Neok_ wijzigde dit bericht 27-07-2008 14:55 (99%)
Reden: foutje, nieuw topic komt er straks aan
Op vakantie tot 24/08 :)
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » Het Touch Diamond problemen topic
Neok_ wijzigde dit bericht 27-07-2008 14:55 (99%)
Reden: foutje, nieuw topic komt er straks aan
Op vakantie tot 24/08 :)
Peeh wijzigde dit bericht 27-07-2008 17:56 (14%)
de 5 versie gebruik ik. De 6 heb ik ook geprobeerd. (geen problemen mee gehad overigens)quote:nvidia schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 16:05:
Welke radio versie heb je? de .03 - .05 - .06 of .11??
Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)
Ik vraag me af of meerder mensen dat probleem hebben dat je backlight leakage hebt.quote:kenny89 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:49:
offtopic:
Dit is mijn tweede diamond al. De eerste ging terug vanwege een niet goed sluitende achterkant en backlight 'leakage' . Maandag een diamond gehaald en woensdag teruggebracht voor een vervangend exemplaar. De winkel waar ik mijn diamond heb gehaald heeft ze nu niet meer op voorraad, dus als ik een nieuwe wil, moet ik wachten of laten reparen dat nog langer duurt.. Ik begin mijn iPhone steeds meer te missen..
{AthlonXP 2400+, 1024 MB, GF FX5700le 256MB, WinXP SP2 NL} {HTC Touch Diamond / BlackBerry Curve 8310 / Pearl 8100} {Sony PS3} {Nikon Coolpix P5000} {Ford Sierra 2.0i DOHC GHIA-uitvoering 1992}
Ik heb maar een hard reset gedaan, soft-resets verhielpen het probleem niet. Nu kan ik in ieder geval weer SMS-en, nu maar even mijn oude contacten weer terug invoeren.quote:Peeh schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:09:
Mijn probleem is dat ik nu ineens geen SMSjes meer kan versturen.
Ik heb hem nu een kleine maand en geen last van backlight leakage. Wel een wat loszittend (klapperend) achterkant, maar een stukje isolerend materiaal verhelpt dat zo.quote:freddyathlon schreef op zondag 27 juli 2008 @ 23:07:
[...]
Ik vraag me af of meerder mensen dat probleem hebben dat je backlight leakage hebt.
Ik heb het namelijk ook op de mijne.
Precies boven de 'home' button. Die lijkt lager te zitten dan de 'back' button, en je ziet dan een streepje backlight er doorheen komen...
Dan zullen we vast niet de enige twee zijn die dit ondervonden.
Ik denk dat ik hem morgen ook ga ruilen voor een ander exemplaar.
Kan er verder op internet niet veel over vinden, maar ok. Aangezien veel mensen hier op GoT het toestel al hebben, zou ik graag weten of er meer mensen dit hebben of er even naar willen kijken.
freddyathlon wijzigde dit bericht 28-07-2008 08:58 (81%)
{AthlonXP 2400+, 1024 MB, GF FX5700le 256MB, WinXP SP2 NL} {HTC Touch Diamond / BlackBerry Curve 8310 / Pearl 8100} {Sony PS3} {Nikon Coolpix P5000} {Ford Sierra 2.0i DOHC GHIA-uitvoering 1992}
Gelukkig is er geen search en een grote topic hiervoorquote:snarf54 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:34:
Heb VF branded met versie 1.37.172.3
1)
als er iemand belt is dit bijna niet te verstaan.
is hier al een oplossing voor
2)
geluid bij ontvangen sms
volgens mij is dit met de nieuwere rom versies opgelost toch. Is dit de nieuwste ?
3)
indien er een nieuwere ROM versie is heeft iemand deze al geinstalleerd en ben je dan ook van al die VF rommel af?
Zelfde probleem hier. 1.37 NL rom. Ook na hardware reset blijft het probleem. Ik kreeg 1x die frame data melding van het apparaat en daarna helemaal niks meer. Hij geeft wel opties zoals je zegt, maar foto nemen is er niet bij en hij heeft dus geen beeld. Gelukkig heb ik hem net en valt het nog binnen de 8 dagen. Ik vrees maandagmorgen toestelletje. Die van jou ook. Reparatie dus.quote:Goldme schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:35:
Voortbordurend op het camera-probleem:
Ik heb inmiddels ook 1.35 NL geprobeerd en daar krijg ik de device.exe error als ik de camera opstart.
Als ik een foto neem duurt het een tijdje en dan krijg ik de volgende foutmelding:
"unable to capture photo. unable to get frame data from camera device"
Dit probleem zie ik vaker langskomen in de forums bij HTC toestellen. Echter, een oplossing is er nog niet genoemd. Ik begin te vermoeden dat het een hardware probleem is. Jammer dat ik hem al geflasht heb met SPL 1.40. Hopelijk komt er een goede rom aan en blijkt dit een software probleem te zijn.
Update:quote:paul0704 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:53:
Heb de TD nu 1,5wk.... Vind het apparaat niet echt snel te noemen. Mjin oude Mio168 is veel sneller. Dan bedoel ik ook het navigeren door de windows_mobile menus. Ga nog wel tweaken, maar dat zou eigenlijk niet nodig hoeven zijn. Vind het tot nu toe wel een teleurstellend toestel.
Zet ik de TouchFlow3D uit, dan gaat de snelheid met sprongen vooruit.
1) Achtergrond verlichting valt steeds terug naar de instelling: 10sec. Heb gebeld met de helpdesk en die liet mij soft-resetten, weer opnieuw aanvinken, enz... maar het hielp niet. Blijkt achteraf te komen door de toetsenblokkering. Stel ik het in op bijv. 1 min en druk daarna op (rechts-onder) toetsenblokkeren, en daarna de-blokkeren, dan staat het weer op 10 sec ! (Schijnt een bekend probleem te zijn.. maar blijkbaar niet bij de helpdesk)
2) Toestel wordt bij opladen en gebruik wel opvallend warm.
3) Accu is snel leeg. Hele nacht laden.. dan is ie bij (voor mij..) normaal gebruik aan het eind van de middag leeg. (beetje internetten, paar keer mail halen, drie telefoongesprekjes van 2 min..)
Het is mij opgevallen, dat als ik het toestel uit doe en dan s'nachts ga laden, dan blijkt s'morgens het laad-lampje nogsteeds te knipperen! Doe ik daarna het toestel aan (met lader en kabel er nogsteeds aan..) dan gaat het lampje na ongeveer een minuut wel constant branden (accu vol indicatie) Vraag mij af na hoeveel laad-tijd deze accu vol zou moeten zijn.
4) Ondanks het invullen van een bleutooth-id , geeft het toestel de naam van apparaat-id door via bleutooth..
5) Heb je het toestel via de toets rechts-onder geblokkeerd en wil je weer de-blokkeren, dan licht het scherm slechts gedimd op... in het buitenlicht zie je dan niet waar je op het scherm moet drukken om te bevestigen.
Vooralsnog zou HTC met spoed moeten werken aan een gratis (NL) update. Zeker nu het toestel met zoveel 'tamtam' is gelanceerd...!! HTC denk aan uw goede naam !
Hehe, mijn broer heeft precies hetzelfde gehad met TomTom. Denk je vriendelijk te zien om netjes de software te kopen, maar toen zijn telefoon vervangen was snakte hij naar een illegale versie. Zoveel moeite koste het om TomTom ervan te overtuigen dat zijn telefoon vervangen was door een nieuwe.quote:paul0704 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 03:02:
[...]
Update:
Toestel is voor mijn vakantie opgehaald door HTC (Eurotwice).
Nu weer terug na 4wk. Heb een hele nieuwe gehad.
Nu dus ook een nieuwe imei.....
Toestel werkt nu naar behoren. Zojuist update naar 1.93.404.1NLD.
Nu geen problemen meer gehad. (al blijft mijn oude vertrouwde MIO168 veel sneller in windows)
Batterij gaat plm. 1,5 dag mee.... maar dat is een algemeen probleem.
Door de nieuwe EMEI werkt Route66 niet meer.... Kaart-activatiecode werkt niet.
Blijkt dat Route66 hun software registreerd op toestel ! Lekker handig.. legale versie...!
Moest kopieen van aankoopbonnen, reparatiebonnen opsturen.
Erg omslachtig allemaal. In mijn laatste bericht van Route66 staat dat ze nu binnenkort mij een
nieuwe code gaan verstrekken.
Daar wacht ik nu al 5 dagen op !!
Al met al: erg omslachtig en erg klantonvriendelijk..! Volgende keer maar weer een illegaal kopietje!!
Maar verder werkt de TD nu goed. Service van HTC is prima ! (al kan het natuurlijk altijd sneller)
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Slide 2 Unlock 2 (a.k.a. S2U2)quote:balak schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:31:
Ik heb een hele mooi leren hoes gekocht voor TD alleen enige nadeel is dat als ik een telefoon krijg en voor dat ik het uit het hoes heb is het opgenomen door de kleinste aanraking of verschuiving uit het hoes wat zeer iritant is want je wilt niet alle gesprekken gelijk opnemen zonder te kijkken wie het is nou heb ik gezocht maar hoe kun je dit nou verkomen want toesblokkering heeft ook weinig weet iemand hier een antwoordt op
Met welk test programma?quote:kenny89 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 20:48:
vandaag een vervangende TD gekregen. Wat opeens opviel is dat ik een nieuwe batch heb die op de Nederlandse 1.37 draait! Zal vanavond nog even de exactie gegevens hierop plaatsen.. maar deze heeft in ieder geval geen van de problemen die ik met mijn vorige TD's had.
Krijg alleen geen GPS fix met mijn huidige TD. Heb QuickGPS al een paar keer gedraait, hard-reset gedaan, getest met 2 verschillende programma's (tomtom7 (via de interne gps setting en handmatige nmea) en google maps) Iemand een oplossing? opgelost dmv een test programma..
Hé Jep,quote:JEPEDEWE schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 12:20:
Mijn muziek staat gerangschikt op songtitel in het "muziek" deel van de touchflo...
kan ik die sorteervolgorde ook op artiest of cd-naam krijgen?
(zoeken op muziek en sorteren gaf niet echt een resultaat, vandaar mijn vraag)
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea