Ok ik heb hem dus zaterdag gehald.... de millionaire pack...even gekeken in de winkel ze hadden er 4, 2 om 2 zwart en wit.
De witte vond ik ook heel mooi maar het is uiteindelijk de zwarte geworden.
Verpakking is een hele groote doos met het blad millionaire er in ( boeiend )
Inhoud van de doos.
Een totaal nutteloze cd, met wat samsung software waar je niks mee kan doen en activesync
( jippie )
Een leren hoesje met samsung millionaire pack er op gedrukt aan de binnenkant, erg mooi als bescherming van je toestelmaar onhandig er zit namelijk geen riemclip aan.
een dunne silver kleurige stylus die in het leren hoesje past.
een bluetooth headset die erg fijn zit en niet te groot is.
een oplaad blokje "1 bij 1 cm" die je kunt aansluiten op de samsung lader.
De telefoon lader.
Een usb data kabel waaraan de telefoon tevens oplaad.
Een gewone headset met tussen kabel zodat je eventueel beter headphones kunt aansluiten heel netjes als je een dure headset wilt gebruiken.
Een uitschuifbare stylus met een koortje er aan, beetje vaag ding.
en als laatste natuurlijk de telefoon zelf.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geweldig toestel, niks meer niks minder. bediening is heel snel door te krijgen en als je je scherm hebt afgesteld werkt het als een zonnetje, de optische muis heb ik aangezet en die werkt echt mega soepel, vooral tijdens internetten is dat erg handig.
Wat problemen gehad met tom tom instaleren maar al snel een oplossing gevonden op internet.
Als jullie vragen hebben hoor ik het wel.