Zojuist is mijn verbinding ook even 5 minuten van de aardbol geweest, en 15 min daarvoor toen ik net wakker was, werd de verbinding ook automatisch gereset.
Zojuist is mijn verbinding ook even 5 minuten van de aardbol geweest, en 15 min daarvoor toen ik net wakker was, werd de verbinding ook automatisch gereset.
Reg. datum: 17 mei 2006
Mijn verbinding 'klappert' ook al de hele ochtend. Hopelijk is het snel opgelost. Het lijkt weer op een defecte router/switch, omdat het verkeer ver vóór de dslam al stopt (van buiten naar binnen, dan)...quote:Ariën Clay schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:44:
http://www.xs4all.nl/nieu...n&id=3305&taal=nl
Onze verbinding (Heerenveen) ligt er ook al de hele ochtend uit. We hebben in totaal 10 minuten internet gehad. Hele kantoor ligt plat. We hadden eigenlijk over 10 minuten een presentatie moeten geven in Groningen van een tool die via ASP op onze server werkt ... overmacht noemen ze datquote:LeLo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:09:
[...]
Mijn verbinding 'klappert' ook al de hele ochtend. Hopelijk is het snel opgelost. Het lijkt weer op een defecte router/switch, omdat het verkeer ver vóór de dslam al stopt (van buiten naar binnen, dan)...
Zit nu lekker via mijn Nokia te internetten
"Achter Connie Mus rijdt altijd een bus"
"Ja de email werkt wel, maar ik kan het internet niet op".
Exchange stuurt die zooi wel weg als het weer werkt, als het straks thuis maar weer werkt, ik wil even gta4 online spelen dan
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
Reg. datum: 13 januari 2006
Reg. datum: 12 augustus 2005
*internet vrolijk verder met de tytn2
lvisser87 wijzigde dit bericht 13-05-2008 11:03 (13%)
"A man with God is always in the majority."
I'm sorry, did I just blow your head apart? | Tachyon Wiki | Specs
..:: Life... it doesn't help me a bit ::..
..:: System Specs | Server Specs | Laptop Specs ::..
Dus waar hebben we het over?
Locatie Alkmaar
Reg. datum: 18 juni 2004
"If you see a whole thing - it seems that it's always beautiful. Planets, lives... But up close a world's all dirt and rocks. And day to day, life's a hard job, you get tired, you lose the pattern." Ursula K. Le Guin
code:
1
2
3
| Wachtrij Helpdesk op dit moment Wachtrij Status 0 Het is rustig |
Je zou verwachten dat de telefoons roodgloeiend zouden moeten staan
Duurt overigens erg lang voordat het gefixed is vind ik.
Hopelijk blijft het.
Edit: hij is weer down...
Edit2: up
Ik heb sinds vandaag wel een hogere snelheid. Ik zat eerst steeds op 7400kbit down en nu opeens op een dikke 7600kbit down. Een klein verschil maar toch apart dat het nu wel opeens hoger is. Ook mijn Noisemargin bij down is 1 hoger, ipv 6 nu 7.
Ik dacht eerst dus dat ik gewoon tot 7400 gelimiteerd was vanwege de afstand. Zou het nu een andere reden hebben (bv minder mensen online door storing), of is het toeval?
Kev0 wijzigde dit bericht 13-05-2008 13:59 (59%)
Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.
Als je ze belt begrijp je het wel, de helpdesk reageerde vanochtend gewoon helemaal nietquote:Tachyon schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:49:
Je zou verwachten dat de telefoons roodgloeiend zouden moeten staan
Duurt overigens erg lang voordat het gefixed is vind ik.
hopende hiermee een post te hebben gemaakt, teken ik
Nope, hoorn ligt v/d haak... als je helpdesk belt, krijg je een bezettoon.... niet eens een menu ofzo.quote:Superseb schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:07:
Zal wel een bandje opstaan met een melding.
Blij dat we ook een bbeyond lijn hebben, die doet het tenminste wel gewoon
Reg. datum: 13 oktober 2004
Ik vermoed dat de centrale van Xs4all een beetje is overbelast.quote:segil schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:30:
[...]
Nope, hoorn ligt v/d haak... als je helpdesk belt, krijg je een bezettoon.... niet eens een menu ofzo.
Reg. datum: 15 februari 2007
Maja zal wel weer goed komen, ik word wel met de dag nieuwsgieriger naar wat ik in de bus ga krijgen!
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
Waarschijnlijk gebruiken ze VOIPquote:segil schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:30:
[...]
Nope, hoorn ligt v/d haak... als je helpdesk belt, krijg je een bezettoon.... niet eens een menu ofzo.
nieuws: KPN kampt met landelijke adsl-storing
Tachyon wijzigde dit bericht 13-05-2008 13:25 (48%)
Geen antwoord.
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
Dacht ik ook tactisch te doen, tot ik me na een uurtje bedacht dat mijn router ping-requests blokkeerdquote:netblade schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:37:
Maar even een ping -t richting huis gestuurd, hij is nu al 3 uur bezig![]()
Geen antwoord.
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
Die van mij niet meer, ik tweak die speedtouch modems altijd een beetje zodat deze doen wat ik wil dat ze doen.quote:SinergyX schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:50:
[...]
Dacht ik ook tactisch te doen, tot ik me na een uurtje bedacht dat mijn router ping-requests blokkeerd