Achjah, tzal vast zo wel online gaan komen
Achjah, tzal vast zo wel online gaan komen
Reg. datum: 12 mei 2008
volgens mij gaat dat niemand meer lukken aangezien er al mensen lvl 2 of 3 zijn.quote:frups schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:05:
Tja, dat het niet vlekkeloos zou verlopen had ik eigenlijk al verwacht. 100.000 personen die de server bestoken van "ik wil er in". Spannend is het wel, ben benieuwd wie het eerst meld dat ie erin zit (hmm, da's tegenstrijdig, als je erin zit, ga je niet stoppen om te zeggen dat je erin zit
Hij is namelijk al even online geweest
???? serieus waar vind je ditquote:Falconey schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:07:
Ze hebben de EA uitgesteld tot 8PM GMT --> 22:00
Semmy wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:08 (15%)
En toch neem ik eerst rustig de tijd om mijn goed naar mijn smaak te krijgenquote:frups schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:05:
Tja, dat het niet vlekkeloos zou verlopen had ik eigenlijk al verwacht. 100.000 personen die de server bestoken van "ik wil er in". Spannend is het wel, ben benieuwd wie het eerst meld dat ie erin zit (hmm, da's tegenstrijdig, als je erin zit, ga je niet stoppen om te zeggen dat je erin zit
Aangezien ik dat net niet kon af maken :*(
There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.
Reg. datum: 26 november 2006
bron?quote:Falconey schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:07:
Ze hebben de EA uitgesteld tot 8PM GMT --> 22:00
/edit: en laat ik nou gewoon met de client opstarten ipv de patcher. Mis je dus blijkbaar toch iets.
En die zucht is van frustratie omdat we nog niet kunnen inloggen neem ik aan?
XXlerator wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:10 (36%)
AoC (Aquilonia RP-PVP): Main lvl 7x Cimmerian Ranger | Proud member of Sanguis Attexo (www.sanguis-attexo.com)
Reg. datum: 13 mei 2008
Okee, ik zie het al... 22:00 FFS... daar baal ik dus van...
Shefique wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:10 (16%)
Reg. datum: 25 maart 2007
Alt-tabquote:frups schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:05:
Overigens, jammer dat ze hun eigen launchtijd niet gehaald hebben. Niet dat dat extra uurtje of whatever er niet meer bijkan, maar na alle negatieve publiciteit de laatste tijd had een wat "soepelere" launch wel fijn geweest (bijvoorbeeld alle servers juist een uur eerder online, zoals heel even het geval was).
Reg. datum: 12 april 2003
Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server
Las het. Gooi er maar een DVDtje inquote:Raffuhl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:10:
net bericht op de launchpad. 10 uur gaat de server pas online voor ons!
Reg. datum: 13 mei 2008
Excuses voor de n00bness, maar wat is "je launchpad" en waar vind ik dat?quote:Raffuhl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:10:
net bericht op de launchpad. 10 uur gaat de server pas online voor ons!
Tijdens de beta kon je bijna nooit uit kan gaan van de patch tijden die Funcom opgeeft. De ene keer zeggen ze 5 uur en dan kan je opeens 2 uur later al inloggen, de andere keer zeggen ze 1 uur en ligt alles de halve dag plat.
Falconey wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:15 (7%)
Reg. datum: 22 oktober 2007
Het patch schermpjequote:Shefique schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:13:
[...]
Excuses voor de n00bness, maar wat is "je launchpad" en waar vind ik dat?
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
Reg. datum: 20 november 2006
Hadden ze op z'n minst een half uurtje van te voren kunnen vermelden.
Waarschijnlijk wat last minute probleempjes die nog snel even gefixed moeten worden.quote:DaitoX.nl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:19:
Uitstel is opzich niet zo erg, maar 3 uur uitstel vermelden 10 minuten na dat het moest beginnen vind ik toch wel wat minder.
gewoon even geduld doen.
een ervaren speler hier die in een paar woorden het verschil tussen conqueror en barbarian kan uitleggen? Ben al wat aan het rond neuzen op internet maar ze hebben meer overeenkomsten dan merkbare verschillen
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Reg. datum: 28 september 2007
Als het na die 3uur ook redelijk stabiel blijft lopen dan kunnen we totaal niet klagen.quote:DaitoX.nl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:19:
Uitstel is opzich niet zo erg, maar 3 uur uitstel vermelden 10 minuten na dat het moest beginnen vind ik toch wel wat minder.
Ik denk dat AoC zowieso een voordeel heeft mede door het begin met instances en zones in z'n algemeen.
Barbarian = hoge dps, best wel squishy (je gaat best snel dood met een barb.)quote:Loque schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:21:
[...]
Waarschijnlijk wat last minute probleempjes die nog snel even gefixed moeten worden.
gewoon even geduld doen.
een ervaren speler hier die in een paar woorden het verschil tussen conqueror en barbarian kan uitleggen? Ben al wat aan het rond neuzen op internet maar ze hebben meer overeenkomsten dan merkbare verschillen
Conqueror = group buffs, tank, matige dps, heavy armor
Falconey wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:24 (62%)
Reg. datum: 11 mei 2008
Dit topic is gesloten. ![]()