Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 157

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Salena schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:05:
Haha very nice!! Dat zijn toch de stunts, zeker als het een gnome betreft, hulde!
Hoe ga je zo'n gevecht aan? Grounding totems, Shocks en Lightning Bolts? Heal je jezelf met alle 3 andere shaman's zodat je direct weer vol hp zit e.d.?
Lijkt me dat 4x LB + 4x ES toch wel flink au moet doen als dat in 1x rauw op je dak valt... :+

importbelg
Reg. datum: 12 december 2001

quote:
Salena schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:05:
Haha very nice!! Dat zijn toch de stunts, zeker als het een gnome betreft, hulde!
Hoe ga je zo'n gevecht aan? Grounding totems, Shocks en Lightning Bolts? Heal je jezelf met alle 3 andere shaman's zodat je direct weer vol hp zit e.d.?
Muah, zo moeilijk was het niet, hij was echt snel dood. Volgens mij had hij veel mana en weinig health. Het gevecht duurde minder dan 10 seconden.

Hij begon te casten, dus ik deed Fire Shock om dat te cancellen. Hij is immers highlevel, dus je wil zo min mogelijk damage ontvangen, omdat je vermoedelijk niet snel genoeg kan healen. Daarna is het een kwestie van 3health+1mana totem zetten(zeer belangrijk), daarna ofwel Fire Nova ofwel searing totems. In dit geval koos ik voor de searing totems, omdat hij veraf stond, maar als er melee damage wordt gedaan dan kies ik voor Fire Nova of de AoE totems die elke 2 seconden damage doen (erg leuk bij rogues).
Eventueel - als er tijd voor is - kan je nog totems zetten met buffs(strength bvb.) en anti-fear, maar als een skull je aanvalt, dan wil je gewoon zo snel mogelijk zo veel damage doen, omdat je niet direct weet hoeveel damage hij bij jou kan doen.

Als ik zelf aanval, dan toe ik meestal Frost Shock eerst, zodat het target niet weg kan. Als het target dan toch gaat lopen, dan zet ik geen totems neer, maar ga ik direct casten en herhaal ik eventueel Frost Shock nog 3x. Komt het target naar mij toe, dan zet ik totems neer. Lots of them >:)

Die Frost Shock wordt dan weer door een cast sequence gedaan, zodat ik hem 4x vlak na elkaar kan gebruiken. Op de eerste client wordt dit gedaan:
/castsequence reset=10 Frost Shock,,,
-> Dat doet een FS op de eerste keypress en de 2de, 3de en 4de keypress doet hij niks.
Op de tweede dit:
/castsequence reset=10 ,Frost Shock,,
-> Dat doet een FS op de 2de keypress en de 1ste, 3de en 4de keypress doet hij niks
Op de derde dit:
/castsequence reset=10 ,,Frost Shock,
-> Doet enkel FS Op de 3de keypress
Op de vierde dit:
/castsequence reset=10 ,,,Frost Shock
-> Doet enkel FS Op de 4de keypress

Die reset zorgt er voor dat de keypress teller op 0 wordt gezet na 10 seconden.

Vich wijzigde dit bericht 14-05-2008 10:23 (3%)

and back is gigi!

Blegh een addon zorgt weer voor complete wow crash :x.

Flapmo wijzigde dit bericht 14-05-2008 10:27 (71%)

Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]

The Warrior
Reg. datum: 12 juli 2004

quote:
Lock for Life schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 06:35:
Ik ben op zoek naar een build die mij toestaat om van level 60 naar 70 te komen. Denken jullie dat ik met de volgende build in staat ben om behalve snel te questen ook te tanken? Wil namelijk niet als een totale tank noob lvl 70 worden en de mogelijkheid om instances te tanken zou het vinden van een group een stuk makkelijker maken :D

http://www.wowhead.com/?talent=LVZVVuzxxoVuZcitoh0z

Op lvl 70 respec ik natuurlijk naar een 0x/0x/4x build, maar ik wil me quest snelheid niet al teveel gimpen door met zo'n build te levelen.

Bijvoorbaat dank voor eventuele comments/tips/opmerkingen! :)
Je kan het beste een fury/arms built maken :) als full DPS warrior in full DPS gear kan je nogaltijd goed tanken in 5man instances tot level 67/68 :) (ik heb er ervaring mee)
quote:
ImdaMned schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:06:
[...]

Onze prot specced warrior met dps gear had gisteren 1300+ dps op de 3e boss in MH : P
Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik bedoel dus wel een prot warrior in prot gear die melee'd. Mijn dps gear is verre van goed genoeg om dit te doen.

Veel recruits hebben we nu, nou ja zijn members ivm een merge, maar die slacken nog wat, gisteren met 23 oude spelers en 2 nieuwe sunwell in gegaan. Waarvan een normale recruit.

terwijl we toch 12 mensen zijn gemerged.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

and back is gigi!

quote:
Flapmo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:23:
Blegh een addon zorgt weer voor complete wow crash :x.
Hm bij nader inzien werken met dezelfde addons enabled al me chars behalve die in outland staan :?. What the..

Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]

Reg. datum: 13 mei 2008

quote:
Kees schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:14:
[...]

Er zijn zat leuke servers, zo zijn er op Outland zo'n 50 guilds in BT/MH, horde-alliance is netjes verdeeld, 5 top-100 guilds, 10 guilds in de Sunwell, alles erg actief.. maar uiteraard is Outland wel 'Full', [bot] je bent er dus niet welkom [/bot]
Ja Outland is wel een leuke server met in ieder geval een hoop horde en progressie, maar worden op zo'n server nog wel veel 5 mans gedaan? Nouja maakt opzich niet veel uit aangezien het niet mogelijk is om naar een full server te transferen neem ik aan.

edit: ow wacht ff, Outland is dus niet afgesloten voor nieuwe characters alleen is het er wel druk :P

Niemand anders die horde op een server speelt en die server wel kan aanraden? Mijn eisen zijn niet zo hoog zolang er maar veel 5 mans nog worden gedaan en de horde regelmatig de BG's winnen.

Shotar wijzigde dit bericht 14-05-2008 10:41 (6%)

The Warrior

quote:
Flapmo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:37:
[...]

Hm bij nader inzien werken met dezelfde addons enabled al me chars behalve die in outland staan :?. What the..
Even alles eruitgooien en alles opnieuw downloaden :)? (ja ik weet, daar ben je snel een paar uutjes aan kwijt :( )
Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

Heb gisteravond in het kader van mijn laatste week in WoW mijn Warlock weereens onder het stof vandaan gehaald. (na ruim een half jaar niet meer ermee te hebben gespeeld)

Daar sta je dan in Arathi Basin met 693 spellpower, zo’n 20% crit, 96 resilience en een Shadowfury-build.

Echt onmogelijk om met die stats nog ouderwets te knallen, en wat wordt Shadowfury vaak geresist zeg, niet meer normaal.

Maar goed, het was toch eventjes leuk voor een paar potjes. ;)

Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978 WAR: Nix, Chaos Zealot @ Karak Izor

Damn.. missed me again!
Reg. datum: 12 juni 1999

Moet de zut al wel geupdate zijn naar de nieuwste patch.. en dat laat meestal wel even op zich wchten

You could not be more wrong...you could try...but you would not be successful...

Reg. datum: 26 maart 2008

Gister flink dailies aan het doen.. Kreeg weer een BoJ tijdens de Dailies! 8) Nummer 11 al...
Toen Leo in SSC:) Rest allemaal al geklaard maar Leo dus en the bitch herself :D .
1ste Try was 6%.. Waarna iedereen dacht.. Oooowh makkie en dus een wipe op 46% 8)7.. RL even de focus opbrengen try 3 en hij was down!

Welke tokens er dropte, even vergeten maar wel de orca hide boots for ME!:D Eindelijk van die stomme Boots of the gladekeeper af uit mech>< Kreeg ze maar niet vervangen |:(
Daarna even snel Lurker en was Raidend.. Volgende weekk.. Vasj.. Tough one maar kijken hoever we komen!

Muppet Inside
Reg. datum: 21 maart 2005

quote:
Ja Outland is wel een leuke server met in ieder geval een hoop horde en progressie, maar worden op zo'n server nog wel veel 5 mans gedaan?
Jawel hoor, op Outland worden een hoop heroics gefarmed! Ook pugs voor Kara, Gruul en Maggy. Ook zie je steeds vaker ZA pugs verschijnen, hoewel ik daar weinig vertrouwen in heb.

Worteltaart wijzigde dit bericht 14-05-2008 10:58 (22%)

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

Reg. datum: 28 december 2006

quote:
Eveanna schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:55:
Gister flink dailies aan het doen.. Kreeg weer een BoJ tijdens de Dailies! 8) Nummer 11 al...
Toen Leo in SSC:) Rest allemaal al geklaard maar Leo dus en the bitch herself :D .
1ste Try was 6%.. Waarna iedereen dacht.. Oooowh makkie en dus een wipe op 46% 8)7.. RL even de focus opbrengen try 3 en hij was down!

Welke tokens er dropte, even vergeten maar wel de orca hide boots for ME!:D Eindelijk van die stomme Boots of the gladekeeper af uit mech>< Kreeg ze maar niet vervangen |:(
Daarna even snel Lurker en was Raidend.. Volgende weekk.. Vasj.. Tough one maar kijken hoever we komen!
Wij hebben absoluut geen probleem met leo, maar wij hebben een problee met moro zelfs Vashj ging met een Fun try nog sneller bijna neer dan Moro raar maar waar

Gistere Avond alar / Solarion neer gehaald guilds firsts :D

3/4 TK
4/6 SSC

Nu nog die reus , vashj en kealthas en MH here we come :D

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

O+
Reg. datum: 28 augustus 2002

quote:
On_E schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:41:
Daar sta je dan in Arathi Basin met 693 spellpower, zo’n 20% crit, 96 resilience en een Shadowfury-build.
Niet zeuren. :P
Ik heb mijn warlock ook naar 70 gebracht puur voor het verdienen van gold met professions(mining/jc) en af en toe wil ik nog wel eens pvp'en op die char.
Toen ik lvl 70 dingde had ik 439 spelldmg, 0 resillience en 6100(!!! :D) hp.

Nu 1 week later heb ik 2 stukken van die honored pvp set gehaald(de rest van de factions nog friendly :X) en het begint een beetje te komen. 450 spelldmg,63 resillience, 7100 hp. Wat dus al beter is :+
Zolang ik mijn gold maar verdien, wat ook goed gaat.

ELKE avond probeer ik op zijn minst 10 adamantite ore stacks in te slaan van de AH voor 23g, die 230g heb je er altijd wel uit, zelfs als je alleen maar talasites krijgt die verkopen voor 8g gecut :X
De arcane dust/essences/shards verkopen ook goed, en die mats heb je toch wel in overvloed om ze te maken.
Zat 2 weken terug op 300g met me lock, heb inmiddels zo'n 4k er aan verdiend. En dan heb ik in het begin ook nog de eternium bars/primal earths van de AH gekocht. :)

Asus P5N-E - Core 2 Duo e6850 - 2048 MB PC6400 - XFX 8800GTS 640mb - Samsung Syncmaster 206BW

Diddle - Lvl 70 mage - Denial

Reg. datum: 26 maart 2008

Hoor van meer mensen dat Moro erg vervelend is...Gelukkig hebben wij hem alwel down!:)

DELL EVIL I

Gister High King Maulgar neer,
2de keer in Gruul's Lair, poging #8 of 9 in totaal ofzo.

Omdat het wel einde raid tijd was gingen enkele al weg, moesten van ouders/eigen verantwoordelijkheids gevoel. Maar voor het idee nog maar met de 20 over gebleven mensen eens even Gruul van dichtbij bekeken. Sjees, die is lelijk van dichtbij :)

Maargoed, denk niet dat ik hoef te vertellen wat de uitkomst van dat gevecht is geweest, toch 1 van de betere WoW avonden voor mij in lange tijd, de thril van een guildfirst blijft geweldig :)

if you pay peanuts, you get monkeys

Reg. datum: 28 september 2000

Gisteren heb ik ontdekt wat ik kon doen met 800 Terocones en enkele scheepsladingen andere herbs. Recentelijk heb ik een account gekregen met een 70 Mage (max Alchemy en max Tailoiring) erop, en daarmee heb ik eens wat Elixirs gemaakt :) Per stack van 5 verkopen op de AH, nooit meer dan 4 stacks tegelijk, en verkopen dat het doet!

Een paar honderd goud in een uurtje werk. En nog een discovery erbij ook nog :D

Gisteren heb ik redelijk wat PuGs gedaan, 's middags gingen we naar Gruul's Lair waar mijn nieuwe T4 leggings dropte :P, daarna naar Magtheridon's Lair, waar ik niks nodig had behalve die 20slot bag :P, en toen voor de grap ff Doom Lord Kazzak bekeken, maar hier hadden we ofc te veel last van allies :P

's Avonds naar BWL zijn we tot Ebonroch gekomen :P Hierop twee keer gewiped en toen maar raid end. Best leuk af en toe die level 60-raids :P Eergisteren ook al Molten Core gedaan waar ik de "This Item Begins a Quest"-Hunter-Leaf heb gekregen van Majordomo voor een epic bow :P De quest is op level 70 nog verschrikkelijk moeilijk omdat je je pet en snake trap niet kan gebruiken :+

En gisteren natuurlijk op het allerlaatste moment 2v2 en 5v5 gedaan O-)

Nog maar 40 badges te gaan tot de Crossbow of Relentless Strike :9 Ik heb nu 1200 arena punten dus nog even en ik heb de vengefull head ook :P Natuurlijk af en toe KZ PuGen voor de T4 head en dan zou ik eindelijk full Tier 4 zijn :9~

World of Warcraft: Zerotoresque - Level 70 Blood Elf Hunter (Ravencrest)

Reg. datum: 06 december 2000

quote:
Blue-eagle schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:30:
Gisteren heb ik ontdekt wat ik kon doen met 800 Terocones en enkele scheepsladingen andere herbs. Recentelijk heb ik een account gekregen met een 70 Mage (max Alchemy en max Tailoiring) erop, en daarmee heb ik eens wat Elixirs gemaakt :) Per stack van 5 verkopen op de AH, nooit meer dan 4 stacks tegelijk, en verkopen dat het doet!

Een paar honderd goud in een uurtje werk. En nog een discovery erbij ook nog :D
Ik heb nog een berg blauwe gems die binnenkort wrs de auction house op gaan :)

Waarschijnlijk speel ik WoW toch niet lang meer dus dan heb ik die dingen ook niet meer nodig. Mocht ik dan nog later willen spelen heb ik meer aan gold om de nieuwe items te komen dan met mijn oude zooi te zitten die niemand meer wil hebben :)

Nu zijn de Epic gems namelijk nog niet zo wijd verspreid en leveren ze nog wat op.

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

Reg. datum: 26 maart 2007

even een vraag tussendoor,

S4 staat op het punt van uitkomen (2.4.2 met de S4 items is vandaag verschenen) is er al een lijst met hoeveel wat gaat kosten?

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

Reg. datum: 08 mei 2004

quote:
redfoxert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:39:
[...]

Ik heb nog een berg blauwe gems die binnenkort wrs de auction house op gaan :)

Waarschijnlijk speel ik WoW toch niet lang meer dus dan heb ik die dingen ook niet meer nodig. Mocht ik dan nog later willen spelen heb ik meer aan gold om de nieuwe items te komen dan met mijn oude zooi te zitten die niemand meer wil hebben :)

Nu zijn de Epic gems namelijk nog niet zo wijd verspreid en leveren ze nog wat op.
ha toen ik laatst opnieuw begon op me mage had ik ook in eens 3k goud :D
Was toen nog vanplan epix flymount te halen, maar die centjes waren binnen een week op!
Nu maar weer sparen voor epix flymount, zit alweer op 1k :S Schiet niet op!

Wikko <Invictus> - 70 Undead Female Fire Mage op EU-Ragnaros
Braxe (Koelkast) - 70 Tauren warrior op EU-Ragnaros

We are Starstuff

quote:
Locks schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:41:
even een vraag tussendoor,

S4 staat op het punt van uitkomen (2.4.2 met de S4 items is vandaag verschenen) is er al een lijst met hoeveel wat gaat kosten?
Kijk op:
mmo-champion
arenajunkies
worldofraids

etc etc etc.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |

The Warrior

Heb gister de 100badge Stoicism chest gehaald! :D Echt geweldig! :D
Muppet Inside
Reg. datum: 21 maart 2005

Wat doet de prijs van LPS nu? En void?

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

Reg. datum: 26 september 2005

Ik zit erover te denken om weer eens te gaan warcraften, maar wat ik me afvroeg, is er nou echt wel veel veranderd sinds ik gestopt ben 6 maanden geleden? anders is het het niet echt waard en gewoon een verspilling vna mijn tijd eigelijk, want toen was ik ook al verveeld met World of Warcraft :)

CZGAALVD

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: