Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo2/LoD Deel 46

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 08 juni 2005

Is het misschien handig een lijstje aan te leggen van alle spelers die weer zijn begonnen, ivm met mulen en rushen voor elkaar et cetera? Ook een beetje eigenbelang, ik ben ook weer gezwicht :D

technisch geneeskunde
Reg. datum: 12 juli 2006

quote:
Rene59 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:21:
Ik ben ook weer begonnen met SCLadder. Kreeg na het zien van de D3 filmpjes enzo weer helemaal kriebels :P
Ben een MF windy druid aan het levelen, had ik nog nooit gedaan dus lijkt me wel lachen. Ik zal over een paar dagen een Hell rush kunnen gebruiken. Wie kan ik hier lief aankijken? :+
Hmm Hell rush SCL, enige die van ons dat kan is likwit, zijn 86 nec kan alles wel aan mijn sorc is helaas te slapjes en ondanks goede merc gear kan die het soms ook niet bijbenen.
Andy kan ik wel doen, mss deel van A2 ook wel Mephi kan ik ook maar voor de rest moet je bij lik zijn.
quote:
Rene59 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:16:
Oh ja, meteen een vraag. Is het zinvol om met een windy MF druid veel punten in dex te stoppen voor block? Of kan ik beter gewoon alles in vit stoppen?
Alles vita max block vind ik zelf op SCL beetje verspilling behalve als het om melee gaat zoals ConvZealer of Smiter :)
Denk er volgende keer aub aan de edit knop te gebruiken ipv dubbelposten.
quote:
XtrmEend schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:22:
Mulen blijft irritant in dit spel, gister een Spirit Monarch verloren omdat de game niet meer bestond :(.
Deed je in je eentje met 1 key? Sowieso nooit doen altijd met 2 mensen of 2 keys.
Wat wel balen is is wanneer je beide timed out en je game lost is (zelf early ladder gehad)
quote:
Toch schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:05:
Is het misschien handig een lijstje aan te leggen van alle spelers die weer zijn begonnen, ivm met mulen en rushen voor elkaar et cetera? Ook een beetje eigenbelang, ik ben ook weer gezwicht :D
Opzich wel handig om te doen mss iets voor deeltje 47, laat dan aub de eerste post na de TS open zodat ik daar een tabeltje kan plaatsen die ik kan bijhouden (zal dan ook gelijk een post reserveren als ik op tijd ben).
Maar daarnaast bestaat er sowieso de ingame friendslist dus het zal vooral een lijstje zijn met GoT username en D2 accname :)

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

quote:
psychoclown schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:59:
Opzich wel handig om te doen mss iets voor deeltje 47, laat dan aub de eerste post na de TS open zodat ik daar een tabeltje kan plaatsen die ik kan bijhouden (zal dan ook gelijk een post reserveren als ik op tijd ben).
Maar daarnaast bestaat er sowieso de ingame friendslist dus het zal vooral een lijstje zijn met GoT username en D2 accname :)
Lijkt me een goed idee. Om alvast te inventariseren:
Acc: Triklii-ii, SCL

Reg. datum: 03 september 2007

Acc: balder-han, SCL

zijn magefists eigenlijk nog wat waard tegenwoordig?
en ik heb voor de liefhebber nog een 4 socketed Dimensional Blade...
oh, en iedereen die nog Tal Rasha-items (behalve helm) over heeft, is bij deze van harte uitgenodigd ze bij mij te dumpen :)

technisch geneeskunde

quote:
Toch schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:03:
[...]

Lijkt me een goed idee. Om alvast te inventariseren:
Acc: Triklii-ii, SCL
quote:
balderstein schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:09:
Acc: balder-han, SCL

zijn magefists eigenlijk nog wat waard tegenwoordig?
en ik heb voor de liefhebber nog een 4 socketed Dimensional Blade...
oh, en iedereen die nog Tal Rasha-items (behalve helm) over heeft, is bij deze van harte uitgenodigd ze bij mij te dumpen :)
Tal rasha is nog behoorlijk prijzig, iig armor en amu zijn nog duur dus makkelijk zul je die niet krijgen :) Helaas gister al mijn tal orb voor handvol pgms (kon ik weer 2x cuben ^^) aan piek gegeven.
Magefist is niet echt iets waard omdat het best common item is :)

Got Username:
D2 account + mode
Status:
Baldersteinbalder-han SCLActive
DalyxiaDalyxia SCLInactive
h8balh8bal SCNLActive
Krogakroga SCNL / kroga3 SCLInactive
Likwitlikwit SCLActive
PiekJanspiek1983 SCLActive
Psychoclownkyozu / kyozu2 SCLActive
Suicydersuicyder SCLInactive
TochTriklii-ii SCLActive
Tumzietumzie SCNL / tumzie-2 SCLActive
Zteeverzteever SCLInactive

psychoclown wijzigde dit bericht 21-07-2008 18:40 (45%)

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

quote:
psychoclown schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:23:
[...]

[...]

Tal rasha is nog behoorlijk prijzig, iig armor en amu zijn nog duur dus makkelijk zul je die niet krijgen :) Helaas gister al mijn tal orb voor handvol pgms (kon ik weer 2x cuben ^^) aan piek gegeven.
Magefist is niet echt iets waard omdat het best common item is :)

Got Username:
D2 account + mode
Status:
h8balh8bal SCNLActive
Likwitlikwit SCLActive
TochTriklii-ii SCLActive
ik dacht onder het eten al iets te zien vliegen, maar dat moeten mijn illusies geweest zijn :)
ik zal in ieder geval 6 pgems apart houden voor als iemand een Tal Orb met 2 light & 2 cold over heeft ;)

Hmm wat kan je dan precies met pgems cuben?
Mijn account: XtrmEend

quote:
XtrmEend schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:42:
charms :)

Reg. datum: 23 januari 2007

Ferreur -> *Ferror -> HCL

technisch geneeskunde

quote:
XtrmEend schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:42:
Charms rerollen, bij voorkeur Baal / Nihla GC's :)
Al paar keer een leuke skiller gerolled alleen met degene die ik nu heb wil het niet zo lukken.
Een keer barb combat 24 lifer gehad maar verder gerolled en nog niks gehad sindsdien helaas..

Got Username:
D2 account + mode
Status:
h8balh8bal SCNLActive
Likwitlikwit SCLActive
Rene59Rene59 SCLActive
TochTriklii-ii SCLActive
XtrmEendXtrmEend SCLActive
Got Username:
D2 account + mode
Status:
FerreurFerror HCLActive

psychoclown wijzigde dit bericht 21-07-2008 21:33 (5%)

top dat overzicht. Heb even wat mensen toegevoegd.

Reg. datum: 02 april 2008

quote:
Toch schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:01:
top dat overzicht. Heb even wat mensen toegevoegd.
Same, best wel handig 8) !

Nees
Reg. datum: 14 april 2000

@psychoclown: bedankt voor de info :)

Mijn account: Rene59
Char naam: Nees (SCL)

Ik zal het lijstje ook ingame toevoegen.

Rene59 wijzigde dit bericht 21-07-2008 21:35 (7%)

Macbook 2.4GHz, 2GB, GMA X3100, 160GB, SD 8x

technisch geneeskunde

quote:
Rene59 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:26:
@psychoclown: bedankt voor de info :)

Mijn account: Rene59 (SCL)

Ik zal het lijstje ook ingame toevoegen.
Geen probleem heb de lijst in me vorige post geupdate.
Moet alleen ff kijken wie ik uit me friendslist kan gooien want zit constant aan de max en moet dus plekje hebben voor jou.

Reg. datum: 09 oktober 2006

quote:
D2Freak schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:23:
[...]

Niet helemaal... Zie onderstaand verhaaltje:

The dream runeword shield and runeword helm have an effective level 30 holy shock aura when both equiped. This adds an impressive 1.6k lightning damage to your attack, and similar to fire mastery, lightning mastery affects it 2 times, [assume your Lmastery is 400%, then your 1.6k damage would be 1600 * 5*5 = WOW]. You want to make the dream out of a tiara [because its sexy], and either a dragonshield [because its also sexy][no not dragon runeword] or troll nest [these 2 shields have low str req, and have 3 guarateed sockets]. I did not want a big str item to bog down my stat point allocation.

1600 * 5 * 5 = 40.000 lightning damage per hit erbij. Met zeal skill gaat het hard.
Had het eigenlijk over een andere. Die weet ik idd ja :). Je molt met zo'n soso op hell echt gruwelijk hard. Alles 1 hit kill. Heb toen ook wel ondervonden dat je soso toch niet zo sterk is. De creeps gaan vaak dood maar het blijft toch wel oppassen geblazen.

Ik had het over de buggen waardoor je aura's stacken zodat je gewoon door hell kan lopen en dat alles rond je meteen sterft, niet door het meppen(wat ook de tric wel doet :) )

"Crocs Rule !"
Reg. datum: 11 juli 2000

Zo, even een update over m'n single player character game met diablo II. Hier nog m'n vorige post, waarin ik vertel hoe ik hierbij ben gekomen en waarom ik single player ook aan iedereen aanraadt omdat het toch veel voordelen en andere speelervaringen geeft wat je online moeilijk tot niet kan bereiken: Frenkpie in "Diablo2/LoD Deel 46"

Daarbij heb ik nog een voordeel ontdekt: Doorgaans laten mensen die online spelen op b.net zich boosten en expen eigenlijk alleen maar in runs (eerst sewers, daarna blood/baal/cow op normal/nm/hell). Met single player kun je dat in je eentje maar heel beperkt doen, omdat je snel een te hoog level bent om nog fatsoenlijk exp te halen bij baal en bloodruns. Dus je moét gewoon verder gaan naar de volgende act/niveau (ookal is je char daar nog niet écht sterk genoeg voor).

Dus:
- uitdagender dan de hele tijd dezelfde runs doen
- meer variatie in het spel (omgeving/monsters etc.)

Nouja, op dit moment is m'n sword concentrate/beserk & whirlwind-barbarian level 75 en ik ben nu halverwege act 2 hell. Ik heb wel vette items gevonden, maar het is wel behoorlijk tough nu.. Ik heb de volgende items gevonden:

- Vampire Gaze (gvd etheral :( dus aan m'n merc gegeven)
- Headstriker sword (gebruik dit nu met Ancient's pledge towershield (rune word))
- The Meat Scraper (voor de merc)
- M'avina's belt
- Haemosu's adament
- Arioc's Needle met 2 to all skill levels en 211% enhanched damage

Ik heb nu met merc samen iets van 250% MF :P het gaat goed, maar hell gaat een zware dobber worden en ik denk dat ik wel level 85 ofzo zal zijn wil ik hell halen. Erg leuk iig :)

\o\ EMOTION /o/
Reg. datum: 13 juni 2003

* [ zwaait hevig naar psychoclown "add me add me!!" :w
acca: Daves2hd
Voorlopig alleen nog actief op HCL heel misschien ook SCL binnenkort maar nog niet dus.

Beetje jammer dat op het moment de enige random party's die safe zijn om mee baal te runnen games van uit act 1/2 zijn die ik dan eerst helemaal moet door boosten :(

edit: RIP sorc lv 70 >.> alle super gear weer kwijt... zucht

daves2hd wijzigde dit bericht 22-07-2008 12:37 (8%)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Reg. datum: 17 december 2002

Er bestaan geen safe baals in public.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Less = more

account: MacWeDweed SCL

Gisteren in een mule game met m'n broer... stond er ineens in andere NL-er in de game... gebruikte ook altijd dezelfde naam voor z'n mule games (fiets // fiets)... :)

@Frenkpie: je bent niet verplicht om on-line mee te doen met het boost verhaal. dus je kan on-line net zo spelen als off-line. Sterker nog, de eerste keer dat ik het spel speelde, speelde ik wel on-line, maar heb heel lange tijd alleen gespeeld, zonder te traden of wat dan ook... duurde wel eeuwen voor m'n character een beetje hoge level was :-)

Jamal wijzigde dit bericht 22-07-2008 12:13 (47%)

Less = more

Boosten is alleen handig als je een bobarb, encher of een al gespeeld character wilt levelen.
Vooral dat laatste eigenlijk. Waarom? Als je een nieuwe build probeert kun je beter stapje voor stapje gaan, anders "leer" je de sterke en zwakke punten niet.
Die cursemancer van twee ladders terug kon het ook alleen maar zo ver schoppen omdat ik gesolo'd had, daardoor weet je wat er mogelijk is, ipv meteen na een een boost richting baal hell te lopen :')
Als je je char al kent is het natuurlijk wel lekker om meteen te beginnen bij het hell gedeelte, zoiets als HappyFeet (Ubertrist Kicksin voor de nieuwkomers) zou ik niet nog eens gaan solo'en tot aan act 5 hell.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Reg. datum: 12 april 2003

account: kupcake
mode: Hardcore Non-Ladder, ben momenteel weer een Hammerdin aan 't lvlen, de vorige kwam tot lvl 57, ongelukkig om het leven gekomen bij hephasto's corpse explosion : /

Kupke - R22RR18 Black Orc - Karak Azgal - No Win Scenario

Reg. datum: 14 december 2001

Friend lijst zit al bijna vol met old school :)
*dedlmagik HCL

Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]

technisch geneeskunde

quote:
Derr_Hans schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:12:
*dedlmagik HCL
Zal straks of vanavond wel even de rest erin zetten de old school HCspelers ben ik heus niet vergeten die komen er sowieso in (staat ook nog in de TS als het goed is) :)

Trouwens tijd voor nieuw deeltje alweer.. ;) Frunz toevallig online? Kan ik namelijk 2e post reserveren.

psychoclown wijzigde dit bericht 22-07-2008 14:27 (13%)

quote:
Derr_Hans schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:12:
*dedlmagik HCL
Haal mij er dan ook gewoon uit, plus broer :P

Diablo2/LoD Deel 47

Bij deze, slotje, vol, etc

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: