Eensch met Grijze Vos ...quote:
Lawls, l2play
Omdat een geile baars nog geen tepelbaars is.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 157
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Eensch met Grijze Vos ...quote:HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 02:53:
Jep. jij praat gewoon dom. Ik breng iemand to 500 hp en dan ineens word hij gehealt. dat heeft echt met skills te maken... NIET.
ook al zo'n grappenmaker. dit is warcraft forums nietquote:
Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod
Als iemand zichzelf healt -> interrupt.quote:HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 02:53:
Jep. jij praat gewoon dom. Ik breng iemand to 500 hp en dan ineens word hij gehealt. dat heeft echt met skills te maken... NIET.
Hanlon's Razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
Dacht dat de grap bij jou begonnen was door te beweren dat healen overrated is ... lmfaoquote:HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:05:
[...]
ook al zo'n grappenmaker. dit is warcraft forums niet
Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon | Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge
ja leuk interupt. dat kun je bij 2 a 3 heal castings doen. maar uiteindelijk lukt het toch wel om zich te helenquote:Grijze Vos schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:10:
[...]
Als iemand zichzelf healt -> interrupt.
Als iemand door iemand anders gehealed wordt, dan zit jij te zeuren over het verliezen van een 2v1 situatie. Newsflash: die hoor je sowieso te verliezen.
Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod
http://wow.olli.la/screens/lock.jpg
AV is oneerlijk bedoelt.quote:HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 01:52:
Mijn bevindingen over battleground pvp.
Weg met dat geheal. Stel je eens voor. Unreal tournament, maar dan heeft iedereen 10000 health. Je gebruikt all je skills om iemand proberen neer te leggen, en dan plots heeft hij weer maximaale health. En dan ga je achter de healer aan maar dan krijg je er niets vanaf. alles wat je eraf slaat healed hij zich er makkelijk weer bij of hij word gehealed door een andere healer
-Druids..... Tja..... Waar slaat dat automatische geheal nu op?
-3x achter elkaar dodge krijgen op een priest... .. uhmmm,,,,,
-mensen stop er eens mee.. t6 in battlegrounds werkt niet. ik sla jullie in 3 slage tegen de grond... jullie verpesten het alleen maar voor de rest. jullie zijn waardeloos.
Al dat geheal hoort niet thuis in multiplayer games!
Waneer maken ze van AV nu eens een eerlijke map..
Waarom moet ik als horde tegen de Stable master vechten? ik heb hem niet eens aangevallen....
De honor die je krijgt van wsg, ab is veeeels te weinig. Ik ken niemand die WSG leuk vind.
World of Warcraft: Zerotoresque - Level 70 Blood Elf Hunter (Ravencrest)
Slim teamplay > solo prutsersquote:HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 01:52:
Weg met dat geheal. Stel je eens voor. Unreal tournament, maar dan heeft iedereen 10000 health. Je gebruikt all je skills om iemand proberen neer te leggen, en dan plots heeft hij weer maximaale health. En dan ga je achter de healer aan maar dan krijg je er niets vanaf. alles wat je eraf slaat healed hij zich er makkelijk weer bij of hij word gehealed door een andere healer
1: druids pwn you failquote:-Druids..... Tja..... Waar slaat dat automatische geheal nu op?
Voor de rest zou ik je eigenljk advisieren om gewoon je abbo op te zeggen en weer terug naar je UT/CS te gaanquote:-mensen stop er eens mee.. t6 in battlegrounds werkt niet. ik sla jullie in 3 slage tegen de grond... jullie verpesten het alleen maar voor de rest. jullie zijn waardeloos.
Waarom moet ik als horde tegen de Stable master vechten? ik heb hem niet eens aangevallen....
De honor die je krijgt van wsg, ab is veeeels te weinig. Ik ken niemand die WSG leuk vind.
| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |
Falcon, this is Blue Raven, the goose has nested. Repeat, the goose has nested.
You could not be more wrong...you could try...but you would not be successful...
Kan daar ófquote:Dit is deel 2, de plek waar de informatie staat voor de gevorderden spelers. Hier zal je genoeg informatie kunnen vinden om je verder te helpen op al je Warcraft-avonturen.
Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW
Had je eens gehouden aan het mailtje van 28 februariquote:HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 01:52:
-Druids..... Tja..... Waar slaat dat automatische geheal nu op?
-mensen stop er eens mee.. t6 in battlegrounds werkt niet. ik sla jullie in 3 slage tegen de grond... jullie verpesten het alleen maar voor de rest. jullie zijn waardeloos.
DIt zou voor iedereen beter geweest zijn.quote:HStyles schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:12:
Vandaag ben ik maar op het idee gekomen om te stopppen met het spel. reden is dat het veels te frustrerend is.. te veel bugs... eindelooze corps runs. imbalance.
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW
You could not be more wrong...you could try...but you would not be successful...
Maar hij heeft wel gelijk, ik bedoel wow is geen solo game. En als dan iemand gehealt wordt is er teamplay, en dat is waar het om draait.quote:HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:05:
[...]
ook al zo'n grappenmaker. dit is warcraft forums niet
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Alles kan gewonnen worden. Als je een rogue bent en je krijgt een SAP op de warrior kan je de priest ff snoeihard ganken (IN T6 BIJVOORBEELD IMBA DPS en priest doet toch geen dmg op je) dan eventueel als je met je lelijke aars die priest niet dood krijgt in saptijd blind je nog even. Dan snel out of combat en switch naar je resi gear en die warrior hard aanpakken. GG win.quote:HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 04:04:
[...]
ja leuk interupt. dat kun je bij 2 a 3 heal castings doen. maar uiteindelijk lukt het toch wel om zich te helen
en die 1 vs 2 ? wel als het 2 dpsers zijn kun je alsnog winnen hoordat zegt dus helemaal niets. maar 1 dps + 1 healer = no go
Uhm dude, in normal weapons UT worden de healthpacks en shieldpacks ook gecampt. Waarom? Om te healen! GOEDZO JIJ. L2PLAY before whining. En bij iGib maakt je health niets uit, stel voor dat je dat gaat spelen?quote:Weg met dat geheal. Stel je eens voor. Unreal tournament, maar dan heeft iedereen 10000 health. Je gebruikt all je skills om iemand proberen neer te leggen, en dan plots heeft hij weer maximaale health. En dan ga je achter de healer aan maar dan krijg je er niets vanaf. alles wat je eraf slaat healed hij zich er makkelijk weer bij of hij word gehealed door een andere healer
Flapmo wijzigde dit bericht 13-05-2008 09:22 (30%)
Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
Even vanuit gaan dat je tegen melee vecht.quote:Miles Teg schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:14:
N00b-vraagje hier:
Ga je, als protection paladin die aan het AoE-grinden is, het verschil tussen een wapen met een weaponspeed van 1.6 en een wapen van weaponspeed 2.7 echt merken met Seal of Light en/of Seal of Wisdom?
Ik heb al gezocht op diverse forums en andere bronnen, maar ik kan eigenlijk alleen maar voorkeurswapens vinden voor alles behalve protection AoE-grinden. Wel heb ik kunnen vinden dat een langzamer wapen de voorkeur geniet vanwege Reckoning, maar ik heb weer niet kunnen vinden hoe groot het verschil is tussen een snel en langzaam wapen.
WoW Khadgar Palatank, Shocktrooper
70-onhold: Teunis, Zwartemagica
Onhold: Sinuet, Lockingwar
Hunter - EmeraldDream
World of Warcraft: Zerotoresque - Level 70 Blood Elf Hunter (Ravencrest)
Sleep, movement, dps op adds etc. etc.quote:deadsy33 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:39:
Ik heb mijn T5 leg item weer vervangen voor een nieuw exemplaar, nl diegene van Azgalor in Hyal. (Bow-Stitched Leggings). Na het regemmen kom ik momenteel uit op 2116AP - 121hit en 30.16% crit selfbuffed (dus met AotH). Mijn hitrating mag dan wel aan de lage kant zijn, ik heb het idee dat het verschil tussen 141(cap) en 121 hitrating niet echt groot is. Volgens mijn logs mis ik eigenlijk amper. Af en toe nemen we een moonkin mee met imp FF, dus dan is het probleem wel weer opgelost.
Trouwens, wat is de gemiddelde dps voor een dpsclass op Anetheron (2e baas in Hyal) en zonder de trashpacks vooraf ? Of beter gezegd, wat zouden ze met de huidige gear minimaal moeten halen?
Ik zat rond de 1920 dps volgens SWstats, wat blijkbaar wel klopte gezien het aantal whispers wat ik kreeg na de fight. Ik vond het verschil nogal groot met de nummer 2 van de lijst (een surv. hunter die rond de 1150 zat). De groepsamenstelling was overigens wel optimaal. BMhunter, SVhunter, Enhancement shaman, Feral druid en een rogue + een Drums rotatie.
| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |
klopt wel hoor. Hunters vind ik alleen jammer dat die nu ineens geen dead zone meer hebben, ik vond dat er gewoon bij horen. Moet je maar niet in melee range komen. Een hunter hoort dan niks meer te kunnen(behalve melee'en) nu kan hij/zij ineens blijven schieten.quote:ZeRoDeaD schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:40:
Altijd zo grappig om te zien hoe iedereen vindt dat elke klasse behalve je eigen overpowered is![]()
*hunter speaking*
Rogues: overpowered met 100% stunnen
Priests: Healen gewoon door de interrupts van mijn pet heen
Warlocks: volgedot en je bent al dood
Mages: Niet echt overpowered eigenlijk, lekker laten zo
Warriors: Irritante armor, maar niet echt overpowered tbh
Druid: Super irritante heals, nerf die hots
Hunters: Helemaal niks mis mee natuurlijk (angel)
Kevinp wijzigde dit bericht 13-05-2008 09:57 (79%)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 157
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea