FACKEEN ORESUM!!!quote:
xblive : methodpaul21
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Dat is juist op console ook het geval, paar posts terug meldde ik dit over de PS3 versie.quote:
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
Ik vond deze review een beetje tegenvallen ten opzichte van z'n andere reviews....maar zoals hij zelf ook zegt...het komt niet vaak voor dat hij zo positief is over een game (dat hij het meteen weer gaat spelen)quote:
Walkman wijzigde dit bericht 15-05-2008 10:21 (43%)
Bedankt Phuseboxquote:SinergyX schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:09:
[...]
Dat is juist op console ook het geval, paar posts terug meldde ik dit over de PS3 versie.
Frank76NL wijzigde dit bericht 15-05-2008 10:19 (7%)
Zelfde is trouwens ook met opblazen van auto's. Helemaal rechtsonder heb je zo'n 'elite wijkje' met een klein parkeerplaats. Granaat erin, 2 auto's boom. Loop richting de zee, draai om.. hoppa, 2 nieuwe auto'squote:SinergyX schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:20:
En wel opvallend, spawn van auto's is echt compleet nep. Sta ik daar beetje aan de weg wachten op een leuke auto te jatten.. niets aankomend van links (tot ver in de straat leeg). Draai naar rechts, taxi. Draai terug naar links, opeens 7 auto's voor mn neus
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
vaag want ik heb hier dus echt geen last van op de 360... nog nooit gehad dat als ik me omdraai er OPEENS auto's naast me staan, misschien vanuit de verte komen aanrijden, maar niet verdwijnen en verschijnen at randomquote:Frank76NL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:18:
[...]
Bedankt Phusebox![]()
Jammer van dat random popup verkeer. Dit geldt ook voor de 360 versie neem ik aan?
Btw. ik had het topic doorzocht op "verkeer".
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
DaRKie wijzigde dit bericht 15-05-2008 10:33 (4%)
Ben het ook nog niet tegengekomen nee.quote:Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:28:
[...]
vaag want ik heb hier dus echt geen last van op de 360... nog nooit gehad dat als ik me omdraai er OPEENS auto's naast me staan, misschien vanuit de verte komen aanrijden, maar niet verdwijnen en verschijnen at random
Study everything, You'll find something you can use
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *
SinergyX wijzigde dit bericht 15-05-2008 10:57 (26%)
als je dat wil doen kun je beter tegen hem aan renen...quote:SinergyX schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:57:
Wat ik wel scheef vind, soms zie je wel eens een politie agent achter iemand aan rennen, schiet soms ook. Ik met de auto erachter aan en geef hem een flinke beuk met de motorkap. Krijg ik opeens een wanted sterIk heb alleen maar die man staande te houden!
Phusebox wijzigde dit bericht 15-05-2008 11:04 (4%)
critique me
Heb je soms nog een andere PC in huis die bezig is met P2P?quote:themonsman schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:35:
Gisteren thuis alles nog eens nagelopen en m'n internet/netwerk instellingen zijn gewoonn goed ingesteld. Bij het testen geeft Xbox Live aan dat NAT op "open" staat. Dan zou toch alles in orde moeten zijn? Niet dus. Ik heb zo'n 2 uur online Deathmatch kunnen spelen zonder problemen. Het laatste potje was afgelopen en daarna kon ik geen enkele match meer joinen. Kreeg steeds de melding "Disconnected from Game session, returning to single player". Ik dacht dat het misschien aan de Deathmatch modus lag, maar andere modi werkte ook niet. Iemand hetzelfde probleem wel eens gehad?
Haha nee ik woon samen met m'n vriendin. Die heb ik inmiddels ook uitgesloten van het probleem. De 1e keer dat ik het had zat zij namelijk te bellen met de huistelefoon, die ook via m'n Tele2 modem loopt.quote:yzf1kr schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:08:
[...]Heb je soms nog een andere PC in huis die bezig is met P2P?
Je zal niet de eerste zijn die aan het klagen is over de verbinding terwijl zijn broertje zijn MP3 bibliotheek is aan het updaten.
of je gaat naar het politiekantoor op het middelste eiland, aan de westkantquote:Sh0ckTr00per schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:34:
Het is gelukkig wel makkelijk om politieauto's te jatten in deze GTA. Bij Vice City werd je altijd meteen gearresteerd als je een agent uit z'n auto wou slepen. Als je hier aan de deur trekt gaat die niet open, maar stapt de agent vervolgens wel uit. Krijg je 1 ster, maar je stapt wel in de politieauto en kunt wegscheuren
critique me
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
quote:Dennahz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:40:
Het zal ongetwijfeld al tig keer gezegd zijn, maar toch vraag ik mij af wanneer ik precies over die brug mag? Heb toch al aardig wat opdrachten gedaan.. heb niet veel tijd door de week om te gamen en met 2u achter elkaar rustig gamen is het vaak wel gedaan met de pret.
quote:Boeboe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:58:
Over playboyx:
spoiler:Ik heb dwayne afgemaakt, maar had daar vrijwel direct spijt van, niet op zijn minst omdat je daarna van playboyx te horen krijgt dat hij je niet meer wil zien. Was playboyx afmaken nu echt een betere keuze geweest?
Gunner wijzigde dit bericht 15-05-2008 12:10 (3%)
quote:Boeboe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:58:
Over playboyx:
spoiler:Ik heb dwayne afgemaakt, maar had daar vrijwel direct spijt van, niet op zijn minst omdat je daarna van playboyx te horen krijgt dat hij je niet meer wil zien. Was playboyx afmaken nu echt een betere keuze geweest?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona