Reg. datum: 27 oktober 2007
T-Mobile is geen filantropische instelling; uiteindelijk betaal je al dat moois gewoon zelf. Dat geldt overigens ook voor de WII van XS4All.quote:
T-Mobile is geen filantropische instelling; uiteindelijk betaal je al dat moois gewoon zelf. Dat geldt overigens ook voor de WII van XS4All.quote:DaMorpheus schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:06:
[...]
Tmobile geeft tmobile extra punten. Je krijgt echt bizar veel punten na 3 jaar per factuur. 10 tot 20.000 per jaar is geen uitzondering en je kan er leuke dingen mee doen. Hotelovernachtingen, electronica (onderwater fotocamera bijvoorbeeld), telefoon accessories en meer.
dat je zelf uiteindelijk betaald als je ervoor kiest bij TM te blijven ook al zijn ze duurder,klopt natuurlijk maar de tarieven van t-mobile zijn best wel concurrerend en die van xs4all niet - dus zullen we verder on-topic gaan over xs4all?quote:de Zeester schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:32:
[...]
T-Mobile is geen filantropische instelling; uiteindelijk betaal je al dat moois gewoon zelf . Dat geldt overigens ook voor de WII van XS4All.
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Bellen of mailen naar de sales-afdeling.quote:Goverman schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:19:
Kan iemand hier een oplossing voor verzinnen?
Ik heb het e.e.a. binnen gekregen gisteren en vandaag (voordeel als je meerdere accounts hebt, je kunt dan ook meer krijgen...quote:Wii4all schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:53:
Iemand al wat binnen gehad.
Volgens mij heb ik al 4 weken geleden die code ingevuld.
Team Grazzie is active at: SETI | μFluids | Rosetta | Climate Prediction | Leiden Classical | -= Proud member of DPC =-
WE ARE LOOKING FOR NEW MEMBERS :-)
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
ik heb dat ding ook sinds 1 of 2 dagen binnenquote:Graham schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:23:
Hij is bij mij ook binnen. Zie geen foto's dus bij deze.
[afbeelding] (extra groot)
Zit in een erg stevige verpakking (die moet je dus open snijden), daar in zit de phone plus een mini-cd (drivers). Ik had de drivers echter op mijn pc (winxp) niet nodig. De kabel is ook fijn qua lengte.
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
Ariën Clay wijzigde dit bericht 04-07-2008 00:59 (18%)
manuevg77 wijzigde dit bericht 17-07-2008 12:26 (10%)
Ik heb voor iemand een de wii actie aangevraagd op 08-06-08.quote:manuevg77 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:25:
Heb vorige week mijn Wii ontvangenen ben al druk bezig met Wii fit dat goddelijke lijntje terug te krijgen.
Wat nu raar is dat ik niet de speedtouch modem maar de Fritzbox heb gekregen.... zijn er meer mensen die van de Wii aanbieding gebruik hebben gemaakt en die de Fritzbox i.p.v. de Speedtouch hebben ontvangen?
PS vind het inderdaad lousy cadeaus voor de bestaande leden. anyways....
Ik heb ook een Fritzbox + wii gekregenquote:manuevg77 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:25:
Heb vorige week mijn Wii ontvangenen ben al druk bezig met Wii fit dat goddelijke lijntje terug te krijgen.
Wat nu raar is dat ik niet de speedtouch modem maar de Fritzbox heb gekregen.... zijn er meer mensen die van de Wii aanbieding gebruik hebben gemaakt en die de Fritzbox i.p.v. de Speedtouch hebben ontvangen?
PS vind het inderdaad lousy cadeaus voor de bestaande leden. anyways....
bla?
Veel beloven weinig geven, doet een gek in vreugde leven.
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos