Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Cruise - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 28 november 2002

Wat mij bij de TC opvalt is dat wanneer ik bel, ik geen "in-gesprek-toon" krijg of "toon wanneer het nummer niet bestaat". Hierdoor is mij onduidelijk of het nummer dat ik invoerde wel correct / volledig is of de persoon in kwestie gewoon in gesprek.

Heeft iemand hier een tweak op gevonden ?

Wido

Eigenaar van Versatile 021
Reg. datum: 13 oktober 2000

Ik krijg te horen 'Dit nummer is niet in gebruik' bij een onzinnummer als 123456789
Als ik mezelf bel krijg ik netjes de langzame 'tuut tuut tuut tuut' van 'in gesprek' te horen.
Ik heb dus niet wat jij zegt.

Iemand trouwens die dit weet?
Ik werd zojuist gebeld door m'n vrouw. Ik neem op (en ben blij te horen dat het speakertje werkt :P ). Na een tijdje kletsen wilde ik haar op de grote speaker zetten maar m'n scherm was donker geworden. Powerknop liet m'n scherm weer opleven maar ik zat in het home-scherm in plaats van in het telefoonscherm dus kon ik de handsfreeknop niet aantoetsen. Linksonder de mededling dat ik een verbinding had, deed ook geen moer.
Dus hoe kan ik na enige tijd m'n toestel in handsfree krijgen?

Weblog
Beter één geit in de hand dan de lucht van tien

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
WFvN schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:08:
Ik krijg te horen 'Dit nummer is niet in gebruik' bij een onzinnummer als 123456789
Als ik mezelf bel krijg ik netjes de langzame 'tuut tuut tuut tuut' van 'in gesprek' te horen.
Ik heb dus niet wat jij zegt.

Iemand trouwens die dit weet?
Ik werd zojuist gebeld door m'n vrouw. Ik neem op (en ben blij te horen dat het speakertje werkt :P ). Na een tijdje kletsen wilde ik haar op de grote speaker zetten maar m'n scherm was donker geworden. Powerknop liet m'n scherm weer opleven maar ik zat in het home-scherm in plaats van in het telefoonscherm dus kon ik de handsfreeknop niet aantoetsen. Linksonder de mededling dat ik een verbinding had, deed ook geen moer.
Dus hoe kan ik na enige tijd m'n toestel in handsfree krijgen?
Gewoon de groene knop ingedrukt houden, dan springt ie automatisch op Hands-Free.
Als je aan het bellen bent en je zit niet meer in de telefoonapplicatie, kun je met een druk op de groene knop ook altijd meteen weer in de telefoonapplicatie komen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Reg. datum: 30 januari 2008

Heb een probleem !
Ik heb net opera 8.65 op mijn tc gezet dat ging allemaal prima. Nu was ik op geenstijl een filmpje aan het kijken en tijdens het filmpje gaf mijn tc aan dat mijn geheugen op was. Dus ik kijk naar mijn geheugen en idd ik heb nog maar 3 mb over. Nu heb ik zitten zoeken naar de bestanden die opera wss gebuffert heeft maar die kan ik niet vinden. Weet iemand er raad mee ? Welke map opera dat neerzet ? Ik heb namelijk ook een 6gb kaartje erin dus heb liever dat er daarop gebuffert wordt.
Alvast bedankt

quote:
Xanion schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:26:
[...]

Gewoon de groene knop ingedrukt houden, dan springt ie automatisch op Hands-Free.
Als je aan het bellen bent en je zit niet meer in de telefoonapplicatie, kun je met een druk op de groene knop ook altijd meteen weer in de telefoonapplicatie komen.
Been there, done that maar dat had geen effect.

Hm, nog maar een paar keer testen dan just in case.

Weblog

Ik heb nu nodata geïnstaleerd enkel krijg ik een fout melding als ik hem opstart soft reset helpt niet ook programma opnieuw installeren ook niet.

www.stoeprand.nl

corrupte versie gedownload misschien?
Deïnstalleer hem, test of je de melding dan ook krijgt Zo nee, mooi, zo ja... tja, harde reset?
Indien je geen melding meer krijgt, opnieuw downloaden en installeren proberen ofzo.

Ik heb nog geen problemen gehad met NoData

Weblog

Oke doe even hardreset.

Eigenlijk als je een wachtwoord op je telefoon hebt en je doet een hard reset staat dat wachtwoord er dan nog op?

www.stoeprand.nl

Reg. datum: 17 oktober 2004

quote:
brrrt schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:17:
[...]

Heb ik ook. Wel jammer dat 'ie alleen de standaard toetsenborden als standaard in kan stellen. Misschien is 't met een tweak op te lossen? Gelukkig is een klik naar 't toetsenbord menuutje niet te veel moeite :)

[...]
U vraagt, wij antwoorden:

Sipchange een cab die je moet installeren, dan vraagt die welk toetsenbord je standaard wilt, hij zet zichzelf dan in de startup folder en iedere keer dat je een reset doet zet die automatisch jouw favo toetsenbord aan.
quote:
Dw1-nl schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:55:
Oke doe even hardreset.

Eigenlijk als je een wachtwoord op je telefoon hebt en je doet een hard reset staat dat wachtwoord er dan nog op?
Nee, wel je SIM wachtwoord overigens

quote:
Dw1-nl schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:04:
Weet iemand of de standaard mee gebrachte screenprotector goed is?
Gewoon scherm beschermen tegen krasen en vingervleken.
Want had op mijn vorige TC een veripart helaas is deze kwijt omdat ik nieuw toestel heb gekregen en niet opnieuwe een veri part wil kopen.
Ben ik blij dat ik m'n veripart eraf heb gehaald voordat ik hem heb opgestuurd.

Ik hed direct een veripart besteld omdat de verhalen daarover goed zijn en over de meegeleverde hoor ik gemiddeld minder positieve verhalen.
Bij mij zit de meegeleverde nog in de verpakking.

Weblog

quote:
WFvN schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:53:
[...]

Ben ik blij dat ik m'n veripart eraf heb gehaald voordat ik hem heb opgestuurd.

Ik hed direct een veripart besteld omdat de verhalen daarover goed zijn en over de meegeleverde hoor ik gemiddeld minder positieve verhalen.
Bij mij zit de meegeleverde nog in de verpakking.
Tja als je hem er afhaalt krijg je hem er niet meer zo mooi op.
Heb nu standaard erop denk dat ik over maandje of 3 een veripart koop.

www.stoeprand.nl

quote:
Dw1-nl schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:04:
[...]

Tja als je hem er afhaalt krijg je hem er niet meer zo mooi op.
Heb nu standaard erop denk dat ik over maandje of 3 een veripart koop.
Toch is het me niet tegen gevallen. Goed, je moet het scherm goed stofvrij maken. Maar daarna valt het best mee.
Ik heb de veripart afgespoeld met water en vervolgens aangebracht (nog niet kurkdroog maar zeer heftig afgeschud zodat er nog maar een paar minuscule druppeltjes op zaten). Aanbrengen ging niet direct zonder luchtbellen, ik heb hem een paar keer weer wat op moeten tillen en weer laten zakken maar toch met 2 minuten er goed op gekregen.

Goed, in vergelijking met nieuw aanbrengen is het wel duidelijk lastiger; de eerste keer dat ik hem erop deed, zat hij op m'n scherm voordat ik het doorhad (echt waar.... eerst aan de onderrand gepositioneerd en ineens 'floep', zonder luchtbellen op m'n scherm :+ )

Weblog

Ik zit trouwens met wat GPS vragen.
In het problementopic wordt even gesproken over a-GPS (Assisted GPS). Die term is nieuw voor mij. Zelfs de jip-en-janneke-uitleg van een mede-Tweaker heb ik niet begrepen maar na wat zoekwerk is het me duidelijk geworden

Er wordt gersproken over het programma PocketToolman welke a-GPS in zou kunnen schakelen. Ik heb het programma gedownload en geinstalleerd maar kan nergens vinden waar ik a-GPS eventueel in of uit zou kunnen schakelen. Ik weet ook niet of het standaard in of uitgeschakeld is.

Iemand die me meer kan vertellen?

(niet dat ik klaag over de ontvangst of de snelheid van opstarten overigen!)

WFvN wijzigde dit bericht 21-05-2008 22:32 (6%)

Weblog

Reg. datum: 20 september 2005

Ik heb de TC nu ook enkele weekjes en ik blijf er maar mee spelen, gewoon een mooi ding en nog geen problemen gehad.

Alleen kan ik 1 ding niet zo goed vinden (ook niet in de topics hier) Als ik de TC uitzet dan wordt er gevraagd of hij wel uit mag anders kunnen er instellingen verloren gaan.
En zo gaat dat bijv ook met het toetsenbord die gaat weer naar standaard.

Is er een manier zodat de TC dit opslaat?

Een fles dode pixels te koop!
Reg. datum: 19 mei 2006

quote:
brrrt schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:27:
[...]

Dat je 3G icoontje veranderd in een H, betekent dat je iets (groots) aan 't downloaden bent. Dit kan bijvoorbeeld het weer zijn. Op dat moment springt je 3G (GPRS) over naar H (HDSPA), zodat het downloaden sneller gaat :)
Toen ik in april in Frankrijk was (parijs) had ik wel standaard het H logo in beeld, terwijl de verbinding uit stond. In NL staat hij er alleen als je iets aan het downloaden bent.
quote:
ice-penguin schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:01:
[...]

Ja, die balk is standaard verborgen. Een keer tappen onderin en de balk inclusief de knop accepteren, verschijnen dan! Op zich handig, maar je moet het even door hebben.
Kijk, dat had ik nog niet gezien. Morgen ga ik eens even kijken.
Dank!

Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.

Reg. datum: 23 maart 2005

Ik maak gebruik van Ultimate Launch en heb de HTC homeplugin daarin gezet. Nu merk ik dat de plugin soms niet meer geupdate wordt. Ik kan dus nog wel knoppen gebruiken op HTC home maar de klok staat stil. Best aparte ervaring dat je digitale klok stil staat :+. Andere gebruikers hier van UL die dit bekend voor komt?
Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
etienne001 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:48:
Ik heb de TC nu ook enkele weekjes en ik blijf er maar mee spelen, gewoon een mooi ding en nog geen problemen gehad.

Alleen kan ik 1 ding niet zo goed vinden (ook niet in de topics hier) Als ik de TC uitzet dan wordt er gevraagd of hij wel uit mag anders kunnen er instellingen verloren gaan.
En zo gaat dat bijv ook met het toetsenbord die gaat weer naar standaard.

Is er een manier zodat de TC dit opslaat?
Als je een paar posts hierboven gelezen had, zag je 't antwoord al:
quote:
Bogey Dope schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:17:
U vraagt, wij antwoorden:

Sipchange een cab die je moet installeren, dan vraagt die welk toetsenbord je standaard wilt, hij zet zichzelf dan in de startup folder en iedere keer dat je een reset doet zet die automatisch jouw favo toetsenbord aan.

Reg. datum: 31 januari 2008

quote:
wd200 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:47:
Welk Phonepad vinden jullie het fijnst werken en smst het nou echt lekker ?
TouchPal! 100% het beste!

Singletrail Addict
Reg. datum: 25 februari 2004

quote:
dnhelle schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:03:

Veel programma's geprobeerd, maar toch zo clean mogelijk proberen te houden.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een strakke, cleane skin.

Ik kan vrij weinig vinden van standaard cab-files om een skin te installeren.
Iemand een goed idee?
Iemand?
Is in de 3G / HSDPA logo discussie ondergesneeuwd.

Bikespecs --- Livin' Life in the fast Lane.. --- Nieuwe Link!

Reg. datum: 31 maart 2008

over powermeter in de startpost, deze deed bij mij heel raar, gaf steeds te hoge waardes aan. ik heb nu powerguard
en deze werkt perfect. met grafiek en alles erop en eraan.

ten tweede mijn internetverbinding wil niet uit. met nodata aan en internet op disabled daarna kan ik alles
blijven doen. wil hem toch graag zeker uit hebben op vakantie, omdat ik naar tunesie ga. wie weet de oplossing?

de startpost is weer super. goed gedaan.

quote:
dnhelle schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:59:
[...]

Iemand?
Is in de 3G / HSDPA logo discussie ondergesneeuwd.
Hangt er een beetje vanaf wat je precies wilt. Ikzelf heb al HTC Home Customizer geprobeerd (bevalt goed). SPB Mobile Shell (niet gratis) is een optie, of RLToday (wel gratis), voor de laatste zijn erg veel skins te vinden op internet.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Hr?
Reg. datum: 10 juni 2004

Ik probeer op dit moment de gmail app van google te installeren op mijn HTC TC, maar krijg steeds de foutmelding:

MIDlet cannot be installed because critical information is missing from the MIDlet file (.jad). - 13
Please contact the MIDlet provider for more information.

Heb inmiddels de Esmertec Java Manager geinstalleerd en het daarmee geprobeerd, maar zonder resultaat. Iemand een tip?

EDIT: Heb het zowel met internet explorer als met opera geprobeerd...

Dav0s wijzigde dit bericht 22-05-2008 16:26 (8%)

Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!

quote:
WFvN schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:31:
Ik zit trouwens met wat GPS vragen.
In het problementopic wordt even gesproken over a-GPS (Assisted GPS). Die term is nieuw voor mij. Zelfs de jip-en-janneke-uitleg van een mede-Tweaker heb ik niet begrepen maar na wat zoekwerk is het me duidelijk geworden

Er wordt gersproken over het programma PocketToolman welke a-GPS in zou kunnen schakelen. Ik heb het programma gedownload en geinstalleerd maar kan nergens vinden waar ik a-GPS eventueel in of uit zou kunnen schakelen. Ik weet ook niet of het standaard in of uitgeschakeld is.

Iemand die me meer kan vertellen?

(niet dat ik klaag over de ontvangst of de snelheid van opstarten overigen!)
Als je PocketToolman opent komt er een menu omhoog. In het menu Tools staat OS tweaks, die moet je hebben.
Daar kom je een pagina of 5/6 (weet ff niet precies hoeveel) aan tweaks tegen die toepasbaar zijn. Op de laatste pagina staat de optie enable assisted GPS. Zet er een vinkje voor klik op OK dan vraagt hij een reboot, effe doen en de wijzigingen worden toegepast. That does the trick ;)

Reg. datum: 30 augustus 2002

Mijn TC laat geen H meer zien tijdens het downloaden...soft reset geprobeerd, hard reset begin ik niet aan want ik stoor me er niet zo aan.

Provider: t-Mobile..iemand enig idee?

Reg. datum: 23 maart 2005

Alleen T-Mobile abo of heb je ook een internet abonnement, zoja, welke?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: