Reg. datum: 13 september 2004
Ik zie bij je hoek (met mechsmooth) nog een edge aan de rechterkant (stukje ervan af). Wat gebeurt er als je die verwijderd?quote:
Join or beat me
GoT Index » Graphics » [3D] Post je 3D stuff maar weer - part 40
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 24 25 26 27 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Ik zie bij je hoek (met mechsmooth) nog een edge aan de rechterkant (stukje ervan af). Wat gebeurt er als je die verwijderd?quote:apNia schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:47:
[...]
Maar wat maakt deze hoek anders dan andere vertexes aan m'n edge-loop? Want waar ik 'm ook plaats, de hoek blijft hard. Ik snap de technische reden niet waarom hij daar niet kan subdivven...
sorry maar ik moet het gewoon snappen
Join or beat me
Das perfect en precies zoals het hoort.. MeshSmooth relaxt (check de relax buttons in edit poly als je niet snapt wat ik daarmee bedoel/werking ervan) je 'rechte' edges (edge loops) op een hoek loopt je edge niet door maar stop hij daardoor krijg je een hoek erin.quote:apNia schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:49:
Maar hoezo is het een correcte werking? Waarom buigt hij daar niet, en op alle andere hoeken wel?
...
Hehehe dat is m'n "bounding box" van max zelf, geen edgequote:jupjup schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:52:
[...]
Ik zie bij je hoek (met mechsmooth) nog een edge aan de rechterkant (stukje ervan af). Wat gebeurt er als je die verwijderd?
apNia wijzigde dit bericht 04-06-2008 12:15 (4%)
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
Vreselijk ding is dat ik ros altijd gelijk op J (shortcut om dat uit te zetten)quote:apNia schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:15:
...
Hehehe dat is m'n "bounding box" van max zelf, geen edge
Decapitator wijzigde dit bericht 04-06-2008 12:34 (32%)
ja hij was makkelijk te volgen, echt handig.quote:kleutscher schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:58:
heb de broken links in mijn tutorial site gefixed nu doet de FumeFx tutorial het ook weer.
@jelmer wat vond je van de tutorial was hij een beetje makkelijk te volgen?
http://www.karwin.nl >>>>> Tutorials

The_Jelmer wijzigde dit bericht 04-06-2008 15:36 (56%)

Da's goeie shit
Da's goeie shit
het leven is een feestje met flippo's en chippies
Da's goeie shit
Zo ze zien moet je nog wat tijd besteden met de UVW goed krijgen.quote:The_Jelmer schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:25:
inmiddels met materials etc uitproberen:![]()
![]()
[afbeelding]
maar hoe krijg ik dat witte weg in die hoek?

blaguy wijzigde dit bericht 05-06-2008 17:33 (4%)
idd daar ben ik nog mee bezig maar dat was vooral om met materials te spelen,quote:blaguy schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:30:
[...]
Zo ze zien moet je nog wat tijd besteden met de UVW goed krijgen.
Dat witte kan een licht zijn dat te fel staat of verkeerd geplaatst.
Ik ben nu bezig op school met een project over ergonomisch mobilair en daarvoor moesten we een computertafel ontwerpen en uitbeelden. Hier een testrendertje van wat ik tot nu toe gemaakt heb:
[afbeelding]
Beeldscherm heeft slechte materials en de ttoel is van internet geplukt en moet daarom nog wat aangepast worden, maar over het algemeen ben ik erg tevreden.

Speel ook is wat me belichting en rendering, want zonder goede belichting kunnen je materials ook niet mooi uit de veren komen. Welke renderer en 3D programma gebruik je?quote:The_Jelmer schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:19:
[...]
idd daar ben ik nog mee bezig maar dat was vooral om met materials te spelen,
ben inmiddels wat verder en heb zelf wat dingetjes gemaakt:
[afbeelding]
vooral met bump geëxperimenteerd
Menesis wijzigde dit bericht 05-06-2008 19:01 (88%)
Onze short movie!! (updated 11 november!!) -> http://bipolair.wordpress.com

Http://elmar.nieser.net Mijn Portfolio.
Leuk gedaan. Jammer dat er geen geluid bij zit. Alle animatie zelf gedaan?quote:ElmarNieser schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:12:
Hellow allemaal,
Ik heb een animatie gemaakt voor Flexpool IT (randstad). Ik kan niet echt makkelijk een directe link plaatsen. Maar in mijn portfolio is het het filmpje rechtsonderin.
http://elmar.nieser.net
De volledige animatie is wat langer en zit ook muziek in en een voice-over.
[afbeelding]
Onze short movie!! (updated 11 november!!) -> http://bipolair.wordpress.com
vet gedaan.quote:Menesis schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:50:
dat is een 3ds max theepot
edit:
hier een klein filmpje wat ik heb gemaakt, alleen ziet het er wat minder uit door de compressie van youtube..
http://www.youtube.com/watch?v=iOhs4fmVnrM
Hij staat ook op mn site in wat hogere kwaliteit..

Heej thanksquote:Scipionyx schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:21:
[...]
Leuk gedaan. Jammer dat er geen geluid bij zit. Alle animatie zelf gedaan?
Btw bij dat filmpje van serious gaming: het is gaming, niet gameing
Http://elmar.nieser.net Mijn Portfolio.
JE MAAKT MAAR ZIN.
Extrude modifier erover heen gooien?quote:The_Jelmer schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:28:
[...]maar nu vraag ik mij dus af hoe je de het buitenste grootste kan extruden?
als ik hem namelijk converteer naar editable poly dan maakt ie daar geen polygon van:S
iemand die mij kan helpen??
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
GoT Index » Graphics » [3D] Post je 3D stuff maar weer - part 40
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 24 25 26 27 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona