Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Silkroad Online, deel 9

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 30 oktober 2007

lvl 90 =D rogue/bard
Van lvl 50-90 krijg ik ook nog eens 200k SP erbij in 0 gap, dus dat moet voldoende zijn.

En ik ben al bezig met de volgende char te farmen :P
sinds gisteren bij ongs.

ykz wijzigde dit bericht 25-09-2008 18:07 (26%)

C6.08.03.1D My B-day ^^
Reg. datum: 19 februari 2007

nice ^^. Ik zit op de 104k SP bijna nu. nog 46K sp left en overmorgen ga ik me premium quest inleveren ^^ :D.met een klein beetje geluk volgende week klaar.

Haaglander: ''Stap eens over naar Windows '95 want versie 3.1 is nou wel out of date''.

Reg. datum: 12 juli 2007

nice ik ben net weer thuis ik ga morgen van start met me farm =D
ik krijg behoorlijk wat free taxi en heb nog 30mil om aan taxi uit tegefen dus ik kan wel ff vooruit.

@ykz hoelang deed jij er over om die 500k sp tehebben ? en had je prem + ?

ik heb die char een lange tijd geleden gemaakt, maar niet echt serieus mee gefarmd.
laatst begon ik met farmen en had een prem gold+sp ticket en na 2 weken ongeveer 500k SP bij sonar..
iemand in mn guild heeft naar zijn zeggen met alleen een sp ticket 1250k SP bij ongs in 2-3 weken

C6.08.03.1D My B-day ^^

er gaat niets sneller als ongs 9 gap met delvl. Dat is zo. In 1 nacht zonder iets haal je easy 10 ~ 15k kan je nagaan met prem + en sp ticket en lvl 25 ~ 30.

Ik heb nu 128,5k SP!! Dit weekend weer een premium quest seeds ingeleverd. Dat helpt altijd lekker mee. Jammer dat ik nog maar tot zondag prem heb. Dan red ik het warschijnlijk net niet om al me seeds te halen.

Stel dat ik het niet haal, behou ik mijn seeds dan of zijn ze dan weg?
Ik vind het wel grappig, ik zit nu in heaven op Aege.
Hier ben ik 2 weken geleden gejoined. Nu heb ik al donated sp 53k. :P

Ik hoorde gisteren dat een turk van aege ze sosun blade 76 perongelijk getrade heeft met een glavier die hem natuurlijk niet terug geeft :O

Haaglander: ''Stap eens over naar Windows '95 want versie 3.1 is nou wel out of date''.

Als je premium over is dan houd je gewoon je seeds nog.

Maak van die 10~15k maar 40~50k :P
Ik was er een dagje en had 38k SP
Maar ik was nog wel een tijdje zoeken voor een goeie plek.

C6.08.03.1D My B-day ^^

quote:
ykz schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:17:
Als je premium over is dan houd je gewoon je seeds nog.

Maak van die 10~15k maar 40~50k :P
Ik was er een dagje en had 38k SP
Maar ik was nog wel een tijdje zoeken voor een goeie plek.
Die 40 ~ 50k sp is van prem + en een gold sp ticket?
Stel dat je normaal 200 SP krijgt. Dan krijg je ineens 600SP omdat je 300% sp krijgt.
Dus met een prem + en gold sp ticket klopt die 40 ~ 50k wel.

Ik ben bijna farmed en kan niet wachten tot ik klaar ben. Als morgen ochtend voor kwart voor 8 die patch maar klaar is. Dan kan ik mooi nog even FF worden. Ik hoop dat ik zaterdag ochtend of avond klaar ben.

Maar weet jij of je die seeds bewaard blijven als je prem + afgelopen is?

Nee die 38k SP die ik in een dag haalde was zonder prem of ticket.
En het was zelfs ook nog van level 12 naar lvl 27 zonder iets met de skill masteries te doen.
Zat met 6 andere lvl ~ 20 in de pt en myn lvl 90 wizard die ons allen pwrlvlden

Die seeds blyven behouden wanneer je prem afgelopen is, maar als je ze bij de volgende prem inlevert, dan is al wel een keer de quest voorby en kun je nog 2 keer die premium quest doen.
Als je dus elke keer het maar 2 keer haalt om genoeg seeds te verzamelen, loop je eigenlyk redelyk veel SP mis :P

C6.08.03.1D My B-day ^^

Is het niet zo in een share PT dat je eigenlijk een paar lvl 8 chars erin moet doen. Die net helemaal niets krijgen.
Dan blijft de gain van SP hoog?
Vind trouwens wel veel SP 38K :P.
Met premium en SP golden ticket zou je voor 5 uur ook nog eens ( 38/5 =7.6kSP x0.5 = 11.4kSP) = 50k halen :O,,
Das echt super veel!! Dan ben je in 3 weken gewoon FF met 750k SP ofzo. Das echt wel veel ^^.

Ik ben in me farm 1,5 week gestopt omdat ik niet genoeg SP per kill kreeg. Ik moest dat eerst ff uitvogelen en ik zat niet zo lekker in vel dus was ff een down periode van 1,5 week.
Daarom kom ik nu niet uit.

Maar.. Dat maakt niet uit. Want ik heb nog maar 20k Nodig.. En als ik dan bij me volgende premium gelijk die 10k binnen sleep dan ben ik ook klaar. Dus dat komt wel goed. wou ik even weten :P..

of je lvl 8 chars of lvl 20 ofzo erin stopt, maakt nix uit. De gemiddelde pt level moet lager zyn dan de mobs die doodmaakt. Dus als je gemiddelde party level bij ongs lvl 30 ofzo is, dan kryg je 2 keer zoveel SP dan wanneer je gemiddelde party level 40 ofzo zou zyn. Maar de 2x SP is wel alleen by party mobs.

C6.08.03.1D My B-day ^^

aha. Ik dacht dat het anders was :P,,

Het is trouwens wel jammer.. dat je geen mercs meer kan kopen. Nu hebben wij 13.4m Guild GP. Nu kan je geen mercs kopen.. Dat is al een heletijd zo. Maar ik weet nog wel dat die dinge altijd zeer sterk waren.

1 guild member bij ons heeft er nog 1 maar die werkt niet meer. Hoop dat ze ooit terug komen.

Reg. datum: 27 augustus 2003

Die mercs komen niet meer terug, geloof me. Anders halen ze die er toch niet uit ;) Ze werden zwaar misbruikt. Misschien dat ik binnekort weer ga spelen ik wil een wizard maken :P Even laten powerfarmen door een bekende :P

DeluxZ wijzigde dit bericht 29-09-2008 16:22 (34%)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

C6.08.03.1D My B-day ^^

Wizard is lame.

Zo lang ze lvl 90 zijn zijn ze grappig maar daarvoor crappy.
En dan zonder bless zijn ze ook niet sterk tegen pvp.
Maar jah.. voor pvp moet je niet een wizard nemen.

Ik ben blader en kan nu 2 hits bijna tanken van een wizard van mij lvl. Dus dat is wel leuk.
Ook wel grappig is dat ik nu bijna klaar ben met farmen!! en dat is wel beter want dan kan ik eindelijk die gap dicht gooien. kan zo een beetje niet langer wachten man. Hoop zaterdag ochtend <33.

Word alleen wel gek van die turkse guilds. 1 v 1 zit er niet meer in.

Wizard is juist leuk tot level 90, op level 90 heb je nix meer te doen dan pwrlvllen, omdat pvp vaak snel beslist is.
Maar aan de andere kant is het natuurlyk heel handig voor pwrlvl.

C6.08.03.1D My B-day ^^

jah maar wat is er zo grappig aan tot lvl 90 te lvlen?
Je 1 hit alles.
Je bent zo dood.
Defence is ruk

Maar je lvled wel snel door dat je 1 hit overal op doet.
Ik heb zelf een wizard gemaakt lvl 33 en kon er niet meer overweg dus daarom zie ik het misschien iets negatiever.

Reg. datum: 27 augustus 2003

Wizard maken om te powerlvlen lekker geld verdienen :+

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

Ja precies :P

Nee maar het is idd of je er nou mee overweg kunt of niet.
Ik heb wel ens met iemand anders ff van char gewisseld om te pvpen, hy had een 2h warrior en ik dus wiz, maar nadat we gewisseld hadden, bakten we er beiden nix van xD

ben toch blij dat er mensen zijn die wizzard doen goed voor pwrlvl =D

dat is eigenlijk het enige waar ik aan denk op dit moment :P
ik stond er zelf van tekijken maar ik vind het leuk om in een ong taxi tezitten en een beetje chatten met die gasten :S
maar ben er blij om mss lukt het me hierdoor wel me farm aftemaken tot het bittere eind.
heb nu 10k sp =D is niet zoveel neej maar dat komt wel van het weekend zal ik er eens 30k van maken mss wel meer.
ik wil dus graag 600k maar met 300k zal ik ookal wel een heel eind komen ^^
met 600k kan ik mijn helebuild tot lvl 90 FF maken als ik met gap 2 lvl en soms op lvls waar ik goed taxi van kan krijgen gapje 5 neem voor extra bonus.

BTW als jullie wizzards niet het sterkste vinden welke dan wel ?
ik denk dat ik voor de 2H/cleric ga.
voor in pvp maar ik weet niet zo goed wat die nukers nu precies doen met die 50% absobtion van snowshield xD
denk toch dat die 2 aan elkaar gewaagt zijn.

in de pvps die ik heb gezien won de warrior steeds :P
2h/cleric is wel erg sterk, maar een iemand op mercury is warrioir/rogue en hy is echt niet te verslaan..

heet die toevalliig vortex ?
ik heb dat op youtube gezien die gast won van een sun spear :S

C6.08.03.1D My B-day ^^

2h cleric wint makkelijk tegen spear nuker. Alleen moet die farmed zijn. Spear nuker is niet zo sterk. Alleen wanneer die snow aan heeft. Maar dan nog kan die het makkelijk winnen denk.

Heb nu 136k sp. Heb besloten om 300 seeds te halen en dan ze allemaal in televeren. Dan krijg ik precies 4.8k Dan hoef ik nu nog maar 9k te farme ^^ dan klaar.

Had je tydens die summer event niet die letters verzameld?
ik heb op myn chars heel veel ingewisseld en kreeg heel veel 5% sxp increase scrolls en ook een paar van 10,15 en 20% Ik weet niet of t een bug was en of die nu al gefixed is, maar je kon ze allemaal tegelyk gebruiken en ze gingen pas weer weg als je ging teleporteren of uit logde.
Dus zo kon je weer 50% extra sxp krygen =)

C6.08.03.1D My B-day ^^

jah klopt. Maar ik had ook al 300% van me premium en sp ticket.

Gisteren avond me gap dicht gedaan om zo te kijken of ik me premium plus nog kan afmaken. Ik had 171 seeds en vannochtend 241 dus nu heb ik er 70 per nacht ongeveer. Dat scheelt misschien genoeg om toch nog alles te krijgen. (10k SP)

dat nieuwe item shop pakje is echt lelijk vind ik. :S
Ik zag mensen er mee weg lopen. Lijkt wel een 1ste degree set :S

lol ja vond ik ook :P
alleen die shield op de rug is nog wel stoer maar eigenlijk zie ik er weinig mensen mee lopen.

C6.08.03.1D My B-day ^^

Ben nu lvl 87 ^^ en FF.
Maar... Ik ben ook overnieuw begonnen.

Op Hera, Veel vrienden spelen daar nu. Zei zijn overgestapt van aege naar hera.
Ik ben nu lvl 30 met FF lvl 28.
Gaat dus goed. Ik krijg gratis pwrlvl tot aan lvl 64 en daarna 9gap op de mage's pwrfarm tot 68 of 70 en dan ben ik klaar voor het zelf lvlen.

We gaan zien of alles goed werkt ^^.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: