Gathering of Tweakers

Quicksearch
Authenticating...

quote:
Teunis schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:36:
[...]

Even vanuit gaan dat je tegen melee vecht.
Met Reti Aura, Blessing of Wisdom, Rightous Fury (6% mindder dmg)
Stuk of 5/6 (aantal is echt afhankelijk van je gear) mobs pullen.

Constretion en Holy Shield op Houden. Van je wapen dmg (reckoning) moetje het als paladin niet hebben zeker niet tijdens aoe grinden. en als je SoV hebt gebruiken anders SoR. spell dmg stacken is in dit geval veel beter. Ze moeten dood gaan van je Shield (zie hier onder mijn beste dmg shield), Holy Shield en Constration.

Low Health -> Bubble Bandage, Pot, (Melee -> Blessing of Prottection Bandage), LoH (als ready is ofc)

Als de mogelijkheid qua lvl/rep dan
deze shield: http://www.wowhead.com/?item=25828, met mithril of felsteel spikes er op.
deze gebruik ik nog steeds voor aoe grinding
Bedankt voor de uitleg, maar dat was mijn vraag niet. Dat schild heb ik inderdaad, die is super. :)
Als ik het goed begrijp ben je redelijk afhankelijk van Seal of Wisdom voor je mana-regeneratie. Met een trager wapen zal die hoger proccen, maar minder vaak aangezien het een traag wapen is. Maar nu procced Reckoning, waarbij je gedurende 4 swings een extra gratis swing krijgt. Hierdoor is een traag wapen duidelijk handiger, aangezien deze hogere Seal of Wisdoms procs zal geven.

Maar de vraag is nu, zal dat verschil echt groot en merkbaar zijn of valt het onder de noemer stat-neuken?

Falcon, this is Blue Raven, the goose has nested. Repeat, the goose has nested.

quote:
ZeRoDeaD schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:40:
Altijd zo grappig om te zien hoe iedereen vindt dat elke klasse behalve je eigen overpowered is :)

*hunter speaking*
Rogues: overpowered met 100% stunnen
Priests: Healen gewoon door de interrupts van mijn pet heen
Warlocks: volgedot en je bent al dood
Mages: Niet echt overpowered eigenlijk, lekker laten zo :)
Warriors: Irritante armor, maar niet echt overpowered tbh
Druid: Super irritante heals, nerf die hots
Hunters: Helemaal niks mis mee natuurlijk (angel)
Grappig dat je Shamans er tussenuit laat, deze sucken te hard bedoel je? :P

Antec 900, Asus A8N-SLI Deluxe, AMD X2 4200+, 4 x 512 MB Corsair TwinX C3200PT, ATI 3850 256 MB, 2 x 250GB Maxtor Diamondmax 10, 1 x 750GB Samsung Spinpoint

quote:
ZeRoDeaD schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:40:
Altijd zo grappig om te zien hoe iedereen vindt dat elke klasse behalve je eigen overpowered is :)

*hunter speaking*
Rogues: overpowered met 100% stunnen
Priests: Healen gewoon door de interrupts van mijn pet heen
Warlocks: volgedot en je bent al dood
Mages: Niet echt overpowered eigenlijk, lekker laten zo :)
Warriors: Irritante armor, maar niet echt overpowered tbh
Druid: Super irritante heals, nerf die hots
Hunters: Helemaal niks mis mee natuurlijk (angel)
Nu moet ik zeggen dat ik met m'n S2/S3 lockje (490 resilience, 12500 hp) sl/sl spec ERG snel neer gepewpewed word door hunters. Het lijkt wel alsof ik geen armor heb zo snel ben ik dood : D

M'n 8k hp / 0 res mage is natuurlijk logisch : P

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

Seal of Wisdom geeft een vaste hoeveelheid mana terug, hangt niet af van je weapon speed.

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

quote:
SMulTiE schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:39:
Nice work once again Sherlock!! \0/
samenvatting bovenstaande post = win. LULz

gisteren 1e baas in BT downgekregen en even door naar Supremus. wow wat een kerel. echt enorm groot en al helemaal als hij dan ook nog getanked wordt door een gnome :)

weten jullie trouwens of het krijgen van Fel Lotus gebuffed is? ben sinds een week of wat een paar rondjes per dag in SMV aan het vliegen voor Nightmare Vine. en ik heb in deze 1,5 week al meer als 2 stacks met Fel Lotussen gekregen.

Authenticating...

quote:
Exitium schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:53:
Seal of Wisdom geeft een vaste hoeveelheid mana terug, hangt niet af van je weapon speed.
En als je Reckoning in de berekening meeneemt?

Falcon, this is Blue Raven, the goose has nested. Repeat, the goose has nested.

quote:
Denzo schreef op maandag 12 mei 2008 @ 02:38:
Ik ben nu twee weken bezig, en level 38 :). Morgen later vandaag wordt ik hopelijk weer door een vriend van me naar lvl 39 geboost en dan lvl ik zelf naar 40 :) Wens me geluk jongens :)

Zit trouwens op Anachronos.

Edit: Pfft het is al 2 uur geweest
Serieus?:) Ik dus ook :D Wel alliance btw...
GL! Als je Alliance bent.. Whisper me maar is ( Delain )

Reg. datum: 15 december 2001

quote:
Miles Teg schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:49:
[...]
Bedankt voor de uitleg, maar dat was mijn vraag niet. Dat schild heb ik inderdaad, die is super. :)
Als ik het goed begrijp ben je redelijk afhankelijk van Seal of Wisdom voor je mana-regeneratie. Met een trager wapen zal die hoger proccen, maar minder vaak aangezien het een traag wapen is. Maar nu procced Reckoning, waarbij je gedurende 4 swings een extra gratis swing krijgt. Hierdoor is een traag wapen duidelijk handiger, aangezien deze hogere Seal of Wisdoms procs zal geven.

Maar de vraag is nu, zal dat verschil echt groot en merkbaar zijn of valt het onder de noemer stat-neuken?
Sorry maar dat haalde ik niet uit de vraag, maar NIET gejudedge Seal of Wisdom heeft kans op proc op wapen swing.
onder de 2.0 sec wapen speed, geeft als reckoning proct een gegarandeerde 5 swings extra.
daar boven licht het waarneer reckoning prockt, als toevallig net proct nadat je slag dan heb je maar 3 slagen, maar normaal 4 slagen een extra wapen swing.
dit kun je exact uit rekenen met wapen dmg, en feit dat Reckoning maar 10sec duurt

misschien dat dit wat duidelijker is
http://www.wowhead.com/?item=30832#comments:id=111393

Dus is beetje aan jou of de extra weapon dmg wilt inleveren tegen die 1 of 2 extra wapen swings met een klein kans op mana retour

Teunis wijzigde dit bericht 13-05-2008 10:23 (6%)

WoW Khadgar Palatank, Shocktrooper
70-onhold: Teunis, Zwartemagica
Onhold: Sinuet, Lockingwar

quote:
Kevinp schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:48:
klopt wel hoor. Hunters vind ik alleen jammer dat die nu ineens geen dead zone meer hebben, ik vond dat er gewoon bij horen. Moet je maar niet in melee range komen. Een hunter hoort dan niks meer te kunnen(behalve melee'en) nu kan hij/zij ineens blijven schieten.

cloth vs rogues, eigenlijk iedereen tegenwoordig 1 vs 1 tegen een rogue verliest gewoon wanneer die een beetje goed gegeared is en pvp specc.
Heb ik de laatste tijd zitten dromen of zit ik nu helemaal fout, maar ik moet nog steeds meleen als iemand binnen ~5yards zit. Wat wel werkt is dat ik met The Beast Within niet gestunt / hamstringt / CCed kan worden.

Rogue vs hunter = hunter wint met bestial wrath, rogue wint als deze op CD zit. (bij redelijk eerlijke gear-verhouding)

ZeRoDeaD wijzigde dit bericht 13-05-2008 10:22 (7%)

World of Warcraft: Zerotoresque - Level 70 Blood Elf Hunter (Ravencrest)

quote:
UTwizard schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:52:
[...]

Grappig dat je Shamans er tussenuit laat, deze sucken te hard bedoel je? :P
Vergeten :< Das het grootste nadeel van Shamans, niemand denkt aan ze :P

Hoe pvp volgens mij eigenlijk bedoelt is:

Hunter > Mage
Mage > Warrior
Rogue > Priest
etc.

Iedereen is goed tegen een bepaalde klasse maar bijna geen één tegen alles (hoewel geskillde hunters/rogue in de buurt komen).

ZeRoDeaD wijzigde dit bericht 13-05-2008 10:26 (29%)

World of Warcraft: Zerotoresque - Level 70 Blood Elf Hunter (Ravencrest)

quote:
Miles Teg schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:03:
[...]

En als je Reckoning in de berekening meeneemt?
Heb geen ervaring met protbuilds, maar reckoning heeft een 10% proc kans als je gehit wordt. Aangezien alles dus een vaste kans heeft, is sneller dus beter puur voor SoW/JoW gezien. Meer incoming hits = meer procs.

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

quote:
weten jullie trouwens of het krijgen van Fel Lotus gebuffed is? ben sinds een week of wat een paar rondjes per dag in SMV aan het vliegen voor Nightmare Vine. en ik heb in deze 1,5 week al meer als 2 stacks met Fel Lotussen gekregen.
De laatste patch zou de droprate vergroot hebben, al merk ik juist het tegenovergestelde, ik vind aanzienlijk minder fel lotus nu, heb zelfs voor t eerst fel lotus van de ah gehaald :S

"War does not determine who's right - only who is left" | Kementari - lvl 70 d0rf priest @ Azjol-nerub

Acties: [view]

Door: Atlas Frontpage Admin/Mod SF/Paars fetisjist
quote:
Exitium schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:26:
[...]

Heb geen ervaring met protbuilds, maar reckoning heeft een 10% proc kans als je gehit wordt. Aangezien alles dus een vaste kans heeft, is sneller dus beter puur voor SoW/JoW gezien. Meer incoming hits = meer procs.
Maar een sneller wapen heeft minder kans om een JoW of JoL te triggeren dan een langzamer wapen ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Time = Money
Reg. datum: 13 september 2004

Ik heb ook even een advies/tip nodig.

Mijn guild en ik zijn bezig in BT en ik ben specced als fury warrior. Nu wil ik zo goed mogelijk presteren in BT en heb hier en daar gelezen over AP en hit en crit etc.

Maar wat ik me afvraag is wat is nu eigenlijk echt nodig in hitrating om een goed dps resultaat achter te laten in BT? Soms heb ik een dps van 600 en soms van 1100.
Mijn stats zijn:

1938AP unbuffed (zonder battleshout)
26.67% crit
214 Hitrating
11 Expertise rating

Ik lees en google maar ik heb nooit echt een duidelijk antwoord gekregen dat voor begin BT je minimaal deze en deze stats nodig hebt om goed te presteren. sowieso heb ik de beroemde 17/44/0 build met improved slamming ;)

Intel Core 2 Duo E6750 @ 2.8Ghz (air cooled boxed) - Asus P5K SE - 4Gb Kingston DDR2 pc5300 - Asus Geforce 8800GTS @ stock 1x320GB SATA2, 1x160GB SATA - Windows Vista Premium (32-bit), 22Inch Packerdbell Diamondview LCD/TFT Scherm @ 5ms

Ben als prot geleveled en had indertijd ook reckoning... Mijn ervaring is dat als je seal of light judged en wisdom ophoud je bijna alle hp en mana weer terugkrijgt die je verbruikt... Inmiddels is mijn gear te goed voor reckoning dus heb ik em uit de talenttree gegooid... Maar voor aoe grinding gebruik ik een snel wapen (1.4) en dus ook dat schild met spike :)... Het snelle wapen is handig voor het instant houden van mijn manapool... Pak soms gewoon een melee mob gooi er wisdom op en hou wisdom op mijzelf waardoor ik mijn manapool tegen de tijd van het killen weer op 99% heb... Heerlijk kost alleen tijd...

quote:
CHRONUS schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:39:
Ik heb ook even een advies/tip nodig.

Mijn guild en ik zijn bezig in BT en ik ben specced als fury warrior. Nu wil ik zo goed mogelijk presteren in BT en heb hier en daar gelezen over AP en hit en crit etc.

Maar wat ik me afvraag is wat is nu eigenlijk echt nodig in hitrating om een goed dps resultaat achter te laten in BT? Soms heb ik een dps van 600 en soms van 1100.
Mijn stats zijn:

1938AP unbuffed (zonder battleshout)
26.67% crit
214 Hitrating
11 Expertise rating

Ik lees en google maar ik heb nooit echt een duidelijk antwoord gekregen dat voor begin BT je minimaal deze en deze stats nodig hebt om goed te presteren. sowieso heb ik de beroemde 17/44/0 build met improved slamming ;)
Hmm, toch een beetje vreemd je stats en build.
17/44 buid is cookie cutter, maar naar mijn mening niet met slam.... Waar gaat een fury dualwielding warrior nu slam gebruiken???

En stats... Mijn pre-kara geared fury-warrior:

1628AP unbuffed.
24% crit
242 hitrating (daar moet je ongeveer zitten, misschien zelfs ietsje hoger in BT)
5 expertise (human).

Dus vindt jouw stats aardig laag voor een warrior in BT. Maar misschien vergis ik mij met de extra stats op de gear naar BT toe, al denk ik van niet.

Gisteren kwam ik nog een multiboxer tegen. M'n collega was ook van de partij, dus we waren met 4+4+3 characters bij de Shaman trainer :D

http://farm4.static.flickr.com/3024/2487820736_c92b2670fb.jpg
quote:
aXe schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:13:
Is die screenshot dan ook het werkelijke beeld dat je ziet op je scherm? (dus met die kleine schermpjes erbij). Ziet er best leuk uit :D Ik heb al moeite om op 1 account al mijn hotkeys te onthouden (laat staan 4). 8)7
In dit geval is het 1 scherm, maar dat hoeft niet per se. Keyclone heeft een mogelijkheid om de vensters goed te plaatsen voor je (zonder window borders enzo). Je gaat dan alle WoW clients als commando's instellen in keyclone, vervolgens duid je de regio aan op het scherm van jouw keuze en als laatste laat je de commando's automatisch uitvoeren bij het opstarten van keyclone.
Als je dan 5 clients draait dan kan je 1 client op scherm1 zetten en de andere 4 bvb op scherm2, mooi verdeeld.
Op 1 breedbeeld scherm zoals hierboen kan je ook 1 + 4 doen. Op dit ogenblik zijn de verhoudingen van de interfaces in de vensters een beetje vervormd omdat het niet goed past. Met 1 + 4 zou dat beter passen.
Ik heb nog een 2de scherm, maar daar draait m'n email, irc, ventrilo/teamspeak, instant messenger en firefox op als ik aan't gamen ben. Zo blijft alles overzichtelijk en netjes gescheiden </OCD>
Take on the world!

Lief dagboekje,

gisteren wilden we Illi tries gaan doen, maar Council deed een beetje lastig en het duurde vrij lang voor ze plat gingen (kleine foutjes van allerlei kanten). Daarna Illi tries; het bleef maar fout gaan met de flames. De enige oorzaak die ik me kan bedenken is dat ze te ver van hun zwaard of de raid afstaan en dus enragen maar is er een manier om dat heel duidelijk te zien? Het enige dat ik tot dusverre kon zien is dat een tank van topped (20ish k in FR gear) naar 0 ging in vrijwel 0.5 sec. We kiten ze allebei aan een kant van het rooster, tegelijkertijd (althans is de bedoeling).

WoW Emeriss: Doomsayer priest, Pindle rogue, Calamity warrior

.... until the reaper sings
Reg. datum: 15 januari 2000

Blijft leuk om te zien dat multiboxen, hopenlijk houd je het vol en post je hier nog wat screenies/avonturen.

En healen in BG's is lol, vind het zelf niet leuk om te doen maar met een pockethealer beetje rampage houden in BG's is gewoon dikke lol:)

Breathe
"Everything that is, is alive."

@Van Loon IT

quote:
Routed schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:06:
En healen in BG's is lol, vind het zelf niet leuk om te doen maar met een pockethealer beetje rampage houden in BG's is gewoon dikke lol:)
Samen met een maatje gaan we vaak samen in een Party door de BG's heen racen.
Hij als Priest en ik als Rogue/Warrior en dan maar hakken op alles wat je tegenkomt.
En dan vooral posts van mensen die Healing overpowered vinden of het niet eerlijk vinden dat ze dood gaan... priceless :Y)

Stormscale : Rhal : LvL 47 Tauren Warrior
Stormscale : Teegan : LvL 68 Tauren Shaman
Frostmane : RaseriaN : LvL 70 Human Rogue
Frostmane : Reliq : LvL 70 Human Warrior

Ik heb een beetje pech gehad van het weekend. Één van mijn twee geheugen modules had zin om kapot te gaan dus ik zit nu ff tijdelijk met maar 1GB en dat is niet echt geweldig icm Windows Vista. Hopelijk dat komplett.nl snel komt met een oplossing aangezien ik nog gewoon garantie heb.

Heb gisteren even een klein beetje gespeeld en wat pre-quests voor mijn epic Warlock mount gedaan. Alleen Orgrimmar inlopen met 6 FPS is niet echt leuk :x

Deculture!

quote:
RaseriaN schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:08:
[...]

Samen met een maatje gaan we vaak samen in een Party door de BG's heen racen.
Hij als Priest en ik als Rogue/Warrior en dan maar hakken op alles wat je tegenkomt.
En dan vooral posts van mensen die Healing overpowered vinden of het niet eerlijk vinden dat ze dood gaan... priceless :Y)
Ach ja de good old days
vroegâh toen ik nog op me shaman op trollbane speelde, weet nog de eerste paar dagen dat Zeent een van onze warriors zijn oranje hamer kreeg :P lekker av in en hem van een afstandje healen terwijl ie her en der wat alliance omver mepte ^^

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |

quote:
Vich schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:58:
Gisteren kwam ik nog een multiboxer tegen. M'n collega was ook van de partij, dus we waren met 4+4+3 characters bij de Shaman trainer :D

[afbeelding]
[...]
In dit geval is het 1 scherm, maar dat hoeft niet per se. Keyclone heeft een mogelijkheid om de vensters goed te plaatsen voor je (zonder window borders enzo). Je gaat dan alle WoW clients als commando's instellen in keyclone, vervolgens duid je de regio aan op het scherm van jouw keuze en als laatste laat je de commando's automatisch uitvoeren bij het opstarten van keyclone.
Als je dan 5 clients draait dan kan je 1 client op scherm1 zetten en de andere 4 bvb op scherm2, mooi verdeeld.
Op 1 breedbeeld scherm zoals hierboen kan je ook 1 + 4 doen. Op dit ogenblik zijn de verhoudingen van de interfaces in de vensters een beetje vervormd omdat het niet goed past. Met 1 + 4 zou dat beter passen.
Ik heb nog een 2de scherm, maar daar draait m'n email, irc, ventrilo/teamspeak, instant messenger en firefox op als ik aan't gamen ben. Zo blijft alles overzichtelijk en netjes gescheiden </OCD>
*shiny*

Ziet er goed uit. Omdat ik twee beeldschermen heb (horizontal span), heb ik mijn twee characters verdeeld over twee schermen. Eén op een volledige resolutie, de andere op 800x600 zodat ik daarnaast nog ruimte over heb voor FF en andere meuk.
Ik heb hetgeen wat jij gebruikt ook geprobeerd maar ik vond het niet echt lekker spelen op 1 beeldscherm.
Trouwens, wat wel een nadeel is, zijn de quests waar je questitems moet oppikken. Het blijft irritant om voor je clone deze items op te pakken. Ik kan me voorstellen dat het in jou geval niet te doen is. Of je moet er iets voor hebben wat ik niet weet.
Ik zal wel ff een screenie maken van mijn twee priests.

Hunter - EmeraldDream

<Denial> [s]Moonkin[/s]

quote:
Bokkie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:19:
[...]

Ach ja de good old days
vroegâh toen ik nog op me shaman op trollbane speelde, weet nog de eerste paar dagen dat Zeent een van onze warriors zijn oranje hamer kreeg :P lekker av in en hem van een afstandje healen terwijl ie her en der wat alliance omver mepte ^^
Maar wij hadden Sperry en........ Barthh! Pally + warrior met dat ding!

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

Time = Money
Reg. datum: 13 september 2004

quote:
cannibal schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:55:
[...]

Hmm, toch een beetje vreemd je stats en build.
17/44 buid is cookie cutter, maar naar mijn mening niet met slam.... Waar gaat een fury dualwielding warrior nu slam gebruiken???

En stats... Mijn pre-kara geared fury-warrior:

1628AP unbuffed.
24% crit
242 hitrating (daar moet je ongeveer zitten, misschien zelfs ietsje hoger in BT)
5 expertise (human).

Dus vindt jouw stats aardig laag voor een warrior in BT. Maar misschien vergis ik mij met de extra stats op de gear naar BT toe, al denk ik van niet.
Ik bezit 3/4 T4 gear nog en een MH/badge wapens. Maar improved slam gebruik ik omdat heroic strikes voor teveel aggro zorgt. Juiste rotation is max damage. Improved slam is een 0.5 casting methode die snel genoeg is om de rotation erin te houden en zo min mogelijk aggro te trekken.

Intel Core 2 Duo E6750 @ 2.8Ghz (air cooled boxed) - Asus P5K SE - 4Gb Kingston DDR2 pc5300 - Asus Geforce 8800GTS @ stock 1x320GB SATA2, 1x160GB SATA - Windows Vista Premium (32-bit), 22Inch Packerdbell Diamondview LCD/TFT Scherm @ 5ms

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws