Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 maart 2008

Ik krijg het youtube gebeuren niet voor elkaar.. Volgens mij werk flashvideobundle niet met wm6 :-(

Reg. datum: 12 mei 2007

Zijn er mensen die ervaring hebben met Igo 8 op de HTC touch. Ik heb het er net opgezet en het werkt wel (trouwens een retestrak navigatieprogramma, die nieuwe Igo8; mooiste vind ik -buiten 3d gebouwen en rijbaanselectie- de weegave van verhoogde rijbanen, dat maakt het echt overzichtelijker!) maar regelmatig zeurt ie over programmagaheugen. Ik heb een Blue Rom erop gezet waarme ik bijna al mijn geheugen vrij ter beschikking heb: 'oude' touch met na installatie Igo nog 39,5 mb storage en 20,5 mb programmageheugen vrij. Lijkt me genoeg, maar toch zeurt ie over te weinig programmageheugen. Zou het komen omdat de pagepool 4 mb is (zat in de Rom)?

quote:
sjorsangeren schreef op zondag 01 juni 2008 @ 16:41:
Ik heb ook een HTC touch en ik ben op zoek naar leuke games (je moet wat in de trein). Maar nu zoek ik games die speciaal gebruik maken van het touch screen. Een soort nintendo ds achtige spellen. zeg maar, waar je alles dus met je pennentje bestuurd, het hoeft niet moeilijk te zijn als het maar verslavend is ;)

Iemand ideeen?
ScummVM voor Windows Mobile! En dan games als Monkey Island 1/2, Day of the Tentacle. Speelt perfect :)

Reg. datum: 08 juni 2002

had mn Iphone verkocht (bleek toch te onhandig groot) en had dus mn Touch weer in gebruik genomen. Helaas was het speakertje kapot. Enfin, ik het ding op laten sturen en vandaag (binnen 2 weken) heb ik hem terug gehad.

Met een grote verrassing !
- Nieuwe HTC home (meer weer plaatsen, iets anders geanimeerd)
- 2 HTCH tobo's van de touch diamond/cruise etc. echt heerlijk!

NWO
Reg. datum: 01 juni 2001

Zijn er op dit moment problemen met PIT?
Soms valt bij mij ineens internet weg.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Ondertiteld

quote:
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 20:17:
had mn Iphone verkocht (bleek toch te onhandig groot) en had dus mn Touch weer in gebruik genomen. Helaas was het speakertje kapot. Enfin, ik het ding op laten sturen en vandaag (binnen 2 weken) heb ik hem terug gehad.

Met een grote verrassing !
- Nieuwe HTC home (meer weer plaatsen, iets anders geanimeerd)
- 2 HTCH tobo's van de touch diamond/cruise etc. echt heerlijk!
Welke versie rom heb je nu?
quote:
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 23:38:
Zijn er op dit moment problemen met PIT?
Soms valt bij mij ineens internet weg.
Mijn gprs verbinding van Kpn Hi valt ook heel vaak weg of werkt gewoon niet meer. En dan moet ik weer reconnecten wat ook niet in 1 keer lukt :'(

NWO
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
corné schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 00:23:
[...]

Mijn gprs verbinding van Kpn Hi valt ook heel vaak weg of werkt gewoon niet meer. En dan moet ik weer reconnecten wat ook niet in 1 keer lukt :'(
Ik heb het pas sinds vanavond, hiervoor werkte het gewoon goed.
Ik stel deze vraag mede, omdat ik sinds vanavond een nieuw toestel heb gekregen van T-mobile.
De andere had een streep op het scherm in de camera functie die je dus ook op de foto;s zag.

Dus niet dat het dalijk aan het toestel ligt oid.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Reg. datum: 28 januari 2008

Hallo, sinds kort vertoont mijn Touch wat kuren (heb 'm sinds januari).
- soms voert het ding spontaan een herstart uit
- vrij regelmatig is er geen netwerk verbinding (searching....) en moet ik mijn pincode opnieuw intoetsen
- soms het lijkt er een "trilling" over het scherm te gaan als ik bv sms type of iets raadpleeg
Alledrie is behoorlijk irritant....
Iemand hier ervaring mee, ook last van gehad? En wat kan kan ik er event. aan doen?

*denkt......

quote:
DizzyWeb schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:03:
[...]

HHC is leuk en aardig, maar is sinds v1.0 uit kwam maanden geleden niet meer geupdate en hij werkt niet bij de MDA Touch, die hebben een iets aangepaste HTC Home plugin.
Ik heb er geen problemen mee gehad eigenlijk op mijn MDA Touch??? En waarom een versie bijwerken die volledig functioneel is.

Havocnl wijzigde dit bericht 08-06-2008 00:39 (7%)

Google is your friend...

*denkt......

quote:
DizzyWeb schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 23:46:
[...]

Welke versie rom heb je nu?
Mijn gok gaat naar de 2.26.114.3 officiële update van HTC (en ook bij T-Mobile te downloaden via http://member.htc.com/ruu...e/TMobileElfWM6-TMNL.aspx)
Alleen die toestenborden ben ik niet zeker van???

P.S. weer een nieuwe ROM van hollandse bodem in ontwikkeling ;)

Google is your friend...

Flying Dutchman
Reg. datum: 15 januari 2001

even een vraagje over het geluid tijdens het bellen. ik heb tijdens een gepsrek het geluid op zijn zachtst, maar nog hoor ik de persoon waar ik mee bel echt te hard. hoe hebben jullie de 2 geluidsliders staan?

P4 3,0 Ghz HT (800mhz bus) 1024 mb 3200DDR RAM, ATI radeon 9800 pro 128 mb, 160 + 200 gb HD (7200), MSI MOBO, Sony DVD-ROM, Pioneer DVD writer, Microsoft sidewinder joystick, Win XP home, Canon powershot a80 digicam

Flying Dutchman
Reg. datum: 15 januari 2001

meteen nog een klein vraagje. hoe en waar kan ik dat nodata downloaden/installeren. ik heb thuis wifi op de htc maar ben bang dat ik buiten toch per ongeluk eens verbinding maak (of dat hij het weer blijft opdaten). Werkt dat nodata nog wel i.c.m. wifi?

P4 3,0 Ghz HT (800mhz bus) 1024 mb 3200DDR RAM, ATI radeon 9800 pro 128 mb, 160 + 200 gb HD (7200), MSI MOBO, Sony DVD-ROM, Pioneer DVD writer, Microsoft sidewinder joystick, Win XP home, Canon powershot a80 digicam

Reg. datum: 15 maart 2005

Ondersteunt de touch MicroSDHC of gaat het niet verder als 2 gig (MicroSD)

Reg. datum: 13 maart 2001

quote:
jos_zwa schreef op zondag 08 juni 2008 @ 15:09:
even een vraagje over het geluid tijdens het bellen. ik heb tijdens een gepsrek het geluid op zijn zachtst, maar nog hoor ik de persoon waar ik mee bel echt te hard. hoe hebben jullie de 2 geluidsliders staan?
Die 2 Sliders zijn NIET voor het geluid van je telefoon.(Maar voor het PDA en ringtone gedeelte !)
Tijdens het bellen, heb je een enkele slider, en daar regel je het geluid mee.
quote:
jos_zwa schreef op zondag 08 juni 2008 @ 15:14:
meteen nog een klein vraagje. hoe en waar kan ik dat nodata downloaden/installeren. ik heb thuis wifi op de htc maar ben bang dat ik buiten toch per ongeluk eens verbinding maak (of dat hij het weer blijft opdaten). Werkt dat nodata nog wel i.c.m. wifi?
Google is je vriend
Wel even registreren voor dat forum !
NoData is alleen voor GPRS, dus Wifi blijft gewoon werken.

Yeah..... right

quote:
Crawl NL schreef op zondag 08 juni 2008 @ 15:22:
Ondersteunt de touch MicroSDHC of gaat het niet verder als 2 gig (MicroSD)
Er zijn genoeg gebruikers die een 4 of 8 gig kaartje gebruiken, dus de touch ondersteunt SDHC

Yeah..... right

Reg. datum: 18 februari 2008

jongens ik heb dus nog steeds het probleem dat de hele telefoon vergrendelt bij het uitzetten van het beeldscherm.

kan iemand mij vertellen waar ik dat ongedaan kan maken?

bvd

Ondertiteld

quote:
AJdeJS schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:08:
jongens ik heb dus nog steeds het probleem dat de hele telefoon vergrendelt bij het uitzetten van het beeldscherm.

bvd
Wat voor een vergrendeling bedoel je? De standaard van WM? Of S2U2 ofzo?

quote:
AJdeJS schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:08:

bvd
Als je Batterijstatus geinstalleerd hebt, is het een instelling in dat programma

Yeah..... right

Ondertiteld

quote:
Havocnl schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:38:
[...]

Ik heb er geen problemen mee gehad eigenlijk op mijn MDA Touch??? En waarom een versie bijwerken die volledig functioneel is.
Gebruik jij de originele firmware van T-Mobile? Want HHC kan bij mij niet uitvinden welke versie HTC Home plugin ik heb (wat niet gek is, de registry key heet bij mij anders).
Reg. datum: 20 mei 2008

vraagje ik heb dat nodata geinstalleerd maar ik krijg bij het opstarten een foutmelding. Is trouwens een soft-reset hetzelfde als de phone gewoon even helemaal uit en weer aanzetten?

Ondertiteld

quote:
mister_XX schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:05:
vraagje ik heb dat nodata geinstalleerd maar ik krijg bij het opstarten een foutmelding. Is trouwens een soft-reset hetzelfde als de phone gewoon even helemaal uit en weer aanzetten?
Is hetzelfde.

Maar onze glazen bollen zijn op maandagmorgen altijd wat troebel en we moeten toch iets meer info hebben dan "een foutmelding"... ;)
*denkt......

quote:
DizzyWeb schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:15:
[...]

Gebruik jij de originele firmware van T-Mobile? Want HHC kan bij mij niet uitvinden welke versie HTC Home plugin ik heb (wat niet gek is, de registry key heet bij mij anders).
Lol uhm tegenwoordig niet meer, maar mijn eerste ROM (T-mobile ori) heb ik toch best hard zitten aanpassen en onder andere het home screeen.... Maar durf het niet zeker meer te zeggen. De nieuwe T-Mobile ROM/Firmware heb een tijdje geleden nog geprobeerd en die werkt iig perfect.

Google is your friend...

Reg. datum: 18 februari 2008

quote:
DizzyWeb schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:34:
[...]

Wat voor een vergrendeling bedoel je? De standaard van WM? Of S2U2 ofzo?
dank u zo eenvoudig, maar dat was echt de laatste plek waar ik zou kijken.

Not in a million lightyears
Reg. datum: 20 december 2001

Argh, net ruim een half uur lopen speuren op internet omdat ik mijn wifi niet aan kreeg. Zelfs al een cabje gevonden (die gelukkig niet werkte) met wifi fix, maar niets mocht baten. En toen de USB stekker eens verwijderd...

Denk je dat je alles wel gezien hebt en aangepast hebt, kom je toch weer iets raars tegen. Blijft spannend, zo'n Touch :D

"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: