Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
tip:quote:Angeloonie schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:08:
Pff, zit nu op 93 neergeschoten duiven. Nu hoop ik dat ik ook precies uit kom met mijn telling, want volgens de guide zit ik dus nu ook op nummer 93.. als ik er een gemist heb en ergens anders heb neergeschoten heb ik een probleem
als je nou aankruist WELKE je WEL ZEKER WETEN gehad hebt, hoef je daarna alleen nog maar de duiven te bekijken die overblijven
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Dat doe ik ookquote:KnEuTeR schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:14:
[...]
tip:
als je nou aankruist WELKE je WEL ZEKER WETEN gehad hebt, hoef je daarna alleen nog maar de duiven te bekijken die overblijven
Tot nu toe heb ik er 1 niet doorgestreept, maar volgens mij heb ik die al wel.
Angeloonie wijzigde dit bericht 12-05-2008 23:15 (12%)
Powered
by
Reg. datum: 19 juni 2001
giev meer van dat soort missies!
X360 Live ID: Vivacio
Hahaha GTA heeft dit al sinds GTA III gedaan of het nu beeldjes waren, tags zetten of wat dan ook er was altijd wel een verzamel/zoek ze allemaal idee in GTA. Hell zelfs de eerste had al dat je dingen moest zoeken!quote:Jaguar645 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:27:
het opzoek gaan naar die k*t duiven doet me terugdenken aan het zoeken naar flags in Assassins Creedslecht.... heel slecht dus....
spoiler:vanmiddag die bank overval met Packie gedaan... Wat was dat onwijs gaaf zeg! niet lang daarna mocht ik met Jacob in een helikopter stappen (wat nog rottig te besturen is...) om een andere heli uit de lucht te schieten...
giev meer van dat soort missies!
Het vlaggen zoeken in AC, ach ja..je moet toch IETS doen. Die game liet zien wat je fout kan doen in een open wereld game. Te weinig goed spul!
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Reg. datum: 26 september 2005
Dus heeft iemand nog suggesties? het verhaal was overigens helemaal top!
P.S. zitten er trouwens ook weer brandweer een ziekenwagen misisies in? ik kon het niet echt vinden tijdens het spelen.
CZGAALVD
Reg. datum: 16 maart 2006
ergens vind ik het ook wel jammer dat er zoveel dingen zijn om haast mee te hebben in de game
zit me al maanden te verheugen op dit spel en dan zou ik het proberen zo snel mogelijk uit te spelen ?
nouja .. zal wel aan mij liggen denk ik dan ;P
Reg. datum: 26 september 2005
Ik heb geen haast gemaakt hoor, maar als je de vorige GTA's hebt gespeeld vlieg je toch wel redelijk makkelijk door de missies heen, je weet hoe alles werkt en het schiet systeem is nou niet dusdanig veranderd dat ik er ineens niet meer mee overweg kanquote:CoZ schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:08:
ik ga pas bij de 2e keer proberen het spel onder de 30 uur uit te spelen,
ergens vind ik het ook wel jammer dat er zoveel dingen zijn om haast mee te hebben in de game
zit me al maanden te verheugen op dit spel en dan zou ik het proberen zo snel mogelijk uit te spelen ?
nouja .. zal wel aan mij liggen denk ik dan ;P
CZGAALVD

Key To The City - 100
You completed GTA IV to 100%
Dat is nu 815
Reg. datum: 02 oktober 2001
Netjes!quote:MAX3400 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:30:
[afbeelding]
Key To The City - 100 [afbeelding]
![]()
![]()
Dat is nu 815[afbeelding] voor mij... Moet nu nog "Finish Him" en "Liberty City Minute" en alle multiplayer-achievements. Totale speeltijd tot op heden: uurtje of 75...
Zit pas op 35% na 63 uur
Congrats!quote:MAX3400 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:30:
[afbeelding]
Key To The City - 100 [afbeelding]
![]()
![]()
Dat is nu 815[afbeelding] voor mij... Moet nu nog "Finish Him" en "Liberty City Minute" en alle multiplayer-achievements. Totale speeltijd tot op heden: uurtje of 75...
Hopelijk kan ik me vanavond bij de 100% club voegen, moet nog maar 105 duiven
Powered
by
Kan je zeggen dat dat goed was voor een aantal krachtermen welke ik hier niet zal herhalen.
Komt bij dat dingen verzamelen/zoeken (jumps, duiven) toch al niet mijn favo bezigheid is, dus kan zomaar zijn dat GTA komende dagen even aan de kant blijft. Wel zonde, want had best naar die 100% willen gaan.
X360 Gamercard
www.muziekjunkie.nl - Voor je dagelijkse shot muziek
Ok. Maar raak je die gast dan niet kwijt? Lees ook in eerdere reply's (thanx trouwens) dat hij op een gegeven moment crashed. Dit heb ik echter nog niet meegemaakt.quote:patrickkk schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:15:
[...]
Haha dat lukte mij dus eerst ook niet, toen dacht ik laat ik eens een auto pakken ipv de motor. En ik kon gewoon die gast achterna rijden enzo. Toen heb ik et simpel opgelost
Ik rij liever met een auto, maar dan moet je zo'n ferrari-look-a-like of een banshee hebben wil je die gast bijhouden zeker...?
All spelling and grammar mistakes in my post are intended and solely serve the purpose of amusing the reader! They are the intellectual property of the author.
Valt wel mee hoor. Je hoeft ook niet helemaal achter hem te blijven rijden... gewoon zorgen dat je niet te ver achter raakt.quote:Acid__Burn schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:57:
[...]
Ok. Maar raak je die gast dan niet kwijt? Lees ook in eerdere reply's (thanx trouwens) dat hij op een gegeven moment crashed. Dit heb ik echter nog niet meegemaakt.
Ik rij liever met een auto, maar dan moet je zo'n ferrari-look-a-like of een banshee hebben wil je die gast bijhouden zeker...?
Hij crasht niet, hij rijdt naar z'n motorvriendjes en samen rijden ze nog een stukje verder naar een gebied met bomen waarna ze met z'n 8en (dacht ik) op je kan schieten. Best armor & guns kopen dus en goed hiden achter bomen.
M'n vriendin vond het maar ziek dat ik iemand moest omleggen omdat de vader niet wou dat z'n dochter met hem omging.
Dennahz wijzigde dit bericht 13-05-2008 09:00 (7%)
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
Nee, volgens mij heb jij het over een andere missie. Dat is die missie waar je de hele (8 man is weinig, i know) motorclub moet omleggen. Die rijden naar een bos idd, en daar moet je ze afschieten (eerder in de game).quote:Dennahz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:00:
[...]
Valt wel mee hoor. Je hoeft ook niet helemaal achter hem te blijven rijden... gewoon zorgen dat je niet te ver achter raakt.
Hij crasht niet, hij rijdt naar z'n motorvriendjes en samen rijden ze nog een stukje verder naar een gebied met bomen waarna ze met z'n 8en (dacht ik) op je kan schieten. Best armor & guns kopen dus en goed hiden achter bomen.
M'n vriendin vond het maar ziek dat ik iemand moest omleggen omdat de vader niet wou dat z'n dochter met hem omging.
Het gaat hier om 1 motorrijder, en die pakt de grote weg rond het eiland. Of vergis ik me...?
All spelling and grammar mistakes in my post are intended and solely serve the purpose of amusing the reader! They are the intellectual property of the author.
Dat is inderdaad ook een motorchase die je voor een missie voor Dwayne doet.quote:Acid__Burn schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:02:
[...]
Nee, volgens mij heb jij het over een andere missie. Dat is die missie waar je de hele (8 man is weinig, i know) motorclub moet omleggen. Die rijden naar een bos idd, en daar moet je ze afschieten (eerder in de game).
Het gaat hier om 1 motorrijder, en die pakt de grote weg rond het eiland. Of vergis ik me...?
Overigens had ik die al na 200 meter oid klaar
Powered
by
Nee hoor, ik heb ook een auto gepakt. De eerste die ik tegen kwam was een taxi, dus ben ik daarmee maar in de achtervolging gegaan. Dat werkte dus ook goed. Heb je meteen een goede schuilplaatsquote:Acid__Burn schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:57:
[...]
Ok. Maar raak je die gast dan niet kwijt? Lees ook in eerdere reply's (thanx trouwens) dat hij op een gegeven moment crashed. Dit heb ik echter nog niet meegemaakt.
*Edit* Ja snelheid is in de ochtend duidelijk weer ver te zoeken..
Slaapje wijzigde dit bericht 13-05-2008 09:08 (5%)
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
Ik kom niet eens dicht genoeg in de buurt om te kunnen schieten. En heb nog geen DE, moet ik nog zoeken...quote:Angeloonie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:04:
[...]
Dat is inderdaad ook een motorchase die je voor een missie voor Dwayne doet.
Overigens had ik die al na 200 meter oid klaarGewoon met je Desert Eagle 2x schieten en hij is dood
Maar hopelijk kan ik deze missie volgend weekend (eerste kans die ik heb om weer te spelen) uitgespeeld krijg. Ben ik daar ook van af!
jij ook zo'n vriendin die niet snapt dat het maar een spel is?quote:Dennahz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:00:
[...]
als ik willekeurige omstanders op een gratis shotgun behandeling trakteer begint ze naast mij ook al te roepen dat ik ziek ben....
gaming since 1987
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Mijn vader moet er eigenlijk alleen maar om lachen, en vraagt of ik wat voorzichtiger met zijn auto om wil springen, en of ik voor hem anders niet even een nieuwe auto regelquote:Phusebox schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:20:
[...]
jij ook zo'n vriendin die niet snapt dat het maar een spel is?
als ik willekeurige omstanders op een gratis shotgun behandeling trakteer begint ze naast mij ook al te roepen dat ik ziek ben....
Trephix.com
I use steroids from argentinia (ofzoiets)..
Niko: 'They say that using that stuff gives you weird balls'
Brucies: Do I look like I have weird balls to you?
Ik lag helemaal krom van het lachen....
PSN ID: Vince_NL
zit nu op 30% en elke keer zie ik het hoesje liggen maar kan ik niet verderspelen omdat ik te druk ben
slechte tijd voor zo'n tof spel
Kaasplank wijzigde dit bericht 13-05-2008 09:36 (42%)
Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz
Dit topic is gesloten. ![]()