Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs
HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 7
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 04 april 2004
je moet even kijken je moet niet alle letter en tekens invoeren, maar enkel de letters en tekens waar een kat bij staat geloof ik. uiteindelijk moet je er maar 4 invoeren.quote:smeerbartje schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:53:
Ben ik de enige die ERG veel moeite heeft met de nieuwe captcha methode van rapidshare? Ik ben nu al zo´n half uur bezig om een ROM te downloaden, maar het lukt me echt niet! Kan iemand heel misschien de nieuwe Surface ROM NL ergens online zetten of mag dat niet?
Reg. datum: 28 september 2006
Ah oke, thanks! Nu alleen nog de vraag naar een ROM waar de neiuwe HTC Touchpad T9 ingebakken zit.quote:dangerpaki schreef op zondag 22 juni 2008 @ 09:26:
[...]
je moet even kijken je moet niet alle letter en tekens invoeren, maar enkel de letters en tekens waar een kat bij staat geloof ik. uiteindelijk moet je er maar 4 invoeren.
Misschien even handig te vermelden WELK rom dat is. Het staat namelijk niet in de OP.quote:Eerder had ik het al over de bijgeleverde programma's bij de Touch Dual. Daaronder zat ook dit megavette toetsenbord. Bijna alle programma's van de Touch Dual zijn inmiddels werkend op de Touch. Dit toetsenbord inmiddels ook, alleen er is een maar. Een .cab is er namelijk nog niet verschenen en je kan dit toetsenbord dan ook alleen krijgen via een bepaalde ROM. Maar dat neemt niet weg dat dit een heerlijk toetsenbord is met een echt Nederlands woordenboek én woordenvoorspelling.
smeerbartje wijzigde dit bericht 22-06-2008 11:26 (43%)
Ben je toevallig een Orange klant? Zo ja, dan zou het er aan kunnen liggen dat ze zijn begonnen met het overzetten van het netwerk van Orange naar T-mobile. Inprenciepe zou je toestel inmiddels ook automatisch over moeten springen naar het T-mobile netwerk, maar wellicht dat een andere orange mast dit blokkeert.quote:DizzyWeb schreef op zondag 22 juni 2008 @ 00:06:
Mijn MDA Touch lijkt nu alweer defect te zijn. Heb constant amper bereik. Waar ik voorheen vol bereik had in mijn slaapkamer, heb ik nu met geluk 1 puntje, maar vaak gaat ie netwerk zoeken. En het is niet alleen thuis, maar overal heb ik max 3 balkjes bereik en in mijn zak is hij het netwerk opeens kwijt.
Leuke telefoons, maar enorm kwetsbaar, krijg ik het idee.
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
Ebay kan ik idd wel even op kijken. Zat er bij die cover ook het schermpje met die connectorkabel eraan? Want dan is 20 euro niet duur. Dan kan ik gelijk een andere kleur nemen (neem aan dat die bestaat...)quote:Mektheb schreef op zondag 22 juni 2008 @ 00:08:
[...]
Dat kan inderdaad het probleem zijn ik weet niet of je een Ebay account heb ?
ik kon de covers op internet voor 99 euro kopen in europa en voor rond de 19,95 vanuit hongkong laten komen.
Want ze zullen dat onderdeed vast wel lost verkopen voor een redelijke prijs, want weet niet of je dit zelf zo opkan lossen met de onderdelen los
Ik ga even zoeken, bedankt zover (opsturen kost volgens mij bijna net zoveel als een cover...niet de moeite dan).
edit: wat ik moet hebben is de digitizer, eventueel met cover.
Investig8or wijzigde dit bericht 22-06-2008 16:13 (11%)
Nee, ik ben T-Mobile klant. Het lijkt er een beetje op alsof de radio het nu al begint te begeven. Maar blijft raar, vol bereik hebben, toestel in je zak steken, geen bereik.quote:vlijmen schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:27:
[...]
Ben je toevallig een Orange klant? Zo ja, dan zou het er aan kunnen liggen dat ze zijn begonnen met het overzetten van het netwerk van Orange naar T-mobile. Inprenciepe zou je toestel inmiddels ook automatisch over moeten springen naar het T-mobile netwerk, maar wellicht dat een andere orange mast dit blokkeert.
Nee de cover was echt alleen de behuizing met de knopjes , jij moet in ditgeval gewoon een kant en klaar schermpje hebben daar zit de lint kabel aanquote:Investig8or schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:56:
[...]
Ebay kan ik idd wel even op kijken. Zat er bij die cover ook het schermpje met die connectorkabel eraan? Want dan is 20 euro niet duur. Dan kan ik gelijk een andere kleur nemen (neem aan dat die bestaat...)
Ik ga even zoeken, bedankt zover (opsturen kost volgens mij bijna net zoveel als een cover...niet de moeite dan).
edit: wat ik moet hebben is de digitizer, eventueel met cover.
Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs
Reg. datum: 04 april 2004
gisteren kwam de koerier. helaas was er wat fout gegaan en kreeg ik een wit toestel opgestuurd. niet handig dus. niet aangenomen.
gelijk gebeld werd netjes terug gebeld en vandaag al krijg ik dus de zwarte opgestuurd. ik hoop dat het een 256mb versie is. de witte was dat geloof ik wel. want de gast aan de tel sprak over de touch plus. hopelijk krijg ik nu een zwarte met meer geheugen. zou mooi zijn. fingers crossed.
Reg. datum: 29 oktober 2006
nu heb ik s2u2 geinstaleerd
maar als hij ik op de uittoets druk dan gaat het scherm uit en de toetsen op bloking
drukik weer op de aan uit toets dan komt er een mooi s2u2 scherm en ik schuif het blokje dan open en daar reageert die dan wel op want het scherm verdwijnt en dan krijg ik dus mijn home screen maar hier moet ik hem nog een keer unlocken op de normale windows manier weet iemand een oplosing hier vooor
zep
Reg. datum: 21 september 2007
Het toestel heeft weinig geheugen beschikbaar. Stop programmas die niet worden gebruikt blabla
Kan je dit ook uitzetten ? Want ik krijg deze melding al waneer alleen htc home is opgestart.. beetje vaag..
Batterystatus heeft ook een optie om automatisch op Today scherm te komen en dan het toestel te locken. Als je die optie uitzet in Batterystatus dan heb je dat probleem dus niet meer. Nu had ik Batterystatus sowieso al nodig en vond die optie achteraf pas, maar als het je niet op de normale manier lukt dan kun je dat overwegen.quote:zep schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:28:
ik heb sinds vanochten ook een htc touch
nu heb ik s2u2 geinstaleerd
maar als hij ik op de uittoets druk dan gaat het scherm uit en de toetsen op bloking
drukik weer op de aan uit toets dan komt er een mooi s2u2 scherm en ik schuif het blokje dan open en daar reageert die dan wel op want het scherm verdwijnt en dan krijg ik dus mijn home screen maar hier moet ik hem nog een keer unlocken op de normale windows manier weet iemand een oplosing hier vooor
zep
@Kima >>>Je installeert programma's toch wel op een flashdisk he ? En niet op het toestel zelf ? Want dan wordt er ook meer conventioneel geheugen ingenomen. Ook cache van IE en de map van je foto's verplaatsen naar je flashdisk is erg aan te raden.
KneoK wijzigde dit bericht 25-06-2008 17:22 (12%)
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs
Reg. datum: 04 april 2004
weer contact gehad met tmobile. kon het toestel omwisselen. of toch opsturen en ze zouden kijken of het een probleem was dat met het design te maken had en dan zouden ze een gepaste oplossing zoeken. zal denk ik dit gaan doen binnenkort.
want weer omwisselen geeft niet de garantie dat ik eentje krijg zonder ditzelfde probleem.
al met al wel teleurgesteld maar anderzijds vind ik dat tmobile het tot nu toe heel netjes aan het oplossen is.
Reg. datum: 21 september 2007
Reg. datum: 13 januari 2008
ik heb 2 mp3's op mijn touch gezet en 1 staat wel in audio beheer en de ander niet
rob87 wijzigde dit bericht 26-06-2008 18:36 (71%)
QX6850 | Abit IP35pro | OCZ DDR2-800 4gb Reaper | Leadtek 8800GTX | WD Raptor 74GB | Cosmos S | CM Real Power M700 | 1x CM Aerogate 3 | Z600 (ES)
Reg. datum: 07 augustus 2007
Ik heb ook een HTC Touch waar ik heel blij mee ben/was
Opeens deed de verbinding met mijn provider het niet meer, niet leuk maar omdat ik de toestel zelf heb gekocht (nou ja gekregen van me pa, lieve papa
Kosten Eur 0.00
Na wat spellen deed opeens mijn scherm het niet meer, hoe hard ik ook drukte niks reageerde, hard reset gedaan etc. maar hellaas hij deed het niet (mijn plezier daalde erg), weer kontakt en weer naar belgie, gerepareerd en hij doet het weer.
Kosten EUR 0.00
Opeens weer reageerde het scherm niet, snot verdrie. ik harde reset, geen geluk, batterij eruit kijken naar me IMEI nummer en zo en batterij er weer in , verrek het scherm reageert weer???
Maar nu bemerk ik nog steeds dat ik regelmatig weer opnieuw moet uitlijnen (het scherm) en dat is echt om de aantal dagen, erg vervellend.
Heeft iemand hier mee ervaring? en eventueel ideeen?
Anders neem ik weer kontakt met HTC en laat ze weer een reperatie uitvoeren, misschien.
Apperaatje is niet overclockt of zo
Mvg,
Willem
Reg. datum: 22 september 2001
De bescherm folie is er al af. Ik heb het schermpje ook al een aantal keer schoon gemaakt. Hebben meer mensen hier "last" van?
Reg. datum: 02 juli 2008
Ik wil dit lettertype verwijderen omdat het in de kleinste weergave slecht leesbaar is. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken?
Reg. datum: 12 september 2007
Maar het is tijd te rommelen met een nieuw speeltje!
Ik ga nu voor een HTC Diamond. Weet iemand hoe ik makkelijk data over kan zetten op mijn computer die nu op de telefoon wordt bewaard? Ik kan namelijk wel een hard reset doen als alles er af is. Ik heb de nieuwe nog niet en de oude is waarschijnlijk sneller weg dan dat ik de nieuwe heb!
Suggesties over hoe het beste leeg maken van de phone voor wederverkoop?
Alvast enorm bedankt!
Reg. datum: 28 september 2006
Reg. datum: 23 september 2007
ik hoop dat er hier iemand is die me een tip kan geven hoe ik het volgende kan oplossen.
Ik heb dus ook een Touch, hij werkt zoals hij moet behalve op 1 dingetje sinds begin deze week..
Op de hoofdpagina heb je onder de klok bij de touch een meldings venster van het aantal ongelezen sms'en.. Nu heb ik daar sinds kort 1 ongelezen boodschap staan terwijl als ik ga kijken in de inbox er geen ongelezen berichten heb.
Krijg ik nu nog een sms dan zegt hij natuurlijk dat het er 2 zijn..
Ik snap het niet.. kan ik die teller ergens resetten?
Ik heb al eens geprobeerd alle berichten over te zetten naar een andere map. maar geen resultaat..
Het is geen ramp maar het is toch leuker als alles correct werkt..
Thx..
Update: Nu staan er 2 ongelezen boodschappen. 1 zie ik staan in de sms inbox, kan hem lezen, maar hij blijft als ongelezen staan ook al zeg ik dat hij hem als gelezen moet markeren...
N.
MTBiker77 wijzigde dit bericht 03-07-2008 21:32 (11%)
Reg. datum: 13 januari 2008
wmp bv.
ik dacht dat dit eerst wel lukte namelijk
Reg. datum: 28 april 2007
Vraag 1,quote:Havocnl schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:41:
[...]
Mijn gok gaat naar de 2.26.114.3 officiële update van HTC (en ook bij T-Mobile te downloaden via http://member.htc.com/ruu...e/TMobileElfWM6-TMNL.aspx)
Nu Orange is overgenomen door T-Mobile, kunnen Orange klanten hier ook gebruik van maken?
Want dit lijkt me wel wat?.
Vraag 2,
Ik ben onlangs 2 x in Duitsland geweest.
En toen zag ik voor het witte vierkantje met G een soort van witte kestboom staan, weet iemand wat dat betekend? door het reizen in Duitsland had ik dit symbool bij meerdere providers.
Ik heb hier wel een afbeelding van, maar weet niet hoe ik dit moet plaatsen in dit fora.
Nee, bij mij blijft alles dan gewoon draaien. Gelukkig wel zegquote:rob87 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:43:
klopt het dat alles afsluit wanneer je het scherm uitzet?
wmp bv.
ik dacht dat dit eerst wel lukte namelijk
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last