Gathering of Tweakers

Quicksearch
Volgens mij enigste manier om hem in NL te krijgen is er een andere rom op te zetten dus legaal is het niet.

Hmmm, had de Touch ESSentiaL v1.8 ROM draaien maar die was vrij irritant. Eigenlijk was het een superrom ware het niet dat hij soms/vaak gewoon niet reageerde op mn touchscreen. Vrij hinderlijk. Heb net de UC2 rom er op gezet. Supersnel maar wel errug kaal. Ik mis mijn htc home dan toch echt wel. Ga nu Blue Elves v5 WM6.1 ROM proberen. Hopen dat ik net zo tevreden ben als barthjeuz! Ik houd jullie op de hoogte.

Oja, we moeten wel een beetje door tweaken want de patsertjes met de Diamonds halen ons in xD

DIZONO.com

Heb zelf ook Touch Essential draaien, maar hij reageerd bij mij ook vaak niet op het touch screen, en als ik verbinding met een WiFi access point heb, heb ik geen internet. Ga misschien de Blue Elves proberen.

Blue elves doet het niet bij mij. Elke keer als ik de romupdate draait lijkt het goed te gaan. hij knalt echter van 1% naar 99 zonder dat er wat gebeurt is want als ik hem opstart staat de oude rom er nog op en is hij zelfs niet eens gehard reset:S. Hoe los ik dit op!?!?!

DIZONO.com

Misschien proberen opnieuw dat USPL gedoe opnieuw te doen?

jacobras wijzigde dit bericht 29-08-2008 17:07 (11%)

Haal je bij rom update wel simkaart en geheugenkaart eruit ? Ik krijg niks dan problemen als ik ze erin laat..

Ik heb een vraagje.
Sinds een paar dagen lijkt het alsof de mini usb van mijn Touch geen goede verbinding meer kan maken met de kabels. Orginele kabel voor naar de computer en de usb van de oplader pakt hij niet meer. Tenzij ik een paar keer de aansluiting heen en weer beweeg. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Zo ja duurt de reparatie van een mini usb lang en wat zijn ongeveer de kosten?

addicted to...

quote:
Enzo Dizono schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:53:
Blue elves doet het niet bij mij. Elke keer als ik de romupdate draait lijkt het goed te gaan. hij knalt echter van 1% naar 99 zonder dat er wat gebeurt is want als ik hem opstart staat de oude rom er nog op en is hij zelfs niet eens gehard reset:S. Hoe los ik dit op!?!?!
raar, probeer anders Blue_Elves_v5_0.nbh in de map van die essential 1.8 te zetten..en vanuit daar te flashen. of misschien hebbie wel een corrupte download ofzo?
succes, tis echt een fijne rom vind ik, zeer uitgebreid. en zoals jullie al aangeven komt het bij die andere roms veel voor dat het scherm niet reageerd, wat ik ook het grootste minpunt vond. naast het ontbreken van de Cube natuurlijk.

::::: Sanjuu - Undead Rogue ::::: @ Talnivarr

ik had even een vraagje over de temperaturen van de Touch:
Wat is de normale temperatuur die een touch aankan? Ik zit meestal rond de 38/39 graden. Dan heb ik heb overgeclockt naar 247 mhz met BatteryStatus. Vanmiddag zat ie naar een tijdje internetten zelfs op 41 graden. Zijn dit normale temperaturen?

Reg. datum: 18 februari 2008

heeft iemand hier nog een idee over mijn htc

lijkt er dus op dat windows beschadigd is waardoor mijn camera het niet meer doet.
als ik het goed begrijp is het flashen van je rom alleenmaar het customizen van je windows.

iemand een oplossing?

Op mijn MDA Touch had ik de software update staan die via T mobile wordt aangeboden, daardoor had ik ook het toetsenbord wat op Touch dual zit (HTC Touchpad). Werkte perfect..helaas is daarna mijn telefoon teruggeweest naar T mob waar een software update is uitgevoerd (geen idee trouwens wat ze dan "geupdate" hebben, sindsdien ben ik dat mooie toetsenbord kwijt...
Weet iemand hoe ik daar weer aan kan komen?

quote:
Haal je bij rom update wel simkaart en geheugenkaart eruit ? Ik krijg niks dan problemen als ik ze erin laat..p
ehh, nee...
heb al 5x mn rom geflashed en dat ging altijd prima. Alleen blue elves gaf problemen. Heb al de .nbh file icm een andere loader geprobeerd maar ook dat mag niet baten. Gebruik nu al een tijdje naar alle tevredenheid de shadow rom. Compleet en toch snel met Windows 6.1.
quote:
AJdeJS schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:15:
heeft iemand hier nog een idee over mijn htc

lijkt er dus op dat windows beschadigd is waardoor mijn camera het niet meer doet.
als ik het goed begrijp is het flashen van je rom alleenmaar het customizen van je windows.

iemand een oplossing?
Bij het flashen van je ROM vervang je je OS. In mijn geval ben ik van WM 6 naar 6.1 gegaan. Je kan dus je ROM flashen om van je problemen af te komen (vermits deze echt aan de software liggen). Let wel dat je je garantie verliest. Zit je dus nog binnen de garantievoorwaarden, ga dan even naar een servicepunt ;)

DIZONO.com

quote:
Enzo Dizono schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:37:
[...]

ehh, nee...
heb al 5x mn rom geflashed en dat ging altijd prima. Alleen blue elves gaf problemen. Heb al de .nbh file icm een andere loader geprobeerd maar ook dat mag niet baten. Gebruik nu al een tijdje naar alle tevredenheid de shadow rom. Compleet en toch snel met Windows 6.1.

[...]

Bij het flashen van je ROM vervang je je OS. In mijn geval ben ik van WM 6 naar 6.1 gegaan. Je kan dus je ROM flashen om van je problemen af te komen (vermits deze echt aan de software liggen). Let wel dat je je garantie verliest. Zit je dus nog binnen de garantievoorwaarden, ga dan even naar een servicepunt ;)
Is niet helemaal waar. Hij kan ook gewoon de originele rom er weer inflashen, dit lost waarhscijnlijk het probleem ook op, en is gewoon 100% binnen garantievoorwaarden en 100% legaal.

Even bij de leverancier van je fone (t-mobile, HTC, enz) nazoeken....

Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -

dat laatste vermoede had ik al daar het flashen niet helpt en als ik in de windows files ga kijken dan zie ik dat er een verschil zit met de windowsfiles die een vriendje van mij heeft met dezelfde rom en touch.

garantie is er niet meer

dus mijn vraag is eigenlijk of het mogelijk is om windows er op nieuw op te zetten

quote:
AJdeJS schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:47:
dat laatste vermoede had ik al daar het flashen niet helpt en als ik in de windows files ga kijken dan zie ik dat er een verschil zit met de windowsfiles die een vriendje van mij heeft met dezelfde rom en touch.

garantie is er niet meer

dus mijn vraag is eigenlijk of het mogelijk is om windows er op nieuw op te zetten
dat doe je dus bij opnieuw flashen... Je zet hem compleet weer terug naar 0. als dat niet helpt heb je een hardwarematig probleem....

Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -

hmmmm maar hoe verklaart dat het verschil tussen de verschillende bestanden op de verschillende p3450

niet...

Verschillende telecommaatschappijen kunnen er voor kiezen andere software aan te bieden. Net zoals een dell computer anders is voorgeprogrameerd dan eentje van HP

DIZONO.com

ja maar we hebben beide toestellen ooit geflashed met dezelfde rom, dat zou ze dus identiek moeten maken volgens het flash verhaal

vandaar dat ik het idee heb dat niet alles er af gaat

The king of the beach

Ik wil mijn HTC Touch P3450 (128/64 MB) flashen naar een nieuwe ROM en upgrade van Windows Mobile Professional 6.1 (die is available op de HTC site).

Dit wil alleen niet lukken omdat ik een error [270]: UPDATE ERROR krijg. Ik heb SPL: 1.11.0000 en ISL 1.11.0002 en versie 1.11.404.1B NLD als ROM op mijn HTC staan.

Wie kan me helpen?

AMD 2600XP+ , 1024 MB DDR, MSI KT4V, Maxtor 40 + WD 80 GB 5400 + 7200 IDE, Matrox G450 Dualhead 32 MB DDR, HP 720 DJ, HP 3500C Scanner, Creative Webcam, Canon Powershot A50

Ik zie nog geen rom update voor de Nederlandse Elf of de Elfin bij HTC staan. Kun je aangeven wat voor toestel je hebt? Is het een originele HTC en is het toestel Nederlandstalig of Engelstalig?
quote:
s402461 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:49:
Ik wil mijn HTC Touch P3450 (128/64 MB) flashen naar een nieuwe ROM en upgrade van Windows Mobile Professional 6.1 (die is available op de HTC site).

Dit wil alleen niet lukken omdat ik een error [270]: UPDATE ERROR krijg. Ik heb SPL: 1.11.0000 en ISL 1.11.0002 en versie 1.11.404.1B NLD als ROM op mijn HTC staan.

Wie kan me helpen?

quote:
s402461 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:49:

Wie kan me helpen?
Ook handig is het om te weten of je een branded [t-mobile b.v] of een non-branded hebt. Als je gewoon een HTC 3450 hebt, en je vult je serie-nummer in bij HTC-support, dan zou je die versie normaliter zonder problemen moeten kunnen flashen.

HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Dutty WWE v1.9 Radio: 1.0.25.07: Unsigned Hspl Olinex v1.40

Ik heb zojuist mijn MDA Touch binnengekregen, maar heelaasch viel mij deze barst op:
http://ns5.karnakmedia.nl/~rottenpine/touch1klein.jpg

http://ns5.karnakmedia.nl/~rottenpine/touch2klein.jpg

Dus ik denk dat ik weer terug moet naar de T-Mobile, toch? :(

Heeft zijn geheugen overgeklokt van 512 naar 600 MB

Niet geraakt is altijd mis.
Reg. datum: 16 januari 2006

Aangezien je die sticker er nog op hebt geloven ze vast zo wel dat hij er niet door jou in is gekomen, met een beetje mazzel geven ze direct een andere mee.
Zo'n T-Mobile "servicepunt" (let op de haakjes) heb je echt helemaal niets aan. "Meneer, ik heb zojuist een kapotte MDA Touch binnengekregen, kan ik deze hier komen ruilen?" "Nee, deze moet via hetzelfde verkoopkanaal terug; u zult naar het postkantoor moeten gaan om hem te retourneren." "Oh, dat is jammer, waar moet ik hem heen retourneren?" "Dat weten wij niet, daarvoor zal u de klantenservice moeten bellen." ¬¬
Toen er iets mis was met mn iPod kon ik gewoon bij de Applestore terecht en stuurden ze gewoon een pakketdienst naar mn huis die mn pakketje weer kwam ophalen. Jammer dat het bij T-Mobile allemaal zeer stroef verloopt... [/lichtelijk offtopic]

Heeft zijn geheugen overgeklokt van 512 naar 600 MB

addicted to...

quote:
Mr.Qips schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:04:
Ik heb zojuist mijn MDA Touch binnengekregen, maar heelaasch viel mij deze barst op:
[afbeelding]

[afbeelding]

Dus ik denk dat ik weer terug moet naar de T-Mobile, toch? :(
mijn vriendin had precies hetzelfde maar dan bij KPN, 2 dagen later kreeg ze een nieuwe.

even iets anders, ik krijg mijn wifi niet aan de praat. Ik kan mijn netwerk wel gewoon zien. Maar zodra ik probeer te verbinden springt ie na een paar seconden 'connecting' weer terug op 'available'.
heb mijn router al gereset en fabrieksinstellingen toegepast (ook mac adresfiltering uit) enz enz maar dit mag niet baten.
op het netwerk van school werkt wifi overigens prima. wifi heeft ooit wel gewerkt maar om de een of andere reden connect ie niet naar mijn (belkin) router.
kan het zijn dat ik iets moet updaten of drivers moet downloaden?

::::: Sanjuu - Undead Rogue ::::: @ Talnivarr

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws