Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
O+
Reg. datum: 18 december 2005

Ik denk wel dat ze daar aan blijven vast houden, levert Apple natuurlijk nog genoeg extra centen op. En AT&T kan verder helemaal geen druk uitoefenen (behalve dan dat er misschien een contract is waarin staat dat AT&T voor x aantal maanden de iPhone & opvolgers exclusief mogen leveren), een telefoon is een telefoon, die kan Apple natuurlijk gewoon simlock-vrij in z'n eigen stores verkopen.

Er zijn slechts een aantal landen waar je de iPhone echt simlock-vrij kan kopen of kan gaan kopen in de toekomst, en de gemiddelde consument weet daar helemaal niks van af, behalve dan dat ie alleen met simlock te krijgen is met eigen land en zal echt geen moeite gaan doen om te importeren.

Ik denk: als Apple een leuk contract kan sluiten met een bepaalde telco in een land, dan leveren ze hem daar met met simlock. Geen leuk contract: simlock-vrij dan maar, maar liever niet.

iPhone 3G

Iemand toevallig al ergens een Kensington LiquidAUX gezien in een winkel?

PSN ID: Pixxa_NL

Reg. datum: 22 januari 2004

Dat denk ik ook.
Maar in Frankrijk en Duitsland wordt de Iphone ook maar door 1 provider aangeboden. Toch wordt ie niet in de Apple Store verkocht daar. Je moet perse een contract in een T-Mobile/Orange store afsluiten en dan krijg je hem mee, met toestelkorting.
Omdat apple heeft aangegeven dat de verkoop-strategie op de schop gaat (niet meer 1 preferred seller) , vraag ik me af of alles daarmee op de schop gaat (en wat voor ons van belang is, het activeren via iTunes). Ben benieuwd..Nog maar 2 weekjes wachten. Mochten ze nog gewoon online te koop zijn in Amerika voor activatie via Itunes bestel ik hem iig meteen. :)

Reg. datum: 31 maart 2006

Ik wacht (zoals mogelijk iedereen hier) ook op de 3g
Mijn "normale" iphone is weg inmiddels en ga hem ergens kopen waar hij het snelst te levren is,

Volgens Apple wordt hij tijdens de Keynote aangekondigd, en is hij dan "overal" beschikbaar.
Zou dat misschien voor ons betekenen dat hij hier gewoon in de AppleStore komt ?

Apple zit hier nog niet aan een provider vast, dus simlockvrij verkopen is hier gewoon een optie.
Ik dacht trouwens ook dat mobieltjes verkopen met simlock in nederland alleen legaal is als de consument de mogelijkheid heeft (uiteraard mag dat duurder zijn) het zelfde toestel te kopen zonder simlock. (of ik zit er naast, maar dacht dat eens gelezen te hebben)

2call leverd de Crackd USA versie voor 129,- (met garantie via hun) bij een vodafone 27,50 abbo (met internet blox)
is dat dan niet een veel betere keus dan wachten op de legale provider en 399a499 betalen ?

Edit :

iPhoneclub en Macfreak kregen vandaag tegelijkertijd nieuwe foto’s van de behuizing van de tweede generatie iPhone toegespeeld.

http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2008/05/iphone_3g_exclusief_wit1.jpg

http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2008/05/iphone_3g_exclusief_wit2.jpg
http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2008/05/iphone_3g_exclusief_wit3.jpg

Donstil wijzigde dit bericht 28-05-2008 01:15 (21%)

AKG K701
Reg. datum: 13 augustus 2003

quote:
YoghurtO_o schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:28:
wat ik wel jammer vind is dat er al miniscule krasjes op het chrome zit bij bijna geen verbruik(zie je pas in een andere hoek, maar toch)

zou dat met polijsten te verhelpen zijn?
Jah gewoon koper poets (brasso). Maar je bent er wel ene paar uurtjes zoet mee.

Offtopic:
Ik hoop als ik 9 juni in NY land hij ook daadwerkelijk in de applestores te krijgen is. Heb me maanden geleden al voorgenomen de iphone mee te nemen dus hoop dat ze hem dan ook echt leveren.

Nyana wijzigde dit bericht 28-05-2008 01:25 (50%)

<< 40D, 60 Macro, 10-22, 24-70, 70-200, 1.4x, 430EX, GM5540, Vertex 200 AW >>

Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
Donstil schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 01:09:
Ik wacht (zoals mogelijk iedereen hier) ook op de 3g
Mijn "normale" iphone is weg inmiddels en ga hem ergens kopen waar hij het snelst te levren is,

Volgens Apple wordt hij tijdens de Keynote aangekondigd, en is hij dan "overal" beschikbaar.
Zou dat misschien voor ons betekenen dat hij hier gewoon in de AppleStore komt ?

iPhoneclub en Macfreak kregen vandaag tegelijkertijd nieuwe foto’s van de behuizing van de tweede generatie iPhone toegespeeld.
Hmm, Apple heeft nergens, maar dan ook nergens bevestigd dat er zelfs maar een 3G iPhone komt in de zomer. Laat staan dat ze bevestigen dat hij dan tijdens de Keynote wordt aangekondigd en dan ook meteen overal beschikbaar is. Dat zijn niet meer dan geruchten en voorspellingen.

Ten 2e, die foto's zijn ook niet met zekerheid, je mag die berichten niet zomaar overnemen als waarheid. Er zijn al zat foto's opgedoken van de "nieuwe" 3G iPhone, maar nog geen enkele is officieel.

Wacht gewoon de release af..

quote:
Donstil schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 01:09:

Apple zit hier nog niet aan een provider vast, dus simlockvrij verkopen is hier gewoon een optie.
Ik dacht trouwens ook dat mobieltjes verkopen met simlock in nederland alleen legaal is als de consument de mogelijkheid heeft (uiteraard mag dat duurder zijn) het zelfde toestel te kopen zonder simlock. (of ik zit er naast, maar dacht dat eens gelezen te hebben)
Juist niet, wij zijn het enige achterlijke land in de EU waar dit niet per wet verplicht is...
Zie Wikipedia: Koppelverkoop.
Reg. datum: 14 februari 2008

Soms, kan ik zo moe worden van Apple...
Heeft trouwens iemand ervaringen met het importeren van de iphone vanuit Engeland?
Krijg je hem daar gewoon mee of gaan ze dan moeilijk doen?
(kweet niet of dit offtopic is..?)

Keep trying

quote:
Sphinx90 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:21:
Soms, kan ik zo moe worden van Apple...
Heeft trouwens iemand ervaringen met het importeren van de iphone vanuit Engeland?
Krijg je hem daar gewoon mee of gaan ze dan moeilijk doen?
(kweet niet of dit offtopic is..?)
[iPhone] Importeren deel 2 :Y)

“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 214 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |

Reg. datum: 14 februari 2008

quote:
Jij hebt ook overal een antwoord op :P

Sphinx90 wijzigde dit bericht 28-05-2008 09:29 (10%)

- niks -

Foto's van Donstil zien er jammer genoeg een beetje brak uit...
Wel is te zien dat we misschien toch 3 kleuren iPhones krijgen

Ook te lezen @ http://www.9to5mac.com/iphone_three_colours

- iPhone 3G / EOSje 30D -

O+

Ik geloof geen zak van die foto's. Die zijn gewoon van iemand die z'n iPhone uit elkaar heeft gehaald en vervolgens de achterkant heeft wit gespoten. Van de MacBook/MacBook Pro/MacBook Air/iPhone/iPod Touch/iPod Nano en ga zo maar door zijn nog nooit van te voren foto's uitgelekt. En dat gebeurt nu ook niet.

- niks -

Er zijn meerdere rumors al van de verschillende kleuren.

16GB - > zilver
32GB - > zilver, zwart, wit.

Maar ja het kunnen ook gewoon rumors zijn die elkaar herhalen...

Lang leve het rumor-circuit, gewoon lekker wachten op Steve en dan weten we het 100% zeker!

- iPhone 3G / EOSje 30D -

quote:
Muthas schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:11:
Ik geloof geen zak van die foto's. Die zijn gewoon van iemand die z'n iPhone uit elkaar heeft gehaald en vervolgens de achterkant heeft wit gespoten. Van de MacBook/MacBook Pro/MacBook Air/iPhone/iPod Touch/iPod Nano en ga zo maar door zijn nog nooit van te voren foto's uitgelekt. En dat gebeurt nu ook niet.
Ook de vorm is anders, moeten wel een hoop lagen verf zijn wil die verranderen,
Ik vind het er wel nice uitzien eigenlijk. (en hoop dan ook dat hij er in het wit komt)

De doelgroep zijn toch voornamelijk mensen die een gadget wel kunnen waarderen, en ook een macbook hebben hoopt apple, dus die witte kleur kan ik wel begrijpen

(hoewel de Iphone ook door mensen gebruikt wordt die alleen een ipod hebben, maar dan wel ALLES van apple denken te weten, "Apple ?, Das toch van de ipod" 8)7 )

O+

quote:
Donstil schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:48:
[...]

Ook de vorm is anders, moeten wel een hoop lagen verf zijn wil die verranderen,
Waar zie jij een verschil?

ehm....?

quote:
Muthas schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:51:
[...]
Waar zie jij een verschil?
Op deze foto's is de achterkant een beetje bol. De huidige iPhone is op de randen na gewoon plat.
GHz's, BPMs, PKs
Reg. datum: 23 juni 2004

quote:
Muthas schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:11:
Van de laatste generatie iPod Nano (vierkantig model) zijn wel degelijk foto's uitgelekt voor hij uitkwam. Hij viel toen niet bij iedereen in de maak en velen hoopten dat het een neppe foto was, maar toch kwam hij precies zo uit.
Die foto's die je hierboven ziet zijn dummies die naar accessoiremakers zijn gestuurd. De maten schijnen te kloppen, het uiterlijk niet. Vergelijk het met nieuwe modellen auto's waarmee wordt proefgereden, die worden helemaal beplakt met stickers om de kenmerkende stijllijnen te camoufleren en het menselijk oog te misleiden zodat het model onherkenbaar blijft.
Het enige wat je uit de foto's hierboven kunt concluderen is dat de formfactor gehandhaaft blijft, maar dat we geen achterkant bestaande uit 2 kleuren meer hoeven te verwachten.
Het gerucht over vershillende kleurstellingen past binnen Apples strategie en is dus aannemelijk; van verschillende generaties producten zijn meer kleuropties voor duudere modellen uitgekomen (iPod black, meer kleuren voor de 2nd gen nano, MacBook black).
Volgens het artikel gaat de 16GB versie (zilverkleurig) omgerekend ca. 400 euro kosten bij een abo van 25,- p.mnd. en de 32GB (zilver, wit of zwart) 500 euro. Lijkt me ook aannemelijk met vergeleken met de huidige prijsstelling en de prijsval van flashgeheugen.

MacBook Pro, iPhone

@hierboven

Die prijzen liggen enorm hoog voor onze begrippen heb ik altijd gevonden,
Hier krijg je bij een Vodafone 32 abbo een N958gb al gratis, dus je hebt best kans dat het daarom in nederland zo lang op zich laat wachten.

Reg. datum: 23 april 2008

ff een vraagje .is het ook mogelijk om zonder T9 te smse ??

Reg. datum: 22 april 2004

quote:
mike.rosauer schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:53:
Indien je het niet kan afzetten, gewoon even doorbijten. Mijn ervaring leert mij dat de T9 het opgeeft op den duur. Als je bijna alle woorden steeds uitkruist als zijnde fout, dan stelt T9 op den duur niets meer voor. Doorbijten dus! >:)

Reg. datum: 10 augustus 2004

quote:
mike.rosauer schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:53:
installeer kb2 uit de 1.1.2 tweaks repo (uit mn hoofd, kan ook een ander zijn). dan kan je in je instellingen auto correction uitzetten.

Reg. datum: 27 juli 2005

Als je zo'n 'geweldige' primeur hebt maak je toch goede foto's of hou je tenminste de iPhone normaal vast. 8)7

Reg. datum: 26 april 2004

toch schijnt het weldegelijk om echte fotos te gaan, als zijn ze jammer genoeg wat wazig

Reg. datum: 22 april 2004

quote:
carfreak02 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:32:
Als je zo'n 'geweldige' primeur hebt maak je toch goede foto's of hou je tenminste de iPhone normaal vast. 8)7
Dat vind ik nou ook ervan! Als je dan toch je handen kan leggen op zoiets exclusiefs... dan ga je toch geen foto's nemen die wazig zijn of slecht zijn? Dit ruikt mij naar een Loch Ness verhaal... iedereen heeft wel een foto die wazig is...

Reg. datum: 23 april 2008

nog een vraagje als k me iphone met itunes verbind vraagt die om een updat te doen naar 1.1.4 als k dat goed gelezen heb .nu vertelde mij iemand als je dat doet is die niet meer unlocked !! kan mij iemand vertellen of dit juist is .

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: