Gathering of Tweakers

Quicksearch
http://www.xs4all.nl/nieu...n&id=3305&taal=nl

Zojuist is mijn verbinding ook even 5 minuten van de aardbol geweest, en 15 min daarvoor toen ik net wakker was, werd de verbinding ook automatisch gereset.
quote:
Ariën Clay schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:44:
http://www.xs4all.nl/nieu...n&id=3305&taal=nl

Zojuist is mijn verbinding ook even 5 minuten van de aardbol geweest, en 15 min daarvoor toen ik net wakker was, werd de verbinding ook automatisch gereset.
Mijn verbinding 'klappert' ook al de hele ochtend. Hopelijk is het snel opgelost. Het lijkt weer op een defecte router/switch, omdat het verkeer ver vóór de dslam al stopt (van buiten naar binnen, dan)...

quote:
LeLo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:09:
[...]

Mijn verbinding 'klappert' ook al de hele ochtend. Hopelijk is het snel opgelost. Het lijkt weer op een defecte router/switch, omdat het verkeer ver vóór de dslam al stopt (van buiten naar binnen, dan)...
Onze verbinding (Heerenveen) ligt er ook al de hele ochtend uit. We hebben in totaal 10 minuten internet gehad. Hele kantoor ligt plat. We hadden eigenlijk over 10 minuten een presentatie moeten geven in Groningen van een tool die via ASP op onze server werkt ... overmacht noemen ze dat :S

Zit nu lekker via mijn Nokia te internetten :+

"Achter Connie Mus rijdt altijd een bus"

Big Brother is watching you

Hmm ik werd thuis al gebeld door moeders;
"Ja de email werkt wel, maar ik kan het internet niet op".
Exchange stuurt die zooi wel weg als het weer werkt, als het straks thuis maar weer werkt, ik wil even gta4 online spelen dan >:)

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

Reg. datum: 13 januari 2006

Op solcon staat een storings melding van Bitstream landelijk. Zal daar wel aan liggen

hier in Flevoland is de verbinding ook kapot, om de X minuten werkt de verbinding weer voor X minuten en dan klapt hij er weer uit...

*internet vrolijk verder met de tytn2

lvisser87 wijzigde dit bericht 13-05-2008 11:03 (13%)

"A man with God is always in the majority."

Amber Tamblyn

Hier in Den Bosch liggen we er ook al de hele morgen uit. De storingsmelding staat al sinds 3.10 vannacht. Zit nu very oldskool in te bellen op een KPN-accountje... :)

I'm sorry, did I just blow your head apart? | Tachyon Wiki | Specs

Ik ben niet te ondertitelen!

Betreft een storing die landelijk speelt bij meerdere providers. De hoofdboosdoener lijkt ergens bij KPN te liggen. Eea werkt door op BBned lijnen zoals ik begrepen heb. Ik word deze ochtend platgebeld door klanten die geen internet hebben. Daaronder XS4All klanten / Solcon / Tiscali en ga maar even door. Thuis heb ik er ook last van XS4All Only op BBned.

..:: Life... it doesn't help me a bit ::..
..:: System Specs | Server Specs | Laptop Specs ::..

Die met die pet...

Hengelo Overijssel hier, al de hele ochtend geen verbinding en een spontaan resettende modem (naast mijn eigen resets :P ). Wifi pikken dan maar.

Dus waar hebben we het over?

Normaal flikkert ons internet na 10/15 uur eruit voor 2 minuten. Nu hebben we 2 minuten internet en dan 10 minuten weer niet :P Is weer eens wat anders...

Locatie Alkmaar
Het werkt hier (Arnhem-C) al meer dan dertig minuten.

"If you see a whole thing - it seems that it's always beautiful. Planets, lives... But up close a world's all dirt and rocks. And day to day, life's a hard job, you get tired, you lose the pattern." Ursula K. Le Guin

Amber Tamblyn

code:
1
2
3
Wachtrij Helpdesk op dit moment 
   Wachtrij Status  
  0  Het is rustig

Je zou verwachten dat de telefoons roodgloeiend zouden moeten staan :?
Duurt overigens erg lang voordat het gefixed is vind ik.

Hierboven is mijn naam

Hier ook. Modem was paar keer verbinding kwijt. Heb ik hem even uit het stroom gehaald en weer terug, en voila ik heb al weer een halfuurtje-uurtje internet zo ongeveer.
Hopelijk blijft het.

Edit: hij is weer down...

Edit2: up :')

Ik heb sinds vandaag wel een hogere snelheid. Ik zat eerst steeds op 7400kbit down en nu opeens op een dikke 7600kbit down. Een klein verschil maar toch apart dat het nu wel opeens hoger is. Ook mijn Noisemargin bij down is 1 hoger, ipv 6 nu 7.
Ik dacht eerst dus dat ik gewoon tot 7400 gelimiteerd was vanwege de afstand. Zou het nu een andere reden hebben (bv minder mensen online door storing), of is het toeval?

Kev0 wijzigde dit bericht 13-05-2008 13:59 (59%)

Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.

quote:
Tachyon schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:49:
Je zou verwachten dat de telefoons roodgloeiend zouden moeten staan :?
Duurt overigens erg lang voordat het gefixed is vind ik.
Als je ze belt begrijp je het wel, de helpdesk reageerde vanochtend gewoon helemaal niet :)

hopende hiermee een post te hebben gemaakt, teken ik

AMD :9
Reg. datum: 19 september 2003

Zal wel een bandje opstaan met een melding.

zoentje?
Reg. datum: 09 januari 2003

quote:
Superseb schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:07:
Zal wel een bandje opstaan met een melding.
Nope, hoorn ligt v/d haak... als je helpdesk belt, krijg je een bezettoon.... niet eens een menu ofzo.

Blij dat we ook een bbeyond lijn hebben, die doet het tenminste wel gewoon :)

quote:
segil schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:30:
[...]

Nope, hoorn ligt v/d haak... als je helpdesk belt, krijg je een bezettoon.... niet eens een menu ofzo.

Ik vermoed dat de centrale van Xs4all een beetje is overbelast.

Reg. datum: 13 december 2000

ik heb ook geen inet thuis, vanochtend kwam ik er al achter. Heel af en toe werkt het, maar vaker werkt het gewoon niet. Dacht eerst dat ik me nieuwe snelheid zou krijgen, maar gezien de reacties moet ik dat niet verwachten :(
Reg. datum: 15 februari 2007

15 jarige verassing: Geen internet!

Maja zal wel weer goed komen, ik word wel met de dag nieuwsgieriger naar wat ik in de bus ga krijgen!

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

156 Berlina
Reg. datum: 26 december 2001

Mijn Xs4all verbinding werkt nog wel gewoon? :?
quote:
segil schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:30:
[...]

Waarschijnlijk gebruiken ze VOIP :p

Amber Tamblyn

Inmiddels (eindelijk) weer verbinding hier. Hoop wel dat het zo blijft... :/

nieuws: KPN kampt met landelijke adsl-storing

Tachyon wijzigde dit bericht 13-05-2008 13:25 (48%)

Maar even een ping -t richting huis gestuurd, hij is nu al 3 uur bezig :')
Geen antwoord.

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

quote:
netblade schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:37:
Maar even een ping -t richting huis gestuurd, hij is nu al 3 uur bezig :')
Geen antwoord.
Dacht ik ook tactisch te doen, tot ik me na een uurtje bedacht dat mijn router ping-requests blokkeerd :X

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

quote:
SinergyX schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:50:
[...]

Dacht ik ook tactisch te doen, tot ik me na een uurtje bedacht dat mijn router ping-requests blokkeerd :X
Die van mij niet meer, ik tweak die speedtouch modems altijd een beetje zodat deze doen wat ik wil dat ze doen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws