Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 13 september 2007

hebben jullie vandaag niks te vertellen?
iedereen is zeker bezig met school, werk, stage, examens of andere "nuttige" dingen.

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Mighty Pirate!

quote:
Z3R0 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:09:
hebben jullie vandaag niks te vertellen?
iedereen is zeker bezig met school, werk, stage, examens of andere "nuttige" dingen.
ik vond het ook al verdacht stil hier :P

on another note; vraagje voor degenen die de ubersaw unlocked hebben; hoeveel gebruik je die nu echt... ik kom het wel eens tegen dat ik in de positie sta om iemand een mêlée klap te verkopen, maar meestal bekoop ik dat met m'n leven als medic en heb ik geen kans meer om te uberen...
Maar waarschijnlijk doe ik toch iets niet goed genoeg :P

Ik speel niet vaak medic, maar de saw gebruik ik het meeste op spy's die anderen niet zien, of als het erg druk is en er loopt een vijand te irriteren wil het nuttig zijn om de groep in te springen en te zagen. Dat ding heeft een flink bereik en geeft gewoon een enorme pestklap.

Zelf heb ik de Ubersaw nog niet, maar de keren dat ik er mee doodgezaagd wordt (je herkent het aan het slurp-/zuiggeluid) voel ik me extra schuldig. Damn, weer 25% Uber die tegen m'n team gebruikt gaat worden... :)

Ik ben ff op vakantie geweest en de update ook gemist maar nu zie ik dat sommige alle
achievements al hebben hebben jullie daar speciale club avondjes of servers voor of
zijn jullie echt zo goed b.v. ff 50 scouts met je medigun neerknallen?!!

Dagen van gras, dagen van stro

quote:
DEAN-XLR8 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:46:
Ik ben ff op vakantie geweest en de update ook gemist maar nu zie ik dat sommige alle
achievements al hebben hebben jullie daar speciale club avondjes of servers voor of
zijn jullie echt zo goed b.v. ff 50 scouts met je medigun neerknallen?!!
Er zijn mensen die vanwege een bug hun behaalde achievements eerst verloren, en toen als compensatie van Valve alle achievements cadeau kregen.
Op speciale servers kun je ook bewust bepaalde awards proberen te halen, ook clans hebben masaal achievements gegrind, omdat de medic upgrades echt van waarde zijn.

The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be

Mighty Pirate!

quote:
Kanarie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:16:
[...]

Er zijn mensen die vanwege een bug hun behaalde achievements eerst verloren, en toen als compensatie van Valve alle achievements cadeau kregen.
Op speciale servers kun je ook bewust bepaalde awards proberen te halen, ook clans hebben masaal achievements gegrind, omdat de medic upgrades echt van waarde zijn.
Valve heeft ter compensatie alleen de wapens vrijgegeven voor de gedupeerden, niet de achievements als ik me niet vergis.

quote:
JDeraGear schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:16:
[...]

Valve heeft ter compensatie alleen de wapens vrijgegeven voor de gedupeerden, niet de achievements als ik me niet vergis.
neit helemaal. heb van valve ALLE medic achiefements gehad + wapens. Als compensatie voor verliezen van 26 stuks

Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w

Reg. datum: 23 augustus 2004

chill ik stuur ook wel ff mailtje

Deze tijd vond ik wel meesterlijk.

http://www.uploadgeek.com/thumbs/0/pl_dynamite0000.jpg

Ag nee tog.

Wat is het mail adres trouwens?

Never mind...

User.tmp wijzigde dit bericht 23-05-2008 22:28 (27%)

Get stoned drink cement

dont bother het was een automatisch reperatie process waarbij valve precies kon zien welke door het systeem waren gereset( alleen degene die een aanzienlijk deel waren kwijtgeraakt) . niemand heeft daarvoor hoeven mailen, ik werd zelfs zelf gemaild door robin walker van valve :P

Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w

Ag nee tog.

quote:
PainkillA schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:20:
dont bother het was een automatisch reperatie process waarbij valve precies kon zien welke door het systeem waren gereset( alleen degene die een aanzienlijk deel waren kwijtgeraakt) . niemand heeft daarvoor hoeven mailen, ik werd zelfs zelf gemaild door robin walker van valve :P
Hah, dus niet...
Die van mij waren weg en bleven weg. En ik had er net een stuk of 7 bij gehaald. :( :|

Get stoned drink cement

Ik had toen bij de Steam support een ticket gemaakt, zou ik ook maar eens doen User.tmp, krijg je ze wellicht nog terug.

Dag later kreeg ik toen het mailtje van Robin Walker en Steam support ticket closed met een verwijzing naar dat mailtje.

De support werkt best goed in ieder geval. Is wel eens anders bij andere spellen/uitgevers.

Pain is weakness leaving the body.

vraagje, beetje noob maar ik kan nergens vinden waar ik mijn naam kan veranderen (ben nogsteeds het counterstrike gewend...daarw as het makkelijk)

en als ik de servers van Got opwil vraagt hij om een wachtwoord, is dat ergens te krijgen? kan het hier nergens vinden en op teamfortress.be ook niet :S ben ik ehct zo blind

C2D: E6420, Asus P5B, 2x 1Gig Kingston PC5400 Dual Channel, Club3d 8600GT 540/700 (core 620/ mem 880) , Logitec G15

Ik heb nog even een humormoment van de dag:
Het was cp_corporation, stage 3, cap 2, Jawel, de onneembare cap. Ze hadden een paar sentrys, maar maar 1 die op de cap uitkeek. Dersan had al een paar keer als spy geprobeerd eerst die sentry te sappen, en dan te cappen, maar met een alerte erbij is dat lastig. Toen zei ik: ik kom je wel helpen, ik dus ook spy. We liepen gecloaked door de zijgang, Dersan uncloakte bij de sentry, en ging die sappen, ik ging staan cappen. Helaas op 2/3 werd ik doodgeschoten.

Poging 2: Ik nu die sentry sappen en Dersan op de cap staan. Uiteraard mepte die engi de sapper eraf, maar ik kon nog een 2e plaatsen. Onderwijl was Dersan nog aan het cappen, soldiers enzo kwamen eraan, maar,,, ze waren te laat :D Ze hadden best wel stevige defence, we werden vaak teruggepusht naar cap 1, maar ze stonden zover naar voren dat ze te laat waren. Dit is zeker een van de mooiste caps ooit. Wat hebben we zitten lachen. Mooi staaltje spy-teamwork.

quote:
darkpluisje schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:14:
vraagje, beetje noob maar ik kan nergens vinden waar ik mijn naam kan veranderen (ben nogsteeds het counterstrike gewend...daarw as het makkelijk)

en als ik de servers van Got opwil vraagt hij om een wachtwoord, is dat ergens te krijgen? kan het hier nergens vinden en op teamfortress.be ook niet :S ben ik ehct zo blind
Dan probeer je denk ik 1 van de warservers te joinen waar uiteraard een pass op zit.

De ip's van de pubs staan in de OP.

Naam veranderen moet je in de steam settings doen (View > Settings > Friends)

Pain is weakness leaving the body.

Reg. datum: 23 augustus 2004

quote:
DeNeusbeer schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:20:
Ik heb nog even een humormoment van de dag:
Het was cp_corporation, stage 3, cap 2, Jawel, de onneembare cap. Ze hadden een paar sentrys, maar maar 1 die op de cap uitkeek. Dersan had al een paar keer als spy geprobeerd eerst die sentry te sappen, en dan te cappen, maar met een alerte erbij is dat lastig. Toen zei ik: ik kom je wel helpen, ik dus ook spy. We liepen gecloaked door de zijgang, Dersan uncloakte bij de sentry, en ging die sappen, ik ging staan cappen. Helaas op 2/3 werd ik doodgeschoten.

Poging 2: Ik nu die sentry sappen en Dersan op de cap staan. Uiteraard mepte die engi de sapper eraf, maar ik kon nog een 2e plaatsen. Onderwijl was Dersan nog aan het cappen, soldiers enzo kwamen eraan, maar,,, ze waren te laat :D Ze hadden best wel stevige defence, we werden vaak teruggepusht naar cap 1, maar ze stonden zover naar voren dat ze te laat waren. Dit is zeker een van de mooiste caps ooit. Wat hebben we zitten lachen. Mooi staaltje spy-teamwork.
Hhahahah ja ik kwam niet meer bij wat een spanningsontlading was dat ook lol, maar echt geweldige tactiek en moeten we zeker weten vaker doen! Ook 2 spy's tegelijk zorgt al voor verwarring!

Mighty Pirate!

Die map Dynamite, is daar niet een verbeterde versie van ofzo? Het is nogal saai en frustrerend dat blauw ónmogelijk kan winnen in die map (althans, ik heb het nog nóóit gezien) :{

quote:
JDeraGear schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:34:
En vandaag EINDELIJK op goldrush mn ubersaw unlocked (netjes met de 1M heal achievement als laatste), is erna iedereen weg en heb ik de hele tijd niemand meer om hem op uit te proberen :'(
Ha, die 1M kreeg ik als eerste, zonder er iets voor te doen :+

Ik zie toch regelmatig medics met de zaag rondrennen. Ik zorg ook wel dat ik uit de buurt ben, want je bent zo dood als je geraakt wordt. Het hangt denk ik ook een beetje van je speelstijl af. Als ik alleen achterblijf als medic trek ik me terug (al blutsauger sproeiend uiteraard), maar er zijn ook genoeg gekken die liever strijdend ten onder gaan. Oftewel, melee FTW.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"

quote:
JDeraGear schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:27:
Die map Dynamite, is daar niet een verbeterde versie van ofzo? Het is nogal saai en frustrerend dat blauw ónmogelijk kan winnen in die map (althans, ik heb het nog nóóit gezien) :{
Toevallig heb ik op teamfortress.be vanochtend nog over deze map gepost - er is een update voor uit. Hopelijk fixt dit de brug (waar je sentries op neer kan zetten). Overigens is het zeker wel mogelijk om te winnen, het is moeilijk maar niet onmogelijk. Helaas werkt het blauwe team vaak niet echt heel erg goed samen, wat niet helpt als de verdediger 5 sentries heeft.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Gister liep ik als medic in mijn eentje op gravelpit B, nadat mijn buddy net heen was gegaan. Ik zag een medic van het andere team op me afkomen met zijn saw boven het hoofd, en voelde wel wat voor een potje melee-knokken.

Bleek dat hij een ubersaw had, ik was al dood voor hij uberhaupt in mijn range was ;(

Mighty Pirate!

quote:
Brainstorm schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:48:
[...]

Toevallig heb ik op teamfortress.be vanochtend nog over deze map gepost - er is een update voor uit. Hopelijk fixt dit de brug (waar je sentries op neer kan zetten). Overigens is het zeker wel mogelijk om te winnen, het is moeilijk maar niet onmogelijk. Helaas werkt het blauwe team vaak niet echt heel erg goed samen, wat niet helpt als de verdediger 5 sentries heeft.
het is gewoon echt niet te doen:
1- rood kan sentries bouwen waar blauw niet bij kan komen, in geval van uber word je tever teruggeduwd, en engis kunnen daar heerlijk campen met teleports
2-teleports van rood zijn niet te vernietigen omdat ze kunnen bouwen waar blauwe spies niet naar binnen kunnen lopen. Geen enkele kans dus om bvb de tele entries te sappen om zo wat op te schieten
3-blauw moet maar liefst 2x die brug over komen, 1x om op die gruwelijke knop te duwen, en daarna nog eens met de kart... :X

mogelijk? vast... als je geen engis op rood hebt...
mogelijk bij een team met meer dan 4 hersencellen? Nee.

Het is zeker mogelijk maar ik het het nog nooit gezien. De truc is dat de blauwe engies op het einde van de map via het water de trap omhoog gaan en daar in de hoek teleports neer zetten zodat het hele team snel terug op het battlefield is. Daarna heb je goede spies nodig om sentries te sappen en dergelijke. Wij zijn ooit tot op een paar meter van het einde geraakt maar toen was de tijd op. Voor een spy is die knop trouwens een makkie. Je loopt er vermomt naar binne, sapt snel de sentries als die er zijn en duwt op de knop.

Ik heb anders al wel eens verloren als rood op die map.

Ovver de brug lopen hoeft niet perse, je kunt ook gewoon het water in springen. Vervolgens heb je 3 manieren om verder te komen.

Wat betreft het oneerlijke voordeel van engineers heb je wel deels gelijk. Met 2 snipers haal je elke sentry neer zonder dat de engineer daar wat tegen kan doen. Een full charged shot pakt ongeveer 80% health van een lv3 sentry, een 2de sniper, (of soldier) kan dat vervolgens afmaken voor de engineer volledig kan repairen. Je hebt meestal wel de mogelijkheid buiten range van de sentries bovenop te blijven terwijl je e wel nog kunt zien.
Daartegen staat natuurlijk wel dat de tele-exits achter de karrertjes staan, en de engineer dus zo terug is met een nieuwe sentry.

Aan de andere kant.. zonder de sentries op de brug is het punt vrijwel niet te verdedigen, terwijl het nu juist 1 van de slechts 2 punten is die nog te verdedigen zijn.

Reg. datum: 08 september 2003

Pl_dustbowl is wel aardig te doen mits er niet teveel sentrys @ 1st stage zijn...

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws