Reg. datum: 02 maart 2000
Reg. datum: 02 maart 2000
Ik heb die decoder eind juli voor 39,95 besteld. Tot op de dag van vandaag nog steeds niet binnen. Wel na 2 dagen een brief met abonnementswijziging. Ziggo bellen heeft geen zin, na 15 min. opgehangen, later nog eens geprobeerd maar toen lag zelfs het hele callcenter er daar uit. Netwerk bezet. Gister nog geprobeerd, weer meer dan 10 min. wachtrij. Ik ga dat niet betalen.
Emailtje gestuurd een week terug, geen reactie op... ik wordt zo moe van Ziggo. Een maand wachten is echt te lang, dan had ik het liever in de winkel gehaald.
Daarnaast kan ik nog digitenne halen (maar zal wel niet mooi zijn op een hdready toestel -al is die sd-decoder eigenlijk ook niet de juiste keuze voor een hd-readytoestel, maargoed- ) of digitale tv van XMS, want heb hier glasvezel liggen.
Waarom dan Ziggo? Omdat ze digitaal veel meer zenders aanbieden dan XMS.
Iemand anders ook zo lang moeten wachten op de decoder? Casema was eigenlijk ook altijd al een ramp, werkte het, dan was het goed, had je problemen, maak dan je borst maar nat
Emailtje gestuurd een week terug, geen reactie op... ik wordt zo moe van Ziggo. Een maand wachten is echt te lang, dan had ik het liever in de winkel gehaald.
Daarnaast kan ik nog digitenne halen (maar zal wel niet mooi zijn op een hdready toestel -al is die sd-decoder eigenlijk ook niet de juiste keuze voor een hd-readytoestel, maargoed- ) of digitale tv van XMS, want heb hier glasvezel liggen.
Waarom dan Ziggo? Omdat ze digitaal veel meer zenders aanbieden dan XMS.
Iemand anders ook zo lang moeten wachten op de decoder? Casema was eigenlijk ook altijd al een ramp, werkte het, dan was het goed, had je problemen, maak dan je borst maar nat