gelijk of tomtom erop draait.quote:Reneger schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:57:
Dat zegt niet alles. Mijn huidige telefoon, samsung I600, kon ik onder Windows Mobile 5 geen tomtom aan de praat krijgen. Onder Windows Mobile 6 weer wel.
Het hangt dus niet alleen van het OS af, er zijn nog een aantal randvoorwaarden.
En waar ik overigens ook op doel, er zit een interne GPS in, als het goed is. De vraag is of deze door TT ondersteund wordt.
De Apen | Dutch Power (Apes)(Cows) | http://www.deapen.nl
GPS chip maakt volgens mij niet zoveel uit, zolang het NMEA (zo uit mn kop) protocol maar gesproken wordt.
Persoonlijk zou ik natuurlijk het liefst een SiRFstar III chipset erin willen.. Sony staat wel onder fabrikanten die hem gebruikt.. Dus wie weet..
De MTK chipset is op vele fronten beter dan de SiRFStar III.