Reg. datum: 13 september 2007
iedereen is zeker bezig met school, werk, stage, examens of andere "nuttige" dingen.
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] Team Fortress 2, deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
[Nieuw Topic]If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
ik vond het ook al verdacht stil hierquote:Z3R0 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:09:
hebben jullie vandaag niks te vertellen?
iedereen is zeker bezig met school, werk, stage, examens of andere "nuttige" dingen.
Er zijn mensen die vanwege een bug hun behaalde achievements eerst verloren, en toen als compensatie van Valve alle achievements cadeau kregen.quote:DEAN-XLR8 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:46:
Ik ben ff op vakantie geweest en de update ook gemist maar nu zie ik dat sommige alle
achievements al hebben hebben jullie daar speciale club avondjes of servers voor of
zijn jullie echt zo goed b.v. ff 50 scouts met je medigun neerknallen?!!
The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be
Valve heeft ter compensatie alleen de wapens vrijgegeven voor de gedupeerden, niet de achievements als ik me niet vergis.quote:Kanarie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:16:
[...]
Er zijn mensen die vanwege een bug hun behaalde achievements eerst verloren, en toen als compensatie van Valve alle achievements cadeau kregen.
Op speciale servers kun je ook bewust bepaalde awards proberen te halen, ook clans hebben masaal achievements gegrind, omdat de medic upgrades echt van waarde zijn.
neit helemaal. heb van valve ALLE medic achiefements gehad + wapens. Als compensatie voor verliezen van 26 stuksquote:JDeraGear schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:16:
[...]
Valve heeft ter compensatie alleen de wapens vrijgegeven voor de gedupeerden, niet de achievements als ik me niet vergis.
Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w
Get stoned drink cement
Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w
Hah, dus niet...quote:PainkillA schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:20:
dont bother het was een automatisch reperatie process waarbij valve precies kon zien welke door het systeem waren gereset( alleen degene die een aanzienlijk deel waren kwijtgeraakt) . niemand heeft daarvoor hoeven mailen, ik werd zelfs zelf gemaild door robin walker van valve
Get stoned drink cement
Pain is weakness leaving the body.
C2D: E6420, Asus P5B, 2x 1Gig Kingston PC5400 Dual Channel, Club3d 8600GT 540/700 (core 620/ mem 880) , Logitec G15
Dan probeer je denk ik 1 van de warservers te joinen waar uiteraard een pass op zit.quote:darkpluisje schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:14:
vraagje, beetje noob maar ik kan nergens vinden waar ik mijn naam kan veranderen (ben nogsteeds het counterstrike gewend...daarw as het makkelijk)
en als ik de servers van Got opwil vraagt hij om een wachtwoord, is dat ergens te krijgen? kan het hier nergens vinden en op teamfortress.be ook nietben ik ehct zo blind
Pain is weakness leaving the body.
Hhahahah ja ik kwam niet meer bij wat een spanningsontlading was dat ook lol, maar echt geweldige tactiek en moeten we zeker weten vaker doen! Ook 2 spy's tegelijk zorgt al voor verwarring!quote:DeNeusbeer schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:20:
Ik heb nog even een humormoment van de dag:
Het was cp_corporation, stage 3, cap 2, Jawel, de onneembare cap. Ze hadden een paar sentrys, maar maar 1 die op de cap uitkeek. Dersan had al een paar keer als spy geprobeerd eerst die sentry te sappen, en dan te cappen, maar met een alerte erbij is dat lastig. Toen zei ik: ik kom je wel helpen, ik dus ook spy. We liepen gecloaked door de zijgang, Dersan uncloakte bij de sentry, en ging die sappen, ik ging staan cappen. Helaas op 2/3 werd ik doodgeschoten.
Poging 2: Ik nu die sentry sappen en Dersan op de cap staan. Uiteraard mepte die engi de sapper eraf, maar ik kon nog een 2e plaatsen. Onderwijl was Dersan nog aan het cappen, soldiers enzo kwamen eraan, maar,,, ze waren te laatZe hadden best wel stevige defence, we werden vaak teruggepusht naar cap 1, maar ze stonden zover naar voren dat ze te laat waren. Dit is zeker een van de mooiste caps ooit. Wat hebben we zitten lachen. Mooi staaltje spy-teamwork.
Ha, die 1M kreeg ik als eerste, zonder er iets voor te doenquote:JDeraGear schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:34:
En vandaag EINDELIJK op goldrush mn ubersaw unlocked (netjes met de 1M heal achievement als laatste), is erna iedereen weg en heb ik de hele tijd niemand meer om hem op uit te proberen
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
Toevallig heb ik op teamfortress.be vanochtend nog over deze map gepost - er is een update voor uit. Hopelijk fixt dit de brug (waar je sentries op neer kan zetten). Overigens is het zeker wel mogelijk om te winnen, het is moeilijk maar niet onmogelijk. Helaas werkt het blauwe team vaak niet echt heel erg goed samen, wat niet helpt als de verdediger 5 sentries heeft.quote:JDeraGear schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:27:
Die map Dynamite, is daar niet een verbeterde versie van ofzo? Het is nogal saai en frustrerend dat blauw ónmogelijk kan winnen in die map (althans, ik heb het nog nóóit gezien)
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
het is gewoon echt niet te doen:quote:Brainstorm schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:48:
[...]
Toevallig heb ik op teamfortress.be vanochtend nog over deze map gepost - er is een update voor uit. Hopelijk fixt dit de brug (waar je sentries op neer kan zetten). Overigens is het zeker wel mogelijk om te winnen, het is moeilijk maar niet onmogelijk. Helaas werkt het blauwe team vaak niet echt heel erg goed samen, wat niet helpt als de verdediger 5 sentries heeft.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] Team Fortress 2, deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius