Hoofdcategorieën
Topicacties

Landelijke storing KPN/XS4ALL Only

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 17 mei 2003

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij bij deze storing nog nooit zn avonturier gevoeld heb :D

Ik heb een open WLAN gevonden, die eerst heel zwak was, maar na een telnetoperatie hier best goed binnenkomt! ^^ De ontvanger hangt buiten aan het frans balkon!

Gegroet!

Reg. datum: 10 december 2003

Yay, nog een uur te gaan en ik heb 24 uur geen internet....goed bezig daar :{ :P

Alassea: lvl 70 NE Hunter - Tita: lvl 70Human Warlock - Earanë: lvl 70 NE Druid - Damiane: lvl 70 Human Paladin
Serendipity: lvl 70 NE Priest - Elvynn: lvl 6x NE Warrior - Glilyn: lvl 70 Draenei Shaman - Kilvina: lvl 70 Dwarf Rogue @ Outland

By any means necessary..
Reg. datum: 15 januari 2001

Hier, centrum Tilburg, ook al 24 uur geen verbinding. Gisteren op de radio zeiden we dat alleen het zakelijk netwerk werd geraakt :-S.
Ik check net de xs4all website, en zie alleen dat ze blij zijn dat ze 15 jaar bestaan. Beetje jammer van de duurste provider met de oh zo goede support...

AMD64 3500 Winchester | 2x 512MB Corsair XLPT | Asus A8N SLI Deluxe | XFX Geforce 6600 GT | Antec SX830 | iiYama Visionmaster 17 inch | Canon PowerShot S30 - "Geen volk eerst!!!"

Ik ben niet te ondertitelen!
Reg. datum: 28 juli 2001

En hoezee nog steeds geen verbinding. Mijn router krijgt momenteel geeneens een IP-adres uitgedeeld. Mensen die zeggen dat alleen KPN lijnen getroffen zijn. Das knap. Ook BBned lijnen onder XS4All klanten zijn de dupe. Heb inmiddels vernomen dat men gefaseerd alle klanten terug wil gaan zetten op de xdsl lijnen. Kan dus betekenen dat je dadelijk nog een halve dag zonder zit als er in de tussentijd niks uitklapt. Inmiddels dus ruim 24 uur geen internet. En als consument kun je daar niks aan doen. Voor de overlast mogen ze mij nu ook wel een Wii geven.

..:: Life... it doesn't help me a bit ::..
..:: System Specs | Server Specs | Laptop Specs ::..

Reg. datum: 28 juni 1999

Hier ook al ruim 24 uur geen internet. Het begint nu wel erg triest te worden :( Op m'n werkstation heb ik nog wel een onbeveiligd wifi-netwerkje, maar daar heb ik voor m'n mailserver weinig aan |:(

Ik vind de communicatie vanuit Xs4all ook erg slecht. Er staat al sinds het begin van de storing dezelfde melding, zonder enige vorm van status-updates.

Mr Magic wijzigde dit bericht 14-05-2008 06:52 (28%)

Solcon heeft toevallig wel een status update geplaatst. Summier maar het is iets. Melding van Solcon:

Storing - Landelijke storing Bitstream [13-5]
Starttijd - 08.15
Eindtijd - ?

Update 1:
De hoofdstoring is opgelost. Bitstream brengt gefaseerd de xDSL verbindingen van klanten on-line.

Probleem:
Er is een landelijke storing met Bitstream.
Er is geen internet mogelijk of de internet verbinding kan wegvallen.
Er is wel ADSL signaal.

Bitstream is bezig het probleem te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

federal agent

Lekker dan... Gisteravond werkte het weer en kon ik weer via remote een belangrijke computer beheren. Net toen ik bezig was, flikkert het internet er weer uit (hier deels en daar helemaal) en kan ik er niet meer bij. Hier baal ik enorm van, aangezien die computer belangrijk is vanwege reclamedoeleinden en deze nu niet werkt...

Nu blijkt dus dat (Solcon i.i.g.) de mensen gefaseerd online brengt. Dit betekent dat we weer expres offline zijn gegooid? :(

Ik ben momenteel niet echt happig om naar mijn werk te gaan. Aangezien ik gisteren al heel de dag telefoontjes heb mogen beantwoorden er is momenteel een landelijk storing en wij kunnen ook niks doen. En vandaag zullen ze wel klagen het is er nog steeds niet. Ik werk overigens niet op een helpdesk maar bij een lokale automatiseerder die veel automatisering binnen mkb regelt. En die mkb klanten zijn veelal toch redelijk afhankelijk van i-net. Vandaag dus weer een dag dat ik niet aan mijn normale werk toekom. Het afronden van documentatie zodat ik eind deze week eindelijk vakantie kan nemen.

Kabbelend watertje

Hmm. Gisteren ook een hele tijd geen internet gehad (logfile van Apache ging tot 12:nogwat, 's avonds om 10 uur was het er weer), lijkt het vandaag weer mis te zijn. Ik heb vanmorgen niet gekeken, maar nu vanaf het werk lijkt mijn webserver er uit te liggen en ook met telnet kom ik niet thuis.
Je vraagt je toch af wat er zo verschrikkelijk mis kan gaan.
Reg. datum: 19 januari 2004

Net even mijn router opnieuw een reboot gegeven en: Internet doetut weer. :P

Alles heeft er hier 24+ uur uitgelegen, en op mijn werk ook... Erg onhandig als alle locaties via VPN op een centrale server hun mail/administratie e.d. doen. De ICT man daar was gister iig not amused. ;)

Big Brother is watching you

Nog down, niet grappig meer.

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

Reg. datum: 11 juni 2001

Hier ook nog steeds down (omgeving Amersfoort). Bagger. Volgens modem is dsl-link wel up, maar inloggen voor de internetverbinding lukt niet. :( Edit: dit was dus na reboot vanochtend.

BamSlam_ wijzigde dit bericht 14-05-2008 08:36 (12%)

P5W DH Deluxe bios 2004; E6600 @ 3.3GHz (9x367) 1,35V; Team Xtreem 4*1GB PC6400 @ PC5867 1:1 2,10V; Asus GeForce 8800GTX @ stock; Zalman 9500LED @ 1500rpm; Arctic Silver 5; Enermax Liberty 620; Coolermaster Stacker 830; Windows Vista Home Premium

The force is a powerfull ally
Reg. datum: 11 oktober 2002

Ik vind het nog steeds bijzonder dat kpn niet eens een berichtje op de hoofdpagina heeft geplaatst om even te melden dat er een grote storing is :?

KABOEM!!! Dyslectisch (ofzow)

quote:
BamSlam_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:35:
Hier ook nog steeds down (omgeving Amersfoort). Bagger. Volgens modem is dsl-link wel up, maar inloggen voor de internetverbinding lukt niet. :( Edit: dit was dus na reboot vanochtend.
Ja idem, DSL werkt gewoon, maar het inloggen op het daadwerkelijke internet doet gewoon helemaal niets. :(

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

Reg. datum: 15 februari 2007

pfft heb ik eindelijk xs4all only ligt mijn verbinding er al 24+ uur uit:s... Mijn modem geeft aan PPP down ik vind dat de gedupeerde een gratis WII moeten krijgen! ;-)

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

WYSIWYG
Reg. datum: 10 september 2001

Hier ook nog steeds niets. (Amsterdam)

Echt belachelijk dit, enige informatievoorziening haal ik hier vandaan.

Pay peanuts get monkeys !

Ik heb al een tijdje ADSL(sinds het beschikbaar was in Veenendaal) maar zo'n lange storing heb ik alleen bij casloma mee gemaakt (3,5 dag geen internet en vervolgens een uurtje wel en toen weer 2 dagen niet :p).

Nouja zal wel ernstig zijn als ze het niet snel kunnen verhelpen :p Gelukkig wel internet op mijn werk =)

Ja daar verbaas ik mij ook om. Het enige wat op xs4all site is te vinden is dat er een landelijke storing is.
Uiteraard zullen ze niet weten hoe lang dat duurt maar wat meer informatie en wellicht een update eens in de zoveel tijd zou niet verkeerd zijn. Geef mij in ieder geval het gevoel dat er aan gewerkt wordt ook al ligt het bij KPN.

Reg. datum: 31 juli 2003

Inderdaad enige communicatie van xs4all of KPN zou wel erg welkom zijn. Een storing kan altijd, maar informeer in iedergeval de mensen af en toe eens.

Reg. datum: 26 juli 2002

quote:
MR_VIPER schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 06:55:
Solcon heeft toevallig wel een status update geplaatst. Summier maar het is iets. Melding van Solcon:

Storing - Landelijke storing Bitstream [13-5]
Starttijd - 08.15
Eindtijd - ?
Heb hier een zakelijke KPN-bitstreamlijn van Solcon maar heb totaal geen problemen gehad. Geheel landelijk is het dus ook niet blijkbaar.

Bouwe wijzigde dit bericht 14-05-2008 09:15 (36%)

Reg. datum: 17 mei 2003

http://89.146.13.20/defau...;date=14-5-2008%201:00:00

Waar staat:
quote:
In onze monitoring tools zien wij dat er problemen zijn op een van de KPN interconnects. Hierop hebben wij contact opgenomen met KPN en deze meldt dat de storing van gisteren 13 mei is teruggekeerd. KPN onderzoekt het probleem en is in gesprek met de leverancier voor een oplossing.

Er is helaas nog geen einddtijd bekend.

Gegroet!

quote:
Bouwe schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:08:
[...]

Heb hier een zakelijke KPN-bitstreamlijn van Solcon maar totaal geen problemen gehad. Geheel landelijk is het dus ook niet blijkbaar.
Jah precies die heeft xs4all ook maar die staat er dus al 24 uur op. Dus wel eens tijd voor een update.
quote:
Dit soort updates inderdaad!

.-=-.

En inmiddels 24 uur zonder :) Gelukkig hier op het werk Tiscalli, dus in iedergeval up to date blijven qua nieuws.

Hm, lijkt erop dat dit hoofdzakelijk dus bitstream verbindingen betrof?

SinergyX wijzigde dit bericht 14-05-2008 09:18 (24%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX

[Update 14-05-2008 08:21]

Enkele klanten hebben weer een werkende verbinding. Helaas is het probleem nog niet overal verholpen waardoor het meerendeel van onze klanten nog steeds een verbrekende XS4ALL Only en/of Business DSL verbinding ervaren. KPN/Bitstream stelt alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Bron ; Xs4all.nl

Reg. datum: 22 augustus 2001

Hebben mensen die last hadden van de storing gisteren recht op compensatie?

Bij je energie levering krijg je een compensatie als het na een x aantal uren geen stroom wordt geleverd.

Pentium 920D - 1024MB DDR2 677Mhz - Asus P5LD2 - LG 17" TFT - WD 2000 GB 7200 rpm (IDE) - NEC 3540 DVD brander - Asus 48x24x52 - Sapphire X1300, 256MB - Windows XP SP2 <> MDA Compact I - SPV M700 <> Wii - NDS Lite

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: