Hoofdcategorieën
Topicacties

Xs4all 15 jaar

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
Sigur Ros FTW
Reg. datum: 13 oktober 2000

Het is terecht dat de TS XS4All boos aankijkt die levert namelijk een dienst en via welke partners ze dat doen interesseert me helemaal niks. Als de levering van mijn auto 3 maanden langer duurt omdat de fabrikant van de stoelen niet performed is dat erg jammer maar ik spreek er de fabrikant van de auto op aan. KPN zal nu ook eventueel schade gaan verhalen op de leverancier van de ATM switches.

CCSP/CCIP/CCIE #21235
Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken...
vroeger ging je dood op je 40e

Leerkracht in opleiding
Reg. datum: 12 januari 2007

quote:
Dan wordt het eens hoog tijd dat je de nodige clue moet gaan ontwikkelen aangezien je werkelijk geen flauw benul hebt hoe dingen werken. Jij neemt als klant een x aantal diensten af van een bedrijf. Die diensten kosten een x bedrag die jij netjes betaald. Punt.

Dat het bedrijf in dat bedrag dingen als kosten voor de service, de gemaakte onkosten (je moet de auto's, de monteurs, de werknemers en al die zaken meer kunnen betalen) en een x percentage voor winst. Ja, dat wist je nog niet he? Bedrijven willen ook nog winst maken. Dat alles tezamen levert een zekere geldpot op bij het bedrijf. Uit die geldpot worden allerlei zaken bekostigd die ik al eerder aanhaalde maar ook dingen als de items die ze bij acties zoals deze weggeven.

Ik hoor je namelijk niet zeiken over het feit dat ze relatiegeschenken weggeven die jij betaald hebt zogenaamd, of dat ze de posters in de bushokjes zomaar weggeven aan mensen en noem maar op.
Ik heb geen diee waarom je ineens de hoogte van het bedrag erbij haalt: dat dingen geld kosten en dat een bedrijf winst wil maken is zulke basiskennis dat het hier niet eens gemeld hoeft te worden. Geen idee dus waarom je dat erbij haalt: het gaat mij meer om de extra's die mensen krijgen als ze lid worden ten opzichte van mensen die al jaren lang lid zijn en niks krijgen. Het gaat er dus om dat de 1 meer krijgt dan een ander, terwijl ze hetzelfde betalen

Relatiegeschenken? Prima, hoe meer bedrijven klant hoe beter aangezien meer klanten betere service/snelheid/stabiliteit/etc betekend en hoe meer geld er is hioe meer geld voor onderzoek en ontwikkeling.
quote:
Je bent geen trouwe klant, je bent gewoon een zeikerd die niet weet, begrijpt en wenst te begrijpen hoe bedrijven hun prijzen maken. Dan zijn er al snel geen enkele alternatieven meer aangezien ze dit bij alle bedrijven doen, overal ter wereld.
Nogmaals: waarom haal je nou ineens de prijs erbij? Heb jij mij iets over de prijs horen zeggen?
quote:
Goh, Klaas (alleenstaand) komt bij de dokter met plasproblemen en heeft een simpele blaasontsteking. Piet (vader van een jong gezin) komt bij de dokter met dezelfde problemen, heeft prostaatkanker en overlijdt. Is dat eerlijk? Nee, zo is het leven: oneerlijk.
Beetje rare en onredelijke vergelijking
quote:
Buiten dat: als er een werknemer bij het bedrijf komt die zaken als een laptop van de zaak krijgt kan dat ook gewoon te maken hebben met het feit dat de werkzaamheden die de werknemer moet gaan doen dat vereisen. Ook diverse andere zaken spelen een rol, zeker bij het bepalen van het salaris. Kan ook gewoon zijn dat die persoon beter heeft onderhandeld dan jij. Een nogal uitermate slecht voorbeeld.
De werkzaamheden in dit geval precies hetzelfde, de vooropleiding is precies hetzelfde, alles is dus eigenlijk hetzelfde. Alleen werk jij al een aantal jaar bij het bedrijf en komt Klaas net bij het bedrijf werken.

Schooljaar 2008/2009: LIO stage combinatiegroep 7/8...Bijna afgestudeerd meester!!
't leven 'begint' bijna: uit huis, ergens in Nederland gaan wonen, baan zoeken, etc. -> eng :(

Reg. datum: 23 augustus 2004

Dat ze nieuwe klanten willen lokken snap ik wel, maar het verschil is gewoon beetje groot..

Kosten t shirt = 2 euro
Kosten wii = 200 euro

Reg. datum: 18 juni 2001

Ik kan me vinden in de TS.

Xs4all geeft aan hun 15 jarige bestaan te willen vieren en heeft daarbij de keus gemaakt ook de bestaande abonnees te willen betrekken. Dat is leuk, maar dat moet dan wel gebeuren op een manier die past bij de uitstraling die je als bedrijf de afgelopen jaren hebt opgebouwd, met andere woorden, een kwaliteitsprovider welke meer te bieden heeft dan andere providers.

De huidige cadeaus die worden aangeboden passen totaal niet bij de uistraling die xs4all de afgelopen jaren heeft laten zien. Je mag een gegeven paart niet in de bek kijken, maar dat wil niet zeggen dat het daarom geen flut cadeaus zijn, want dat zijn het. Je geeft aan iets te willen vieren met je klanten, maar dat doe je dus niet zo lijkt me.

Achteraf gezien denk ik dat xs4all zich ook wel zal realiseren dat de cadeaus voor bestaande klanten minder goed vallen. Maar als xs4all werkelijk dacht dat de 300.000 bestaande abonnees zouden gaan staan klappen en juichen om een xs4all T-shirtje van ze te krijgen tja…

Conclusie, ze hadden beter niks kunnen vieren met de bestaande klanten. Had een hoop negatieve uitlatingen voorkomen.

Edit:

Snap overigens niet waarom ze alle abonnees niet een brief hebben gestuurdmet daarin de vraag of ze nog 2 jaar lid willen blijven in ruil voor de Wii?
Wat maakt het uit of je nieuwe klanten werft die 2 jaar lid moeten blijven en een Wii krijgt of reeds bestaande klanten dezelfde aanbieding doet, 2 jaar nog lid blijven en een gratis Wii.
Dan bind je in iedergeval je bestaande klanten voor minimaal nog 2 jaar aan je vast.

tm030614 wijzigde dit bericht 17-05-2008 15:07 (15%)

Reg. datum: 30 december 2001

quote:
tm030614 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:01:
300.000 bestaande abonnees ....

... Wat maakt het uit of je nieuwe klanten werft die 2 jaar lid moeten blijven en een Wii krijgt of reeds bestaande klanten dezelfde aanbieding doet...
Scheelt zo'n 300.000 Wii's :)
Bovendien is het overgrote deel van de huidige klanten over 2 jaar nog steeds lid.

Reg. datum: 29 oktober 2002

quote:
Calvin&Hobbes schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:19:
[...]

Scheelt zo'n 300.000 Wii's :)
Bovendien is het overgrote deel van de huidige klanten over 2 jaar nog steeds lid.
Als ze doorgaan met dit soort fake kortingsacties zullen er wel een aantal afhaken.

YARR!
Reg. datum: 23 juni 2002

quote:
kwiebus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:03:
[...]

Dan had ik liever die taart van een paar euro gehad.

In de folder staat: Als klant van XS4ALL hebt u een ruime keuze in cadeaus.

Jij vindt dus de keuze tussen een voip telefoon en een t-shirt die slechts in enkele maten verkrijgbaar is en waarbij OP=OP geldt een ruime keuze in cadeaus? Bij een ruime keuze in cadeaus stel ik mij toch wel iets anders voor.
Waar zeg ik iets over ruime keuze? Ik zeg alleen dat je keuze hebt, wat iemand daarvan vind moet ie zelf weten. Het enige wat me opvalt is dat als je überhaupt iets mag kiezen, het dan nog niet goed is...

Je betaald voor de dienst (internet) en niet voor leuke cadeaus die je krijgt als het bedrijf jarig is. Alles wat je dan krijgt is leuk meegenomen. Beetje kansloos om dan te gaan miepen dat als je wat krijgt, dat het dan niet goed is...

EOS 450D - EF-S 18-55mm F3.5-5.6 iS - EF 50mm F1.8 - EF 70-200mm F4.0L iS USM

Reg. datum: 31 juli 2003

Ik zou liever een stabiele en werkende verbinding hebben. Sinds gisteravond, internet ik weer via de buren en tot op heden (15:27) nog steeds een zeer wisselende verbinding (10 seconden online en dan 10 minuten offline). :( :(

Xs4all Only Nieuwegein

Leerkracht in opleiding
Reg. datum: 12 januari 2007

quote:
kwiebus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:22:
[...]

Als ze doorgaan met dit soort fake kortingsacties zullen er wel een aantal afhaken.
Jups maar het grootste deel van de klanten is 'dom/natief' dus de winst zal groter zijn dan het verlies :X

Het wordt tijd dat mensen zich bewuster worden van dergelijke zaken

Schooljaar 2008/2009: LIO stage combinatiegroep 7/8...Bijna afgestudeerd meester!!
't leven 'begint' bijna: uit huis, ergens in Nederland gaan wonen, baan zoeken, etc. -> eng :(

Reg. datum: 03 oktober 2002

quote:
tm030614 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:01:
De huidige cadeaus die worden aangeboden passen totaal niet bij de uistraling die xs4all de afgelopen jaren heeft laten zien. Je mag een gegeven paart niet in de bek kijken, maar dat wil niet zeggen dat het daarom geen flut cadeaus zijn, want dat zijn het. Je geeft aan iets te willen vieren met je klanten, maar dat doe je dus niet zo lijkt me.
Sorry, maar deze discussie gaat echt nergens over.. Wat ze ook weggegeven zouden hebben er zullen altijd wel mensen zijn die gaan lopen zeiken dat ze iets anders hadden willen hebben.. Het is nooit goed.. Alsof XS4ALL maar even 200.000+ Nintendo Wii's moet gaan weggeven aan al zijn bestaande ofzo..

En dat gelul over waardering van oude klanten, hou toch op, doe niet zo naief.. Welkom in de echte Westerse kapitalistische wereld waarin we leven.. XS4ALL is ook maar gewoon een commercieel bedrijf die wel mee moet doen met het hele circus van lokkertjes om nieuwe klanten aan te trekken, anders halen ze de volgende 15 jaar echt niet meer, hun aantal abonnees loopt al terug.. Dat zulke lokkertjes voor nieuwe klanten groter zijn dan de cadeau's die bestaande klanten krijgen is niet meer dan logisch.. Wees uberhaupt blij dat je iets krijgt als bestaande klant, ik heb zelf nog nooit bij een provider gezeten die me cadeau's gaf als bestaande klant..

Het is ook altijd hetzelfde bij dit soort akties, altijd mensen die zeuren waarom ze iets ook niet krijgen etc.. What else is new?? Ik denk dat ik ook maar ga zeuren bij ze waarom ze nu Fritzboxen weggeven terwijl ik een ST780 gekregen heb, niet eerlijk (huil huil huil)..

quote:
Inflatable schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:30:
[...]
Sorry, maar deze discussie gaat echt nergens over.. Wat ze ook weggegeven zouden hebben er zullen altijd wel mensen zijn die gaan lopen zeiken dat ze iets anders hadden willen hebben.. Het is nooit goed.. Alsof XS4ALL maar even 200.000+ Nintendo Wii's moet gaan weggeven aan al zijn bestaande ofzo..
Ik hoef helemaal geen wii maar was al tevreden geweest met een t-shirt in mijn maat. Mijn grootste probleem zijn de feestaanbiedingen die geen feestaanbiedingen blijken te zijn.
quote:
weebl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:22:
[...]

Je betaald voor de dienst (internet) en niet voor leuke cadeaus die je krijgt als het bedrijf jarig is. Alles wat je dan krijgt is leuk meegenomen. Beetje kansloos om dan te gaan miepen dat als je wat krijgt, dat het dan niet goed is...
Dus als het bedrijf jarig is en zogenaamd groots uitpakt en adverteert met 15 jaar internet = cadeaus voor iedereen en als klant van XS4ALL heeft u een ruime keuze in cadeaus dan mag je volgens jou geen commentaar leveren wanneer dit in feite niets voorstelt.

quote:
Inflatable schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:30:
[...]
En dat gelul over waardering van oude klanten, hou toch op, doe niet zo naief.. Welkom in de echte Westerse kapitalistische wereld waarin we leven.. XS4ALL is ook maar gewoon een commercieel bedrijf die wel mee moet doen met het hele circus van lokkertjes om nieuwe klanten aan te trekken, anders halen ze de volgende 15 jaar echt niet meer, hun aantal abonnees loopt al terug.. Dat zulke lokkertjes voor nieuwe klanten groter zijn dan de cadeau's die bestaande klanten krijgen is niet meer dan logisch..
Je betaal bij xs4all meer dan bij een andere isp, daar verwachten mensen iets voor terug.
Als je niks extra's meer te bieden hebt is het logisch dat je klanten gaan lopen, immers waarom meer betalen voor hetzelfde? Je moet je onderscheiden van de markt, maar dat doe xs4all op het moment dus niet.
Ze hadden juist de klanten extra kunnen binden door een leuk cadeau te geven ook voor bestaande abonnees. Hadden ze zichzelf veilig kunnen stellen voor twee jaar.

Daarbij, denk je werkelijk dat xs4all verlies draait op de nieuwe abbonees die een Wii krijgen... ik denk het niet...

Als je ook maar even redelijk bent merk je dat de cadeau's niet echt cadeau's zijn. Dat heeft niks met naief te maken maar het is gewoon zo, het zijn flut cadeau's waarvan je bij voorbaad weet dat het gros van je klanten er niet op zit te wachten.
quote:
Wees uberhaupt blij dat je iets krijgt als bestaande klant, ik heb zelf nog nooit bij een provider gezeten die me cadeau's gaf als bestaande klant..
Nogmaals, als xs4all werkelijk dacht dat de 300.000 bestaande abonnees zouden gaan staan klappen en juichen omdat ze een xs4all T-shirtje van ze krijgen tja…

Daarbij ik schreef in mij conclusie niet voor niks dat ze beter niks hadden kunnen vieren met bestaande klanten. Een actie zoals deze is namelijk gedoemd om te mislukken.

Reg. datum: 13 augustus 2003

Vrijdag een excuusbrief gekregen m.b.t. de ADSL storing. Mhmm toch netjes.

Tevens viel er een 15-jaars actie folder op de mat. Mhmm even kijken.. Code invullen. Welke? links of rechts? Beide een paar keer geprobeert: "De ingevoerde code is onjuist" :/

Zaterdag maar weer eens kijken. Mhmm de site is nu gewijzigd. Nu staat er duidelijk de linkercode, en als extra moet nu de postcode ingevoerd worden. Weer geprobeert: "De actiecode is al gebruikt" ;(

Later op de dag weer gekeken; Nu is de site down vanwege "onderhoud"
Yeh right. pffff Ik heb ff voorlopig mijn buik vol van XS4ALL :|

YARR!

quote:
kwiebus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:41:
[...]

Dus als het bedrijf jarig is en zogenaamd groots uitpakt en adverteert met 15 jaar internet = cadeaus voor iedereen en als klant van XS4ALL heeft u een ruime keuze in cadeaus dan mag je volgens jou geen commentaar leveren wanneer dit in feite niets voorstelt.
Nee, omdat ze je ook niks hadden kunnen geven. Wees blij dat je iets krijgt. Als je ervoor betaald mag je commentaar geven, maar het is gratis, dus moet je blij zijn met wat je krijgt. Dat je dat niet bent is jouw probleem, niet dat van xs4all.

Echt van dat typische ondankbare, zeikerige gedrag dit.

Dat het systeem met die codes niet werkt vind ik dan wel weer kwalijk. Als je zoiets doet als dit, moet je het imho ook gewoon goed doen.

quote:
weebl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:28:
[...]
Dat het systeem met die codes niet werkt vind ik dan wel weer kwalijk. Als je zoiets doet als dit, moet je het imho ook gewoon goed doen.
Waarom zou dat systeem met die codes moeten werken, je mag blij zijn als het systeem met die codes wel werkt aangezien het gratis hoef je namelijk niet te verwachten dat het wel werkt. Dat het niet werkt is jouw probleem niet die van xs4all.

quote:
ppl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:19:
Dan wordt het eens hoog tijd dat je de nodige clue moet gaan ontwikkelen aangezien je werkelijk geen flauw benul hebt hoe dingen werken. Jij neemt als klant een x aantal diensten af van een bedrijf. Die diensten kosten een x bedrag die jij netjes betaald. Punt.
Misschien moet je zelf even een clue krijgen. Uit het feit dat Xs4all met zijn hoge prijzen een prima florerende isp is, kun je al afleiden dat het bovenstaande niet geldt.

Je betaalt bij Xs4all dus niet alleen voor die snelle internetverbinding, maar nog voor iets moeilijk definieerbaar extra's. Ze zijn tenminste af en toe bereid om flinke rechtzaken te voeren als iets ze principieel niet bevalt, waar andere providers voor de gemakkelijke weg hadden gekozen. Om maar eens iets te noemen. Dat ze na zo'n storing het lef hebben om toe te geven dat ze ondermaats gepresteerd hebben is een andere.

Dat doet Xs4all natuurlijk ook uit commerciele overwegingen, maar dat betekent wel dat ze dat beetje extra steeds waar moeten blijven maken. En ook ik vind dat dat dat de laatste tijd minder wordt.

Dat is niet omdat ik, als abonnee zijnde, ook een wii wil. Sterker nog, ik had een wii en ik heb hem weer verkocht. Dat is ook niet omdat ik een t-shirt of iets anders wil. Zoals ik hierboven aangaf, betaal ik ook voor iets dat niet in geld of materiele goederen is uit te drukken.

Als ze in plaats van die wii's en die nepaanbiedingen alle nieuwe en oude leden op aanvraag een appeltaart hadden gegeven, waren ze een stuk goedkoper uit geweest en hadden ze tien keer zoveel goodwill gescoord.

Reg. datum: 06 mei 2008

quote:
Je betaal bij xs4all meer dan bij een andere isp, daar verwachten mensen iets voor terug.
Als je niks extra's meer te bieden hebt is het logisch dat je klanten gaan lopen, immers waarom meer betalen voor hetzelfde? Je moet je onderscheiden van de markt, maar dat doe xs4all op het moment dus niet.
Ze hadden juist de klanten extra kunnen binden door een leuk cadeau te geven ook voor bestaande abonnees. Hadden ze zichzelf veilig kunnen stellen voor twee jaar.
Dat xs4all meer kost als de rest heb je zelf voor gekozen toen je het abbo afsloot. Er werd toen nooit gezegd als we 15 jaar bestaan zullen we iedereen een groot cadeau gaan geven. Nu bestaan ze 15 jaar en zeurt iedereen omdat ze meer betalen als bij andere providers moeten ze maar een Wii geven. Dat slaat toch nergens op.

Keen must die!

quote:
CyberHanz schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 08:26:

Telefonisch waren ze (wederom) niet bereikbaar,
XS4ALL helpdesk :')

Die helpdesk is de grootste chaos allertijde. Nooit bereikbaar. Op de website staat dat ze in het weekend open zijn. Je kan elke optie in het keuzenmenu langsgaan en dan krijg je altijd te horen dat de betreffende afdeling open is van maandag tot vrijdag :')

Opzeggen is makkelijker dan je wachtwoord van hun portl opvragen. Ik ben via Demon bij XS4all terecht gekomen, wat een slechte service daar :N

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

YARR!

quote:
kwiebus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:51:
[...]

Waarom zou dat systeem met die codes moeten werken, je mag blij zijn als het systeem met die codes wel werkt aangezien het gratis hoef je namelijk niet te verwachten dat het wel werkt. Dat het niet werkt is jouw probleem niet die van xs4all.

Je zit er echt mee he? Voel je je wel helemaal goed? Als je me niet begrijpt kan je dat ook gewoon aangeven hoor, in plaats van zo sarcastisch te gaan lopen doen.

En weet je wat jij eens zou moeten doen: gewoon lekker naar een andere provider zoeken. Eentje die je wel een Wii geeft als ze jarig zijn...
Want blijkbaar snap je niet dat dit slechts een gebaar is van xs4all. Dat jij dat meteen weer gaat meten aan wat nieuwe leden krijgen/wat je er eigenlijk van had verwacht, daar kan xs4all geen rekening mee houden.

Je komt nogal gefrustreerd over imho...

Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, alleen geeft xs4all geen paard, maar een boere knol...

quote:
weebl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:01:
[...]

Je zit er echt mee he? Voel je je wel helemaal goed? Als je me niet begrijpt kan je dat ook gewoon aangeven hoor, in plaats van zo sarcastisch te gaan lopen doen.

En weet je wat jij eens zou moeten doen: gewoon lekker naar een andere provider zoeken. Eentje die je wel een Wii geeft als ze jarig zijn...
Want blijkbaar snap je niet dat dit slechts een gebaar is van xs4all. Dat jij dat meteen weer gaat meten aan wat nieuwe leden krijgen/wat je er eigenlijk van had verwacht, daar kan xs4all geen rekening mee houden.

Hoe kom je erbij dat ik een wii zou willen hebben of het gebaar van xs4all meet aan wat nieuwe leden krijgen. Dat zijn jouw eigen verzinsels.

Ik heb voornamelijk een probleeem met de in mijn ogen misleidende reclame die xs4all aan bestaande klanten verpreidt.

Zomaar een drietal voorbeelden:

Neem nou bijvoorbeeld deze geweldige aanbieding. Dan zie je dat het niets uitmaakt of je hem nu wel of niet als xs4all klant koopt.

Nog een voorbeeld een notebook die je als xs4all klant koopt is duurder dan dezelfde notebook die je als niet xs4all klant koopt.

Als derde kan je freecom producten met 15% korting kopen terwijl produkten bij normale (web)winkels zonder die 15% korting veelal goedkoper zijn.

quote:
kwiebus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:29:
[...]

Hoe kom je erbij dat ik een wii zou willen hebben of het gebaar van xs4all meet aan wat nieuwe leden krijgen. Dat zijn jouw eigen verzinsels.

Ik heb voornamelijk een probleeem met de in mijn ogen misleidende reclame die xs4all aan bestaande klanten verpreidt.

Zomaar een drietal voorbeelden:

Neem nou bijvoorbeeld deze geweldige aanbieding. Dan zie je dat het niets uitmaakt of je hem nu wel of niet als xs4all klant koopt.

Nog een voorbeeld een notebook die je als xs4all klant koopt is duurder dan dezelfde notebook die je als niet xs4all klant koopt.

Als derde kan je freecom producten met 15% korting kopen terwijl produkten bij normale (web)winkels zonder die 15% korting veelal goedkoper zijn.
Plus:

Je krijgt 2 maanden gratis bel abbo, als je je aanmeld als nieuwe bel klant. Maar die 2 maanden gratis kreeg je altijd al... dus ook beetje vaag.

Op naar de 500 

De reden om nieuwe klanten te werven ligt volgens mij genuanceerder. Er staat waarschijnlijk ook in het contract met KPN dat aanbieder X, per jaar Y nieuwe klanten moet opleveren om voor kosten Z gebruik te mogen maken van de ATM switches en infrastructuur om het internet naar klant Y(:) te verschepen.

Dat kan een hele goede reden zijn van sommige providers om de meest vreemde acties uit te halen, om dit target maar te halen.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

By any means necessary..
Reg. datum: 15 januari 2001

quote:
kwiebus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:51:
[...]

Gratis bestaat niet. Dat moet je als XS4All abonnee.

Zeikerig of niet, maar het is vaak bij dit soort acties dat voor bestaande klanten er tegen een gereduceerde prijs hetzelfde aangeboden wordt. Het is nu eenmaal zo dat iedereen massaal op kan zeggen, en weer klant worden en dan opeens wel een Wii krijgen.

En ik denk niet dat XS4All klanten echt zeikerds zijn, alleen betalen ze structureel meer omdat zij zich loyaal opstellen naar XS4All. Er is altijd een spanningsveld tussen consument en leverancier, en die hebben nu eenmaal andere belangen. Dat je als klant begripvol moet zijn is wel zo netjes, maar je moet ook zeker kritisch mogen zijn. De leverancier verdient geld dankzij zijn klanten, en niet andersom. Dus dan verwacht je ook dat een high end leverancier zoals XS4All altijd probeert zijn klanten tevreden te houden.

AMD64 3500 Winchester | 2x 512MB Corsair XLPT | Asus A8N SLI Deluxe | XFX Geforce 6600 GT | Antec SX830 | iiYama Visionmaster 17 inch | Canon PowerShot S30 - "Geen volk eerst!!!"

\/\/ Revenge of the Nerd
Reg. datum: 29 januari 2002

quote:
weebl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:01:
[...]

Je zit er echt mee he? Voel je je wel helemaal goed?
Lekker basis om een goede discussie te houden :/
quote:
Als je me niet begrijpt kan je dat ook gewoon aangeven hoor, in plaats van zo sarcastisch te gaan lopen doen.
Ketel <--> Pot
quote:

Xs4all is een bedrijf, klopt, en altijd al geweest. Maar wel 1 die pretendeert een ideologie te hebben. Mijn hoofdreden om xs4all-lid te zijn en aan de reacties hier te zien ben ik niet de enige.

Als jij mogelijk geen idealen of ideologie hebt betekend niet dat je andere die dat wel hebben als dom en gefrustreerd afspiegelen. Dan houdt een normale discussie op en begint het geflame.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: