Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDat gemekker komt zeker vandaag omdat die sinds vandaag hier in de winkels ligtquote:kbloem schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:40:
Wat is dat toch voor een dual shock gemekker hier iedere keer
Ik wacht nog even op de DS3 + console en dan ben ik bang dat ik ook een ps3 moet kopen
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl
Maar wel bijna 2 keer zo duur dan in het buitenlandquote:disjfa schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:43:
[...]
Dat gemekker komt zeker vandaag omdat die sinds vandaag hier in de winkels ligt
Hattrick: playing V.42
PSN: Sandyman
Same here, maar heeft iemand enig idee wanneer dat gaat gebeuren in Europa?quote:disjfa schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:43:
[...]
Dat gemekker komt zeker vandaag omdat die sinds vandaag hier in de winkels ligt
Ik wacht nog even op de DS3 + console en dan ben ik bang dat ik ook een ps3 moet kopen
o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~
Reg. datum: 02 juli 2007
Alles is goedkoper in het buitenland. Dat is niet echt een opmerking die vandaag geldig isquote:Sandyman538 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:49:
[...]
Maar wel bijna 2 keer zo duur dan in het buitenland. Dus importeren dat spul!
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl
Reg. datum: 21 juni 2007
Zodra de voorraden met sixaxis controllers op zijn. Die worden al niet meer gefabriceerd maar Sony zal nooit zeggen hoe lang dat nog duurt, anders gaat iedereen erop wachten en blijven die voorraden langer liggen. Geduld is in dit geval dus een schone zaak, ik moet toch eerst de hele vakantie werken voordat ik aan de PS3 kan.quote:Ace schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:54:
[...]
Same here, maar heeft iemand enig idee wanneer dat gaat gebeuren in Europa?
Laat ze die sixaxis nou maar verkopen voor 30 euro. Lijkt me een heel schappelijk bedrag...quote:Zak aarde schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:25:
[...]
Zodra de voorraden met sixaxis controllers op zijn. Die worden al niet meer gefabriceerd maar Sony zal nooit zeggen hoe lang dat nog duurt, anders gaat iedereen erop wachten en blijven die voorraden langer liggen. Geduld is in dit geval dus een schone zaak, ik moet toch eerst de hele vakantie werken voordat ik aan de PS3 kan.
[Jomanda-mode] Ja dat weten we, Op 30 augustus om 14:23 zullen ze te koop zijn [/Jomanda-mode]quote:Ace schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:54:
[...]
Same here, maar heeft iemand enig idee wanneer dat gaat gebeuren in Europa?
Pff kansloos al die vragen over DS3 en PS3 packs, als ook maar íets bekend is staat dat op alle gamesites en waarschijnlijk ook hier. Tot die tijd heeft het geen zin om hier te vragen, we zijn niet helderziend.
Ik heb nu mijn BT headset binnen en meteen even aan de PS3 gehangen, wat opvalt is dat hij met mijn telefoon kraakhelder is en bij de PS3 niet. Een constante zoem, plopjes en kraakjes zijn duidelijk te horen. Het chatten online is me niet gelukt, bij BF:BC zou het moeten kunnen maar het lukte mij niet. Doe ik iets verkeerd of ligt het aan de 'setup' die de hoster van de game gekozen heeft; is er bijvoorbeeld de optie om chat uit te schakelen.
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Hattrick: playing V.42
PSN: Sandyman
http://www.amazon.co.uk/g...p;creativeASIN=B00167U0HY
Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...
Zit er een maximale folder depth in de PS3 als ik video's browse via Twonkymedia vanaf mijn NAS?
Ik kan nergens een antwoord vinden, maar kom wel niet dieper dan een map of 10. Zeer irritant.
Xbox Live Gamertag: UltraSubX
EfBe wijzigde dit bericht 04-07-2008 19:20 (13%)
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe
Reg. datum: 12 juli 2007
Aangezien dit niet met mijn Wii via component en Digitenne via scart gebeurt neem ik aan dat er of een instelling niet goed staat op mijn PS3 of dat er iets met de kabel is, maar dit laatste lijkt me niet aangezien Blu-ray films en andere spellen op de PS3 het prima doen. Iemand een idee of er een instelling verkeerd kan zijn en welke dat dan is?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Reg. datum: 16 februari 2007
PSN ID: blu-fox
Reg. datum: 08 juli 2003
Jeps en installeren hoeft ook niet meer, gaat automatisch als je hem laat doorlopen.quote:Shiver23 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:58:
Ik heb de beste verandering in 2.40 gevonden. Je hoeft niet langer op 'Start' te drukken om bestanden op te slaan op de HD/extern apparaat. En de Store is veel sneller geworden. Je klikt er echt zo doorheen. Ook als je iets wilt downloaden gaat het veel vlotter. Lekker hoor.
PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !
Reg. datum: 02 juli 2007
HOE RELAXED!!quote:Frank J. schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:06:
[...]
Jeps en installeren hoeft ook niet meer, gaat automatisch als je hem laat doorlopen.
Reg. datum: 08 juli 2003
PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe
ik neem aan van wel, omdat de game ook zonder de controllers te koop is.quote:EfBe schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:20:
Die buzz game, is die ook zonder die controllers te spelen, met bv de sixaxis? Want ik hoef die controllers niet per se (als het niet verplicht is bij het spel), en de game is dan stukken goedkoper
Join the Resistance!
Reg. datum: 13 december 2007
Singstar kan je ook zonder mics kopen....quote:Wii4all schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:59:
[...]
ik neem aan van wel, omdat de game ook zonder de controllers te koop is.
Buzzers zijn verplicht. Maar de PS2-buzzers zijn voldoende, dus misschien kan je die goedkoop (tweedehands) bij een gameshop ophalen en de losse versie van het spel erbij kopen. Al scheelt dat niet heel veel als je Buzz bijv. bij Play.com haalt.quote:EfBe schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:20:
Die buzz game, is die ook zonder die controllers te spelen, met bv de sixaxis? Want ik hoef die controllers niet per se (als het niet verplicht is bij het spel), en de game is dan stukken goedkoper
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.