Reg. datum: 24 september 2005
fanste wijzigde dit bericht 13-05-2008 12:37 (13%)
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
[Nieuw Topic]Je bedoelt een accelerometer. Dit is maar de vraag. In sommige reviews wordt het wel geïmpliceerd, maar nergens kan er daadwerkelijk bewijs van worden gevonden. Hiermee bedoel ik dat ik in geen enkele specificatie-tabel iets erover ben tegengekomen.quote:fanste schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:37:
heeft de x1 nou een motion sensor net als de n95?
Motion Sensor en Accelerometer zit een verschil in. De een detecteert beweging van bijv. een hand, een accelerometer detecteert versnelling (zoals de valversnelling) waardoor hij zijn positie t.o.v. horizontaal kan bepalen. Dus de goeie benaming lijkt me accelerometer. En ja hij zit in de X1, maar alleen voor de camera zo is gebleken uit de prototypes die de reviewers hebben gekregen. Nu is de ROM van de BL-review 0.74, ERG VROEG dus. Wellicht wordt ondersteuning voor andere toepassingen mogelijk in latere versies van de firmwarequote:fanste schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:37:
heeft de x1 nou een motion sensor net als de n95?
Je bent me voor RicXquote:RicX schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:48:
[...]
Je bedoelt een accelerometer. Dit is maar de vraag. In sommige reviews wordt het wel geïmpliceerd, maar nergens kan er daadwerkelijk bewijs van worden gevonden. Hiermee bedoel ik dat ik in geen enkele specificatie-tabel iets erover ben tegengekomen.
sergeklapwijk wijzigde dit bericht 13-05-2008 13:07 (31%)
Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11
Je kan van je telefoon een lightsaber makenquote:sergeklapwijk schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:51:
Je bent me voor RicXik heb ergens officieel gelezen dat hij erin zat, ik ga het opzoeken! Nope you are correct, nog steeds speculatie! Wat is het nut er eigenlijk van? Naast het video, internet en camera waarbij hij softwarematig kan bijdraaien?
AIGGHTTTTquote:RicX schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:18:
[...]
Je kan van je telefoon een lightsaber maken
En hier nog een lijst met accelerometer applicaties voor de telefoon.
sergeklapwijk wijzigde dit bericht 13-05-2008 16:32 (8%)
Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11
Bij een iPod zit ie toch ook niet in de weg ?!?quote:hittman_nl schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:57:
Het enige nadeel van de 3,5 mm plug-in is dat ie aan de bovenkant zit, waardoor je met je oordopjes in de weg zit als je hem als mp3speler wilt gebruiken in portrait mode. Totaal onlogisch.
Ach in hoeverre zit die dan in de weg. Als je hem als mp3 speler gaat gebruiken zal die toch voornamelijk in je broekzak zitten oid, en dan heb je ook die portrait mode niet nodig want je kijkt toch niet naar je scherm.quote:hittman_nl schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:57:
Het enige nadeel van de 3,5 mm plug-in is dat ie aan de bovenkant zit, waardoor je met je oordopjes in de weg zit als je hem als mp3speler wilt gebruiken in portrait mode. Totaal onlogisch.
If you do something, do it good.
RicX, dat is de FastPort connector waar ik het over hadquote:RicX schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:18:
Op de site van Sony Ericsson stond trouwens nog bij de accessoires deze headset.
Ik vraag me af waarom deze aansluiting erop zou zitten. Je ziet hem nergens op de foto's. En voor het opladen of een bedrade dataverbinding, kan je natuurlijk ook de mini-USB aansluiting gebruiken lijkt me.
Een beetje raar, niet?
sergeklapwijk wijzigde dit bericht 14-05-2008 12:07 (3%)
Ik denk het ook. Sowieso is dit een nieuwe productlijn van sony-ericsson. Voor die mooie, fancy audio-headsets zul je toch een walkman-phone aan moeten schaffen denk ik...quote:sergeklapwijk schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:05:
[...]
RicX, dat is de FastPort connector waar ik het over had.
En kies is bij accessoires -> Toon accessoires voor: X1.
Nu komen alleen Bluetooth headsets tevoorschijn hr.
Ik heb er over gemailt (want tsja die HPM-90 is verder IDEAAAL;) ) en ze zeggen dat die erop zou zitten maar lijkt me erg onwaarschijnlijk. In de doos van de X1 zal ook wel een headset zitten, maar een simpele met 3.5mm jack in en een opneemknop.
Die mag je uitleggen. Hoe zitten je oordopjes in de weg als je de oordopjes er van boven in steekt? Verder niet onlogisch aangezien dit niet bepaald uniek is.quote:hittman_nl schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:57:
Ik zou er niet op rekenenquote:fanste schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:08:
weten jullie al iets over het beeldkwaliteit van de camera? het heeft een 3.2 mp camera met led lamp (geen flitser). maakt de x1 betere videos dan mijn nokia n95 met 5.0 mp camera?
If you do something, do it good.
Jah 'k ben toch malle pietje nie!
Denk dat er wel GPS in zit, vooral als hetzelfde chip is als HTC Diamond.quote:The Legend schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:20:
Ben nog steeds benieuwd naar de wel of niet werkende interne GPS zonder dataverbruik, en daarnaast ook het wel of niet werken met TomTom. Of heeft een WM device daar geen last van (zoals de N95 niet met TT werkt)?
aGPS is bij mijn weten altijd optioneel. GPS werkt (mits bereik) altijd wel. Omdat de X1 en de Diamond zoveel op elkaar lijken én de Diamond met TomTom 7 geleverd wordt zou het mij erg verbazen als dit niet werkt op de X1. Blijft allemaal gissen, maar dit is mijn analyse.quote:The Legend schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:20:
Ben nog steeds benieuwd naar de wel of niet werkende interne GPS zonder dataverbruik, en daarnaast ook het wel of niet werken met TomTom. Of heeft een WM device daar geen last van (zoals de N95 niet met TT werkt)?
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Kvond et alleen grappig dat het nog niet was aangepast in de specs sheet aan het begin. viel me zomaar ff op.quote:dj-devotion schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:11:
Lijkt mij toch duidelijk dat de X1 stereo speakers bevat. Is op verschillende foto's al zichtbaar, net zoals in de videoreview van bengalboy, dat zowel links als rechts op de X1 zich speakertjes bevinden.
In de eerste berichtgeving van Sony Ericsson stond dat er een mono-speaker op zou zitten. In twee reviews ben ik inderdaad de stereo speakertjes tegengekomen, maar in de white paper staat er ook nog helemaal niets van vermeld. Ik zal in ieder geval de TS completerenquote:sonnybravo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:58:
Op de intropagina in het begin van deze thread staat dat de speaker mono is, maar volgens de review op http://www.umpcportal.com...-sony-ericsson-xperia-x1/ heeft hij stereo speakers...![]()
Which one is true?
Oww, vandaar dat er mono stond...quote:RicX schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:58:
[...]
In de eerste berichtgeving van Sony Ericsson stond dat er een mono-speaker op zou zitten. In twee reviews ben ik inderdaad de stereo speakertjes tegengekomen, maar in de white paper staat er ook nog helemaal niets van vermeld. Ik zal in ieder geval de TS completeren
het verschil zit hem vooral in:quote:sonnybravo schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:24:
[...]
Oww, vandaar dat er mono stond...
Thanx voor de uitleg!
Echt naar...ik weet niet of ik de Diamond touch moet nemen of de X1...de keuzes die je moet maken in het leven he...
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Om eerlijk te zijn zou ik een diamond willen hebben met het qwerty toetsenbord van de X1...quote:Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:01:
[...]
het verschil zit hem vooral in:
- wil je een fysiek toetsenbord? > X1
- wil je een klein, compact toestel? > Diamond
- wil je nog een half jaar wachten op je nieuwe telefoon? > X1
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius