Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
[b][message=30107972,noline]Kan bijna niet wachten. Al veel gelezen de laatste tijd. Hopelijk draait die op mijn PC anders zal ik hem eerst moeten upgraden.
Check hier effe: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
AoC staat er ook tussen ;) Erg handig, kun je meteen zien waar het aan zou liggen.
Anyway, is er iets bekend over een free trial, en wanneer/waar eventuele pre-paid kaarten te koop komen te staan?

Assassinator wijzigde dit bericht 21-05-2008 21:40 (15%)

Lijkt dit spel afgezien van de mmo omgeving op het spel Oblivion The Elder Scroll, ook qua besturing etc. ?

X-t-r-e-m-e wijzigde dit bericht 21-05-2008 21:39 (9%)

I'm a Rocket Man
Reg. datum: 04 oktober 2004

Ik ga ook op PvP Wildsoul spelen, klasse Assassin.

Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb

_asm nop;

Ik ontvang zojuist een key omdat ik een tijd lid ben geweest van de newsletter:
quote:
Greetings!

You have been a long and thrustworthy participant in our community, and as such we would like to thank you for helping us form Age of Conan into the marvelous product it is today. The last weeks has seen some serious enhancment to the game, and with the release we will be opening several new areas and neverbefore seen content in the launch version of the game. What and where it is? You have to find out for yourself!

As a sign of gratitude for your aid, we are pleased to offer you the in-game item used by those loyal to King Conan: The Drinking Cape. This item will allow your characters (one game account only) to free of charge demand the very sought after alcholic drink of "Ambrosia" - free and in unlimited supplies for life! After having claimed your cape, merely find one of the kegs in the finer Inns of Hyboria and click it whilst wearing your cape to receive your drink.

To register your cape, log in to your account page by https://register.ageofconan.com clicking here and under the option "Use a Key" - enter this key:

-knipperdeknip-

Once this has been done, use the command "/claim" inside the game to claim your in-game items. These items work for all the characters you create on your account. Note that all in-game items are only available on full accounts, and do not work on pre-order, buddy or (later) trial accounts.

Note that this item will not be made available again at later dates - so wear it with pride!

Regards,
Funcom

There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.

Codaname-47-

Verkocht Bol.com ook de CE van AoC. Ik wil namelijk de CE kopen, maar ik kan hem haast nergens vinden. Om de Early Acces geef ik niks, dus vind het niet erg om het spel pas vrijdag of zaterdag te binnen te krijgen.

Athlon XP 1800+, GeForce 4 Ti 4200, 512 mb-ram, 17' Samsung monitor, FPS 1600, Working at Project Salvation, a HL2 MOD. More info at www.projectsalvation.tk

even een vraag die ik nog niet langs heb zien komen :

Kan ik dit spel ook direct spelen als ik hem vrijdag koop, zonder verdere gamecards of andere bijbetalingen? Ik ben namelijk van plan om gewoon het spel voor 40 euro te kopen, en als het bevalt een maand later een gamecard te kopen...

off/on-topic: JEZUS wat gaat deze topic snel!

dutch messiah wijzigde dit bericht 21-05-2008 22:20 (8%)

Elysium Hoplite Forever

maar weer een nieuw character begonnen, een guardian deze keer........volgens mij is dit een blijvertje.......

DUGG

_asm nop;

quote:
dutch messiah schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:19:
even een vraag die ik nog niet langs heb zien komen :

Kan ik dit spel ook direct spelen als ik hem vrijdag koop, zonder verdere gamecards of andere bijbetalingen? Ik ben namelijk van plan om gewoon het spel voor 40 euro te kopen, en als het bevalt een maand later een gamecard te kopen...

off/on-topic: JEZUS wat gaat deze topic snel!
Voor die 40 euro krijg je een account + 30 dagen speeltijd. Dat kan dus.

There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.

Maar bijv met WoW moet je die 30 dagen eerst nog activeren met een game-card of credit card, moet dat dan niet met AoC? Verder vraag ik me nog steeds af of er een free trial komt :P Ik weet niet zeker hoe lang ik nog met WoW doorga (als de guild uit elkaar valt is het helemaal over voor me), zou AoC wel willen uitproberen als vervanger. Maar om dan meteen 40 euro te dokken...

Assassinator wijzigde dit bericht 21-05-2008 22:54 (35%)

Reg. datum: 28 september 2007

Free Trial komt er wel, duurt alleen nog eventjes eh. ;)
Ook in de e-mail voor de drinking cape hebben ze het over Free Trial in de toekomst.

quote:
GWD schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:28:
Ik kom de 23e ook lekker online op de PvP server en ik zou ook graag bij een guild gaan... dus als er een paar leuke zijn die een demonologist nodig hebben :)
Jazeker, mijn guild V3 Reborn zit op de Fury PvP server. Als je wil joinen gewoon op de website je apply indienen en dan komt het goed :*)

http://www.v3guild.be/news.php

net een mail van funcom, kreeg de drinking cape key!

Reg. datum: 18 december 2003

quote:
Master S schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:42:
[...]

Jazeker, mijn guild V3 Reborn zit op de Fury PvP server. Als je wil joinen gewoon op de website je apply indienen en dan komt het goed :*)

http://www.v3guild.be/news.php
Komt eraan ;) eeeh moet nog wel even een ingame naam hebben neem ik aan?

Never really found a place that I call home...

http://i26.tinypic.com/fmm4d3.jpg

Mijn level 33 ranger, had eerst een HoX gemaakt (en deze naar level 25 gebracht) maar dit ligt mij toch beter.

XtrmEend wijzigde dit bericht 22-05-2008 00:10 (11%)

Reg. datum: 07 januari 2003

Zo te zien hebben de eersten al een Rhino op Fury:

Plaatje op imageshack (popups!)

Reg. datum: 29 maart 2005

ik had verwacht nadat me vriendin ging werken te kunnen spelen maar is de maintenance verzet naar 4u vanmorgen.. heb ik anderhalf uur niets te doen :P

naja, ik ga maar stuk of 50 screens uploaden, let op, sommige zijn zonder bloom omdat ik eerst voor performance heb gekozen, later bloom aangezet omdat het minder druk was vanaf lvl 30

edit: wel klote dat photobucket geen 1680x1050 toelaat...

4th wijzigde dit bericht 22-05-2008 07:33 (8%)

AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian

quote:
aeon21 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 07:20:
Zo te zien hebben de eersten al een Rhino op Fury:

[afbeelding]
IK heb:

Rhino
8 slot bag
Amazon bow
Exp Ring (goede stamina regen erop btw)
vuurwerk (24 uur cooldown)

Dat alles van me dynabyte preorder, waar je alleen rhino + bag hoort te krijgen :+

quote:
DaitoX.nl schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 07:59:
[...]

IK heb:

Rhino
8 slot bag
Amazon bow

Dat alles van me dynabyte preorder, waar je alleen rhino + bag hoort te krijgen :+
Hoe weet je dat je die andere items er ook bij hebt? Heb namelijk ook bij Dynabyte ge-preordered.
In het doosje zaten alleen de key voor die rhino en extra bag.

Reg. datum: 29 maart 2005

Voor de drukte vandaag weer deeltje 3 begonnen:

[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3

edit: voor degene die het kan, slotje kan der weer op :)

4th wijzigde dit bericht 22-05-2008 08:46 (19%)

AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian

quote:
DaitoX.nl schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 07:59:
[...]

IK heb:

Rhino
8 slot bag
Amazon bow

Ik heb het over een Rhino die je koopt. De pre-order Rhino's worden pas op de 23de claimable. Je kunt er vanuit gaan dat iedereen die het spel morgen installeert, een Rhino (of Mammoth) heeft.

Reg. datum: 16 november 2004

Ik heb het spel nu ook binnen maar heb geen idee wat voor char ik zal maken zucht...
ik speel er ook nog wow naast maar heb in aoc graag een char die nuttig zal zijn en niet zo overplayed zoals rogues en hunters zijn in Wow.

enige tips van mensen die al een aantal dagen spelen zijn dan ook erg welkom.
Ik denk dat ik graag een char zou willen hebben waar je redelijk snel mee kunt levellen en goed is voor group pvp.

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
sedatje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:08:
Ik heb het spel nu ook binnen maar heb geen idee wat voor char ik zal maken zucht...
ik speel er ook nog wow naast maar heb in aoc graag een char die nuttig zal zijn en niet zo overplayed zoals rogues en hunters zijn in Wow.

enige tips van mensen die al een aantal dagen spelen zijn dan ook erg welkom.
Ik denk dat ik graag een char zou willen hebben waar je redelijk snel mee kunt levellen en goed is voor group pvp.
Tempest of Set of Priest of Mitra kunnen supersnel levelen, en zijn healers, dus gewild in groups.

/claim schijnt te werken!

Plaatje op imageshack (popups!)

Heb de items in mijn inventory nu :)

Edit, even gechecked op de forums, het is idd zo dat alle van EA naar full upgraded accounts hun items nu al kunnen claimen.

aeon21 wijzigde dit bericht 22-05-2008 10:34 (24%)

Acties: [view]

Door: Fuelke Moderator SPV/SGD

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima.
Legale gamescollectie|DVD Collection

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws