Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Kale image + drivers HP + Certificaten + mcafee + updates + fingerprint reader e.d.
Is er ook een image van Windows XP 64 bit? En kun je ook aangeven wat voor partitie-indeling je wilt hebben?

Manisch positief

quote:
mMark schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:06:
[...]

Is er ook een image van Windows XP 64 bit?
Nee
quote:
En kun je ook aangeven wat voor partitie-indeling je wilt hebben?
Ja ;)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Zo, net alles binnen gekregen =]
Notebook in de lader, extra accu in de lader. Privacy filter even weggelegd omdat die niet al te makkelijk aan te brengen is en ik niet ongeduldig het scherm kapot wil maken.

Ik zit me alleen af te vragen wat ik eens zal gaan installeren. Ik speel graag echt oude games, de meeste hiervan werken nog wel op xp, op vista niet. Verder twijfel ik of mijn Norman antivir + vuurmuur wel vista ondersteunt, 64-bit iig nog niet. Aan de andere kant wil ik ook mensen kunnen helpen met vista problemen, want ik kan nu alleen xp en lager. En verder wil ik er ook nog wel Debian opzetten...:P

Ik denk dat ik zowel Vista 64 als XP als Debian erop ga zetten....hmmm...lastig

Suggesties van iemand die door mijn slechte opmaak heen kon lezen?

Norah

als jij het zó leuk vindt om met die os-en te spelen, dan zou ik zeggen pleur gewoon alles erop. 200 GB is daarvoor toch ruim voldoende, en als je een beetje serieus data gaat vergaren dan heb je toch een externe schijf nodig om alles op te slaan.

Leef je uit, en als je erachter komt hoe je dat Intel AMT aan het werk krijgt, meldt het hier even :)

Will you fucking finally quit whining and start dying?!
naar != na, is != eens

quote:
Ik heb gisteren Switch gebeld: Je krijgt bij je notebook dus een bon voor een tas, maar die kun je niet van tevoren verzilveren zodat ze die tas met je notebook meesturen. Volgens mij moet je dus naar Oldenzaal om daar je laptoptas af te halen. Ik vind het nogal een trieste zaak.
Ik heb ze net ook even gebeld, maar wat moet ik nou met een een of andere rugzak?
Als ik een rugzak had gewild had ik die er wel bij besteld; ik zie liever een korting op de bestelde hardware. Je betaald die lui 1000 euro voor een laptop met de belofte dat hij na 5 werkdagen wordt geleverd en plots duurt het enkele weken (in een markt waar prijzen elke maand enkele procenten dalen. En daarbij kan ik de laptop ook best gebruiken bij de studie..)

Net wist de beste man aan de telefoon me al te melden dat het 'waarschijnlijk' half september wordt en er niets anders te regelen valt dan een rugzak, omdat ze individuen geen aparte behandeling kunnen geven. Dat zal, maar ik heb toch echt een eigen overeenkomst met ze afgesloten |:(

Goed, mijn klacht wordt 'in behandeling' genomen, eens zien of ik een reactie terug krijg.

Norah

quote:
tastyburger schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:39:
[...]

Goed, mijn klacht wordt 'in behandeling' genomen, eens zien of ik een reactie terug krijg.
Hou ons op de hoogte, ik denk dat ik ze ook nog even een mailtje ga sturen. Die tas vind ik een aardig idee, maar totaal niet nuttig, ik heb zelf al een veel betere tas. Ik wil een dockingstation, en daar wil ik best voor bijbetalen als het echt nodig is.

naar != na, is != eens

Ik vind wel dat je een beetje moeilijk doet, natuurlijk is het prettiger als je je laptop op tijd krijgt, maar je hebt een dijk van een aanbieding met een hoop service voor een zeer sjieke prijs. Je had m zelf ook al vroeger kunnen bestellen trouwens.

Ik vind het netjes dat ze een tas cadeau doen, maar ik had geen korting verwacht.

Niet geraakt is altijd mis.
Reg. datum: 16 januari 2006

Ik zou gebeld worden wanneer de laptop klaar lag deze week, maar uit ongeduld toch maar even gemaild en uurtje later antwoord dat ik hem kon komen ophalen.
Man achter de balie vertelde me dat er gisteren 130 keer is gebeld met klachten over de levertijd :D

Hoe krijg ik nu trouwens legaal Vista 64-bit er op? Of moet ik dan eerst langs het NSC? Ik heb namelijk geen dvds er bij gekregen..

-Tim- wijzigde dit bericht 03-09-2008 18:45 (19%)

Reg. datum: 09 februari 2007

quote:
arjandijk162 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:56:
Ik vind wel dat je een beetje moeilijk doet, natuurlijk is het prettiger als je je laptop op tijd krijgt, maar je hebt een dijk van een aanbieding met een hoop service voor een zeer sjieke prijs. Je had m zelf ook al vroeger kunnen bestellen trouwens.

Ik vind het netjes dat ze een tas cadeau doen, maar ik had geen korting verwacht.
Toen wij de laptop bestelden eind juni werd ons een levertijd van 10 werkdagen beloofd.
Dus het vroeger bestellen gaat niet op in deze gevallen.
Natuurlijk is de rugzak netjes, maar je hebt er weinig aan als je zoals velen hier al een goede tas hebt. Daarom zou het netjes zijn als ze ook iets anders zouden aanbieden zodat je een keuze hebt.

quote:

Noujah, als je een bevestigingmail krijgt dat je hem op 28 juli hebt betaald en hem niet voor 1 september krijgt vind ik het toch wel een beetje slecht. Kreeg dinsdag (gisteren) een mail dat hij verzonden was, vandaag heb ik hem nog niet ontvangen...

Denk dat me gewoon een lulverhaal voorgeschoteld is. Anderen die hem later hebben besteld kregen een andere mail, dat hij deze week geleverd zou gaan worden :?.

Al met al voor de switch service hoogstens een 1. Hoop dat er weer een enquete komt, de deal was goed, maar de service gewoon baggerslecht. (Ook HP is fout trouwens, behalve Switch.)

Ik zou wel de blue-tooth muis erbij willen... handig voor presentaties.

Wat is dat toch met mensen die geen DVD's erbij krijgen... Ik hoef de komende maanden nog niet op Twente te zijn (doe meerdere studies) en heb geen zin om daarvoor naar twente te rijden. Daarnaast begrijp ik dat op NSC geen DVD's liggen?

Ik heb trouwens bericht dat ik mijn laptop kan ophalen...

Reg. datum: 09 februari 2007

quote:
SkyFlyer schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:03:
Ik zou wel de blue-tooth muis erbij willen... handig voor presentaties.

Wat is dat toch met mensen die geen DVD's erbij krijgen... Ik hoef de komende maanden nog niet op Twente te zijn (doe meerdere studies) en heb geen zin om daarvoor naar twente te rijden. Daarnaast begrijp ik dat op NSC geen DVD's liggen?

Ik heb trouwens bericht dat ik mijn laptop kan ophalen...
Blijkbaar had de eerste lading, waartoe mijn laptop behoorde, wel die cd's en dvd's erbij, de huidige lading heeft dat niet. Oorspronkelijk hoorde het er naar mijn weten ook niet bij te zitten, aangezien ons was verteld dat er Vista Business op zou staan. Bij mij installeerde de laptop in eerste instantie Windows XP Pro. Duidelijk dus een ander lading dan verwacht, maar daar ben ik stiekem wel blij mee.

Tjsa, ik wil eigenlijk meteen Vista 64-bit erop zetten... Als die DVD's er niet bij worden geleverd is dat niet echt handig... Hoop dat er toch nog een optie is om zelf je besturingssysteem te kiezen.

quote:
Evil.bean schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:08:
Tjsa, ik wil eigenlijk meteen Vista 64-bit erop zetten... Als die DVD's er niet bij worden geleverd is dat niet echt handig... Hoop dat er toch nog een optie is om zelf je besturingssysteem te kiezen.
Zelfde geld dus voor mij.. Ik installeer nu maar gewoon een gedownloade Vista Business, lijkt me dat dat gewoon kan aangezien ik deze versie bij de laptop heb gekocht. Dat ze vervolgens geen dvd's meeleveren is dan ook geen probleem zolang ze maar een key voor me hebben liggen bij het NSC :)
quote:

Noem het moeilijk doen, noem het vragen wat ze je beloofd hebben. Er wordt bij betaling een belofte gedaan over een leveringsdatum waaraan ze zich meerdere malen niet hebben kunnen houden. Natuurlijk, het is een scherpe aanbieding en dat blijft het nog steeds, maar in principe heeft een klant geen boodschap aan verkeerde inschattingen van de verkopende partij en daar mag best een fatsoenlijke compensatie tegenover staan ipv een een of ander dom rugzakje dat je toch niet gaat gebruiken.

Mannetje Pug en een stokbrood

quote:
-Tim- schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:12:
Ik zou gebeld worden wanneer de laptop klaar lag deze week, maar uit ongeduld toch maar even gemaild en uurtje later antwoord dat ik hem kon komen ophalen.
Man achter de balie vertelde me dat er gisteren 130 keer is gebeld met klachten over de levertijd :D

Hoe krijg ik nu trouwens legaal Vista 64-bit er op? Of moet ik dan eerst langs het NSC? Ik heb namelijk geen dvds er bij gekregen..
De DVD's boeien niet, het gaat om het licentiestickertje... Zit er een Vistalicentie op dan kun je de media overal vandaan halen.

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin

Norah

Staat je key niet onderop op een sticker?
edit:
Ha, GMTA!

cryforhelp wijzigde dit bericht 03-09-2008 23:05 (19%)

naar != na, is != eens

Sommige dingen zijn ook zó simpel ;)
Heeft iemand enig idee hoe die Ambient Ligth Sensor werkt, want ik heb hem nog niet aan het werk gekregen (net zo als dat Intel ATM, overigens...)?

Shetlandpony kopen? Stal 'De Zwarte Boer'

Net bericht van switch gehad. Rugzak komt vanuit HP, dus daar kunnen zij niets aan veranderen. Dat er een aantal modellen zonder DVD e.d. zijn uitgeleverd is fout gegaan, HP is aan het uitzoeken hoe dat is gebeurd. (m.a.w. de DVD e.d. hoort meegeleverd te worden)

Norah

De light sensor schakel je in met de Fn en Ftoets met dat schuine balkje. Dan moet je wel de HP quick keys unit hebben draaien.

naar != na, is != eens

quote:
cryforhelp schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:45:
De light sensor schakel je in met de Fn en Ftoets met dat schuine balkje. Dan moet je wel de HP quick keys unit hebben draaien.
Okee, krijg je daar da nog een melding van dat hij dan aan/uit staat

Dat quick keys, is die met die 'raket' in de systray, toch?

Cadezo wijzigde dit bericht 04-09-2008 14:46 (8%)

Shetlandpony kopen? Stal 'De Zwarte Boer'

Ok, ik heb hem eindelijk. Weliswaar opgehaald bij het adres waar hij fout was afgeleverd... Die meneer had er twee (!) gekregen.

Aangezet, kan ik alleen XP 32 installeren, en er is geen enkele DVD bijgekomen.
Oftewel gewoon ***. Vanavond nog gaat er weer een mailtje naar Switch hoe het hier weer mee zit.
Nadat ik ze al vol heb gespamd met mailtjes over de levertijd.

Zoals ik al zei, service 0. Diep teleurgesteld, volgend jaar weer nieuwe leverancier?

quote:
Cadezo schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:16:
Heeft iemand enig idee hoe die Ambient Ligth Sensor werkt, want ik heb hem nog niet aan het werk gekregen (net zo als dat Intel ATM, overigens...)?
Ik zie bij de bios instellingen staan dat Ambient Light standaard uit staat. Ik heb hem nu aangezet en het werkt prima =] Er staan ook een aantal AMT opties in het lijstje, maar die ga ik zo eens even bekijken :P

Edit:
Oeh! het valt me op dat er nu ook een ALS optie toegevoegd is aan quick launch buttons =] Eens even de AMT instellingen bekijken

basanas wijzigde dit bericht 05-09-2008 09:57 (12%)

Helaas, bij mij zaten de dvd's/cd's er niet bij. Er werd wel verteld, dat HP deze nog gaat naleveren, maar die moet je dan, net als de rugzak, ophalen bij het NSC.

Kwam nog wel een blonde jongen in een twingo tegen op de parkeerplaats... Iemand van hier?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws