Gathering of Tweakers

Quicksearch
iemand ervaring met die dingen zo als iwater dat glas bier en zo ?

volgens mij doe ik iets ook niet goed ,als k in summerbord een ander tema kiez en ik ga terug naar het menu met al die incons blijft dat het zelfde en bosspreff krijg ik niet aan de gang wat doe ik verkeerd ?

mike.rosauer wijzigde dit bericht 30-05-2008 20:45 (61%)

Ik heb sinds gisteren een iMac, en toen sloot ik mijn iPhone erop aan en deze kwam keurig onder apparaten te staan in 'finder' .

Ik kon zo dus de met me iPhone gemaakte foto's op de iMac zetten. Maar nu wil ik dat net weer doen, maar de iPhone verschijnt niet onder Finder. iTunes ziet hem wel gewoon.

Hoe kan ik de iPhone weer in Finder krijgen? Of is er een andere manier om bij mijn foto's te komen?

Wat is HD-TV? Lees het op LCD-info.nl

Via iPhoto of fotolader.app ?

Via iPhoto kan ik de iPhone inderdaad zien. Dacht dat het finder was.

Thanx! (ben helemaal nieuw op het gebied van OS X)

Wat is HD-TV? Lees het op LCD-info.nl

quote:
Dat weet nog niemand. Nou ja, Steve Jobs dan, maar die verteld het pas op 10 juni.
GPS zou aanwezig zijn, zie deze link:
http://www.iphoneclub.nl/...gt-gps-chip-van-broadcom/

quote:
En hoe zat het met 3G nu ? Ik bedoel, zou het dan echt de volle 3G (3,6mbit) benutten of maar de lichte variant ?

Is er ook een applicatie beschikbaar (aldaniet gehackt) waarmee de iPhone via Wifi als client voor een sip-server gebruikt kan worden? Een client die niet gebonden is aan een provider maar waarbij je kan kiezen wie de sip-provider is? zoals Ekiga voor linux/windows ?

HyperBart wijzigde dit bericht 01-06-2008 01:21 (7%)

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

Reg. datum: 31 augustus 2003

Hebben jullie ook het "probleem" dat de WebApp van Facebook de foto's niet meer actualiseert?
Sinds dat de lay-out van de fotopagina verandert is (4albums naast elkaar ipv 2), blijft de WebApp steken op de laatst-geupdate album van VOOR die layout wijziging (in de gewone versie)...
Opnieuw inloggen enzo helpt niet.

Op basis van alle geruchten zal waarschijnlijk vandaag over een week de nieuwe iPhone aangekondigd worden, met als ik het goed heb firmware versie 2.0.

Wat ik me afvroeg: kunnen wij met onze "iPhone 1", zonder front camera, G3, GPS-module en nog meer andere features die de "iPhone 2" zal hebben (volgens de geruchten), gewoon firmware versie 2.0 erop zetten (zonder problemen)?

Ik weet dat d.m.v. de Pownage tool de beta van 2.0 erop gezet kan worden, maar ik heb het meer over de originele firmware 2.0 die straks uit gaat komen.

Als dit zonder problemen kan dan zal ik niet zo snel de need hebben om over te schakelen naar de nieuwe iPhone. Persoonlijk zullen de softwarematige features van firmware versie 2.0 mij meer interesseren dan de GPS-functie (heb TomTom) of bijv. G3 (niet echt een must-have) van de nieuwe iPhone.

www.myRoomii.nl

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

Het is nog helemaal niet zeker dat er een front-camera, 3G en/of GPS op de nieuwe iPhone komt ;) En tuurlijk komt die nieuwe firmware er ook voor de huidige iPhone, aan AppStore kunnen ze alleen maar verdienen :)

quote:
Muthas schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:34:
Het is nog helemaal niet zeker dat er een front-camera, 3G en/of GPS op de nieuwe iPhone komt ;)
Psst.... Ik had zojuist Steve aan de iPhone en hij zei het zelf ;) Kzei toch "volgens de geruchten" :)
quote:
Muthas schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:34:
En tuurlijk komt die nieuwe firmware er ook voor de huidige iPhone, aan AppStore kunnen ze alleen maar verdienen :)
Das inderdaad ook waar. Het blijft een Cashcow die iPhone.

thewongandonly wijzigde dit bericht 02-06-2008 11:54 (3%)

www.myRoomii.nl

Nog een week! Ben benieuwd, weet iemand hoe laat de keynote is want 9 juni voetbalt Nederland - Italie ook om kwart voor 9

PSN ID: Pixxa_NL

quote:
Pixxa schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:51:
Nog een week! Ben benieuwd, weet iemand hoe laat de keynote is want 9 juni voetbalt Nederland - Italie ook om kwart voor 9
19:00.

quote:
Muthas schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:12:
Eheh? Relax, die 'Niks.' was bedoeld op zijn vraag, zoals je ziet was ik een paar seconde later met posten als jij.
Ok. Vrienden? ;)
Ik denk dat ik deze maar eens ga bestellen ...

Dan ben ik ineens ook van die vervelende aux-kabel in m'n auto af...

http://www.ipmart.com/mai...od=42756&ref=2dayblog

Niet eens zo heel duur:)

| weyland.be | shaidar@gmail.com | system specs

als k me thema met summer bord wil aan passen gebreurt er niets ! doe ik iets fout ,of kan iemand mij uit leggen hoe dit heel simpel kan

Duty calls........on my mobile

quote:
Shaidar schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:41:
Ik denk dat ik deze maar eens ga bestellen ...

Dan ben ik ineens ook van die vervelende aux-kabel in m'n auto af...

Niet eens zo heel duur :)
Pas op hoor. Prijs is niet veel, maar waarschijnlijk de functionaliteit ook niet.
Zelf heb ik tijdenlang een Belkin FM zender/dock gebruikt voor in de auto.
Koste een fractie meer dan die jij wil bestellen (Belkin kostte 100,=).
Heel veel plezier aan gehad met mijn iPod, dus ik dacht "lekker voor mijn iPhone :9 "
Helaas, omdat de iPhone, zoals de naam al doet vermoeden, ook een phone is heeft deze radio contact met zendmasten (ook wel bekend als GSM).
Wel eens een mobiel (b.v. iPhone) bij een speaker gehouden?
Je kent het wel, dat lekkere geknetter van de straling.
Probleem met zo'n FM transmitter is dus dat het vreselijk stoort, let wel, heel erg dus.
Ik heb mijn iPhone er 1 keer ingehad voor zo'n 5 minuten, toen werd ik gek.
Natuurlijk kun je je iPhone in flightmodus zetten, maar ja, daar neem je je mobiel niet voor mee :|

Zoals ik al eerder postte heb ik deze gekocht en werkt perfect!
Inmiddels heb ik er nog 2 bijbesteld voor in andere auto's, kan niet meer zonder 8)
Als je die transmitter al besteld heb zou ik nog even wachten met het aux kabeltje weg te halen ;)

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

Ik zit al een tijdje te denken een iPhone aan te schaffen als opvolger van m'n Nokia 6230. Aan m'n nieuwe telefoon stel ik echter wat eisen:

-IMAP Mail (Gmail) (kan gewoon voor zover ik weet)
-Exchange voor calendar/agenda (kan vanaf Firmware 2.0)
-Tethering (iPhone gebruiken om via m'n laptop op internet te komen)

Vooral op het laatste punt zit ik een beetje vast. Apple heeft geen mogelijkheid om via Bluetooth de modem te gebruiken en hiermee (via GPRS/EDGE) via een laptop op internet te komen. Nu zijn er wel mogelijkheden met een iPhone die gejailbraked is. Je kan dan mbv SSH een verbinding naar de iPhone opzetten (via WiFi), waarna je via een proxy kan internetten.

Zeer omslachtig en een manier die ik ook liever niet gebruik. Mijn vraag is dan ook als volgt: Is tethering ook via een andere manier mogelijk? Dat ik er eenmalig veel voor moet doen maakt mij niet uit, maar ik wil daarna wel simpel kunnen verbinden met internet via m'n iPhone zonder dat ik proxy's e.d. daarvoor op m'n laptop moet instellen. Ik vrees van niet, maar vragen kan natuurlijk geen kwaad.

Wellicht dat de nieuwe iPhone deze functie wel gaat ondersteunen, maar tot de release valt daar natuurlijk weinig over te zeggen...

quote:
Milenco schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:34:
Ik zit al een tijdje te denken een iPhone aan te schaffen als opvolger van m'n Nokia 6230. Aan m'n nieuwe telefoon stel ik echter wat eisen:

-IMAP Mail (Gmail) (kan gewoon voor zover ik weet)
-Exchange voor calendar/agenda (kan vanaf Firmware 2.0)

Vooral op het laatste punt zit ik een beetje vast. Apple heeft geen mogelijkheid om via Bluetooth de modem te gebruiken en hiermee (via GPRS/EDGE) via een laptop op internet te komen. Nu zijn er wel mogelijkheden met een iPhone die gejailbraked is. Je kan dan mbv SSH een verbinding naar de iPhone opzetten (via WiFi), waarna je via een proxy kan internetten.

Zeer omslachtig en een manier die ik ook liever niet gebruik. Mijn vraag is dan ook als volgt: Is tethering ook via een andere manier mogelijk? Dat ik er eenmalig veel voor moet doen maakt mij niet uit, maar ik wil daarna wel simpel kunnen verbinden met internet via m'n iPhone zonder dat ik proxy's e.d. daarvoor op m'n laptop moet instellen. Ik vrees van niet, maar vragen kan natuurlijk geen kwaad.

Wellicht dat de nieuwe iPhone deze functie wel gaat ondersteunen, maar tot de release valt daar natuurlijk weinig over te zeggen...
Ik heb het ooit eens een keer werkend gekregen via een SOCKS-proxy, vraag me niet meer hoe. Ik hoefde iig geen gekke dingen te installeren. De iPhone had wel SSH nodig om een aantal commands uit te voeren. Er hoeft niks te worden geinstalleerd, dus geen TinyProxy oid. Op Google is hier vast wel wat over te vinden. Het nadeel van deze methode was (is) dat je geen DNS server hebt. Misschien is daar nu wel weer een oplossing voor.
Reg. datum: 19 mei 2006

quote:
Milenco schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:34:

http://www.iphoneatlas.co.../better-iphone-tethering/

is het nu al zeker dat op 10 juni de iphone v2 wordt gepresenteerd?

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

quote:
wd200 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:17:
is het nu al zeker dat op 10 juni de iphone v2 wordt gepresenteerd?
Nee, dat is niet zeker... Apple maakt dat soort dingen nooit van te voren bekend. Het is echter als je kijkt naar de geruchtenstroom vrijwel onverwijdelijk dat niet op de keynote of anders voor eind juni de nieuwe iPhone geintroduceerd zal worden :) .

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

Ik heb volgens mij een hele domme vraag maar ik heb dit nog nooit begrepen. Heb zelf al een half jaar een iPod Touch maar nu er een nieuwe iPhone komt ben ik daar best wel geïnteresseerd in. Hier mijn vraag:

In Nederland komt de iPhone (nog) niet officieel uit, dus als je er een wilt gebruiken moet je een SIM-lock vrije hebben right? Maar hoe zit het dan met de firmware, heb je dan nog gewoon van de rest een normale iPhone of heb je dan een gejailbreakte zoals ze dat noemen.

Want ik zou graag een gewone iPhone bezitter willen zijn met wel de bel-functie. Kan iemand me dat uitleggen?
quote:
FerdiV schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:45:
Ik heb volgens mij een hele domme vraag maar ik heb dit nog nooit begrepen. Heb zelf al een half jaar een iPod Touch maar nu er een nieuwe iPhone komt ben ik daar best wel geïnteresseerd in. Hier mijn vraag:

In Nederland komt de iPhone (nog) niet officieel uit, dus als je er een wilt gebruiken moet je een SIM-lock vrije hebben right? Maar hoe zit het dan met de firmware, heb je dan nog gewoon van de rest een normale iPhone of heb je dan een gejailbreakte zoals ze dat noemen.

Want ik zou graag een gewone iPhone bezitter willen zijn met wel de bel-functie. Kan iemand me dat uitleggen?
je kan er gewoon mee bellen en al het andere wat een niet gehackte iphone ook kan, maak je maar geen zorgen ;) hoe dit werkt mogen we hier niet bespreken, kijk anders even op iphoneclub.nl, daar vind je alle informatie die je nodig hebt.
Reg. datum: 19 mei 2006

quote:
FerdiV schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:45:

Ik val in herhaling, maar kijk eens op www.iphoneclub.nl, daar kan je alle informatie die je zoekt vinden.
Ik zal je alvast even op weg helpen:
http://www.iphoneclub.nl/...nu-handleiding-beginners/
http://www.iphoneclub.nl/...194-wiki.html#iphone_wiki

Lees vooral die eerste link goed door, daar staat alles in wat je moet weten!

quote:
Redchilly schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:01:
Zoals ik al eerder postte heb ik deze gekocht en werkt perfect!
Inmiddels heb ik er nog 2 bijbesteld voor in andere auto's, kan niet meer zonder 8)
Als je die transmitter al besteld heb zou ik nog even wachten met het aux kabeltje weg te halen ;)
Toevallig ook een plaatje van je auto met de HK ingebouwd? Ik ben huiverig voor weer een display en ab in mn auto.

PSN ID: Pixxa_NL

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws