Reg. datum: 24 juli 2006
E6600 @ 3.4Ghz ~ Asus Comando ~ ATi 3870 512 MB ~ 4096 RAM Corsair 800Mhz ~ Scythe Ninja ~ CM Stacker ~
Backuppen?quote:Shrimp O Vis schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:36:
[...]
Ben nu TF2 aan het backuppen voor mijn andere pc met een HD4850.. en wat duurt dat lang!! Hij hoeft het niet te compressen want ik heb toch al genoeg ruimte.. maar toch doet ie het..
Wat dacht je van gewoon de folder copyeren....
::::specs:::::Perfect Harmony:::::XS4ALL CSS 01: 194.109.69.62:27015
Reg. datum: 26 januari 2007
1 Class-only gevechten, karaoke, civilians?
Spy only?quote:Tijnisch schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:11:
Dus, wat zullen we van het weekend eens organiseren?
1 Class-only gevechten, karaoke, civilians?
ik krijg telkens de foutmelding
"There was an error communicating with the network. Please try again later."
ook als ik iemands community page wil bekijken...
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
GoT Custom CSS creator - Tweakblog - Stratum 2 NTP: ntp.atlex.nl
edit: ok, hopelijk een bugje
sh4d0wman wijzigde dit bericht 28-06-2008 13:12 (6%)
inSecurity "There is always something that works. It’s just a matter of finding out what."
Ik heb hem zelf ook aangeschaft via steam (3 dagen terug), maar het werkt op het moment niet helemaal lekker geloof ik, later nog een keer proberenquote:sh4d0wman schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:08:
Ik dacht de Orange box via Steam te kopen maar dat lijkt niet te kunnen. In de startpost zag ik dit wel genoemd. Iemand die dit weet? Ik krijg de error Subscription not available for purchase in your country. Anders zal ik alleen TF2 kopenZiet er leuk uit.
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Ik heb de Orange Box vorig jaar gekocht via Steam.quote:sh4d0wman schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:08:
Ik dacht de Orange box via Steam te kopen maar dat lijkt niet te kunnen. In de startpost zag ik dit wel genoemd. Iemand die dit weet? Ik krijg de error Subscription not available for purchase in your country. Anders zal ik alleen TF2 kopenZiet er leuk uit.
The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be
Reg. datum: 09 juni 2008
Ik kan steam games spelen maar friend list, achievements, unlocks, ... doen het niet.quote:AtleX schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:04:
Hier ook, en ik kan ook geen Steam games spelen.
Mja er zijn ook andere factoren :quote:real_FireFly schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:23:
Willen de mensen met een mic alsjeblieft controleren of hij ook daadwerkelijk goed werkt als je hem gebruikt?
't is echt belachelijk hoeveel mensen de mic veel te hard hebben staan of te dicht bij hun mond hebben
Volume op max en mic ergens in je neusgat maakt je niet ineens beter verstaanbaar
- Mensen die je goed verstaan terwijl 1 iemand weer ZIJN(of haar) instellingen verkeerd heeft en vervolgens erover gaat zeiken, zodat je meer daarmee bezig bent dan met gamen
- Nadat je in TF2 je MIC goed onstelt is TF2 zo aardig om die veranderingen in Windows door te voeren, zodat je weer bezig bent met je TeamSpeak op orde krijgen in plaats van te gamen
Mijn voorstel is : Gewoon een GoT TF2 TeamSpeak Server opzetten en dan is iedereen happy
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Als je mic in TF2 overstuurd is, is hij in elk programma overstuurd. Het enige verschil is dat de compressie van TF2 overstuur nog iets rotter laat klinken. Als hij in Windows goed werkt, doet hij het ook goed in TF2 (en elk ander programma).quote:nero355 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:32:
[...]
Mja er zijn ook andere factoren :
- Mensen die je goed verstaan terwijl 1 iemand weer ZIJN(of haar) instellingen verkeerd heeft en vervolgens erover gaat zeiken, zodat je meer daarmee bezig bent dan met gamen
- Nadat je in TF2 je MIC goed onstelt is TF2 zo aardig om die veranderingen in Windows door te voeren, zodat je weer bezig bent met je TeamSpeak op orde krijgen in plaats van te gamen
Mijn voorstel is : Gewoon een GoT TF2 TeamSpeak Server opzetten en dan is iedereen happy
Sowieso komt die overstuur vaak nieteens door een te hoog volume, maar omdat iemand de mic haast in z'n mond heeft zitten en daardoor lekker in de mic ademt.
Het is gewoon nutteloos om je mic te gebruiken als je de moeite niet wil nemen om hem fatsoenlijk in te stellen. En zo moeilijk is het niet, er zijn genoeg spelers wel goed te verstaan.
PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker
Meeste mensen denken ook dat de mic recht voor je mond moet ipv iets er boven of onder, gevolg is dan dat je constant hun gehijg en geblaas kunt horen... overigens maakt de kwaliteit van headset ook wel enig verschil.quote:real_FireFly schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:23:
Willen de mensen met een mic alsjeblieft controleren of hij ook daadwerkelijk goed werkt als je hem gebruikt?
't is echt belachelijk hoeveel mensen de mic veel te hard hebben staan of te dicht bij hun mond hebben
Volume op max en mic ergens in je neusgat maakt je niet ineens beter verstaanbaar
Ben vanmiddag met mijn mouse sensitivity aan het spelen geweest en heb muisacceleratie uitgeschakeld. Wat een verschil
BastiaanN wijzigde dit bericht 28-06-2008 18:39 (56%)
Reg. datum: 22 maart 2001
Achja beetje rambo-en deathmatch style dan maar of 2fort
Ik heb een sennheiser van 70 euro een audigy 2 break out box.
Nadat ik die headset had gekocht hebben diverse mensen gezegd dat de kwaliteit van mijn stem echt perfect is.
Maar nu heb af en toe momenten waar mijn stem de hele tijd wegvalt en mensen zijn mijn naam ook knipperen. Ik heb daarnet 2 uur met voipbuster gebeld maar de persoon aan de andere kant had geen problemen. Het ligt ofwel aan mijn computer of aan mijn verbinding.
Ik heb mijn router al tussen mijn kabelmodem en pc gehaald maar het probleem blijft. Ik denk dat ik straks windows opnieuw ga installeren.
Het enige wat ik wel merk is dat het af en toe vrij lang duurt voor er een website opent. Dan zie ik ook geen netwerk verkeer. Misschien toch maar eens mijn provider op bellen.
Healpoints hebben geen serverside event, helaas. Ik denk dat het wel mogelijk is om serverside het aantal healing punten uit te lezen, alleen vraag ik me af of het dan ook naar hlstatsx terug te koppelen is.quote:frickY schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:34:
[...]
@Brainstorm
Is het niet mogelijk in de stats inzichtelijk te maken hoeveel healpoints je hebt gekregen?
Ik ga trouwens een kijken of ik vanavond een nieuwe TS kan fixxxen.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Reg. datum: 27 augustus 2004
Reg. datum: 03 augustus 2004
ventrilo ...quote:BastiaanN schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:04:
Wat zijn die public servers ruck zeg, totaal geen teamplay dus ik denk ik ga er wel even met een vriend van me spelen... zijn we via voice met elkaar aan het communicaten krijg ik opeens "You have been muted due to excessive micspam"
Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870 ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w
Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb
Spelling is een keuze
DM me
Dit topic is gesloten. ![]()