Hoofdcategorieën
Topicacties

Landelijke storing KPN/XS4ALL Only

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 23 september 2002

quote:
Diabolical schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:43:
[...]

Nou, geef mij dan een aan wat voor info je mist? Op de storingsoverzichts pagina van xs4all (http://www.xs4all.nl/nieuws/index.php?msect=storingen) staat de melding, een korte uitleg en de huidige status. Ik heb tot nu toe geen enkele ISP veel meer info zien geven bij een storing.
Dat is leuk als je internet hebt ja..

Hier in Leiden werkt het net weer :)

Forum Gek
Reg. datum: 15 mei 2006

quote:
Helgo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:54:
Das fijn, dan zal het in voorschoten ook wel weer werken.
Ga zo naar huis om te testen (nu @ school)

Zoek en gij zult vinden

quote:
Diabolical schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:43:
[...]
Op de storingsoverzichts pagina van xs4all (http://www.xs4all.nl/nieuws/index.php?msect=storingen) staat de melding, een korte uitleg en de huidige status. Ik heb tot nu toe geen enkele ISP veel meer info zien geven bij een storing.
In mijn geval: Hoe moet ik weten wat er op een storingspagina staat als ik geen internet heb? En die geweldige vader van mij die t internet regelt heeft nergens een telefoonnummer liggen wat er gebeld kan worden (wat waarschijnlijk toch al overspoeld wordt).
Dus ik kom uit school gisteren middag, moest nog wat werk verrichten om t daarna naar de docent te mailen: helaas pindakaas.

Wat ben ik toch afhankelijk van m'n internet >.< Ik blijf mooi de hele dag op school om van het internet gebruik te maken, waar ik met de auto heen ben gegaan want de bussen rijden niet!

Twee borsten maken nog geen seks, wel kunst

Reg. datum: 15 februari 2007

quote:
Bij mij doet ie het nog niet... :S Ik kan tenminste geen RDC maken met mijn pc thuis. Ook pingen gaat niet lukken. Vanmiddag maar even kijken of het lukt

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

[DPC]TCF Divisie_Kruidrat
Reg. datum: 10 april 2004

Hier ruim 24 uur eruit geweest, nu werkt het weer :D

Beter een gat in je koe dan een koe in je gat

Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
TinkDifferent schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:58:
[...]
In mijn geval: Hoe moet ik weten wat er op een storingspagina staat als ik geen internet heb?
XS4ALL heeft haar storingspagina ook op Net5 teletekst pagina 123 staan.

P5W DH Deluxe bios 2004; E6600 @ 3.3GHz (9x367) 1,35V; Team Xtreem 4*1GB PC6400 @ PC5867 1:1 2,10V; Asus GeForce 8800GTX @ stock; Zalman 9500LED @ 1500rpm; Arctic Silver 5; Enermax Liberty 620; Coolermaster Stacker 830; Windows Vista Home Premium

Reg. datum: 11 maart 2003

quote:
BamSlam_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:01:
[...]

XS4ALL heeft haar storingspagina ook op Net5 teletekst pagina 123 staan.
Da's tegenwoordig 444, en die werkt ook al een paar dagen niet.. :'(

quote:
C4l1m3r0 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:02:
[...]

Da's tegenwoordig 444, en die werkt ook al een paar dagen niet.. :'(
Hoelang is dat al? Vorige maand had ik ook een internetstoring en deed 123 het nog.

P5W DH Deluxe bios 2004; E6600 @ 3.3GHz (9x367) 1,35V; Team Xtreem 4*1GB PC6400 @ PC5867 1:1 2,10V; Asus GeForce 8800GTX @ stock; Zalman 9500LED @ 1500rpm; Arctic Silver 5; Enermax Liberty 620; Coolermaster Stacker 830; Windows Vista Home Premium

Reg. datum: 18 september 2000

quote:
Helgo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:54:
Hier in Leiden nog niet :( (Lammenschansweg)...

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

[DPC]Team Grazzie + KletsCows
Reg. datum: 03 augustus 2005

quote:
globalinsites schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:53:
[...]

Dat is leuk als je internet hebt ja..
De meesten hebben via werk of kenissen wel weer toegang tot internet. Dus dat is een non-argument tegenwoordig. Als echt de nood aan de man is kun je evt. een inbel verbinding opbouwen (die mogelijkheid heb je in ieder geval bij xs4all).

Team Grazzie is active at: SETI | μFluids | Rosetta | Climate Prediction | Leiden Classical | -= Proud member of DPC =-
WE ARE LOOKING FOR NEW MEMBERS :-)

En weer een nieuwe storing bij XS:
quote:
Gemeld door Michael op 14-05-2008, 10:43
begintijd: 09.00, duur: Onbekend

Vanwege een storing aan onze telefooncentrale zijn wij telefonisch
verminderd bereikbaar. Wij werken aan een oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

http://www.xs4all.nl/nieu...ect=storingen&taal=nl
8)7

Geen klei...

quote:
BamSlam_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:05:
En weer een nieuwe storing bij XS:
[...]
8)7
7(8)7
Ja, dit was gisteren ook al en nog een aantal dagen daarvoor nog.
Ik heb maar even een mail naar xs4all gestuurd over de slechte bereikbaarheid van hun tel. helpdesk.
Ik hoop dat ze dit een keer gaan aanpakken.

Tja, xs4all and support 4 nobody? 8)7

Hoop dat het vanavond allemaal echt werkt, heb geen zin om met mijn laptop uit het raam te hangen om de AP van mijn buurvrouw te nemen ;).

Ariën Clay wijzigde dit bericht 14-05-2008 11:10 (32%)

quote:
Diabolical schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:05:
[...]
De meesten hebben via werk of kenissen wel weer toegang tot internet. Dus dat is een non-argument tegenwoordig. Als echt de nood aan de man is kun je evt. een inbel verbinding opbouwen (die mogelijkheid heb je in ieder geval bij xs4all).
Is leuk, als je VOIP hebt en internet ligt eruit..

Reg. datum: 31 oktober 2000

Hier (Den Haag) nog altijd doffe ellende. Gister begon het al om 01:30 s nachts dat het eea af en toe uitviel, vanaf een uur of 10:00 bijna geen verbinding meer en sinds een uur of 13:00 helemaal niets meer. Nu heeft t de hele nacht niks gedaan en op t moment heb ik nog altijd niet een online momentje mogen meemaken. Ruim 24 uur zonder dus, lees ik nu dat de KPN-reparaties van vannacht niet succesvol zijn geweest en het probleem sowieso nog niet is opgelost.. Echt balen.

Informatievoorziening vanuit Xs4all is inderdaad bijzonder matig, storingsmelding verschijnt pas laat, totaal niet prominent vermeld terwijl t toch t aardig wat Xs4allers moet treffen en updates en details zijn ver te zoeken. Had ik niet van ze verwacht..

IceOnFire wijzigde dit bericht 14-05-2008 11:12 (8%)

NederCam.nl

quote:
Diabolical schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:05:
[...]

Inbellen, heb jij daar nog werkende hardware voor? Laptops vaak wel, maar een normale pc niet.
En dan nog het inbel nummer vinden ergens, die zou ik niet zo bij de hand hebben, dus je hebt toch externe hulpmiddelen nodig om het nummer te krijgen. Op mijn laptop heb ik geen inbel verbindingen geconfigureerd. Heb dat ding ook niet vaak buitenshuis nodig, dus ook niet echt noodzakelijk.

En dan is het de vraag of inbellen wel werkt momenteel, gezien ik las dat UMTS ook problemen had, ergens moeten die dingen ook het internet op, en als dat niet werkt...

* Nakebod heeft, gelukkig, totaal geen problemen met de verbinding.
quote:
BamSlam_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:08:
[...]

Tja, dat is een risico die je neemt voordat je eraan begint.

Nakebod wijzigde dit bericht 14-05-2008 11:12 (10%)

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

quote:
BamSlam_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:08:
[...]

Dan houdt alles zo'n beetje op aangezien je dan niet ook niet zou kunnen bellen naar de helpdesk (anders dan met je mobieltje).

Dat is gewoon een risico met dit soort verbindingen. Als je dat wilt mitigeren zul je toch echt zelf stappen moeten ondernemen (zorg zelf voor redundantie door twee internet aanbieders te gebruiken (kabel en ADSL bijvoorbeeld)). Alle ISP's hebben soortgelijke problemen aan de hand gehad en overal was de informatie voorziening beneden de maat. XS4ALL in dit geval heeft er een extra probleem bij met een centrale die door de vele telefoontjes gewoonweg overbelast is. Murphy's law anyone?
quote:
Nakebod schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:11:
[...]

Inbellen, heb jij daar nog werkende hardware voor? Laptops vaak wel, maar een normale pc niet.
Ja hoor, heb zelfs nog een werkende 14k4 modem... je bent nerd of je bent het niet ;)
quote:
En dan nog het inbel nummer vinden ergens, die zou ik niet zo bij de hand hebben, dus je hebt toch externe hulpmiddelen nodig om het nummer te krijgen. Op mijn laptop heb ik geen inbel verbindingen geconfigureerd. Heb dat ding ook niet vaak buitenshuis nodig, dus ook niet echt noodzakelijk.
Dat is een kwestie van voorbereiding.
quote:
En dan is het de vraag of inbellen wel werkt momenteel, gezien ik las dat UMTS ook problemen had, ergens moeten die dingen ook het internet op, en als dat niet werkt...

* Nakebod heeft, gelukkig, totaal geen problemen met de verbinding.
Tja, landlijnen gebruiken geen UMTS dus dat scheelt alweer... :)
quote:
BamSlam_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:17:
[...]

Vergis je niet: ook als de centrale niet overbelast is, is de helpdesk tegenwoordig slecht bereikbaar. Heb zelf vorige maand, toen mijn internetverbinding eruitlag, letterlijk uren in de wacht gestaan bij de helpdesk. XS4ALL heeft inmiddels beterschap beloofd, in haar laatste nieuwsbrief.
Dat klopt, maar dat staat even los van dit probleem nu. Verschil tussen slecht of niet bereikbaar. Maar aangezien ik over het algemeen de helpdesk niet nodig heb valt het voor mij wel mee. Ik kan heel ver komen met zelfhulp en google. En dat doe ik nog liever ook omdat ik dan wat extra kennis opdoe. Maar dat is puur persoonlijk.

Diabolical wijzigde dit bericht 14-05-2008 11:20 (52%)

Team Grazzie is active at: SETI | μFluids | Rosetta | Climate Prediction | Leiden Classical | -= Proud member of DPC =-

quote:
Diabolical schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:14:
[...]
XS4ALL in dit geval heeft er een extra probleem bij met een centrale die door de vele telefoontjes gewoonweg overbelast is. Murphy's law anyone?
Vergis je niet: ook als de centrale niet overbelast is, is de helpdesk tegenwoordig slecht bereikbaar. Heb zelf vorige maand, toen mijn internetverbinding eruitlag, letterlijk uren in de wacht gestaan bij de helpdesk. XS4ALL heeft inmiddels beterschap beloofd, in haar laatste nieuwsbrief.

Geen klei...

Thuis nog geen internet, toen ik pa even had gebeld en had laten inloggen in de modem.
Mss dat het na een resetje beter gaat als ik thuis ben en het nog niet werkt, maar dat doe ik liever zelf wel ;).
Nog steeds wannabe mod :)

Hier werkt het nog steeds niet... ADSL modem heeft geen ATM signaal... Oude demon klant trouwens, komt dat omdat het nog op een apart netwerk draait ofzo?

.::. ActionRadio .::.

Reg. datum: 22 april 2001

Hier in Alkmaar ook nog steeds geen verbinding met xs4all only.
Wel heb ik een tweede error erbij zodra ik probeer te verbinden.
Gisteren alleen deze PPP fail, timeout in lcp negotiation
vandaag wordt deze afentoe afgewisseld door: PPP fail, unkown error
mijn modem weet het dus ook niet meer.

Compensatie verwacht ik niet, ik hoop alleen dat ze alle problemen gelijk onder handen nemen.
Ook de rare disconnects die we sinds begin dit jaar hebben.

quote:
Kix@$$ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:29:
Hier werkt het nog steeds niet... ADSL modem heeft geen ATM signaal... Oude demon klant trouwens, komt dat omdat het nog op een apart netwerk draait ofzo?
Nee, de storing van KPN zit hem ook in het ATM gedeelte. Het lijkt opgelost maar het netwerk wordt gefaseerd weer online gebracht om te voorkomen dat het netwerk overbelast raakt en daardoor weer onderuit gaat.
quote:
Bas1978 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:30:

Compensatie verwacht ik niet, ik hoop alleen dat ze alle problemen gelijk onder handen nemen.
Ook de rare disconnects die we sinds begin dit jaar hebben.
Compensatie zul je ook niet krijgen voor een consumenten lijn. Zakelijk hangt het af van het SLA wat je hebt afgesloten.

Diabolical wijzigde dit bericht 14-05-2008 11:34 (29%)

Kabbelend watertje

Vreugde en blijheid! Ik kan mijn website thuis weer bereiken, dus ergens is het goede apparaat goed geconfigureerd. Laatste hit van extern in de apachelog was van gisternacht 0:23, eerste is van 11:39.
Vorige downtimes: 13 mei 8:19 t/m 11:38 en 13:01 t/m 21:40.

Maasluip wijzigde dit bericht 14-05-2008 11:47 (13%)

Forum Gek
Reg. datum: 15 mei 2006

* NordicBlue heeft weer internet enzo

Zoek en gij zult vinden

federal agent

Ik heb inmiddels wel weer verbinding met Xs4all Only en het modem blijft nu aardig online. Deze heb ik wel zelf moeten resetten. Echter bij de internetverbinding van RTV Alkmaar zijn er nog steeds problemen, zij zitten denk ik aan de verkeerde kant van Alkmaar.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: