Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik heb een 20Mbit abonnement bij Tele2, het zou natuurlijk kunnen dat zij gebruik maken van het KPN netwerk. Hopelijk is dat het probleem, maar ben bang van niet... Want vorige week had ik dezelfde problemen.
Ik heb wat rondgekeken op verschillende internet fora en meerdere mensen hebben dezelfde problemen. Live staat goed ingesteld, NAT staat op "open", maar toch problemen bij GTA multiplayer. Dan moet het probleem toch wel daar liggen?

quote:
Dat is juist op console ook het geval, paar posts terug meldde ik dit over de PS3 versie.

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

quote:
Ik vond deze review een beetje tegenvallen ten opzichte van z'n andere reviews....maar zoals hij zelf ook zegt...het komt niet vaak voor dat hij zo positief is over een game (dat hij het meteen weer gaat spelen)

Trouwens flink wat plezier gehad aan de multiplayer, samen met een maat van me in free mode de hele stad onveilig gemaakt. Rondgeraced, geschoten en op een gegeven moment wordt je creatief, dus we zijn van gebouwen gaan springen, van gebouwen op helikopterbladen. Wat ook lachen was is dat we op een gegeven moment één een helikopter vloog net boven een jump van een parkeergarage en de ander er met een crossbike overheen sprong.....just like a stuntman ;)

Ik moet zeggen dat andere multiplayer modes niet allemaal even duidelijk zijn. Dat je op het vliegveld wordt omsingeld en die gast moest wegkrijgen snapten we beiden niet. Die gast bleef maar in het vliegtuig zitten. Wat moet je in die mode doen?

Walkman wijzigde dit bericht 15-05-2008 10:21 (43%)

quote:
SinergyX schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:09:
[...]

Dat is juist op console ook het geval, paar posts terug meldde ik dit over de PS3 versie.
Bedankt Phusebox }:O

Jammer van dat random popup verkeer. Dit geldt ook voor de 360 versie neem ik aan?

Btw. ik had het topic doorzocht op "verkeer".

Frank76NL wijzigde dit bericht 15-05-2008 10:19 (7%)

Weet niet of het helemaal is wat je bedoeld, dit had ik iig gepost:
quote:
SinergyX schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:20:
En wel opvallend, spawn van auto's is echt compleet nep. Sta ik daar beetje aan de weg wachten op een leuke auto te jatten.. niets aankomend van links (tot ver in de straat leeg). Draai naar rechts, taxi. Draai terug naar links, opeens 7 auto's voor mn neus :/
Zelfde is trouwens ook met opblazen van auto's. Helemaal rechtsonder heb je zo'n 'elite wijkje' met een klein parkeerplaats. Granaat erin, 2 auto's boom. Loop richting de zee, draai om.. hoppa, 2 nieuwe auto's :)

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

quote:
Frank76NL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:18:
[...]

Bedankt Phusebox }:O

Jammer van dat random popup verkeer. Dit geldt ook voor de 360 versie neem ik aan?

Btw. ik had het topic doorzocht op "verkeer".
vaag want ik heb hier dus echt geen last van op de 360... nog nooit gehad dat als ik me omdraai er OPEENS auto's naast me staan, misschien vanuit de verte komen aanrijden, maar niet verdwijnen en verschijnen at random

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

.be
Reg. datum: 02 december 2001

Het zal er nog wel zijn, maar het valt toch veel minder op vind ik. Ik merk heb zelfs praktisch niet op (misschien omdat ik er ook niet specifiek op let), vroeger gebeurde het constant dat een auto me passeerde, ik me omdraaide en hij was weg, maar dat gevoel heb ik nu toch niet meer. Het enige dat ik me "stoort" is dat de wagens die je ziet rijden, voor een deel dezelfde is van de wagen waarmee je rijd.

Speel het trouwens ook op de 360

DaRKie wijzigde dit bericht 15-05-2008 10:33 (4%)

Just a sweety :)
Reg. datum: 29 november 2004

quote:
Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:28:
[...]

vaag want ik heb hier dus echt geen last van op de 360... nog nooit gehad dat als ik me omdraai er OPEENS auto's naast me staan, misschien vanuit de verte komen aanrijden, maar niet verdwijnen en verschijnen at random
Ben het ook nog niet tegengekomen nee.

Verder over multiplayer op de xbox, ik heb hetzelfde.. Alle andere spellen geen probleem, NAT staat open, maar met gta gebeurd het me regelmatig dat ik wordt gedisconnect. Wel voordat ik uberhaupt in de lobby ben aangekomen.

Wat ik wel gaaf vind: Als je zonder uitkijken een straat oversteekt, wordt ik nogal eens aangereden :) Ook door politie. Meestal kan de bestuurder het niet navertellen.

Study everything, You'll find something you can use

Ja, ben serieus al meer dan 100 keer aangereden. Komt ook door mezelf omdat ik dan de auto wil jatten maar hun gewoon doorrijden. Doe nu altijd aimen op het hoofd, dan stappen ze meestal wel uit, alleen soms geven ze gas bij. Als je wordt aangereden kost dit meestal een klein beetje health, maar was laatst aangereden op de brug met mijn motor, toen hield ik nog het kleinste rodebalkje over wat ik tot nu toe heb gezien. Snel hamburger erin en je bent weer springlevend :)

Trouwens ook wel netjes dat Health en Armor apart worden gezien, is ook niet in elk spel.

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

Wat ik wel scheef vind, soms zie je wel eens een politie agent achter iemand aan rennen, schiet soms ook. Ik met de auto erachter aan en geef hem een flinke beuk met de motorkap. Krijg ik opeens een wanted ster :/ Ik heb alleen maar die man staande te houden!

Wel grappig dat je soms voor de ogen van een agent een auto kan jatten. Gewoon met je gun op de bestuurder richting, stapt hij soms in angst uit. Jij in de auto en rustig wegrijden :)

SinergyX wijzigde dit bericht 15-05-2008 10:57 (26%)

quote:
SinergyX schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:57:
Wat ik wel scheef vind, soms zie je wel eens een politie agent achter iemand aan rennen, schiet soms ook. Ik met de auto erachter aan en geef hem een flinke beuk met de motorkap. Krijg ik opeens een wanted ster :/ Ik heb alleen maar die man staande te houden!
als je dat wil doen kun je beter tegen hem aan renen... ;)

niet dat je er iets voor terugkrijgt...

Phusebox wijzigde dit bericht 15-05-2008 11:04 (4%)

critique me

Reg. datum: 13 november 2005

quote:
themonsman schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:35:
Gisteren thuis alles nog eens nagelopen en m'n internet/netwerk instellingen zijn gewoonn goed ingesteld. Bij het testen geeft Xbox Live aan dat NAT op "open" staat. Dan zou toch alles in orde moeten zijn? Niet dus. Ik heb zo'n 2 uur online Deathmatch kunnen spelen zonder problemen. Het laatste potje was afgelopen en daarna kon ik geen enkele match meer joinen. Kreeg steeds de melding "Disconnected from Game session, returning to single player". Ik dacht dat het misschien aan de Deathmatch modus lag, maar andere modi werkte ook niet. Iemand hetzelfde probleem wel eens gehad?
Heb je soms nog een andere PC in huis die bezig is met P2P?
Je zal niet de eerste zijn die aan het klagen is over de verbinding terwijl zijn broertje zijn MP3 bibliotheek is aan het updaten.

quote:
yzf1kr schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:08:
[...]Heb je soms nog een andere PC in huis die bezig is met P2P?
Je zal niet de eerste zijn die aan het klagen is over de verbinding terwijl zijn broertje zijn MP3 bibliotheek is aan het updaten.
Haha nee ik woon samen met m'n vriendin. Die heb ik inmiddels ook uitgesloten van het probleem. De 1e keer dat ik het had zat zij namelijk te bellen met de huistelefoon, die ook via m'n Tele2 modem loopt.

Dus nee als ik aan het spelen ben dan maakt alleen de 360 op dat moment gebruik van mijn internet verbinding. (via een vaste kabelverbinding en m'n wireless is beveiligd dus de buurman zit er ook niet stiekem op :P)

Xbox360: sh0cktrooper

Het is gelukkig wel makkelijk om politieauto's te jatten in deze GTA. Bij Vice City werd je altijd meteen gearresteerd als je een agent uit z'n auto wou slepen. Als je hier aan de deur trekt gaat die niet open, maar stapt de agent vervolgens wel uit. Krijg je 1 ster, maar je stapt wel in de politieauto en kunt wegscheuren :)
quote:
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:34:
Het is gelukkig wel makkelijk om politieauto's te jatten in deze GTA. Bij Vice City werd je altijd meteen gearresteerd als je een agent uit z'n auto wou slepen. Als je hier aan de deur trekt gaat die niet open, maar stapt de agent vervolgens wel uit. Krijg je 1 ster, maar je stapt wel in de politieauto en kunt wegscheuren :)
of je gaat naar het politiekantoor op het middelste eiland, aan de westkant

achterom in t steegje staat er 1, niemand die het merkt

critique me

Nederlander in Belgie

Het zal ongetwijfeld al tig keer gezegd zijn, maar toch vraag ik mij af wanneer ik precies over die brug mag? Heb toch al aardig wat opdrachten gedaan.. heb niet veel tijd door de week om te gamen en met 2u achter elkaar rustig gamen is het vaak wel gedaan met de pret.

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

Begreep ergens rond de 20%. Ik zit nu net voorbij de 15%, gok dat de vast contact na Vlad (rimini?) je wel toegang uiteindelijk geeft.

quote:
Dennahz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:40:
Het zal ongetwijfeld al tig keer gezegd zijn, maar toch vraag ik mij af wanneer ik precies over die brug mag? Heb toch al aardig wat opdrachten gedaan.. heb niet veel tijd door de week om te gamen en met 2u achter elkaar rustig gamen is het vaak wel gedaan met de pret.
spoiler:
nadat je je eerste missie voor/met playboy X hebt gedaan

Over playboyx:
spoiler:
Ik heb dwayne afgemaakt, maar had daar vrijwel direct spijt van, niet op zijn minst omdat je daarna van playboyx te horen krijgt dat hij je niet meer wil zien :|. Was playboyx afmaken nu echt een betere keuze geweest?
Reg. datum: 04 januari 2002

Iemand enig idee hoe je die fimpjes skipt aan het begin van het spel op de PS3?

Je bedoeld die getekende schermpjes? (2 agenten, die griet met de lollie) Dan is PS3 aan het laden ;) De ingame filmpjes kan je met X skippen.

Professioneel azijnpisser

quote:
Boeboe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:58:
Over playboyx:
spoiler:
Ik heb dwayne afgemaakt, maar had daar vrijwel direct spijt van, niet op zijn minst omdat je daarna van playboyx te horen krijgt dat hij je niet meer wil zien :|. Was playboyx afmaken nu echt een betere keuze geweest?
spoiler:
Ik denk dat als je Playbox X zou afmaken dat Dwayne niets meer met je te maken wilt hebben denk ik ;). Verder heb je voor beide personages al wel 100% van de missies gedaan anders krijg je die keus niet denk ik om er eentje af te maken. Ik heb zelf ook voor Dwanyne gekozen.

Gunner wijzigde dit bericht 15-05-2008 12:10 (3%)

quote:
Boeboe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:58:
Over playboyx:
spoiler:
spoiler:
Ja, dan had je zijn huis als safehouse gekregen. Bovendien ben je dan vrienden met Dwayne (niet dat dat veel uitmaakt, maar goed...). Je krijgt dan trouwens geen geld, maar als je bij die missie bent is geld toch al niet meer zo'n issue.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws