Reg. datum: 20 mei 2008
HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 7
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 7
Reg. datum: 28 januari 2008
Niemand?quote:Stitch15 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 21:03:
Hallo, sinds kort vertoont mijn Touch wat kuren (heb 'm sinds januari).
- soms voert het ding spontaan een herstart uit
- vrij regelmatig is er geen netwerk verbinding (searching....) en moet ik mijn pincode opnieuw intoetsen
- soms het lijkt er een "trilling" over het scherm te gaan als ik bv sms type of iets raadpleeg
Alledrie is behoorlijk irritant....
Iemand hier ervaring mee, ook last van gehad? En wat kan kan ik er event. aan doen?
Reg. datum: 21 september 2007
Mijn elf was ook kapot gegaan.. ik naar de dealer Gsmplaze.nl (de belcompany dus) en mijn gsm ingeleverd. Na 2 weken kon ik hem weer op halen. Maar er was niets veranderd.. hij liep nog steeds om de 5min vast. Moest je eerst weer resetten voordat je hem weer aan de praat kon krijgen.
Dus maar weer weg gebracht. Dit keer duurde het ongeveer 3weken maar hij is nu wel perfect gemaakt. Er zit nu een nieuw schermpje op. Die veel gevoeliger is dan de oude.. (bij de oude kon ik stipjes zien waneer je er schuin tegenaan keek contact puntjes denk ik ofzow en nu kan ik dat niet meer zien, het is nu helemaal strak) En ze hebben er een nieuwe rom opgezet denk ik want het toetsenbord van de Dual staat er nu ook standaard op (Die met xT9 functie). En een nieuw Ref nummer, dus ik denk dat ze alles van binnen hebben vervangen.
Uiteindelijk is het toch weer goed afgelopen. En heb voor de zekerheid maar een hard hoesje gekocht zodat hij minder snel kan beschadigen. Lang leve de garantie van 2jaar..
Dus maar weer weg gebracht. Dit keer duurde het ongeveer 3weken maar hij is nu wel perfect gemaakt. Er zit nu een nieuw schermpje op. Die veel gevoeliger is dan de oude.. (bij de oude kon ik stipjes zien waneer je er schuin tegenaan keek contact puntjes denk ik ofzow en nu kan ik dat niet meer zien, het is nu helemaal strak) En ze hebben er een nieuwe rom opgezet denk ik want het toetsenbord van de Dual staat er nu ook standaard op (Die met xT9 functie). En een nieuw Ref nummer, dus ik denk dat ze alles van binnen hebben vervangen.
Uiteindelijk is het toch weer goed afgelopen. En heb voor de zekerheid maar een hard hoesje gekocht zodat hij minder snel kan beschadigen. Lang leve de garantie van 2jaar..
kima wijzigde dit bericht 09-06-2008 19:36 (4%)
De details van de foutmelding:quote:DizzyWeb schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:20:
[...]
Is hetzelfde.
Maar onze glazen bollen zijn op maandagmorgen altijd wat troebel en we moeten toch iets meer info hebben dan "een foutmelding"...
Nodata.exe
NullreferenceExeption
bij nodata()
bij nodata()
bij
System.Windows.Forms.Form.OnLoad()
bij
System.Windows.Forms.Form.SetvisibleNotify()
bij
System.Windows.Forms.Control.set_Visible()
bij
System.Windows.Forms.Application.Run
P4 3,0 Ghz HT (800mhz bus) 1024 mb 3200DDR RAM, ATI radeon 9800 pro 128 mb, 160 + 200 gb HD (7200), MSI MOBO, Sony DVD-ROM, Pioneer DVD writer, Microsoft sidewinder joystick, Win XP home, Canon powershot a80 digicam
Ziet er slecht uit.. mischien is het na een hard reset over..quote:
Zorg er dan wel voor dat je een backup hebt gemaakt van je files.. met bijvoorbeeld PPCPimBackup. Daar kan je na de reset al je afspraken, telefoon nummers enz. zo weer terug zetten.
Hard reset zal ik nog eens proberen...anders gaat ie terug naar T-mobile (dan maar een paar weken zonder Touch door het levenquote:kima schreef op maandag 09 juni 2008 @ 19:50:
[...]
Ziet er slecht uit.. mischien is het na een hard reset over..
Zorg er dan wel voor dat je een backup hebt gemaakt van je files.. met bijvoorbeeld PPCPimBackup. Daar kan je na de reset al je afspraken, telefoon nummers enz. zo weer terug zetten.
Heb vandaag SMS chat geinstalleerd. Een erg mooi programma zowel qua lay out ( zwarte transparante knoppen, geheel te bedienen zonder pennetje ) als qua gebruikersmogelijkheden ( je bouwt een threaded sms overzicht op. ) Heel apart is dat je smsjes net zoals bij de HTC Diamond in je today scherm naar voren komen.
Gratis probeerversie, een aanrader!
http://iwindowsmobile.com/threaded-sms-messaging.html
Als je dan ook nog icontact v0.7 in combinatie met het black screen installeert heb je in je gevoel ineens een heel andere telefoon in handen....
Als je dan ook nog icontact v0.7 in combinatie met het black screen installeert heb je in je gevoel ineens een heel andere telefoon in handen....
HTC Touch Diamond
Ik heb perongeluk mijn achterklepje om het leven geholpen... Weet iemand ook waar ik een nieuwe kan krijgen.. ?
kima wijzigde dit bericht 10-06-2008 02:14 (9%)
Bram Smulders is met een nieuw team weer aan een nieuwe **Knip, zoals je in de policy kunt lezen staan we alleen links toe naar originele roms
begonnen! 
DaannO wijzigde dit bericht 10-06-2008 10:13 (45%)
<?php print "Hello world"; ?>
Wel een compleet nieuwe behuizing:quote:kima schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:38:
Ik heb perongeluk mijn achterklepje om het leven geholpen... Weet iemand ook waar ik een nieuwe kan krijgen.. ?
http://mobile.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02790
Hmm, hier hebben ze enkel de cover.
DizzyWeb wijzigde dit bericht 10-06-2008 10:17 (16%)
niemand?quote:jos_zwa schreef op maandag 09 juni 2008 @ 19:38:
[...]
De details van de foutmelding:
Nodata.exe
NullreferenceExeption
bij nodata()
bij nodata()
bij
System.Windows.Forms.Form.OnLoad()
bij
System.Windows.Forms.Form.SetvisibleNotify()
bij
System.Windows.Forms.Control.set_Visible()
bij
System.Windows.Forms.Application.Run
HTC Standard Battery Door (Black) Subtotal $14.95
Shipping $40.95
Total $55.90
Duur grapje
Shipping $40.95
Total $55.90
Duur grapje
Reg. datum: 21 oktober 2007
Reg. datum: 21 oktober 2007
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik tomtom en htc touch elf werkend krijg? Welke stappen moet ik ondernemen? Google en de rest van het forum kan mij helaas niet duidelijk helpen
Uhm... bluetooth gps muis aanschaffen, Tomtom aanschaffen, gps muis pairen met je Touch, Tomtom installeren en gaan... denk ik?quote:Shaun81 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:57:
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik tomtom en htc touch elf werkend krijg? Welke stappen moet ik ondernemen? Google en de rest van het forum kan mij helaas niet duidelijk helpen
Reg. datum: 28 september 2006
Reg. datum: 28 september 2006
Iemand enig idee hoe ik d.m.v. een shortcut of iets dergelijk snel AL mijn inkomende gesprekken door kan schakelen naar een ander nummer? Nu moet ik telkens naar instellingen, phone en vervolgens onder "services" kiezen voor doorschakelen. Ik ben dus op zoek naar een manier om dit sneller te doen, aangezien ik dit HEEL vaak gebruik.
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat als ik een wallpaper zet, dat deze dan niet bijna wit weergegeven wordt? Ik kies een bijna compleet zwarte wallpaper, en al het zwart wordt lichtgrijs weergegeven.
Dit is de wallpaper die ik wil zetten: http://www.zedge.net/wall...feel-the-music-wallpaper/
Dit is de wallpaper die ik wil zetten: http://www.zedge.net/wall...feel-the-music-wallpaper/
Een imageviewer als S2V gebruiken om de wallpaper mee in te stellen.
Helaas, als ik daarmee een wallpaper zet, krijg ik alleen een witte lijn aan de rechterkant van het scherm. In het today scherm zie ik dan wel dat een wallpaper ingesteld is. Ook als ik het toestel een keer uitzet blijft de witte lijn. Deze verdwijnt weer als ik in het today scherm de custom wallpaper uitvink. Als ik daar vervolgens een ander kies wordt deze wel getoond, alleen weer veel te wit.quote:DizzyWeb schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:03:
Een imageviewer als S2V gebruiken om de wallpaper mee in te stellen.
Maar S2V mooi programma
[edit]
Het is inmiddels gelukt. Als ik eerst de juiste wallpaper zet in het today scherm, en dan nogmaals via S2V, dan gaat het goed.
cyberjack77 wijzigde dit bericht 11-06-2008 20:44 (10%)
Misschien is deze vraag al eens gesteld: ik heb zojuist Enlarge Startmenu op mijn touch geinstalleerd. ( geheugenkaart ) Soft reset gegeven. Hoe krijg ik dat grote menu nu geactiveerd? Of moet hij op mijn telefoongeheugen?
HTC Touch Diamond
Als je een nederlandse firmware hebt, gaat de engelse Enlarge Startmenu niet werken, is mijn ervaring.
Bedankt voor de tip, ga ik er verder niet de hele avond aan sleutelen. Heb i.d.d. de Nederlandse firmwarequote:DizzyWeb schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:14:
Als je een nederlandse firmware hebt, gaat de engelse Enlarge Startmenu niet werken, is mijn ervaring.
HTC Touch Diamond
Ik heb net mijn kapotte LCD vervangen, en wou jullie toch even melden dat dit inderdaad makkelijk zelf te doen is
Bij de reparatieservice durfdden ze er zelfs 180 euro voor te vragen, terwijl het met een eBay-schermpje van 30 euro, deze handleiding en wat boerenverstand makkelijk zelf is gelukt 
Heb het geprobeerd maar ben toch weer terug gevallen op SPB Mobile Shell 2.1. Ja ze hebben een fix uitgebrachtquote:rvb583 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:44:
Heb vandaag SMS chat geinstalleerd. Een erg mooi programma zowel qua lay out ( zwarte transparante knoppen, geheel te bedienen zonder pennetje ) als qua gebruikersmogelijkheden ( je bouwt een threaded sms overzicht op. ) Heel apart is dat je smsjes net zoals bij de HTC Diamond in je today scherm naar voren komen.
Reg. datum: 04 augustus 2006
Reg. datum: 04 augustus 2006
Heeft iemand enig idee warom ik deze foutmelding krijg als ik het bestandje SoftKeyApplet.cpl naar de SD kaart wil kopieëren? De verbinding is nog niet verboken, maar zodra ik deze melding krijg wel dus

hij is nog niet online zie ik .. maare veel veranderingen?quote:Spoelly schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:55:
[...]
Heb het geprobeerd maar ben toch weer terug gevallen op SPB Mobile Shell 2.1. Ja ze hebben een fix uitgebracht![]()
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last