Gathering of Tweakers

Quicksearch
[GoT] IceDFire

*Paniek-mode* Ze zijn al 5 minuten te laat!!! *Paniek-mode*

Achjah, tzal vast zo wel online gaan komen :P

Tja, dat het niet vlekkeloos zou verlopen had ik eigenlijk al verwacht. 100.000 personen die de server bestoken van "ik wil er in". Spannend is het wel, ben benieuwd wie het eerst meld dat ie erin zit (hmm, da's tegenstrijdig, als je erin zit, ga je niet stoppen om te zeggen dat je erin zit :)

^_^
Reg. datum: 08 september 2001

Ze hebben de EA uitgesteld tot 8PM GMT --> 22:00
Reg. datum: 01 september 2002

quote:
frups schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:05:
Tja, dat het niet vlekkeloos zou verlopen had ik eigenlijk al verwacht. 100.000 personen die de server bestoken van "ik wil er in". Spannend is het wel, ben benieuwd wie het eerst meld dat ie erin zit (hmm, da's tegenstrijdig, als je erin zit, ga je niet stoppen om te zeggen dat je erin zit :)
volgens mij gaat dat niemand meer lukken aangezien er al mensen lvl 2 of 3 zijn.

Hij is namelijk al even online geweest
quote:
Falconey schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:07:
???? serieus waar vind je dit

Semmy wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:08 (15%)

[GoT] IceDFire

quote:
En toch neem ik eerst rustig de tijd om mijn goed naar mijn smaak te krijgen :P

Aangezien ik dat net niet kon af maken :*(

_asm nop;

Haha, typisch Funcom met 3 uur vertraging. Om 10 uur gaan ze pas starten vertellen ze je nu.

There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.

Reg. datum: 26 november 2006

Zo te zien hebben ze de officiele forums offline gehaald in verband met de serverload.. was daarnet niet leuk meer, nieuwe topic stond binnen 2 minuten op pagina 2

MMORPG Addict

quote:
Falconey schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:07:
bron? :?

/edit: en laat ik nou gewoon met de client opstarten ipv de patcher. Mis je dus blijkbaar toch iets.

En die zucht is van frustratie omdat we nog niet kunnen inloggen neem ik aan? ;)

XXlerator wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:10 (36%)

AoC (Aquilonia RP-PVP): Main lvl 7x Cimmerian Ranger | Proud member of Sanguis Attexo (www.sanguis-attexo.com)

Patch schermpje staat het XXXlerator....

diepe zucht.

Yo dudes, ik las net allerlei mensen die al op een server zaten, echter krijg ik braaf de msg: "cannot connect to authentication server". Doe ik hier iets fout???

Okee, ik zie het al... 22:00 FFS... daar baal ik dus van...

Shefique wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:10 (16%)

quote:
Alt-tab ;)

Overigens, jammer dat ze hun eigen launchtijd niet gehaald hebben. Niet dat dat extra uurtje of whatever er niet meer bijkan, maar na alle negatieve publiciteit de laatste tijd had een wat "soepelere" launch wel fijn geweest (bijvoorbeeld alle servers juist een uur eerder online, zoals heel even het geval was).

net bericht op de launchpad. 10 uur gaat de server pas online voor ons! :|

Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
Raffuhl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:10:
Las het. Gooi er maar een DVDtje in :)

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

quote:
Raffuhl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:10:
Excuses voor de n00bness, maar wat is "je launchpad" en waar vind ik dat?

^_^

Hij bedoeld de patcher, ConanPatcher.exe

Tijdens de beta kon je bijna nooit uit kan gaan van de patch tijden die Funcom opgeeft. De ene keer zeggen ze 5 uur en dan kan je opeens 2 uur later al inloggen, de andere keer zeggen ze 1 uur en ligt alles de halve dag plat.

Falconey wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:15 (7%)

Reg. datum: 22 oktober 2007

quote:
Shefique schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:13:
[...]

Excuses voor de n00bness, maar wat is "je launchpad" en waar vind ik dat?
Het patch schermpje :)

^^^^^
Reg. datum: 20 november 2000

Komt dat even goed uit... ik moet nog 4 uur downloaden :P

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Ah damn 10 uur pas :S. 3 uur uitstel is aardig lang...

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

Uitstel is opzich niet zo erg, maar 3 uur uitstel vermelden 10 minuten na dat het moest beginnen vind ik toch wel wat minder.

Hadden ze op z'n minst een half uurtje van te voren kunnen vermelden.

^^^^^
Reg. datum: 20 november 2000

quote:
DaitoX.nl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:19:
Uitstel is opzich niet zo erg, maar 3 uur uitstel vermelden 10 minuten na dat het moest beginnen vind ik toch wel wat minder.

Waarschijnlijk wat last minute probleempjes die nog snel even gefixed moeten worden.

gewoon even geduld doen.

een ervaren speler hier die in een paar woorden het verschil tussen conqueror en barbarian kan uitleggen? Ben al wat aan het rond neuzen op internet maar ze hebben meer overeenkomsten dan merkbare verschillen :S

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Reg. datum: 28 september 2007

quote:
DaitoX.nl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:19:

Als het na die 3uur ook redelijk stabiel blijft lopen dan kunnen we totaal niet klagen.

Ik denk dat AoC zowieso een voordeel heeft mede door het begin met instances en zones in z'n algemeen.

^_^

quote:
Loque schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:21:
[...]

Waarschijnlijk wat last minute probleempjes die nog snel even gefixed moeten worden.

gewoon even geduld doen.

een ervaren speler hier die in een paar woorden het verschil tussen conqueror en barbarian kan uitleggen? Ben al wat aan het rond neuzen op internet maar ze hebben meer overeenkomsten dan merkbare verschillen :S
Barbarian = hoge dps, best wel squishy (je gaat best snel dood met een barb.)

Conqueror = group buffs, tank, matige dps, heavy armor

Falconey wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:24 (62%)

bij mij staat ie nu weer downloading patch info klopt dit

Ja de servers gaan om 22:00 open

8:00 GMT

Arean wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:28 (15%)

Ik ben aan twijfelen tussen Ranger en Dark Templar

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws