Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Cruise - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 12 juli 2001

hmz de laatste versie van CorePlayer heeft nogal last van lipsync problemen... iemand daar al een mooie oplossing voor?

oh lol
quote:
jbr schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:26:
[...]

Van de installatie procedure van YTPocket.com:
code:
1
2
3
[b]Removing Lag[/b]
Click 'Select Page -> Advanced' and set 'Manual A/V offset +/-' to '-400'. 
This should get rid of any lip-sync effect.

deze werkt dus ook voor coreplayer ;) hij was bedoeld voor TCMP plater.. maar werkt dus ook hiermee... hoewel misschien schommelt t wel rond de 400.. ben er nog niet helemaal zeker van.

low_n_slow wijzigde dit bericht 30-06-2008 00:19 (69%)

Sleep
Reg. datum: 21 maart 2005

Wij gaan op vakantie woensdag en hebben een route bepaald met google.maps nou wil ik route inporteren in mijn tomtom. Heeft iemand enig idee hoe dit moet?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

huh?
Reg. datum: 15 mei 2005

quote:
MediJack schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:30:
Ik ben sinds maart in het bezit van de TC. Mijn eerste smartphone. Het was even wennen, maar met de nodige tweaks heb ik er ondertussen veel plezier van.
Nu is afgelopen week mijn nieuwe abbonnement ingegaan (vodafone inclusief umts). Tot afgelopen week had ik alleen maar de mogelijkheid om met GPRS te werken.
Echter blijft mijn telefoon nog steeds alleen maar via GPRS een data-verbinding opzetten. Het icoontje bovenin het scherm verandert ook niet naar 3G.
Een paar dagen geleden heb ik gebeld met Vodafone over dit probleem, en ze hadden toen een technisch probleem met de UMTS waardoor niemand verbinding had. Ik heb echter nog altijd geen verbinding. De instellingen heb ik allemaal ingevoerd en gecheckt (alles volgens de site van vodafone)

Iemand enig idee wat ik fout doe, of moet ik wachten tot ik weer kan overleggen met de vodafone helpdesk? (Ik ben bang dat het dat laatste wordt, maar wellicht dat iemand hier nog wat briljante inzichten heeft) :)
Heb je wel een nieuwe simkaart? als je een telco 2 telco migratie hebt gedaan is het mogelijk dat je ouwe sim geen umts ondersteund. Ff een nieuwe sim bestellen is dan de remedie!

Reg. datum: 17 januari 2008

ik heb helaas met mn PIT van t-mobile ook geen 3g in mn beeldscherm. Youtube filmpjes kijken is me met zowel met coreplayer als mobile youtube site nog niet gelukt. De verbindingssnelheid is max rond de 30/40 kb/s. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
Niels_theun schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:07:
ik heb helaas met mn PIT van t-mobile ook geen 3g in mn beeldscherm. Youtube filmpjes kijken is me met zowel met coreplayer als mobile youtube site nog niet gelukt. De verbindingssnelheid is max rond de 30/40 kb/s. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Heb je T-Mobile al eens gebeld?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

DoS porfavor
Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
Xanion schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:05:
[...]

Heb je T-Mobile al eens gebeld?
[Holmer Simpson Mode]
Doh....
[/Holmer Simpson Mode]

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
Zerveza schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:55:
[...]

[Holmer Simpson Mode]
Doh....
[/Holmer Simpson Mode]
't is Homer Simpson, niet HoLmer ;)
[/offtopic]

brrrt wijzigde dit bericht 01-07-2008 08:11 (3%)

is bij jullie het zoomen van de camera ook zo traag?
En waarom kan je nou weer niet inzoomen bij het maken van een normale foto en alleen bij een speciale foto-maak-functie, zoals paar foto's achter elkaar?

Right back @ ya
Reg. datum: 18 augustus 2000

Heb je deze geweldige tip uit de startpost al geprobeerd O-)
quote:
Youtube doet het niet op mijn Touch Cruise, wat moet ik doen?
(met dank aan jbr)
Er is nu een uitstekende tool beschikbaar die het kijken van video's vanaf youtube erg makkelijk maakt genaamd Youtubeplay. Hij werkt bij mij na installatie meteen zonder problemen, alhoewel er bij vermeld staat dat er nog het een en ander naast moet worden geinstalleerd.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Reg. datum: 20 februari 2007

Zijn er nog meer mensen met problemen met WM5Storage?

Bij mij werkt het niet goed. als ik WM5Storage activeer en aansluit op mijn pc dan vind mijn comp wel een Polaris USB device, en ook de schijf. maar vervolgens kan hij er geen partitie op vinden. Ik heb al gezocht. maar geen oplossing gevonden voor dit probleem. iemand nog meer die dit probleem heeft?

Voorsprong door techniek

Ja, hier ook. Ik heb het er maar afgegooid. Ik heb altijd een micro SD reader aan mn sleutelbos hangen.

Asus K8N4-E Deluxe | 2048MB | Ati X550 | Raptor 4x74GB Raid5 | 16x48DVD + [DL]NEC ND-2510 + lightscribe fikker | Dell 24" | Dell D830 | HTC TC 8GB; HTC P3300; Nokia 6300 | EOS 400D; R8 AUDI-torium

Slecht gezelschap
Reg. datum: 01 december 2004

Iemand enig idee waar je die SMS preview functie aan/uit kan zetten (bij een binnenkomend SMS'je verschijnt dan zo'n pop up). Zit al even te zoeken, maar kan in de messaging options niks noemenswaardigs vinden. :?

PSN -> Shiverzz

BlaBlaBla

En heeft iemand een idee welk programma je kan gebruiken om smsjes te sturen vanaf je computer wanneer je telefoon aangesloten zit aan de computer en verbonden is via actvesync?

Specs :) *** Ik ben nooit te beroerd om mensen de verkeerde kant op te sturen ;) ***

doesn't share food!
Reg. datum: 17 januari 2002

quote:
Shiverzz schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 07:51:
Iemand enig idee waar je die SMS preview functie aan/uit kan zetten (bij een binnenkomend SMS'je verschijnt dan zo'n pop up). Zit al even te zoeken, maar kan in de messaging options niks noemenswaardigs vinden. :?
Instellingen > Geluiden en meldingen > Meldingen > Gebeurt.: Berichten: nieuw tekstber. > Bericht in scherm weergeven, vinkje weghalen

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Reg. datum: 17 januari 2008

heb t-mobile inmiddels gebeld. Zeggen dat ze gaan kijken of er problemen zijn. Maar zij zouden zelf in de praktijk eigenlijk ook altijd maar max 60 kb/s halen. dat programmaatje van xda ga ik nog even proberen

Reg. datum: 17 oktober 2006

Had in het "problemen"-topic een post gezet over het spontaan herstarten van mijn cruise. Ik weet niet of het daaraan ligt of gewoon enorm toeval is maar ik had het programma'tje PocketToolMan geïnstalleerd. Slechts voor één doel: omdat ik nu alle contacten dubbel zie: van de sim kaart en opgeslagen op de telefoon. En met PocketToolman kon ik maken dat ik maar eenmaal zag.

Maar nu staat het programma er niet meer op en is het al meer dan een week geleden dat mijn telefoon nog spontaan herstartte. :?

Nu moet ik wel nog ne keer zoeken hoe ik enkel de contacten van in mijn telefoon kan weergeven

:D
Reg. datum: 16 juli 2003

Heeft iemand hier wel eens gehoord van DecoRDS? Dit is een tooltje waar (schijnbaar) TMC geactiveerd kan worden in TomTom. Er zijn mensen die beweren dat het werkt.
zie hier (duits forum, met hier en daar engels)
Nu heb ik dat tooltje gedownload en geinstalleerd maar krijgt het niet aan de praat omdat Opennet SDF niet wil functioneren.
Het tooltje werkt. Nu kijken of ik het aan de praat kan krijgen.
Wie ook wil stoeien, hier is de link naar het bestandje:
http://rs13.rapidshare.co...oRDS_Netherlands_beta.zip

CSB wijzigde dit bericht 02-07-2008 16:54 (16%)
Reden: Herinstallatie op op apparaat ipv kaart, en het werkt!

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

quote:
CSB schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:48:
Heeft iemand hier wel eens gehoord van DecoRDS? Dit is een tooltje waar (schijnbaar) TMC geactiveerd kan worden in TomTom. Er zijn mensen die beweren dat het werkt.
Nu heb ik dat tooltje gedownload en geinstalleerd maar krijgt het niet aan de praat omdat Opennet SDF niet wil functioneren.
Maar dan heb je ook een tmc reciever nodig?!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

:D
Reg. datum: 16 juli 2003

quote:
XTREEMRaGE schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:36:
[...]

Maar dan heb je ook een tmc reciever nodig?!
Hoezo? De Cruise heeft toch een FM radio met RDS ontvanger? Is dat niet genoeg dan?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

quote:
CSB schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:56:
[...]

Hoezo? De Cruise heeft toch een FM radio met RDS ontvanger? Is dat niet genoeg dan?
Dat was een vraag :P, maar bedankt voor je antwoord?! Werkt het al bij jou?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Mijn vader heeft nu ook al een tijdje zijn cruise en hij is er heel tevreden van.
Echter heeft hij sinds vorige week een probleempje, zijn beltoon gaat niet meer, ook al staat alles op het luidst. Ik heb dit ook al eens gehad met mijn touch, maar dit was weer over na een dagje.

Ik heb al geprobeerd met herstarten, maar dit biedt geen oplossing; heeft iemand hier hetzelfde probleem meegemaakt ? En zoja, hoe heeft ie het opgelost ?

Bedankt op voorhand

pff

Eigenaar van Versatile 021
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
Llouizzz schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:32:
Mijn vader heeft nu ook al een tijdje zijn cruise en hij is er heel tevreden van.
Echter heeft hij sinds vorige week een probleempje, zijn beltoon gaat niet meer, ook al staat alles op het luidst. Ik heb dit ook al eens gehad met mijn touch, maar dit was weer over na een dagje.

Ik heb al geprobeerd met herstarten, maar dit biedt geen oplossing; heeft iemand hier hetzelfde probleem meegemaakt ? En zoja, hoe heeft ie het opgelost ?
Even een héél onbenullige wedervraag.
Staat het toestel niet toevallig op de 'automatische' functie waarbij alleen de trilfunctie werkt als er een agenda-item staat ingepland? Of gewoon op stil of trilfunctie uiteraard.....

* WFvN maakt graag gebruik van die automatische functie; afspraak in agenda = trilfunctie

Erg handig als je docent bent (of op een andere manier niet bereikbaar wilt zijn zoals vergaderingen...... bloedje irritant als er weer zo'n k*tding afgaat tijdens een gesprek)

Weblog
Beter één geit in de hand dan de lucht van tien

Reg. datum: 13 juli 2004

Ik word een beetje leip van toetsenborden op de TC. Heb de aangepaste Pocket CM van Pieth geïnstalleerd en deze werkte fantastisch. Echter is het op een of andere manier momenteel niet meer mogelijk om hem te selecteren. Ook kan ik niet meer in de opties van dit toetsenbord kijken omdat ik hem niet geselecteerd krijg. Een herinstallatie van dit toetsenbord had geen resultaat. Iemand een idee?

Verder vind ik het bij toetsenborden sowieso irritant dat hij soms gewoon een andere pakt dan je geselecteerd had. Als ik het toetsenbord van mijn keuze bij instellingen aanvink wil ik niet, wanneer ik een smsje ga schrijven, een ander toetsenbord tegenkomen. Hebben meer mensen hier last van?

Edit: sorry, eerst lezen, dan vragen stellen!
quote:
Bogey Dope schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:17:
[...]

U vraagt, wij antwoorden:

Sipchange een cab die je moet installeren, dan vraagt die welk toetsenbord je standaard wilt, hij zet zichzelf dan in de startup folder en iedere keer dat je een reset doet zet die automatisch jouw favo toetsenbord aan.
En dat terwijl ik nog wel regelmatig op xda kom O-) Nu alleen nog dat toetsenbord werkend krijgen...

Joster wijzigde dit bericht 03-07-2008 11:21 (30%)

Voorsprong door techniek

quote:
CSB schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:48:
Dank. Kunnen die irritante piepjes ook uitgezet worden bij het zoeken naar een TMC frequentie?
Ik neem aan dat het zoeken naar een freq. alleen werkt met een draadje aan de usb aansluiting.

Asus K8N4-E Deluxe | 2048MB | Ati X550 | Raptor 4x74GB Raid5 | 16x48DVD + [DL]NEC ND-2510 + lightscribe fikker | Dell 24" | Dell D830 | HTC TC 8GB; HTC P3300; Nokia 6300 | EOS 400D; R8 AUDI-torium

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: