Reg. datum: 23 februari 2005
Ik heb nog gekeken naar de imitatie, maar dat was 't toch net niet. En de echte waren iets boven budgetquote:
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 32
Pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Ik heb nog gekeken naar de imitatie, maar dat was 't toch net niet. En de echte waren iets boven budgetquote:Fatalfelix schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:26:
[...]
mooie setup, je moet alleen die stoeltjes nog wel een keer omruilen voor de échte Barcelona chairs
hihihihi
Ik vind ze superfancy. Hoe jammer alleen dat het geen echt leer is. Dan zou je bijna gewoon stof nemen, nepleer is echt cheap. Welke stof heb jij?quote:tommyz schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:25:
[...]
Het zijn 'splitback' chairs van IStyle Europe
Nederlands is makkelijker als je denkt!
Das een Rolf Benz Dono clone trouwens, en die zijn niet zo cheap ass in echt leer :-)quote:SeatRider schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:26:
[...]
Ik vind ze superfancy. Hoe jammer alleen dat het geen echt leer is. Dan zou je bijna gewoon stof nemen, nepleer is echt cheap. Welke stof heb jij?
Die vind ik er in de verste verte nog niet op lijken?quote:iceke schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:37:
[...]
Das een Rolf Benz Dono clone trouwens, en die zijn niet zo cheap ass in echt leer :-)
.jpg)
Thanx. Ik heb leer. Is trouwens wel echt leer hoorquote:SeatRider schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:26:
[...]
Ik vind ze superfancy. Hoe jammer alleen dat het geen echt leer is. Dan zou je bijna gewoon stof nemen, nepleer is echt cheap. Welke stof heb jij?
Omdat op alle sites waar ik ze kan vinden het wordt omschreven als "leather textile" of leatherlook. Heb jij een linkje waar echt leer verkrijgbaar is?quote:tommyz schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:57:
[...]
Thanx. Ik heb leer. Is trouwens wel echt leer hoorRuikt er ook naar
Hoe kom je dan aan de info dat het geen echt leer is?
Oh, dan ben ik geneptquote:SeatRider schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:13:
[...]
Omdat op alle sites waar ik ze kan vinden het wordt omschreven als "leather textile" of leatherlook. Heb jij een linkje waar echt leer verkrijgbaar is?
Nee I know, bij ons op het werk staan ze in de kantine ook. Ze zijn wel mooi, maar ik heb dan liever echt stof als nepleer zegmaarquote:tommyz schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:15:
[...]
Oh, dan ben ik geneptNee, maar heb ze eerst bekeken in een winkel in Vlaardingen en daar zag ik eigenlijk geen verschil. Maakt me verder niet zo heel veel uit
Ja, ze hadden ook canvas, maar das ook niet echt mijn ding. Maar goed, ze zitten lekker, je kan er veel mee, dus ik ben allang tevredenquote:SeatRider schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:17:
[...]
Nee I know, bij ons op het werk staan ze in de kantine ook. Ze zijn wel mooi, maar ik heb dan liever echt stof als nepleer zegmaar
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Voorlopig niet nee.quote:Nitai schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:41:
Geen subwoofer Sevenhunt?
Hmzz.. je kan die samenstellen zoals je zelf wil he...quote:SeatRider schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:08:
[...]
Die vind ik er in de verste verte nog niet op lijken?
[afbeelding]
En dat waardeer ik ook. En dat is ook wat mij knip 500 kilo auberginesquote:iceke schreef op woensdag 03 september 2008 @ 01:05:
[...]
Hmzz.. je kan die samenstellen zoals je zelf wil he...
http://www.kusian.de/Bilder/rbdono-4.jpg
Is hetzelfde onderstel en als je die armkussens weglaat en verstelbare rugkussens neemt dan kom je dicht in de buurt, met dat verschil dat je kan kiezen uit 6 vershillende kwaliteiten leder :-)
Ik gaf trouwens maar een tip omdat je het nepleder op die bank wat goedkoop vond....

FulmeN wijzigde dit bericht 03-09-2008 22:35 (50%)
| Bureau van bovenaf, linksvoor en recht van voren. Afbeeldingen klikbaar naar grotere versies | ||
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
Dank jequote:Nicklazzz schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:23:
@FulmeN
Mooie opstelling![]()
Ik zie dat je ook kampt met een slaapkamer met schuine muren en vindt dat je het goed hebt opgelost.
FulmeN wijzigde dit bericht 04-09-2008 20:56 (17%)

De indeling is eigenlijk goed maar kan beter, zo had ik graag de tv opgehangen maar dit is niet mogelijk.quote:FulmeN schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:39:
[...]
Dank je![]()
Ja dat is echt een groots probleem, liefste had ik de tv en centerspeaker meer maar rechts kunnen plaatsten maar helaas je kan niet alles hebben.
Maar merk eruit dat jij ook met deze schuine wanden te kampen hebt, hoe heb jij dit opgelost ? Was al in het topic aan kijken naar jou opstelling maar kon het niet zo 123 vinden.
Edit
Na even verder zoeken zag ik jou indeling, je hebt je ruimte ook goed benutzo heb je zeker je eigen chillarea boven. Het scheelt natuurlijk dat je bed erniet hoefd te staan =]
En ook een erg leuke opstelling, als student zeker tevreden mee zijn

Nicklazzz wijzigde dit bericht 04-09-2008 21:39 (13%)
FulmeN wijzigde dit bericht 04-09-2008 22:47 (18%)
Dankje Mac,quote:mac1987 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 00:52:
@ loewie-643-
Mooie set met mooie speakers en versterker! (en prima dvd-speler btw).
Alleen; zou je die tv niet beter in het midden van je tv-meubel zetten? Dat staat IMO esthetisch mooier en maakt het geluid ook een stuk natuurlijker bij tv kijken (komt dan 'uit het midden' ipv relatief 'links' zoals het nu is).
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 32
Pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus