quote:
hittman_nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:25:
[...]
Als je met je headset op bezig bent met je stylus, lijkt het me onhandig dat de plug-in zich boven het apparaat bevindt. Of je zou de bedrading achterlangs moeten laten lopen, wat het des te meer logisch maakt dat de plug-in zich beneden bevindt. Althans dat lijkt mij, heb zelf weinig ervaring met dit soort gevallen, ik ben echter wel vaak bezig met me PDA terwijl ik me headset op heb, bv. tijdens muziek luisteren in tram, ik hoop dat de bedrading dan niet in de weg gaat zitten.
Ik denk sowieso dat het niet de bedoeling is dat je al te veel met je stylus gaat werken. Die panel-interface suggereert dat je met je vingers moet werken

Tevens is het zo dat als je echt bent aan het werken op je X1, ik denk dat je hem heel vaak in landscape-mode vasthoudt. Vanwege het keyboard enzo. Dan zit de bedrading dus ook niet in de weg, omdat die aan de zijkant zit...
Ik ben trouwens vandaag nog even bij een vodafone-winkel binnengelopen en daar keken ze me een beetje beduusd aan toen ik vroeg of ze al iets wisten of de releasedatum van de Xperia X1. Ze zeiden dat ze dit nog niet wisten, maar het leek alsof ze van die hele telefoon nog nooit hadden gehoord...