Ik zal vanavond eens kijken of ik er achter kan komen welke de boosdoener is...
Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Cruise - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Hm....quote:Bogey Dope schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:17:
Sipchange een cab die je moet installeren, dan vraagt die welk toetsenbord je standaard wilt, hij zet zichzelf dan in de startup folder en iedere keer dat je een reset doet zet die automatisch jouw favo toetsenbord aan.
Weblog
Beter één geit in de hand dan de lucht van tien
Weblog
Ik heb ook vele sip changes prog. geprobeerd, maar niks werkte. Totdat ik deze tegenkwam, http://forum.xda-develope...2067023&postcount=109, als deze niet werkt voor jou zoek het topic dan door. Er staan verscheidene versies erin ;xquote:WFvN schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:27:
Okee, dan is de link uit 'programma's' weg. Dan uit Startup en uit de map 'programma bestanden' en die meuk is pleite.
Wordt er nog op andere plekken wat neergezet zoals in het register?
(gisteravond na m'n bericht heb ik nog een vruchteloze poging gedaan; weer werkt het progsel niet, weer een foutmelding tijdens optarten)
ik had ook een probleem om het internet geactiveerd te krijgen. ik heb zelf vodafone. in mijn geval moest ik het vinkje weghalen bij `gebruiken van proxy server` bij instellingen.quote:zo staan de instellingen bij mij ook... USIM heb ik ook.
*knip*
de melding Verbinding maken met GPRS en vervolgens weer de foutmelding door onbekende oorzaak geen verbinding.. controleer de instellingen.
Ik heb ook vodafone, en gehoord dat er problemen zijn met de proxy. Ik wil 'm ook uitzetten maar nou kan ik niet vinden waar ik dat vinkje weg moet halen, kan iemand me ff een korte beschrijving geven?quote:oltk schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:31:
[...]
ik had ook een probleem om het internet geactiveerd te krijgen. ik heb zelf vodafone. in mijn geval moest ik het vinkje weghalen bij `gebruiken van proxy server` bij instellingen.
suc6
DaannO wijzigde dit bericht 26-05-2008 22:42 (6%)
Is ook niet heel makelijk te vinden:quote:Da BJ schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:11:
[...]
Ik heb ook vodafone, en gehoord dat er problemen zijn met de proxy. Ik wil 'm ook uitzetten maar nou kan ik niet vinden waar ik dat vinkje weg moet halen, kan iemand me ff een korte beschrijving geven?
DaannO wijzigde dit bericht 26-05-2008 22:42 (14%)
Tenzij je zulke vragen makkelijk op google kan vinden of gewoon in de handleiding staat!quote:lumi schreef op maandag 26 mei 2008 @ 23:25:
dit is toch de bedoeling om elkaar te helpen met iets wat je zelf niet kan vinden , of zie ik dit verkeerd ?
Het kan wel, maar je moet er wel het e.a. voor doen.quote:Roy Batty schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:07:
Ik heb het toestel nu een paar weken en bevalt uitstekend. Heb ook alles zo`n beetje aan de praat gekregen en ben nu lekker aan het experimenteren met de progsels die er voorhanden zijn. Nu vraag ik me het volgende af: is het mogelijk om de HTC (via WIFI) te benaderen in m`n thuisnetwerk en omgekeerd.....kan ik via m`n pc`s de HTC-mappen benaderen? Hiermee bedoel ik dus niet het rechtstreeks koppelen van de HTC aan een PC (via de USB-kabel of Bluetooth).
Wat ik graag wil is....het aanmelden van de HTC via WIFI aan m`n access point en het netjes verkrijgen van een local IP-adres via de DHCP-server. Vervolgens wil ik mijn shared drives en bestanden via het interne netwerk te kunnen benaderen. Omgekeerd zou ik graag via de pc`s de mappen van de HTC kunnen benaderen (al dan niet via activesync).
Internetten via WIFI gaat prima, de HTC krijgt dan ook een locaal IP-adres 192.168.1.x toegewezen en deze kan ik ook pingen via de pc`s. Maar dan......hoe verder, iemand een idee? Ik heb me al rotgezocht op dit forum en diverse andere plaatsen maar kan eigenlijk niets over dit topic vinden. Ik vind de 1 op 1 verbindingen met de USB-kabel en Bluetooth maar lastig, het is toch veel mooier om de HTC 'gewoon' in je werkgroep/netwerk te hangen maar dat lukt me dus niet. Met WIFI aan boord van de HTC zou toch meer moeten kunnen dan slechts de toegang tot internet (?).
WFvN wijzigde dit bericht 27-05-2008 21:07 (14%)
Weblog
Zendmast in de buurt (of T-Mobile in zijn algemeenheid?) sinds kort misschien voorzien van HSDPA-mogelijkheid?quote:alwaysgood schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:24:
Nu werd ik vanochtend echter wakker met een H, heb niks veranderd of ingesteld. Sinds vandaag heb ik dus bijna continu een H, tenzij ik me ergens in de middel of nowhere bevindt. Wel grappig dat dit zo ineens gebeurt. Meer mensen ervaring mee?
tono wijzigde dit bericht 27-05-2008 22:20 (5%)
Asus K8N4-E Deluxe | 2048MB | Ati X550 | Raptor 4x74GB Raid5 | 16x48DVD + [DL]NEC ND-2510 + lightscribe fikker | Dell 24" | Dell D830 | HTC TC 8GB; HTC P3300; Nokia 6300 | AUDI-torium
Bij mij staat er sinds gister continu een H icoon. blijkbaar is T-mobile ergens goed aan het rommelenquote:alwaysgood schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:24:
misschien leuk om te vermelden (of niet)
Ik heb sinds feb. de TC met T-mobile onbeperkt internet. Tot vandaag had ik altijd 3G of G met internetten. Maakte me niet zo druk om de H, omdat ik dat beetje extra snelheid mij niet echt uitmaakte en ik ervan uitging dat de H pas kwam wanneer je grote dingen ging downloaden (lees youtube, hoewel ik ook daarbij geen H kreeg). Maar goed ik ben allang blij dat mijn speakertje het nog steeds doet. Nu werd ik vanochtend echter wakker met een H, heb niks veranderd of ingesteld. Sinds vandaag heb ik dus bijna continu een H, tenzij ik me ergens in de middel of nowhere bevindt. Wel grappig dat dit zo ineens gebeurt. Meer mensen ervaring mee?
Heb jij een verwijzing naar die tip???quote:EbOoZ schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:04:
Op de uit/aan knop drukkken zodat het scherm weer aangaat en dan drukken op toetsenblok.
En/of even de tip over het aan laten van het scherm tijdens het bellen in de startpos lezen.
Vraag : heb nu twee weken TC.quote:WFvN schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:05:
Ik ben de laatste dagen maar eens flink aan het GPS-tracken geweest.
Gisteren was het b*ttweer; volledig bewolkt. Ik heb 4x een signaal gehad van TurboGPS dat hij geen fix meer had om direct (binnen een seconde) weer fix te hebben. Aantal gevonden satelieten was telkens 6 tot 8.
De plekken waar hij de fix kwijt raakte vond ik wat vreemd, ik had het niet kunnen voorspellen.
Vandaag was het ook weer flink bewolkt maar in 3 ritten van samen 44 kilometer geen enkele keer gehad dat hij geen fix meer had.
De route heb ik op Google Earth geplakt. Goed, de track ligt vaak naast de werkelijke weg maar gezien de concequentheid waarmee dat gebeurt lijkt het er meer op dat de foto's van Google Earth niet echt nauwkeurig zijn
Verder heb ik hem afgelopen weekend in hartje Den Haag gebruikt. De hoge gebouwen zijn daar wel enigszins beperkend voor de ontvangst. De onnauwkeurigheid wordt wat groter maar ik heb verder gewoon constant een fix gehad. Ook in trein en tram doet hij het helemaal niet onaardig.
Al met al heeft het ding echt goede ontvangst met vrij hoge nauwkeurigheid.
Heb je wel de internetverbinding aan de praat? Voor alle duidelijkheid, die gegevens komen via internet en niet via GPS-signalen.quote:j.vanbeek5 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:09:
[...]
Vraag : heb nu twee weken TC.
maar alleen 1x eerste dag QuickGps functie kunnen gebruiken middels download.
Deze is nu verlopen en is met geen mogelijkheid meer aan het downloaden te krijgen..
Enig idee wat hier aan de hand is??En hoe nu verder ??
WFvN wijzigde dit bericht 28-05-2008 16:34 (8%)
Weblog
pven wijzigde dit bericht 28-05-2008 16:36 (11%)
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Helaas alles werkt, internet, bellen, en zelfs Tom Tom met kaart nederland..quote:WFvN schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:34:
[...]
Heb je wel de internetverbinding aan de praat? Voor alle duidelijkheid, die gegevens komen via internet en niet via GPS-signalen.
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Cruise - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea