"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys."
Sun Tzu, The Art of War
Reg. datum: 12 januari 2006
heeft er al iemand meer info wanneer alles werkend zou moeten zijn?
Dell M1530, t5750, 4gig, 250GB, 8600GT 256 MB,LG scherm 1440*900 , 9 cell, Vista hp 32 bit
"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys."
Sun Tzu, The Art of War
Reg. datum: 23 augustus 2007
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flaming is het plaatsen van berichten op een discussieforum die met opzet aanvallend of beledigend zijn. Deze berichten worden flames genoemd en worden vaak geplaatst als antwoord op een zogenaamde flamebait.
Hoewel van persoon tot persoon flaming zo oud is als de mens zelf, begon het flaming op internet in de hiërarchieën van Usenet. Een flame kan elementen van een normaal bericht bevatten, maar kan door zijn bedoeling onderscheiden worden van een normaal bericht. Een flame is nooit bedoeld om constructief bezig te zijn, een standpunt te verduidelijken of andere mensen te overreden. Het motief van flaming is nooit logisch te verklaren, maar ze zijn eerder sociaal of psychologisch van aard. Flamers proberen hun autoriteit te bewijzen of een positie van superioriteit te verkrijgen. Af en toe proberen flamers alleen de andere mensen die deelnemen aan het forum te ontstemmen of te beledigen. In dit geval zijn ze trolls.
Daarentegen kunnen sommige gewone berichten flaming elementen bevatten, bijvoorbeeld wanneer ze aanvallend zijn. Het is echter geen flame wanneer het bericht serieus bedoeld was om de discussie verder te brengen.
Het langere tijd over en weer posten van flame-berichten wordt een flamewar genoemd.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus helemaal geen flamewar, maar gewoon een reactie.
Reg. datum: 08 augustus 2005
Na de telefonische bevestiging en gegevens-controle door KPN heb ik een bevestigingsbrief ontvangen. Da's al weer een tijdje geleden.quote:alienfruit schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:31:
Iemand hier al wat communicatie van Glashart gehad over hoe de zaken nu staan? Ik heb niet eens brief ontvangen dat het doorgaat... Alleen telefoontje van KPN. Meer niet. Beetje vreemd
Rumours;
- in Veghel zijn er wat issues met de gemeente, blijkbaar zijn niet alle noodzakelijke goedkeuringen binnen.
- het netwerk zal pas op actief gezet worden als het grootste gedeelte van de aanmeldingen ook daadwerkelijk aangesloten is (en dit geldt niet alleen voor Veghel).
1) C²Q Q6600, 8800GTX768, 4Gb, 500GB+500GB, Dell 2407WFP-HC@1920x1200, Win Vista Ultimate 64b NL. 2) HTPC, Silverstone SST-LC14M black, single FloppyDTV+Alphacrypt CI i.c.m. @home and Windows Vista Ultimatie 32b NL.
doing nothing is very hard to do...you never know when you're finished....
arnhem wijzigde dit bericht 03-10-2008 12:32 (3%)
Misschien toch maar eens even bellen dan. Er zijn namelijk redelijk wat aanmeldingen niet 100% goed doorgekomen. Ik heb mijn inloggegevens en e-mail adres per brief ontvangen. Niet dat ik er nu al iets aan heb, maar toch...quote:alienfruit schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:33:
Ik heb alleen aanmeldingsbevestigingsbrief gehad en later een telefoontje van de KPN. Maar vervolgens nog niks in de trant van een bevestiging van het abonnement e.d.
hardware-lover wijzigde dit bericht 03-10-2008 13:55 (7%)
1) C²Q Q6600, 8800GTX768, 4Gb, 500GB+500GB, Dell 2407WFP-HC@1920x1200, Win Vista Ultimate 64b NL. 2) HTPC, Silverstone SST-LC14M black, single FloppyDTV+Alphacrypt CI i.c.m. @home and Windows Vista Ultimatie 32b NL.
Voor plaatjes check de bron.De Udense brandweer kreeg vrijdagochtend rond 11.00 uur een melding van een gesprongen gasleiding aan de Heufkens in Uden. In die straat wordt op dit moment het glasvezelnetwerk aangelegd. Bij deze werkzaamheden ontstond een gaslekkage. De Udense brandweer was met veel personeel aanwezig om de lekkage te verhelpen.
Sun Tzu, The Art of War
arnhem wijzigde dit bericht 03-10-2008 16:52 (80%)
Verder ook nooit een bevestiging in de bus gehad.
Het komt allemaal wel een beetje amateuristisch over..
Ik dacht trouwens dat Glashart er bij jullie niet in zou komen?quote:alienfruit schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:10:
Oh, dan zal ik maar eens bellen of langs gaan. Ik hen zo'n brief nog niet gehad.
Wat heeft de keuze doen veranderen?
Ja, inmiddels wel. We gaan waarschijnlijk de ISDN en @home abonnement opzeggen. Dan hebben we later Glashart en ADSL over. Met name het toekomstmuziek van andere providers op het netwerk, en mogelijke MKB abonnement zijn interessant. Bijv. een snellere uploadsnelheid voor een meerprijs.quote:hardware-lover schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:23:
[...]
Ik dacht trouwens dat Glashart er bij jullie niet in zou komen?![]()
Wat heeft de keuze doen veranderen?
Nu we toch Glashart krijgen wil ik wel weten over er nog leuke HD kanalen komen. Nu gebruiken we hiervoor de satelliet om zodoende BBC HD te ontvangen en de Freeview spullen uit Engeland.
Het zal nog wel even gaan duren voordat we werkelijk aan het glas hangen. Misschien is tegen die tijd HD al actief bij Glashart. Op dit moment is de volgende info beschikbaar (bron website Glashart);quote:alienfruit schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:42:
[...]
Ja, inmiddels wel. We gaan waarschijnlijk de ISDN en @home abonnement opzeggen. Dan hebben we later Glashart en ADSL over. Met name het toekomstmuziek van andere providers op het netwerk, en mogelijke MKB abonnement zijn interessant. Bijv. een snellere uploadsnelheid voor een meerprijs.
Nu we toch Glashart krijgen wil ik wel weten over er nog leuke HD kanalen komen. Nu gebruiken we hiervoor de satelliet om zodoende BBC HD te ontvangen en de Freeview spullen uit Engeland.
Vraag:
Is HDTV al beschikbaar?
Antwoord:
Nee, de tv ontvanger voor digitale TV is wel geschikt voor HDTV en heeft een HDMI uitgang voor het aansluiten van uw flatscreen, maar er worden nog geen HD zenders doorgegeven. Op dit moment wordt HDTV uitgebreid getest om zeker te weten dat het voldoet aan de wensen van onze klanten. Zodra deze testen succesvol zijn afgerond zal HDTV worden aangeboden via glasvezel.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last