Reg. datum: 23 juli 2005
Is er ook een image van Windows XP 64 bit? En kun je ook aangeven wat voor partitie-indeling je wilt hebben?quote:
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [UTwente] Laptopproject 2008/2009
Is er ook een image van Windows XP 64 bit? En kun je ook aangeven wat voor partitie-indeling je wilt hebben?quote:Kale image + drivers HP + Certificaten + mcafee + updates + fingerprint reader e.d.
Neequote:mMark schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:06:
[...]
Is er ook een image van Windows XP 64 bit?
Jaquote:En kun je ook aangeven wat voor partitie-indeling je wilt hebben?
Oost west, 127.0.0.1 best!
Will you fucking finally quit whining and start dying?!
naar != na, is != eens
Ik heb ze net ook even gebeld, maar wat moet ik nou met een een of andere rugzak?quote:Ik heb gisteren Switch gebeld: Je krijgt bij je notebook dus een bon voor een tas, maar die kun je niet van tevoren verzilveren zodat ze die tas met je notebook meesturen. Volgens mij moet je dus naar Oldenzaal om daar je laptoptas af te halen. Ik vind het nogal een trieste zaak.
Hou ons op de hoogte, ik denk dat ik ze ook nog even een mailtje ga sturen. Die tas vind ik een aardig idee, maar totaal niet nuttig, ik heb zelf al een veel betere tas. Ik wil een dockingstation, en daar wil ik best voor bijbetalen als het echt nodig is.quote:tastyburger schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:39:
[...]
Goed, mijn klacht wordt 'in behandeling' genomen, eens zien of ik een reactie terug krijg.
naar != na, is != eens
-Tim- wijzigde dit bericht 03-09-2008 18:45 (19%)
Toen wij de laptop bestelden eind juni werd ons een levertijd van 10 werkdagen beloofd.quote:arjandijk162 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:56:
Ik vind wel dat je een beetje moeilijk doet, natuurlijk is het prettiger als je je laptop op tijd krijgt, maar je hebt een dijk van een aanbieding met een hoop service voor een zeer sjieke prijs. Je had m zelf ook al vroeger kunnen bestellen trouwens.
Ik vind het netjes dat ze een tas cadeau doen, maar ik had geen korting verwacht.
Noujah, als je een bevestigingmail krijgt dat je hem op 28 juli hebt betaald en hem niet voor 1 september krijgt vind ik het toch wel een beetje slecht. Kreeg dinsdag (gisteren) een mail dat hij verzonden was, vandaag heb ik hem nog niet ontvangen...quote:arjandijk162 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:56:
Ik vind wel dat je een beetje moeilijk doet, natuurlijk is het prettiger als je je laptop op tijd krijgt, maar je hebt een dijk van een aanbieding met een hoop service voor een zeer sjieke prijs. Je had m zelf ook al vroeger kunnen bestellen trouwens.
Ik vind het netjes dat ze een tas cadeau doen, maar ik had geen korting verwacht.
Blijkbaar had de eerste lading, waartoe mijn laptop behoorde, wel die cd's en dvd's erbij, de huidige lading heeft dat niet. Oorspronkelijk hoorde het er naar mijn weten ook niet bij te zitten, aangezien ons was verteld dat er Vista Business op zou staan. Bij mij installeerde de laptop in eerste instantie Windows XP Pro. Duidelijk dus een ander lading dan verwacht, maar daar ben ik stiekem wel blij mee.quote:SkyFlyer schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:03:
Ik zou wel de blue-tooth muis erbij willen... handig voor presentaties.
Wat is dat toch met mensen die geen DVD's erbij krijgen... Ik hoef de komende maanden nog niet op Twente te zijn (doe meerdere studies) en heb geen zin om daarvoor naar twente te rijden. Daarnaast begrijp ik dat op NSC geen DVD's liggen?
Ik heb trouwens bericht dat ik mijn laptop kan ophalen...
Zelfde geld dus voor mij.. Ik installeer nu maar gewoon een gedownloade Vista Business, lijkt me dat dat gewoon kan aangezien ik deze versie bij de laptop heb gekocht. Dat ze vervolgens geen dvd's meeleveren is dan ook geen probleem zolang ze maar een key voor me hebben liggen bij het NSCquote:Evil.bean schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:08:
Tjsa, ik wil eigenlijk meteen Vista 64-bit erop zetten... Als die DVD's er niet bij worden geleverd is dat niet echt handig... Hoop dat er toch nog een optie is om zelf je besturingssysteem te kiezen.
Noem het moeilijk doen, noem het vragen wat ze je beloofd hebben. Er wordt bij betaling een belofte gedaan over een leveringsdatum waaraan ze zich meerdere malen niet hebben kunnen houden. Natuurlijk, het is een scherpe aanbieding en dat blijft het nog steeds, maar in principe heeft een klant geen boodschap aan verkeerde inschattingen van de verkopende partij en daar mag best een fatsoenlijke compensatie tegenover staan ipv een een of ander dom rugzakje dat je toch niet gaat gebruiken.quote:arjandijk162 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:56:
De DVD's boeien niet, het gaat om het licentiestickertje... Zit er een Vistalicentie op dan kun je de media overal vandaan halen.quote:-Tim- schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:12:
Ik zou gebeld worden wanneer de laptop klaar lag deze week, maar uit ongeduld toch maar even gemaild en uurtje later antwoord dat ik hem kon komen ophalen.
Man achter de balie vertelde me dat er gisteren 130 keer is gebeld met klachten over de levertijd
Hoe krijg ik nu trouwens legaal Vista 64-bit er op? Of moet ik dan eerst langs het NSC? Ik heb namelijk geen dvds er bij gekregen..
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin
cryforhelp wijzigde dit bericht 03-09-2008 23:05 (19%)
naar != na, is != eens
Shetlandpony kopen? Stal 'De Zwarte Boer'
naar != na, is != eens
Okee, krijg je daar da nog een melding van dat hij dan aan/uit staatquote:cryforhelp schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:45:
De light sensor schakel je in met de Fn en Ftoets met dat schuine balkje. Dan moet je wel de HP quick keys unit hebben draaien.
Cadezo wijzigde dit bericht 04-09-2008 14:46 (8%)
Shetlandpony kopen? Stal 'De Zwarte Boer'
Ik zie bij de bios instellingen staan dat Ambient Light standaard uit staat. Ik heb hem nu aangezet en het werkt prima =] Er staan ook een aantal AMT opties in het lijstje, maar die ga ik zo eens even bekijkenquote:Cadezo schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:16:
Heeft iemand enig idee hoe die Ambient Ligth Sensor werkt, want ik heb hem nog niet aan het werk gekregen (net zo als dat Intel ATM, overigens...)?
basanas wijzigde dit bericht 05-09-2008 09:57 (12%)
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos