Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
DaMorpheus schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:06:
[...]

Tmobile geeft tmobile extra punten. Je krijgt echt bizar veel punten na 3 jaar per factuur. 10 tot 20.000 per jaar is geen uitzondering en je kan er leuke dingen mee doen. Hotelovernachtingen, electronica (onderwater fotocamera bijvoorbeeld), telefoon accessories en meer.
T-Mobile is geen filantropische instelling; uiteindelijk betaal je al dat moois gewoon zelf. Dat geldt overigens ook voor de WII van XS4All.

quote:
de Zeester schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:32:
[...]

T-Mobile is geen filantropische instelling; uiteindelijk betaal je al dat moois gewoon zelf . Dat geldt overigens ook voor de WII van XS4All.
dat je zelf uiteindelijk betaald als je ervoor kiest bij TM te blijven ook al zijn ze duurder,klopt natuurlijk maar de tarieven van t-mobile zijn best wel concurrerend en die van xs4all niet - dus zullen we verder on-topic gaan over xs4all?

Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...

hmmmmm, ik wil een abbo aanvragen bij de XS4all, maar dat lukt niet. Ik wil deze aanvragen voor in mijn nieuwe huis, waarvan ik over een maand de sleutel krijg. Nu wil ik natuurlijk graag die Wii, maar bovenal: meteen internet in mijn nieuwe huis. Echter, bestellen lukt niet. Lees maar mee:

- vul postcode + huisnummer in
--> gedaan! (van nieuwe huis)

- heeft u momenteel een bestaande telefoonlijn?
Dit is nodig voor een check, maar het is voor mij beroerd. Immers: ik heb een KPN-lijn in mijn huidige huis en er ligt ook een (in gebruik) in mijn nieuwe huis, maar die is van de huidige eigenaar.

Zeggen dat er geen lijn ligt levert een foutmelding op, mijn huidige nummer opgeven ook. Het nummer van de huidige eigenaar in mijn nieuwe huis kan wel, maar dan loop ik in de vraag erop vast (iets met verantwoordelijkheid over een lijn, maar dat kan dus niet).

Kan iemand hier een oplossing voor verzinnen? Uiteraard wil ik dat dan wel geregeld hebben voor 1 juli (dag van overdracht van huis)

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Reg. datum: 15 augustus 2004

quote:
Goverman schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:19:
Kan iemand hier een oplossing voor verzinnen?
Bellen of mailen naar de sales-afdeling.

Ik zou even bellen met XS4all. Ik zat in dezelfde situatie: ik ben 1 juni in mijn nieuwe huis getrokken, en wilde zo kort mogelijk zonder internet zitten.

Ik heb 3 weken voor 1 juni gebeld met de helpdesk van XS4All, en direct telefonisch de aanvraag ingediend (oplevering van de lijn duurt ongeveer 3 weken) en op 4 juni had ik een werkende verbinding! Prima geholpen en netjes te woord gestaan (en als het goed is begin juli een gratis Wii).

Vergeet wel niet aan te geven dat je tot de verhuizing een ander postadres hebt, anders komt alle post bij de huidige bewoner binnen.

Ben nog ongeduldig op het shirt aan het wachten dat ik besteld heb, die check van 15 euro lever ik aan aan die pro privacy club ben er wel voorstander van ... Helaas dat ik binnenkort wellicht van hun afscheid neem, zie andere topic;

Iemand al wat binnen gehad.

Volgens mij heb ik al 4 weken geleden die code ingevuld.
[DPC]Team Grazzie + KletsCows

quote:
Wii4all schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:53:
Iemand al wat binnen gehad.

Volgens mij heb ik al 4 weken geleden die code ingevuld.
Ik heb het e.e.a. binnen gekregen gisteren en vandaag (voordeel als je meerdere accounts hebt, je kunt dan ook meer krijgen... ;))

Team Grazzie is active at: SETI | μFluids | Rosetta | Climate Prediction | Leiden Classical | -= Proud member of DPC =-
WE ARE LOOKING FOR NEW MEMBERS :-)

Zat er net ook al aan te denken, volgens mij is het 4 weken geleden dat ik dat stukje plastic genaamd VOIP telefoon had besteld, maar nog steeds niets binnen heb.
Dat is ook een manier, niets opsturen om kosten te besparen ;) (Nee, zal vast wel eerdaags binnen komen, anders maar eens checken.)

Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Hij is bij mij ook binnen. Zie geen foto's dus bij deze.

http://tweakers.net/ext/f/nMI2FukQy6Tr91tvzq1fFSMD/thumb.jpg (extra groot)

Zit in een erg stevige verpakking (die moet je dus open snijden), daar in zit de phone plus een mini-cd (drivers). Ik had de drivers echter op mijn pc (winxp) niet nodig. De kabel is ook fijn qua lengte.

If your right hand is causing you pain. Cut it off, cut it off
last.fm | my movies | Llowlife

Reg. datum: 13 december 2000

quote:
Graham schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:23:
Hij is bij mij ook binnen. Zie geen foto's dus bij deze.

[afbeelding] (extra groot)

Zit in een erg stevige verpakking (die moet je dus open snijden), daar in zit de phone plus een mini-cd (drivers). Ik had de drivers echter op mijn pc (winxp) niet nodig. De kabel is ook fijn qua lengte.
ik heb dat ding ook sinds 1 of 2 dagen binnen :*)
Ik heb hem nu ook binnen, en volgens mij gaat dat ding het best goed doen als teamspeak mic hier :D
Heb nu een analoge mic met veel ruis, en als ik de tests zo hoor klinkt het een stuk beter. Straks even de real life test, hopelijk kan ik mij een nieuwe "headset" besparen.
Audio uit doe ik wel op een andere manier uiteraard, en niet via die telefoon :)

Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Ik heb mijn cadeaubon nog niet binnen hier. Hopelijk morgen?
Was voor bol.com of krijg ik die per mail dan ofzo :)?
Want het betalen gaat toch immers via internet ;)..

Ariën Clay wijzigde dit bericht 04-07-2008 00:59 (18%)

Heb vorige week mijn Wii ontvangen :) en ben al druk bezig met Wii fit dat goddelijke lijntje terug te krijgen.

Wat nu raar is dat ik niet de speedtouch modem maar de Fritzbox heb gekregen.... zijn er meer mensen die van de Wii aanbieding gebruik hebben gemaakt en die de Fritzbox i.p.v. de Speedtouch hebben ontvangen?

PS vind het inderdaad lousy cadeaus voor de bestaande leden. anyways....

manuevg77 wijzigde dit bericht 17-07-2008 12:26 (10%)

Reg. datum: 14 juli 2008

Collega van mij had ook een Fritzbox gekregen, hij heeft ook contact gehad met xs4all: Speedtouch modems waren op.

quote:
manuevg77 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:25:
Heb vorige week mijn Wii ontvangen :) en ben al druk bezig met Wii fit dat goddelijke lijntje terug te krijgen.

Wat nu raar is dat ik niet de speedtouch modem maar de Fritzbox heb gekregen.... zijn er meer mensen die van de Wii aanbieding gebruik hebben gemaakt en die de Fritzbox i.p.v. de Speedtouch hebben ontvangen?

Ik heb voor iemand een de wii actie aangevraagd op 08-06-08.
27-06-08 had die een werkende lijn en vorige week de wii gekregen die ik weer gekregen heb _/-\o_
Maar hij had ook een Fritzbox gekregen, tijdens het aanvragen had ik nog gezien dat die eigenlijk de speedtouch zou krijgen.
Fritzbox is misschien beter maar voor mensen die helemaal niet veel verstand er van hebben is een speedtouch makkelijker ook omdat die een Nederlandse web-interface heeft.
Gelukkig heeft die mij en heb ik alles netjes ingesteld en kan die nu ook goedkoop bellen omdat die nu geen KPN abo meer heeft.
quote:
manuevg77 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:25:

Ik heb ook een Fritzbox + wii gekregen :)

offtopic:
Is het jou ook opgevallen dat die wii de hele logfile van de fritzbox vol laat lopen met constante connects/disconnects, of heb ik gewoon een rotte wii gekregen?

Ook zo?

fritzbox + wii hier

bla?

vvv irischeque is binnen hier.

Misschien lousy cadeau's, maar je krijgt tenminste wel een dergelijk aanbod.. :Y

Veel beloven weinig geven, doet een gek in vreugde leven.

Irischeque kwam hier zaterdag binnen. :)

Nou nog wachten tot de nieuwe cd van Eva Cassidy eind augustus uitkomt, daar zal ik hem aan uit gaan geven. :P

En de cadeaubon van Bol.com is binnen :)
Wat is het voordeel van een Fritzbox boven een Speedtouch??

Voordeel van de Fritzbox is dat het WLAN signaal iets krachtiger is.
Voorheen had ik een Speedtouch 780 en kon net in de tuin draadloos verbinding krijgen.
Nu haal ik dat met gemak.
Nog een voordeel van de Fritzbox, het WLAN kan je aan/uitzetten dmv een hardwarematige knop op de modem plus dat je het draadloze netwerk op een bepaalde tijd kan uitzetten, bijv snachts.
En natuurlijk de belangrijkste reden waarom de Fritzbox wordt geleverd: VoiP.
Je kan de Fritzbox dus aansluiten op de splitter met een dsl/phone kabel, waardoor je de vaste lijn en voip kan gebruiken om te bellen.
Heb je dus bijv nog een KPN lijn, en wil je ook VoiP bellen, dan stel je de Fritzbox in op de volgende manier: gebeld worden is altijd mogelijk, maar bellen kan je dus kiesregels instellen, wil je bijv je werk bellen met je vaste lijn, doe je dat toch, wil je je familie 6 uur lang bellen, dan doe je VoiP.
En je kan meerdere VoiP accounts aanmaken.
En wil je snachts niet gebeld worden, dan zet je de Fritzbox in de nachtelijke uren op Do Not Disturb.
En gebruik de Fritzbox gerust als wekker, gaan lekker alle telefoons in huis rinkelen. :D

En het instellen van de modem is ook makkelijk, voor de ADSL hoef je maar 1 pagina te openen en in te stellen en je bent klaar voor de ADSL.

@RollieBollie:

Dank voor de uitgebreide info.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws