Hoofdcategorieën
Topicacties

Distributeurs/groothandels

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Reageer Nieuw Topic
Dipstick
Reg. datum: 04 december 2000

Dat viel mij ook al op ja, vaag.

Ter land, ter zee en in je ster

Reg. datum: 24 juni 2008

quote:
Timmert schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:07:
Ik haalde m'n Gigabyte moederbordjes altijd bij All2mation, maar dat gaat dus niet meer. Iemand enig idee waar ik ze kan bestellen? Techdata is een optie, maar die zijn schraal duur..
Erg Simpel, Ingram Micro hebben alles.... doen ook shippen naar Belgie voor ong 15 euro.

HP Proliant DL785 - 32 cores

quote:
SHF schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:57:
[...]

Erg Simpel, Ingram Micro hebben alles.... doen ook shippen naar Belgie voor ong 15 euro.
Maar, als ie Techdata te duur vind, zie ook PcDealer in "Distributeurs/groothandels", dan zal ie bij Ingram Micro niet eens klant mogen worden vermoedelijk :)

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

Dipstick

Daar ben ik al klant hoor ;) Ik heb het alleen niet zo op die grote logge organisaties.

Reg. datum: 28 december 2006

quote:
PcDealer schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:31:
[...]

Maar, als ie Techdata te duur vind, zie ook PcDealer in "Distributeurs/groothandels", dan zal ie bij Ingram Micro niet eens klant mogen worden vermoedelijk :)
En Techdata is ook duur ookal haal je genoeg af en ik wil niet alles bij hun halen
al ist alleen al om het feit ik het verspreid wil doen en als ik het bij Techdata voor 150 kan krijgen en ergens anders voor 129 dan haal ik het dus niet bij techdata hoeveel je er ook afneemt..

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

quote:
Mektheb schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:04:
[...]

En Techdata is ook duur ookal haal je genoeg af en ik wil niet alles bij hun halen
al ist alleen al om het feit ik het verspreid wil doen en als ik het bij Techdata voor 150 kan krijgen en ergens anders voor 129 dan haal ik het dus niet bij techdata hoeveel je er ook afneemt..
Da's wel een groot verschil. Als ik Techdata met Copaco vergelijk, scheelt het hooguit EUR 2,00 à 3,00.

Comp specs LinkedIn

Dipstick

Schopje!

Wie heeft er ervaring met Bell Micro en/of Wortmann?

Beth
Reg. datum: 26 januari 2002

quote:
Mektheb schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:04:
[...]

Alleen rekent Tech Data geen transportkosten, dat is weer een voordeel :)
quote:
Nock372 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:15:
Bedrijfje van men pa

Ingrammicro
Unit
Jasa
Maar we zijn nog op zoek naar een leverancier uit nederland die verzend naar belgië.
vooral dan voor producten van logitech, antec, coolermaster, thermalright, zalman, asus
Iemand een tip??
Asus/Antec/Logitech: http://www.quote.nl/
CoolerMaster: Bas Distribution
Zalman/Thermalright: http://www.h-essers.nl/

Hacku wijzigde dit bericht 25-07-2008 13:10 (33%)

I don't know who this guy is, but I want him and his tortilla's ... DEAD !

Specifiek networking:

Westcon Group:
- Comstor:
Cisco, Sony Business producten, Plantronics, Stonevoice, Spectralink, APC en anderen.

- Westcon Convergience (Voormalig Westcon + Crane):
Avaya, Nortel, Extreme en anderen.

- Westcon Security (Voormalig NOXS):
Juniper, Sonicwall, Trend Micro, Check Point, RSA, Bluecoat en anderen.

Bl@ckbird wijzigde dit bericht 04-08-2008 12:16 (10%)

Foto's van het Cisco TAC testlab.

quote:
Hacku schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:03:
[...]

Alleen rekent Tech Data geen transportkosten, dat is weer een voordeel :)
Volgens mij EUR 11,00 ex per order. EUR 12,50 extra onder de EUR 600,00.

Comp specs LinkedIn

Beth

Nope, op mijn facturen staat geen transport, net even nagekeken. Alleen onder de 750 euro komt vijf euro administratiekosten.

H-Essers is ook wel okai :) , haal ik me zalman spull tegenwoordig nadat ze in Duitsland het niet meer leveren , :D

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

Beth

H-Essers maakt trouwens die Recom spullen. Zitten best mooie kasten tussen, en de voedingen (450 en 550W) zijn best goedkoop, en uitval van die dingen is zo goed als nul.

quote:
Hacku schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:18:
H-Essers maakt trouwens die Recom spullen. Zitten best mooie kasten tussen, en de voedingen (450 en 550W) zijn best goedkoop, en uitval van die dingen is zo goed als nul.
Ook misschien is waard om even voor te kijken , we halen tegenwoordig de kastjes nog wel bij Quote geloof ik van HKC en Cooler master ,

Thanks for the tip ;)

en wat is goedkoop voor een 450 of 550 wat ? ,

Mektheb wijzigde dit bericht 25-07-2008 21:24 (5%)

Reg. datum: 27 januari 2003

Ik haal mijn spullen als kleine ondernemen bij een tussen leverancier die heel veel connectie in Nederland heeft met bijna alle grootte distri's. Overal krijg ik dus de laagste prijzen. Zelfs uit Duitsland mag ik bestellen wat ik heel vaak doe en betaal een bedrag onder de 3,50 voor alle order (zelfs de kleine). De marge voor het bedrijf is minimaal maar perfect. Ik kan nog steeds met iedereen meekomen qua prijs en soms zelf betere prijzen aanbieden.

ff wachten ....

quote:
itsalex schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:29:
Ik haal mijn spullen als kleine ondernemen bij een tussen leverancier die heel veel connectie in Nederland heeft met bijna alle grootte distri's. Overal krijg ik dus de laagste prijzen. Zelfs uit Duitsland mag ik bestellen wat ik heel vaak doe en betaal een bedrag onder de 3,50 voor alle order (zelfs de kleine). De marge voor het bedrijf is minimaal maar perfect. Ik kan nog steeds met iedereen meekomen qua prijs en soms zelf betere prijzen aanbieden.
Kijk is aan dat is wel mooi :D , wij ook als kleine onderneming met 3 winkels concurren prima met de webshops alleen niet elk artikel kan ik krijgen en ben ik naar op zoek om uit te breiden

zoek nog een leverancier die EVGA verkoopt

Beth

quote:
en wat is goedkoop voor een 450 of 550 wat ?
22 euro voor de 450, 29 euro de 550. Kwaliteit is stukken beter dan bv een Trust voeding. Stabiele voedingen en weinig uitval (ik heb vooral RMA's met Antec voedingen).
quote:
zoek nog een leverancier die EVGA verkoopt
Kan je best EVGA even mailen, maar volgens mij zijn er geen distri's de Benelux.

quote:
Hacku schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:51:
[...]

22 euro voor de 450, 29 euro de 550. Kwaliteit is stukken beter dan bv een Trust voeding. Stabiele voedingen en weinig uitval (ik heb vooral RMA's met Antec voedingen).

[...]

Kan je best EVGA even mailen, maar volgens mij zijn er geen distri's de Benelux.
Aaah ok thanks voor de tips :) ,
wij doen vaak HKC voedingen 430W en 550W verkoop rond de 29euro en 45 euro en zijn zeker niet slecht..
http://www.henc.nl/media/artikelen/TM430WHKC.jpg
Ik krijg veel Voedingen terug van Coolermaster

Ik ga wel even een mailtje sturen naar EVGA :)

Heb je trouwens een leverancier die je weet die ook echt Lianli kasten heeft..? ik ken er wel 1 die ze aanbied maar heeft ze nauwelijks of ooit op voorraad ( is niet meer voor de winkel maar voor mezelf te bestellen)

Mektheb wijzigde dit bericht 25-07-2008 22:03 (6%)

Beth

Lian Li = Xitac. Hun eigen merk is X-Gear; wij kopen er vooral NZXT cases in.

Hacku wijzigde dit bericht 25-07-2008 22:17 (120%)

.is[b]E[/b]ngaged.

voor me werk (ICT Bedrijf)

wij kopen in bij:
Ingram Micro
Goeie zaak, alles wordt netjes afgehandeld. Moet nog eens met ze rond de tafel zitten, hun website is echt slecht (werkt slecht, is soms niet te bereiken) en wij zitten op een wat hoge schaal (dat kan beter!) Misschien een _te_ groot bedrijf.
ETC
Goeie zaak, tegenwoordig voor ons goedkoper dan Ingram. Goeie snelle leveringen. De website is echt top. Alles wat nodig is, is er mee te doen.
Avnet
Tsa, als het aan mij lag hadden we deze al gedumpt. Maar we hebben ze nodig ;-) 9 van de 10 leveringen zijn fout gegaan. Orders blijven op iemands desk liggen en doet er niets mee terwijl het een spoed levering moest wezen.
Techdata
Te dure tent, dit is onze backup leverancier. Website is onoverzichtelijk (6x klikken voordat je op de webshop zit)
Copaco
Word meestal gebruikt voor licenties in te kopen, zijn hierin goedkoper dan Ingram.
Westcon/Comstor
Meeste Cisco leverbaar. Zijn meestal snel, niet veel contact mee. (telefonische contact altijd)
E.E.T. Holland
Voor dat ene dingentje voor HP dat niemand heeft, hebben zij hun wel. Snelle afhandeling ook :)

Dat was hem wel zo, we hebben nog veel meer leveranciers, maar deze gebruiken we het meeste :)

Vergeet ik zomaar:
Intronics
Vooral onze kabelmeuk. geen overzichtelijke website, maar de mensen aan de telefoon weten alles!

Ankh wijzigde dit bericht 25-07-2008 22:23 (5%)

.She's so .Lovely!
-Ankh- Gear: Nikon D80 | Nikon AF-S DX 18-200mm f3.5-5.6 AF-S DX VR
Op zoek naar een HTC Touch PRO!: V&A

Beth

Voor kabels zitten bij Nedis (= spotgoedkoop). Bulk USB2.0 kabel = 0.20 euro, kan je verkopen voor 4 euro. Geven we gratis mee bij aankoop van een printer. Hun huismerk is HQ, dus kabels in een mooi verpakking. Wij hebben een compleet HQ display staan (krijg je gratis bij aankoop aan 1000 euro kabels). Marge op kabels is altijd hoog (60%).

Bas Distribution
Grote stock, en producten meestal op voorraad. RMA gaat meestal via creditnota, wat erg handig is. Je kan je klant direct een vervang product meegeven, omdat je niet hoeft te wachten tot het product hersteld is.

Verder kan je meedoen aan de folder: Altijd Actie. Bedeling (betaalbare prijs) + A0 posters voor je winkel, niet verkochte producten mogen retour waardoor je nooit een stock overschot hebt.

Didi Tech (Trade)
Vooral pushers (koop x stuks van dat, en je krijgt korting). Wekelijks telefonisch contact. Wel gratis transport > 1500 euro, en ze verdelen SuperMicro. Verder kan je perfect kortingen vragen, ze doen meestal wat van de prijs.

2BY2
Klein assortiment, maar eerlijke en vriendelijke mensen. Snelle RMA service. Weinig op aan te merken, behalve dat hun prijzen soms hoog liggen. Ze hebben wel een leuk kortingsysteem: als je via de website besteld, krijg je rebate waarde. Op het einde van het jaar krijg je dat bedrag teruggestort. Altijd leuk als je eens 1000 euro terug krijgt :)

D&D Distribution
Eh, nogal een puinhoop daar. Deze heb ik enkel voor noodgevallen.

ACI
Misschien de goedkoopste, maar veel producten hebben ze via parallele import. Goedkoop is dan duurkoop, bv Intel geeft geen support op cpu's die via deze weg verkocht worden.

Tech Data
Niet de goedkoopste, wel veel producten. Hier kan je zowat alles vinden. Gratis transport.

Micro Supply
Recom en Trendnet producten, alsook andere casemod spullen.

ECETC
Hier kopen we Point of View. Inkoop met de dollarkoers, dus hier haal ik dan ook de goedkoopste nVidia kaarten (+ drie jaar garantie).

Jasa
BenQ monitoren (hebben we een stand van staan) + Q-Force notebooks (48u service). Verdeler van Abit.

QuestControl
Razer producten.

Xitac
NZXT en Lian Li behuizingen. Weinig over te vertellen, goede contacten.

JPF Computing
Scythe koelers en Nexus producten. Heel goede service, meeste producten steeds op stock.

Ingram
Heb ik een account, maar nog niks gekocht. Veel moeite gehad om hier binnen te raken.

Cloetens
Eén van de weinige (zoniet, de enige) waar ik geen klant ben. Maar goed, die zijn bijna failliet. Wel officiële importeur van AMD (net als Avnet).

Hacku wijzigde dit bericht 25-07-2008 22:54 (6%)

Dipstick

quote:
itsalex schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:29:
Ik haal mijn spullen als kleine ondernemen bij een tussen leverancier die heel veel connectie in Nederland heeft met bijna alle grootte distri's.
En die heet?

quote:
Hacku schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:51:
Nope, op mijn facturen staat geen transport, net even nagekeken. Alleen onder de 750 euro komt vijf euro administratiekosten.
Dan heb je vast een grotere omzet dan ik :)
quote:
Ankh schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:22:

Techdata
Te dure tent, dit is onze backup leverancier. Website is onoverzichtelijk (6x klikken voordat je op de webshop zit)
intouch.techdata.com?
quote:
Hacku schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:42:

Tech Data
Niet de goedkoopste, wel veel producten. Hier kan je zowat alles vinden. Gratis transport.
Verschilt dus per klant.
quote:
Ingram
Heb ik een account, maar nog niks gekocht. Veel moeite gehad om hier binnen te raken.
Je moet een minimale omzet halen. Als je niet voldoende afzet hebt, ben je niet interessant.

Iemand ervaring met Acal (tegenwoordig Avnet)? Heb ook nog een account uit het verleden en ze hadden toen interessant groot spul dat niet iedere distri had.

Comp specs LinkedIn

Beth

quote:
Dan heb je vast een grotere omzet dan ik
Geen idee, ik koop niet super veel bij Techdata. Toen ik net klant was waren er transportkosten, maar die zijn al enkele maanden weg.

Sowieso vind ik Techdata niet slecht. Ze zijn officiële importeur van Intel, die cpu's zijn doorgaans goedkoper dan een andere distri. Andere spullen zoals Antec zijn dan weer een pak duurder. Maar zoals gezegd, ze hebben veel merken. Ik had laatst een monitorarm nodig, maar veel distributeurs verkopen dat niet. Techdata wel (merk: Ergotron).
quote:
Je moet een minimale omzet halen. Als je niet voldoende afzet hebt, ben je niet interessant.
25k per jaar, dat doe je zo op een maand. Nee, 3x geregistreerd op de site, geen antwoord. Fax, ook geen antwoord. Uiteindelijk maar gebeld. Werd ik 4x doorverbonden, en uiteindelijk de correcte persoon aan de lijn gehad.

Hacku wijzigde dit bericht 26-07-2008 00:18 (9%)

Reg. datum: 27 januari 2003

Ik wil zelf liever de naam niet noemen maar is een van de grotere jongens in Amstelveen. Omdat ze heel veel contacten hebben ook international is dat zo ideaal voor mij. Het lijkt op de website dat ze niets hebben maar in de tussentijd kan je gewoon alles bestellen wat je wil. Het is geen directe distri maar hierdoor kan ik bestellen wat en alles wat ik wil.

ff wachten ....

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: