Gathering of Tweakers

Quicksearch
Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

Ik zou eens controleren of je NAT open staat op je xbox. Dat kun je controleren ergens bij de settings in je dashboard. Zorg ervoor dat die in ieder geval op Open (of iets in die strekking staat).
Ik vermoed dat een Squad niet op een server geregeld wordt maar op de PS3 van wie de squad heeft gemaakt. Dus moet je Router de ports wel doorlaten, ik zou een keer proberen met UPnP aan.

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

Thx bm & tankbuster dasss snel lijkt overtoom wel xD
Ga jullie antwoorden ff uitprinten en vanavond proberen :D

The ma(n)ster of seti addicts

quote:
Xalvador2012 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:34:
Kan aan mijn n00b akties liggen maar het inviten van een maat voor squad invite werkt niet...

Doe het als volgt:
Custom games (x) squad invite, vervolgens accepteerd maat de invite, waarna hij de melding joining squad geeft met als gevolg foutmelding van Can't connect or find games atm.
Inviten ingame werkt prima heel soms komt mijn maat per ongeluk zelfs in mijn squad... maar vaak 10 minuten later is hij er weer uit... :/// Hellup

Snap de logica ook niet dus hier wellicht iemand die kan zeggen of uitleggen, las iets over poorten???

Alvast bedankt voor ieder nuttig antwoord!

ps. heb bbc op de xbox360

Groeten,
Rene
poorten die je moet forwarden staan in de TS van (Het Xbox 360 ervaringen Topic #50 . Wat bij mij ook uitmaakte om van strict naar open te gaan was upnp uitzetten (natuurlijk na het forwarden) :)

Mijn WeBlog || Xbox 360 portal.. xboxic.com|| Uw hardware compatible met linux? www.linuxcompat.info

Zit traktatie te bedenken om jullie te bedanken __O__

Weet je wat als me lukt dan trakteer ik wel op een paar ingame kogels in Battlefield BC xD (/me blijft dromen^^)

Reg. datum: 28 november 2004

Al 2 dagen last gehad van enorme lag. Router ff gereset, lag weg 8)7

quote:
am2 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:51:
Al 2 dagen last gehad van enorme lag. Router ff gereset, lag weg 8)7
Ach jij komt er tenminste nog op. Ik krijg sinds ik het spel heb gekocht ( bijna 2 maanden geleden ) alleen maar Connection problems. Ben zelfs nog nooit online geweest met BC :)

quote:
technoaddict schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:59:
[...]

Ach jij komt er tenminste nog op. Ik krijg sinds ik het spel heb gekocht ( bijna 2 maanden geleden ) alleen maar Connection problems. Ben zelfs nog nooit online geweest met BC :)
Gewoon je firewall uitzetten in je router , en als je klaar bent met spelen Firewall weer aanzetten in je router.100% gegarandeerd ;)

psn: f1rebladex

Ben ik hier de enigste die 4 maps bij conquest wel een beetje weinig vind ? Vind het nu al langzamerhand saai worden :o

offtopic:
Wie maakt nou een nieuwe topic ?

arguing on the internet is like the special olympics, even if you !##%ing win, youre still retarded.

quote:
FireBladeX schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:54:
Ben ik hier de enigste die 4 maps bij conquest wel een beetje weinig vind ? Vind het nu al langzamerhand saai worden :o

offtopic:
Wie maakt nou een nieuwe topic ?
dito :(

Ik heb de maps wel gezien, ik mis een map ala karkand.....

Just for the record, we never broke up, we took a 14 year vacation

quote:
Def!ance schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:03:
[...]

dito :(

Ik heb de maps wel gezien, ik mis een map ala karkand.....
Zo zullen ze weer veel verdienen met een mappack.

Nou ze zeiden toch dat alle "extra's gratis zouden worden. Nou hopen dat et ook waar is. Overigens is er sinds dagen geen nieuws meer op de site van badcompany.

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

PSN-id: JDM8, origineel he?
Reg. datum: 26 februari 2008

Ik heb sommige potjes dat veel van mijn kills niet geregistreerd worden. (waardoor ook mijn form achteruit gaat). Gisteren had ik volgens het overzicht een K/D ratio van 4/3. Terwijl ik iets van 500 punten had en ik een medaille gekregen had voor een 6 kill streak 8)7

quote:
jdm8 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:55:
Ik heb sommige potjes dat veel van mijn kills niet geregistreerd worden. (waardoor ook mijn form achteruit gaat). Gisteren had ik volgens het overzicht een K/D ratio van 4/3. Terwijl ik iets van 500 punten had en ik een medaille gekregen had voor een 6 kill streak 8)7
Bij mij telden de kills niet altijd als ik een match had geleaved. Maar dat is het in jou geval dus niet. Is er al iets bekend over een patch oid? Op de site van Battlefield kon ik zo niets vinden. Vind het sowieso belachelijk dat je gewoon niet eens alle wildcards kunt halen.
Bij Over and Out heb ik de neiging om altijd bij de eerste basis van de verdedigers te blijven,ook als daarvan de gold crates al weg zijn. Kan je toch blij zijn als mensen rond kijken als je ze beschiet en niet raakt :9~

psn: f1rebladex

Jeej eindelijk krijgen we nieuwe maps :o :D :D

http://badcompany.ea.com/news/entryid/25386/ _/-\o_

arguing on the internet is like the special olympics, even if you !##%ing win, youre still retarded.

Leuk, ziet er bijna al zeker uit dat we een map met golfkaretjes gaan krijgen, hoewel ik dit de minst spectaculaire map vond... Dat wordt terug een snipe map waarbij je als infanterist geen 10m gaat kunnen lopen.
Fear Me

Het worden 2 gevoteded maps, ik heb liefst maps met veel voertuigen, vindt ik toch het leukste, liefst veel tanks, maar zoals in beschrijving van die golf map staat, is dit een medium tot heavy map, dus zal wel maar 1 tank zijn.

Daarnaast is de 2de op de lijst een echte infrantrie map, denk net zoals oasis gaat worden, is net de map waar ik me het meeste aan stoor.

Xbox live: Frits Blits

Acta Non Verba en Ghost Town spreken mij het meest aan heb ik zo een idee van.
Eigenlijk, ze lijken me allemaal wel wat, hoop dat we ze stiekem gewoon allemaal krijgen.

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Ja inderdaad gewoon allemaal uit brengen.. Dat ze maar met nieuwe features komen zoals wapens / voertuigen / mortieren / howitzers..

Is nu aan het bedenken welke PC ik zal samenstellen voor 1800 euro...

nou na 2 maanden kan ik eingelijk online komen. Op een website heb ik informatie gevonden over een 5tan poorten die ik open moest zetten voor een goed werkend PSN. Alle games werken perect, behalve BF BC, die wou niet online. Na het open zetten van de poorten kwam ik eindelijk online. Keb trouwens ook upnp uit gezet op me router, al weet ik niet of dat echt noodzakelijk is. Ik las het ergens op een forum. de 1e potjes waren wel geinig. Attackers tegen defenders. heel simpel. Niet veel strategie kon er in zitten. Lekker raggen. Sweet.

SteamBoat Willy

Ik heb een erg vaag probleem met dit spel op de PS3.....Namelijk dat het geluid verkeerd om uit mijn boxen komt. Oftewel als een tank mij links passeerd hoor ik dat rechts uit mijn box komen 8)7. Ik heb niets gedaan aan de instellingen want het geluid werkt met andere games gewoon goed en met films etc heb ik dit probleem ook niet....ik heb de options bekeken maar hier staat verder ook niets in....iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? En kom nou a.u.b. niet met tips als stekkertjes omdraaien want zoals ik al zei met andere games/films werkt het gewoon prima.

If it bleeds, we can tweak it!

Reg. datum: 06 december 2005

Ik heb nu sinds een paar dagen echt last van enorme lag in de middag. In de ochtend/avond kan ik wel normaal spelen, maar rond een uur of 1 is het gewoon onspeelbaar. Loop door muren heen, loop 2 meter en ga er weer 1 terug...etc. Wel jammer, want het blijft een tof spel om via Live te spelen.

JAFQZSEK

Speelde het spel sinds een 5-tal dagen gisteravond (CET time) ook, en ondervond ook veel lag. PS3 versie, zometeen nog maar eens proberen. Kan ook deels aan mijn provider liggen aangezien mijn pingtijden gister ook niet je van het waren.

PSNID: AppiePils || You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acta Non Verba en Par for the Course zijn het geworden.

PSNID: AppiePils || You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws