Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 maart 2000

Ik heb die decoder eind juli voor 39,95 besteld. Tot op de dag van vandaag nog steeds niet binnen. Wel na 2 dagen een brief met abonnementswijziging. Ziggo bellen heeft geen zin, na 15 min. opgehangen, later nog eens geprobeerd maar toen lag zelfs het hele callcenter er daar uit. Netwerk bezet. Gister nog geprobeerd, weer meer dan 10 min. wachtrij. Ik ga dat niet betalen.
Emailtje gestuurd een week terug, geen reactie op... ik wordt zo moe van Ziggo. Een maand wachten is echt te lang, dan had ik het liever in de winkel gehaald.

Daarnaast kan ik nog digitenne halen (maar zal wel niet mooi zijn op een hdready toestel -al is die sd-decoder eigenlijk ook niet de juiste keuze voor een hd-readytoestel, maargoed- ) of digitale tv van XMS, want heb hier glasvezel liggen.

Waarom dan Ziggo? Omdat ze digitaal veel meer zenders aanbieden dan XMS.

Iemand anders ook zo lang moeten wachten op de decoder? Casema was eigenlijk ook altijd al een ramp, werkte het, dan was het goed, had je problemen, maak dan je borst maar nat :'(

Een der antidigibeet
Reg. datum: 04 juni 2005

quote:
snoeki schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:58:
Dat was een aparte ervaring om de eredivisie aan te vragen, een buitenlandse vrouw met een aardig accent had de bestelling opgenomen en stelde voor om een mondelinge band opname te gaan maken? Geen idee wat ze bedoelde, maar afijn, ze lezen dus alle voorwaarden op en daar moet je elke keer ja op zeggen en dat gaat als bewijs dienen als er problemen ontstaan? Ze nemen dat deel van het gesprek op voor zover ik het begrijp (ze had het althans over de opname starten en stoppen).

Vreemd, kennelijk is een mondelinge overeenkomst die niet op band staat niet meer rechtsgeldig? Maar ik heb het aangevraagd en hoop vanaf morgen te kunnen kijken. Ik heb niks gehoord dat ik 48 uur moet wachten? Ik zal vanavond wel even zien, eerst maar die decoder weer uit het stof halen. Eindelijk eens na 3 jaar tijd een kanaal waar ik digitale tv voor wil kijken.
Bandopname -O-

Wat is hier aan de hand? Heeft het RIFD ineens een vinger in de pap bij Ziggo?!
Hun de voorwaarden laten voorlezen? Ik wil zelf een kopie van de voorwaarden en ik lees heel wat vlugger dan dat voorgelees.

Toen ik me aanmelde in 2004 kon dat gewoon via een telefoontje en je kreeg je stuf thuisgestuurt. Je gaat me toch niet zeggen dat ze serieus bandopnames maken en dat ze dat aankondigen??
Ik moet 'ja' zeggen en ze nemen dat op? Dan lok je mij uit om daar kutgein mee uit te halen, zielig gedoe :N

Dat gaat me 2 strepen te ver en niet 1 streep. Ben blij dat mijn contract per 01-10-08 verloopt en ik een PIT abonnement heb en daarvan was het een kwestie van de gegevens op metjelaptoponline.nl invullen, even een kopietje maken van je bankpas en ID (daar kan ik zeker mee inkomen), maar alles is via papier afgehandeld en ik heb niemand zover gesproken. Dat noem ik vertrouwen in de klant hebben inderdaad zoals je aanhaalt.

Nee, ik heb er geen goed woord van over en nu cancel ik mijn opzegging zékèr niet.

Het is 's-nachts kouder dan buiten

Een der antidigibeet

quote:
Dijkhuis schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:47:
[...]

Bij mij was het deze week snel geregeld. Maar ze hadden er wel bij mogen vertellen dat m'n mailbox kleiner is geworden, ik kreeg geen mail meer en dat bleek dus te komen doordat mijn mailbox vol zat. :(
Gmail is wijd verspeidt ;)
Ik heb 7070 MB op mijn Gmail en dat dient prima om wat te bewaren, ook van mezelf :)

Reg. datum: 04 december 2007

Mailbox? Ik heb niet eens een mail adres gekregen. Hoeft van mij ook niet, gebruik toch ook andere provider.

Reg. datum: 06 augustus 2001

quote:
Rogresalor schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:24:
Je gaat me toch niet zeggen dat ze serieus bandopnames maken en dat ze dat aankondigen??
Ik moet 'ja' zeggen en ze nemen dat op? Dan lok je mij uit om daar kutgein mee uit te halen, zielig gedoe :N
Dat is dus exact wat ze doen. Ik kreeg niet eens een uitleg. Ik moest vragen wat ze met bandopname bedoelde en toen werd er verteld dat ze het gesprek ging opnemen en de voorwaarden ging voorlezen en moest ik ja zeggen.

Dus dan krijg je het volgende:

Helpdesk: Klopt het dat u meneer xxx bent, wonende te xxx etc. ?
Klant: ja
Helpdesk: Gaat stuk voorwaarden voorlezen. Bent u hiermee akkoord?
Helpdesk: Uw rekeningnumer is xxx, klopt dat?

etc. Duurt ongeveer 2 tot 3 minuten en dan wordt de bandopname gestopt en is het klaar.

Echt bizar, ik kreeg ook al een boekwerk thuis met de voorwaarden van Ziggo tijdje terug. Net of ik dat ga doorlezen?

Het gaat mij alleen om de eredivisie, die 10 euro betaal ik toch per maand? Ik snap het probleem niet. Een paar jaar geleden belde je en klaar was het. Maar nu?

Aan de andere kant begrijp ik het. Mijn buurman heeft net als ik Telfort internet. Hij heeft veel problemen en wil nu de boel van de muur trekken en het bij iemand van Telfort op het bureau gooien. Hij heeft helpdesk al gebeld en hiermee gedreigd. Kreeg hij vervolgens te horen: u bent met de voorwaarden akkoord gegaan. Zijn reactie: heb ik iets getekend? Nee, dus stap maar naar de rechter.

Ik heb het voor hem online aangevraagd en ben voor hem akkoord gegaan met de voorwaarden. Dus feitelijk heeft hij niet de voorwaarden getekend lijkt mij?

Nog een opmerking: de bandopname kreeg ik alleen bij de helpdesk die mij belde (ik liet mijn nummer achter op de site om teruggebeld te worden). Toen ik 's avonds nog geen eredivisie had heb ik zelf met de helpdesk gebeld en toen kon men niks vinden en regelde men het gelijk voor mij. Toen was er geen bandopname ofzo.

snoeki wijzigde dit bericht 29-08-2008 13:28 (40%)

Zeg maar Meik...

quote:
[...]
Toen ik me aanmelde in 2004 kon dat gewoon via een telefoontje en je kreeg je stuf thuisgestuurt. Je gaat me toch niet zeggen dat ze serieus bandopnames maken en dat ze dat aankondigen??
[knip]
Nee, ik heb er geen goed woord van over en nu cancel ik mijn opzegging zékèr niet.
Pfff...wat doe je moeilijk? Bang dat die band tegen je gebruikt wordt?
Bandopnamen maken is heel gewoon bij telefonische sales. En dat doen ze niet om jou te pesten, maar om de minder betrouwbare medemens mee te kunnen confronteren. Je onderschat/vergeet hoe slinks mensen kunnen zijn als ze zelf weer eens iets stoms hebben gedaan.
Voorbeeld:
Man bestelt Voetbal kanaal en zijn vrouw wil dat niet. Stel krijgt ruzie en meneer wil er weer vanaf. Nou, dat kan dus niet, want hij zit er voor een jaar aan vast. En dán komen ineens de smoesjes en de leugens. Meneer is erin geluisd; hij dacht dat het een proefabo was; hij heeft er nog naar gevraagd. Noem maar op. Nu kunnen ze 'm confronteren met de band als bewijs dat alles is gezegd en begrepen. Of denk je dat Ziggo voor de grap een installatie van vele duizenden euro's gaat neerzetten. Zit Mr.Ziggo in het weekend bandjes te verknippen om je erin te luizen?

De klanten vragen uiteindelijk zelf om deze onzin.

Oh no! What a mad blundering, incredibly handsome young nincompoop I've been!

Een der antidigibeet

Dan valt me de eerlijkheid van mijn medemens me diep tegen.

Triest :N

Reg. datum: 02 maart 2000

quote:
Rogresalor schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:24:

Voor contracten via telefoon is het heel normaal om het (digitaal) op te nemen.
Eerlijkheid van de medemens? Dit is 2008. :|

Zeg maar Meik...

quote:
Rogresalor schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:24:
Een beetje rondkijken hier op Tweakers is al voldoende. Het standaardantwoord als iemand instabiliteit met zijn computer ondervindt is: check je voeding. Regelmatig lees ik dan ook het voorstel om een nieuwe te bestellen en als het niets helpt, het ding terug te sturen. Je mag immers binnen een week toch nog afzien van de aankoop. Dát vind ik pas triest.

En wat betreft 'het is 2008': dit soort dingen zijn van alle tijden en universeel. Mensen zien dat soort dingen vaak niet eens als bedrog of diefstal. Het komt toch van de grote hoop is een veelgehoorde kreet. En wie heeft er nooit een klusje zwart gedaan?

Genoeg moralistisch gedoe: back to good old Ziggo Bashing! :+

Reg. datum: 22 juli 2006

Eindelijk weer eens een rekening ontvangen sinds 28 mei.. staat nog niet online, wel per post ontvangen.. alles klopt helemaal! alleen 9.50 verzendkosten is een beetje jammer.. die decoder hadden we niet nodig gehad en om gevraagd want we hadden er al eentje ;) uiteindelijk verkocht voor 60 euro, dus 50 euro winst netto...
voor de rest werkt het allemaal perfect nu, dus tevreden over ziggo :)

Zeg maar Meik...

The Pulse heeft gewerkt. Ik heb iig nu toestemming van Ome Ziggo om Eredivisie te kijken.

en dat voor een voetbalhater

Reg. datum: 04 december 2004

Mijn moeder probeert nu al tijden haar KPN nummer geporteerd te krijgen naar Ziggo.
Het wil nog niet echt vlotten. De helpdesk ziet wel dat het porteringsformulier is aangekomen.
Men kan echter verder niets doen, die porteringsafdeling is blijkbaar onbereikbaar.
Jammer want het KPN abonnement loopt nu maar door.
Ik kan niet echt veel vinden op internet over structuele problemen op dit gebied.
Waarschijnlijk dus een geval van dikke pech.

Reg. datum: 02 december 1999

quote:
mphilipp schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:09:
The Pulse heeft gewerkt. Ik heb iig nu toestemming van Ome Ziggo om Eredivisie te kijken.

en dat voor een voetbalhater
Ik nog niet..
Zal na het weekend wel actief worden ofzo :P

Bellen doe ik niet thuis, duurt me te lang.
Reg. datum: 22 juli 2006

Weer iets vreemds...
zat vanavond even door de kanalenlijst te bladeren, en zag 4 nieuwe Eredivisie Live erbij staan. Ik even proberen voor de grap.. en ik kan ze gewoon kijken! ze zijn niet versleuteld... en dat terwijl we er geen abo voor hebben ;) vanavond dus gewoon de opening van de competitie kunnen zien.. meer mensen die dit hebben? ze staan op kanaal 421 t/m 424

Hugo__Boss wijzigde dit bericht 29-08-2008 23:20 (4%)

Reg. datum: 15 juni 2008

Wij hebben dus wel besteld (Eredivisie Live), maar aangezien we geen bevestiging hebben gehad (voor de duidelijkheid, voor er mensen gelijk commentaar hebben.. wij hebben gebeld, aangezien via de site een drama was.. duidelijkheid bestaat bij Ziggo niet) waren we bang dat het niet doorging.
En gelukkig ging het dus wel door, ze zijn dus wel enigzins te vertrouwen qua dingen regelen via de telefoon.

Reg. datum: 26 oktober 2005

Zo. Vandaag precies twee weken geleden dat m'n digitale-tv signaal werd gestopt. Nu, vijf telefoontjes later, "uiteraard" nog steeds geen beeld en niemand die me kan helpen omdat er "een order open staat" en er niéts gedaan kan worden tot die behandeld is.

De rekeningen krijg ik wel op tijd, uiteraard, waar ook dubbel is gerekend aangezien ze Z1 tv en All-in-1 hebben laten overlappen. Maandag maar weer bellen dus, nu voor twee kwesties. |:(

Nickname does not reflect reality

Reg. datum: 16 december 2002

Nieuws voor de oude Orange & @home klanten

NIEUWS: Migratie @home & Orange klanten NIEUWS

De Omzetting van de @home klanten gaat nu eindelijk gebeuren..

Ardon wijzigde dit bericht 30-08-2008 17:58 (46%)

Schaakspin!

Mede ziggo klanten.. Omdat ik niet dit topic wil vervuilen en niet af wil dwalen heb ik een apart topic gemaakt, maar wellicht willlen jullie er alsnog jullie licht op schijnen? Ziggo internet uitval

Alvast bedankt :)

C2D E6300@2.8ghz, Asus p5b, 2x 512 mb OCZ Gold + 2x 1gb OCZ platinum, Sapphire hd4870, 320 gb hdd 7200.10 barracuda Laptop: IFL90, T7100, 1x1gb, 8600M GT, 7200 rpm hdd

Reg. datum: 10 januari 2008

Hallo allemaal,

ik heb dus ook eredivisie live besteld via internet. Vrijdag en zaterdag gewoon kunnen kijken, maar na de wedstrijd van psv krijg ik opeens in beeld E38 Programma is momenteel niet beschikbaar. Weet iemand misschien hoe dit kan of heeft iemand anders hier ook last van?

Heb al een mailtje gestuurd naar de klantenservice maar wordt zoals gewoonlijk niet op gereageerd, bellen is helemaal een ramp..Duurt enorm lang..

Reg. datum: 03 augustus 2004

Eerst was MTV een paar dagen dood. Geen signaal. En wat kijken we nu?
MTV Duitsland... Na toll

MTV bitte, motz meine Karre auf!

(regio venlo)

Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda

Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
[...]

Bandopname -O-

Wat is hier aan de hand? Heeft het RIFD ineens een vinger in de pap bij Ziggo?!
Hun de voorwaarden laten voorlezen? Ik wil zelf een kopie van de voorwaarden en ik lees heel wat vlugger dan dat voorgelees.

Dat gaat me 2 strepen te ver en niet 1 streep. Ben blij dat mijn contract per 01-10-08 verloopt en ik een PIT abonnement heb en daarvan was het een kwestie van de gegevens op metjelaptoponline.nl invullen, even een kopietje maken van je bankpas en ID (daar kan ik zeker mee inkomen), maar alles is via papier afgehandeld en ik heb niemand zover gesproken. Dat noem ik vertrouwen in de klant hebben inderdaad zoals je aanhaalt.

Sjonge hee, wat een hersenloos gezwam van je... Niet echt het niveau dat we hier gewend zijn hoor... En bedoel je met RIFD soms de AIVD? Ach ja, dat lijkt ook zo op elkaar....

Reg. datum: 06 augustus 2001

quote:
Hugo__Boss schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:20:
zat vanavond even door de kanalenlijst te bladeren, en zag 4 nieuwe Eredivisie Live erbij staan. Ik even proberen voor de grap.. en ik kan ze gewoon kijken! ze zijn niet versleuteld... e
Ik heb een abonnement, maar het werkte bij mij niet voordat ik 2 keer gebeld had (preview periode verlopen gaf mijn oude trouwe panasonic decoder aan). Maar het weekeinde vertelde ik wat vrienden dat ik dit abonnement genomen had en reactie vriend 1: dat zit gratis in mijn kpn digitale tv pakket en reactie vriendin 2: dat zit ook gratis bij upc erin en ze had het over 2 kanalen die ze gratis had?

Nouja, hopen voor diegene dat het gratis blijft werken, mooi meegenomen.

Hoop trouwens wel dat ziggo snel met wat meer info komt over de programmering van de eredivisiekanalen, ik krijg alleen maar in mijn beeld dat er teletekst is (behalve bij de live wedstrijden), maar er worden dan bijv. wel herhalingen uitgezonden. Maar je moet dus maar wat zappen en kijken wat er uitgezonden wordt, want je kan dit nergens nazien?

Wel heerlijk om om 02:30 nog een wedstrijd te kunnen kijken, alleen gaat het wel ten kosten van je nachtrust :o

Zeg maar Meik...

quote:
snoeki schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:32:
[...]
Maar je moet dus maar wat zappen en kijken wat er uitgezonden wordt, want je kan dit nergens nazien?
Voetbalfans weten toch wanneer FC Knudde moet spelen?
En er is natuurlijk die wonderbaarlijke uitvinding Internet, waar via de EPG ook al naar verwezen wordt:
quote:
Voor informatie met betrekking tot de programmering: raadpleeg www.eredivislive.nl

10100111001
Reg. datum: 16 februari 2004

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: