Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 juli 2007

Top Spin inderdaad. Heb ik toch nog een leuke sportgame om te doen :)

Reg. datum: 15 mei 2008

Ik ben wel blij met een rustige zomer. Ben nog bezig met GTA4, moet MGS4 ook nog kopen en misschien ook Uncharted nog.
Oh en ik heb de PS2 generatie gemist dus die ben ik ook nog aan het spelen.

Xbox | Xbox 360 | PSP | PS3 | PSN-id: Althoran

Excellent!

quote:
Althoran schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:16:
Oh en ik heb de PS2 generatie gemist dus die ben ik ook nog aan het spelen.
Tsjah, als je daar nog alle toppers wilt van spelen dan ga je - vrees ik - niet toekomen met 1 zomer... Maak er maar eerder een jaar of twee van.

Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

Zomers zijn altijd rustig in game land. Alleen games die eerder uitgesteld zijn komen in de zomer terecht, en wat low-profile games.

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Reg. datum: 29 juli 2005

quote:
Positron schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:10:
Vooral vanuit het fort heb je een mooi uitzicht over zee. 8)
Dat was erg mooi ja. Daar heb ik ook een tijdje staan kijken :)

PSN id: NL_SToRM

>4&X
Reg. datum: 29 juni 2002

Ik zit met smart te wachten op Soul Calibur 4 en Wipeout HD, maar de komende paar weken vermaak ik me nog wel met MGS4.
Daarnaast komt eind deze maand Super Smash Brothers: Brawl eindelijk uit. :P

[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k

Reg. datum: 01 februari 2008

quote:
-Sander schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:38:
Ik zit met smart te wachten op Soul Calibur 4 en Wipeout HD, maar de komende paar weken vermaak ik me nog wel met MGS4.
Daarnaast komt eind deze maand Super Smash Brothers: Brawl eindelijk uit. :P
Daar heb ik het inderdaad ook op berekend. MGS uit voordat Brawl binnenkomt :9~

Serial, Level 70 Tauren Resto Druid <Aurora>, Quel Thalas---------PSN: SerialNL

Reg. datum: 04 januari 2002

Van het weekend heb ik de Nascar 2009 even gespeeld :o Wat slecht! Het ziet er echt gewoon niet uit. Vooral de burnout mogelijkheid als je een wedstrijd hebt gewonnen. Het lijkt wel of ze een animated gif hebben gebruikt om de rook van de banden te 'simuleren', het ziet er echt zo nep uit.

Zie de laatste seconden van dit filmpje: http://www.gametrailers.com/player/35104.html

sopsop wijzigde dit bericht 16-06-2008 13:36 (13%)

A young loner on a crusade..
Reg. datum: 03 november 2002

quote:
-Sander schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:38:
Ik zit met smart te wachten op Soul Calibur 4 en Wipeout HD, [/sub]
Vraag ik me toch af; is WipeOut HD al wel af en wordt deze steeds uitgesteld of zijn ze nog druk aan het proggen?

Zet- en drukfouten voorbehouden.

Vraag over PlayStation Store
heb je zonder creditcard toch toegang tot deze store?
en de demos die daar bij horen

Reg. datum: 04 november 2004

quote:
bartburg schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:46:
Ja, demo's zijn gratis en er is meer gratis content uit de store te halen, er is tevens betaalde content en daar is weer een CC voor benodigd.

Compassion will be your downfall! Khaosclan

Reg. datum: 15 mei 2008

quote:
bartburg schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:46:
Ja, dat is geen probleem. Heb ook geen creditcard en kan alle demos en filmpjes downloaden.

Xbox | Xbox 360 | PSP | PS3 | PSN-id: Althoran

nog 1 vraagje is er al een andere oplossing bijvoorbeeld ideal of paypal ofzo?
quote:
Cyclonus schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:53:
[...]

Ja, demo's zijn gratis en er is meer gratis content uit de store te halen, er is tevens betaalde content en daar is weer een CC voor benodigd.

Reg. datum: 16 februari 2007

Nee... Misschien dat we nog PSN cards krijgen die je kan kopen in de winkel...

PSN ID: blu-fox

President Evil

Zijn er buiten de voeding eigenlijk nog zaken waar je tegenaan loopt als je een PS3 uit de VS zou halen?
Het scheelt toch echt wel veel in prijs en de BC die daar nog bestaat vind ik toch ook wel itneressant.

I don't have hard drives. I just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Reg. datum: 04 januari 2002

quote:
rajackar schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:16:
Zijn er buiten de voeding eigenlijk nog zaken waar je tegenaan loopt als je een PS3 uit de VS zou halen?
Het scheelt toch echt wel veel in prijs en de BC die daar nog bestaat vind ik toch ook wel itneressant.
Regiolock van de blu-ray speler. Al zijn de meeste BR-films nog niet voorzien van een regiolock. De games zijn regiovrij.

Ik zat gisteren nog in bij mijn transactie gegevens een beetje rond te kijken en daar stond iets van Service-Card of Playstation Card. (Duitse PSN)

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

:S ok echt de laatste vraag hierover dan houd ik erover op!
Als een vriend een ps3 heeft en ik ook en hij betaald sommige games (gran turismo) al met zijn credit card.
Stel dat ik ook met zijn credit card voor mijn ps3 diezelfde game wil kopen is dit een probleem
of kan je credit card op verschillende ps3's gebruiken?

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
rajackar schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:16:
Die BC geldt alleen voor Amerikaanse PS2-games. Je hebt er dus helemaal niks aan als alle games in je PS2-verzameling uit Europa komen. Ander nadeel is dat je er alleen maar Amerikaanse DVDs en Blu-Rays op af kunt spelen. (Bij gekopieerde DVDs zonder regio-beveiliging heb je daar natuurlijk geen last van)

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

Reg. datum: 26 oktober 2005

quote:
sopsop schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:30:
Van het weekend heb ik de Nascar 2009 even gespeeld :o Wat slecht! Het ziet er echt gewoon niet uit. Vooral de burnout mogelijkheid als je een wedstrijd hebt gewonnen. Het lijkt wel of ze een animated gif hebben gebruikt om de rook van de banden te 'simuleren', het ziet er echt zo nep uit.

Zie de laatste seconden van dit filmpje: http://www.gametrailers.com/player/35104.html
OMG! Het héle spel ziet er niet uit. Had het voor een PS2-titel nog lelijk gevonden. Maar goed, de héle Nascar serie is naar mijn mening altijd al bagger geweest, dus verbazen doet het me weinig. Wel dat mensen dit soort troep blijkbaar gewoon blijven kopen.

Nickname does not reflect reality

Time is an illusion.
Reg. datum: 27 oktober 2002

Hoe zit het nou met die harddrive kan ik gewoon elke sata schijf bestellen of is er een compatibiliteitslijstje ergens?

Zie een mooie
Samsung SpinPoint T166 500 GB 7200 rpm 16 MB S-ATA II/300 ¤64,95

Gaat dat gewoon werken, want ik heb momenteel alles moeten verwijderen om nog even Battlefield te kunnen bekijken, tja die 60GB is snel vol

EgoPro wijzigde dit bericht 16-06-2008 16:16 (48%)

-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78

PSN-id: JDM8, origineel he?
Reg. datum: 26 februari 2008

Je kan bijna elke SATA notebook HD kopen 2,5 inch dus, niet 3,5 ;) Er zijn een paar harde schijven die niet passen omdat die hoger als normaal zijn. (enkele 500GB modellen, Samsung heeft of komt nog met een 500GB die wel past) De grootst mogelijke schijf is op dit moment 320 GB. Kijk eens bij de Wesstern digital scorpio schijfjes, die zijn goed, stil en redelijk geprijsd.

Gebruik de search ook even, is al een paar keer voorbij gekomen (maar het zijn ook al zo veel delen :p)

jdm8 wijzigde dit bericht 16-06-2008 17:05 (93%)

HUUREENPROJECTOR.COM

quote:
ymmv schreef op maandag 16 juni 2008 @ 08:32:
[...]

Ik heb precies dezelfde tv als jij en ik krijg bij component en HDMI de resolutie te zien. Via SCART staat er dan RGB.
aha, maar bij mij staat de dvd speler aangesloten via een S-video...zal dan waarschijnlijk aan dat liggen zeker?
(dvd speler geeft geen component en geen hdmi en zelfs geen scart)

E-rikootje wijzigde dit bericht 16-06-2008 16:18 (8%)

info@huureenprojector.com

Reg. datum: 17 juni 2004

quote:
EgoPro schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:13:
Hoe zit het nou met die harddrive kan ik gewoon elke sata schijf bestellen of is er een compatibiliteitslijstje ergens?

Zie een mooie
Samsung SpinPoint T166 500 GB 7200 rpm 16 MB S-ATA II/300 ¤64,95

Gaat dat gewoon werken, want ik heb momenteel alles moeten verwijderen om nog even Battlefield te kunnen bekijken, tja die 60GB is snel vol
Let wel op dat je er eentje neemt van 5400 RPM. Wordt door Sony zelf geadviseerd in verband met warmte.

A young loner on a crusade..
Reg. datum: 03 november 2002

quote:
Brad Pitt schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:53:
[...]

OMG! Het héle spel ziet er niet uit. Had het voor een PS2-titel nog lelijk gevonden. Maar goed, de héle Nascar serie is naar mijn mening altijd al bagger geweest, dus verbazen doet het me weinig. Wel dat mensen dit soort troep blijkbaar gewoon blijven kopen.
Als je alleen het ingame gedeelte zou laten zien en erbij zegt, dat een een nieuwe flash race game is, is het zelfs redelijk geloofwaardig..

Soms trap je er ook gewoon in hoor... (bij de aanschaf)
Ik weet nog, dat ik met trots mijn Wii onder de arm had en drie games erbij kocht. Eén daarvan was van Ubisoft met zo`n stuurtje en kostte 60 euro... heb me nog nooit zo slecht gevoeld bij de eerste paar minuten spelen :X
Plaatjes op de doos zien er best aardig uit; je hebt toevallig wat meer geld op zak dan normaal en je zoekt nog een leuke racegame... "Hey kijk daar!" -O-

Zet- en drukfouten voorbehouden.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: