Van de politie wagen wel, totdat je auto zo ver naar de klote is dat je nog alleen kan toeterenquote:
Ziekenwagen nog niet geprobeerd..
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Van de politie wagen wel, totdat je auto zo ver naar de klote is dat je nog alleen kan toeterenquote:boerenlater schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:49:
Kan je de sirenes van een politie- of ziekenwagen aanzetten als je erin rijdt?
quote:boerenlater schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:49:
Kan je de sirenes van een politie- of ziekenwagen aanzetten als je erin rijdt?
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
Canon EOS 5D met wat prutsels. fotografie | gijstromp.nl
In dit spel is het meer gewenning, denk ik. Pas na een aantal uren heb je het idee dat je de auto's een beetje onder controle kunt houden, maar echte stats om te verbeteren zijn er niet.quote:Zwollywoodje schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:23:
Bij San Andreas werd je karakter ook steeds beter in het auto en motor rijden zodat je er niet zo snel meer viel en crashte.
Is dat nu ook zo of kun je helemaal geen skills meer opbouwen en moet je het doen zoals in het begin van het spel?
Coca Cola, onthou die naam...
ps3: hij toetert dan alleen maar niks geen sirenequote:gise schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:55:
360: linker pookje indrukken (toeter)
X2 6400--Gigabyte MA790FX-DQ6--Asus 8800GT 700/1800/1950--4GB OCZ pc6400--2x160gb in raid0--watergekoeld
Angeloonie wijzigde dit bericht 12-05-2008 17:58 (6%)
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
This dependency has no dependencies!
Je kan ze negeren, maar je mist dan eventueel wel een achievement. Tegen het einde van het spel moeten namelijk degenen van je vrienden die nog in leven zijn je aardiger vinden dan 90% voor een achievement.quote:Noax schreef op maandag 12 mei 2008 @ 15:14:
Soms word ik gek van die telefoontjes, oke ik negeer ze, en doe er wat mee wanneer mij het uitkomt...
Maar bv zo'n Michelle, zitten er consequenties aan wanneer ik niet meer met haar omga?
Zijn er andere karaketers die ik kan omleggen of negeren?
uploader26 wijzigde dit bericht 12-05-2008 18:21 (9%)
AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15
osc4r wijzigde dit bericht 12-05-2008 18:40 (48%)
[PC = P965-DS3 - E6420 - 8800GTS - 3GB PC5300 - 160GB] [Laptop = XPS 1330 - T7100 - 2GB PC5300 - 120GB - WLED]
Ik heb ermee zitten spelen maar volgens mij is dat het niet...quote:osc4r schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:34:
Is het niet dat jij de raket leid? (Zonder geintjes, is dit nou met d of dt?)
Vrienden worden met brucie en je kan overal een helicopter oproepen. Vrij nutteloos thoughquote:Muthas schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:29:
Weet iemand trouwens hoe je de achievement That's How We Roll! (Unlock the special ability of helicopter) unlockt en wat die ability is?
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
Nee ik heb haar ability wel lekker cops wanted stars laten verwijderen... zelfs in missies is het te gebruikenquote:Tukker_T schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:08:
heb kiki nu al een lange tijd de relatie met kiki op 100% maar op een of andere manier krijg ik haar special ability niet, heeft iemand anders dit ook gehad?
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
ja zou het wel iets makkelijker maken, heb ook alleen maar een probleem met haar de rest krijg ik wel gewoon special abilities van.quote:Kaasje123 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:23:
[...]
Nee ik heb haar ability wel lekker cops wanted stars laten verwijderen... zelfs in missies is het te gebruiken
Elven Wizard
PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de
quote:Tankbuster schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:43:
Ff een vraag in betref met Francis McReary
spoiler:Ik heb Derrick vermoord en Francis aan het leven gelaten. Was dit wel slim? En die special abilty van Francis werkt niet. Hij neemt nooit zijn telefoon op.
Thnx leuk om te weten!quote:uploader26 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:19:
[...]
Je kan ze negeren, maar je mist dan eventueel wel een achievement. Tegen het einde van het spel moeten namelijk degenen van je vrienden die nog in leven zijn je aardiger vinden dan 90% voor een achievement.
Daar hoort die Michelle dus gelukkig niet bij.
spoiler:zo uit me hoofd zijn dat Roman, Brucie, Little Jacob, Dwayne en Packie. Kan zijn dat ik er een vergeten ben
a fool and his money are often separated.
Hint, een tikje erop, niet ingedrukt houden.quote:boerenlater schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:56:
[...]
ps3: hij toetert dan alleen maar niks geen sirene
vloeiˇend (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand
Of achteruit *chuckle*quote:johnnyv.nl schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:27:
[...]
Hint, een tikje erop, niet ingedrukt houden.
En probeer het dan ook eens met de ijscowagen
(en dan vooral hard gaan rijden)
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
Alleen voor dates.quote:Nakebod schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:25:
Misschien een goede toevoeging voor de startpost: http://grandtheftauto.ign.com//maps/1/Liberty-City-Map
Erg goede map imho.
Nu een vraagje, heel veel restaurantjes, die op die map staan, kan je niet in.
Kom ik er nu toevallig altijd op de verkeerde tijden langs, of zijn alleen de Burgershot en Cluckin' Bell open?
En dan bedoel ik niet de hotdog stands, maar restaurantjes die je regelmatig tegenkomt, zoals de 69th Street Diner, en wat Pizza dingen.
Of zijn die alleen beschikbaar @ dates?
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
ik heb wel een manier. Ga naar de stripclub in Alderny (honkers). Zorg dat je goed veel granaten hebt en ammo. Spring daar achter de balie van de kassa. Daar heb je een mooie afgesloten ruimte waar je je goed in kan verschuilen. Druk op de verschuil toets en ga lekker mensen afknallen. (vooral blind schieten werkt lekker) Op een gegeven moment komt er ook steeds meer politie binnen. Af en toe een granaatje gooien ruimt lekker op. Die sterren komen vanzelf. Als je op een goede plek zit kan je dit uren volhoudenquote:Is er een snelle manier om 6 sterren te krijgen als je al alle eilanden unlocked hebt? Ik probeer die achievement te halen, maar dat is een beetje lastig nu
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona