Gathering of Tweakers

Quicksearch
Geilheid in den puurste vorm

quote:
HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 02:53:
Jep. jij praat gewoon dom. Ik breng iemand to 500 hp en dan ineens word hij gehealt. dat heeft echt met skills te maken... NIET.
Eensch met Grijze Vos ...

Lawls, l2play :>

Omdat een geile baars nog geen tepelbaars is.

Hbass

quote:
EyeWitness schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:01:
[...]

Eensch met Grijze Vos ...

Lawls, l2play :>
ook al zo'n grappenmaker. dit is warcraft forums niet 8)7

Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod

quote:
HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 02:53:
Jep. jij praat gewoon dom. Ik breng iemand to 500 hp en dan ineens word hij gehealt. dat heeft echt met skills te maken... NIET.
Als iemand zichzelf healt -> interrupt.
Als iemand door iemand anders gehealed wordt, dan zit jij te zeuren over het verliezen van een 2v1 situatie. Newsflash: die hoor je sowieso te verliezen.

Hanlon's Razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."

Geilheid in den puurste vorm

quote:
HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:05:
[...]

Dacht dat de grap bij jou begonnen was door te beweren dat healen overrated is ... lmfao :D.

Omdat een geile baars nog geen tepelbaars is.

hier staat iets

Nou soms is het wel erg gesteld met healing aan de kant van alliance. Alliance WSG = 9 DPS + Ondergetekende :) AV en AB gaat op zich wel...In EotS zie je ook niet zo veel healing. Dus lol als je een Heal te veel vindt ga aub een ander spel spelen...

Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon | Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge

Hbass

quote:
Grijze Vos schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:10:
[...]

Als iemand zichzelf healt -> interrupt.
Als iemand door iemand anders gehealed wordt, dan zit jij te zeuren over het verliezen van een 2v1 situatie. Newsflash: die hoor je sowieso te verliezen.
ja leuk interupt. dat kun je bij 2 a 3 heal castings doen. maar uiteindelijk lukt het toch wel om zich te helen ;)

en die 1 vs 2 ? wel als het 2 dpsers zijn kun je alsnog winnen hoor 8) dat zegt dus helemaal niets. maar 1 dps + 1 healer = no go :(

Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod

Logisch allemaal toch, of mis ik iets.

Reg. datum: 26 maart 2007

oeps

Blizzard Takes Action Against Win Trading

According to the following mail, it seems Blizzard is now taking action against all players involved in win trading.

A win-trader received this mail from Blizzard:

Greetings------,

Account Name: -------
Realm: ------
Character Name: ------

Account Action: Account Closure
Offense: Arena Exploitation - Win Trading

Details: Player was verified to have been participating in the trade of Arena Team wins to artificially inflate their or another team’s Personal and Team Ratings.

Arena Currency Removed: ----
Item(s) Removed:
Vengeful Gladiator's War Edge
Vengeful Gladiator's Slicer
Vengeful Gladiator's Shanker
Vengeful Gladiator's Quickblade
Vengeful Gladiator's Pummeler
Vengeful Gladiator's Mutilator
Vengeful Gladiator's Leather Tunic
Vengeful Gladiator's Leather Spaulders
Vengeful Gladiator's Leather Legguards
Vengeful Gladiator's Leather Helm
Vengeful Gladiator's Leather Gloves
Vengeful Gladiator's Bonecracker

Source: Arena Junkies

brrr lol doe maar niet meer _/-\o_ _/-\o_

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

quote:
HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 01:52:
Mijn bevindingen over battleground pvp.

Weg met dat geheal. Stel je eens voor. Unreal tournament, maar dan heeft iedereen 10000 health. Je gebruikt all je skills om iemand proberen neer te leggen, en dan plots heeft hij weer maximaale health. En dan ga je achter de healer aan maar dan krijg je er niets vanaf. alles wat je eraf slaat healed hij zich er makkelijk weer bij of hij word gehealed door een andere healer

-Druids..... Tja..... Waar slaat dat automatische geheal nu op?
-3x achter elkaar dodge krijgen op een priest... .. uhmmm,,,,,

-mensen stop er eens mee.. t6 in battlegrounds werkt niet. ik sla jullie in 3 slage tegen de grond... jullie verpesten het alleen maar voor de rest. jullie zijn waardeloos.

Al dat geheal hoort niet thuis in multiplayer games!

Waneer maken ze van AV nu eens een eerlijke map..
Waarom moet ik als horde tegen de Stable master vechten? ik heb hem niet eens aangevallen....

De honor die je krijgt van wsg, ab is veeeels te weinig. Ik ken niemand die WSG leuk vind.
AV is oneerlijk bedoelt.

Bron:
http://www.wowhead.com/?quest=11069
http://www.wowhead.com/?quest=11070

Blizz weet dat het een oneerlijke setup is maar dat willen ze juist zo houden. Met de laatste AV patch hebben ze duidelijk laten zien dat het hun niks uitmaakt.

World of Warcraft: Zerotoresque - Level 70 Blood Elf Hunter (Ravencrest)

Deculture!

quote:

Weg met dat geheal. Stel je eens voor. Unreal tournament, maar dan heeft iedereen 10000 health. Je gebruikt all je skills om iemand proberen neer te leggen, en dan plots heeft hij weer maximaale health. En dan ga je achter de healer aan maar dan krijg je er niets vanaf. alles wat je eraf slaat healed hij zich er makkelijk weer bij of hij word gehealed door een andere healer
Slim teamplay > solo prutsers
quote:
1: druids pwn you fail
2: Stack expertise rating
quote:
-mensen stop er eens mee.. t6 in battlegrounds werkt niet. ik sla jullie in 3 slage tegen de grond... jullie verpesten het alleen maar voor de rest. jullie zijn waardeloos.

Waarom moet ik als horde tegen de Stable master vechten? ik heb hem niet eens aangevallen....

De honor die je krijgt van wsg, ab is veeeels te weinig. Ik ken niemand die WSG leuk vind.
Voor de rest zou ik je eigenljk advisieren om gewoon je abbo op te zeggen en weer terug naar je UT/CS te gaan :')

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |

Authenticating...

N00b-vraagje hier:

Ga je, als protection paladin die aan het AoE-grinden is, het verschil tussen een wapen met een weaponspeed van 1.6 en een wapen van weaponspeed 2.7 echt merken met Seal of Light en/of Seal of Wisdom?

Ik heb al gezocht op diverse forums en andere bronnen, maar ik kan eigenlijk alleen maar voorkeurswapens vinden voor alles behalve protection AoE-grinden. Wel heb ik kunnen vinden dat een langzamer wapen de voorkeur geniet vanwege Reckoning, maar ik heb weer niet kunnen vinden hoe groot het verschil is tussen een snel en langzaam wapen.

Falcon, this is Blue Raven, the goose has nested. Repeat, the goose has nested.

Damn.. missed me again!

Wat een huilie zeg, beetje lopen zeuren over heals in BG's
Snap werkelijk je probleem niet, en als het je niet bevalt ga je toch lekker patience spelen?

In mijn opinie de meest ridicule posting ooit :D

LMAO

You could not be more wrong...you could try...but you would not be successful...

<Denial> [s]Moonkin[/s]

In post twee:
quote:
Dit is deel 2, de plek waar de informatie staat voor de gevorderden spelers. Hier zal je genoeg informatie kunnen vinden om je verder te helpen op al je Warcraft-avonturen.
Kan daar óf
voor de gevorderden
óf
voor de gevorderde spelers
van worden gemaakt?

Taalnazi says thanks.

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

quote:

Had je eens gehouden aan het mailtje van 28 februari
quote:
HStyles schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:12:
Vandaag ben ik maar op het idee gekomen om te stopppen met het spel. reden is dat het veels te frustrerend is.. te veel bugs... eindelooze corps runs. imbalance.
DIt zou voor iedereen beter geweest zijn.

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

<Denial> [s]Moonkin[/s]

Nice work once again Sherlock!! \0/

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

Damn.. missed me again!

Dikke lol!!
Inderdaad goed zoekwerk, en de conclusie is helemaal geweldig: stoppen, wegwezen.

Stel je voor dat je als healer gaat zitten emmeren over de DPS gasten/mobs.
"Heb ik net mijn maatje 100% geheald, slaat ie er weer 4k HP af. Dat heeft toch werkelijk niets met skills te maken. NIET. Gewoon weg met die DPS-ers uit BG's, die hebben er niets te zoeken, dat heeft toch niets met PvP te maken"

:X

You could not be more wrong...you could try...but you would not be successful...

quote:
HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:05:
[...]

Maar hij heeft wel gelijk, ik bedoel wow is geen solo game. En als dan iemand gehealt wordt is er teamplay, en dat is waar het om draait.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

bastijn.nl up&running

quote:
HStyles schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 04:04:
[...]

ja leuk interupt. dat kun je bij 2 a 3 heal castings doen. maar uiteindelijk lukt het toch wel om zich te helen ;)

en die 1 vs 2 ? wel als het 2 dpsers zijn kun je alsnog winnen hoor 8) dat zegt dus helemaal niets. maar 1 dps + 1 healer = no go :(
Alles kan gewonnen worden. Als je een rogue bent en je krijgt een SAP op de warrior kan je de priest ff snoeihard ganken (IN T6 BIJVOORBEELD IMBA DPS en priest doet toch geen dmg op je) dan eventueel als je met je lelijke aars die priest niet dood krijgt in saptijd blind je nog even. Dan snel out of combat en switch naar je resi gear en die warrior hard aanpakken. GG win.

Als je een priest met een rogue niet neerkijgt (omdat hij zich "kan healen" en het hem "toch altijd wel lukt te healen" zuig je gewoon konten).
quote:
Uhm dude, in normal weapons UT worden de healthpacks en shieldpacks ook gecampt. Waarom? Om te healen! GOEDZO JIJ. L2PLAY before whining. En bij iGib maakt je health niets uit, stel voor dat je dat gaat spelen?

* Flapmo huilt om al die lelijke dps-ers in t6. Die doen meer dmg dan een single pvp spec priest kan healen :+.

Oja nog 1 zinnetje die ik altijd graag zeg in zulke gevallen:

CRY MORE NUB ;(

Flapmo wijzigde dit bericht 13-05-2008 09:22 (30%)

Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]

Gisteren paar potjes AV gedaan met m'n T6 mage.

Heerlijk die crittende fireballs per 2 seconden op 41 yards afstand \o/

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

ja en dan heb je het wel weer gelijk over de meest ongebalanceerde class in het spel.... rogues. Kan iemand ze dur ff uit halen?
Dont feed the trolls
Reg. datum: 15 december 2001

quote:
Miles Teg schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:14:
N00b-vraagje hier:

Ga je, als protection paladin die aan het AoE-grinden is, het verschil tussen een wapen met een weaponspeed van 1.6 en een wapen van weaponspeed 2.7 echt merken met Seal of Light en/of Seal of Wisdom?

Ik heb al gezocht op diverse forums en andere bronnen, maar ik kan eigenlijk alleen maar voorkeurswapens vinden voor alles behalve protection AoE-grinden. Wel heb ik kunnen vinden dat een langzamer wapen de voorkeur geniet vanwege Reckoning, maar ik heb weer niet kunnen vinden hoe groot het verschil is tussen een snel en langzaam wapen.
Even vanuit gaan dat je tegen melee vecht.
Met Reti Aura, Blessing of Wisdom, Rightous Fury (6% mindder dmg)
Stuk of 5/6 (aantal is echt afhankelijk van je gear) mobs pullen.

Constretion en Holy Shield op Houden. Van je wapen dmg (reckoning) moetje het als paladin niet hebben zeker niet tijdens aoe grinden. en als je SoV hebt gebruiken anders SoR. spell dmg stacken is in dit geval veel beter. Ze moeten dood gaan van je Shield (zie hier onder mijn beste dmg shield), Holy Shield en Constration.

Low Health -> Bubble Bandage, Pot, (Melee -> Blessing of Prottection Bandage), LoH (als ready is ofc)

Als de mogelijkheid qua lvl/rep dan
deze shield: http://www.wowhead.com/?item=25828, met mithril of felsteel spikes er op.
deze gebruik ik nog steeds voor aoe grinding

WoW Khadgar Palatank, Shocktrooper
70-onhold: Teunis, Zwartemagica
Onhold: Sinuet, Lockingwar

Ik heb mijn T5 leg item weer vervangen voor een nieuw exemplaar, nl diegene van Azgalor in Hyal. (Bow-Stitched Leggings). Na het regemmen kom ik momenteel uit op 2116AP - 121hit en 30.16% crit selfbuffed (dus met AotH). Mijn hitrating mag dan wel aan de lage kant zijn, ik heb het idee dat het verschil tussen 141(cap) en 121 hitrating niet echt groot is. Volgens mijn logs mis ik eigenlijk amper. Af en toe nemen we een moonkin mee met imp FF, dus dan is het probleem wel weer opgelost.

Trouwens, wat is de gemiddelde dps voor een dpsclass op Anetheron (2e baas in Hyal) en zonder de trashpacks vooraf ? Of beter gezegd, wat zouden ze met de huidige gear minimaal moeten halen?
Ik zat rond de 1920 dps volgens SWstats, wat blijkbaar wel klopte gezien het aantal whispers wat ik kreeg na de fight. Ik vond het verschil nogal groot met de nummer 2 van de lijst (een surv. hunter die rond de 1150 zat). De groepsamenstelling was overigens wel optimaal. BMhunter, SVhunter, Enhancement shaman, Feral druid en een rogue + een Drums rotatie.

Hunter - EmeraldDream

Altijd zo grappig om te zien hoe iedereen vindt dat elke klasse behalve je eigen overpowered is :)

*hunter speaking*
Rogues: overpowered met 100% stunnen
Priests: Healen gewoon door de interrupts van mijn pet heen
Warlocks: volgedot en je bent al dood
Mages: Niet echt overpowered eigenlijk, lekker laten zo :)
Warriors: Irritante armor, maar niet echt overpowered tbh
Druid: Super irritante heals, nerf die hots
Hunters: Helemaal niks mis mee natuurlijk (angel)

World of Warcraft: Zerotoresque - Level 70 Blood Elf Hunter (Ravencrest)

Deculture!

quote:
deadsy33 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:39:
Ik heb mijn T5 leg item weer vervangen voor een nieuw exemplaar, nl diegene van Azgalor in Hyal. (Bow-Stitched Leggings). Na het regemmen kom ik momenteel uit op 2116AP - 121hit en 30.16% crit selfbuffed (dus met AotH). Mijn hitrating mag dan wel aan de lage kant zijn, ik heb het idee dat het verschil tussen 141(cap) en 121 hitrating niet echt groot is. Volgens mijn logs mis ik eigenlijk amper. Af en toe nemen we een moonkin mee met imp FF, dus dan is het probleem wel weer opgelost.

Trouwens, wat is de gemiddelde dps voor een dpsclass op Anetheron (2e baas in Hyal) en zonder de trashpacks vooraf ? Of beter gezegd, wat zouden ze met de huidige gear minimaal moeten halen?
Ik zat rond de 1920 dps volgens SWstats, wat blijkbaar wel klopte gezien het aantal whispers wat ik kreeg na de fight. Ik vond het verschil nogal groot met de nummer 2 van de lijst (een surv. hunter die rond de 1150 zat). De groepsamenstelling was overigens wel optimaal. BMhunter, SVhunter, Enhancement shaman, Feral druid en een rogue + een Drums rotatie.
Sleep, movement, dps op adds etc. etc.

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |

Wat ik sinds 2.4 echt onzin vind zijn al die bleeds. Het is onzin dat je bv supremus kan laten bleeden. En zelfs die skeletons trash in BT kunnen bleeden tegenwoordig.

Een beetje "realisme" <-- mag toch wel blijven.

Elementals kunnen niet bleeden. En undead ook niet, iig dat is mijn mening.
quote:
ZeRoDeaD schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:40:
Altijd zo grappig om te zien hoe iedereen vindt dat elke klasse behalve je eigen overpowered is :)

*hunter speaking*
Rogues: overpowered met 100% stunnen
Priests: Healen gewoon door de interrupts van mijn pet heen
Warlocks: volgedot en je bent al dood
Mages: Niet echt overpowered eigenlijk, lekker laten zo :)
Warriors: Irritante armor, maar niet echt overpowered tbh
Druid: Super irritante heals, nerf die hots
Hunters: Helemaal niks mis mee natuurlijk (angel)
klopt wel hoor. Hunters vind ik alleen jammer dat die nu ineens geen dead zone meer hebben, ik vond dat er gewoon bij horen. Moet je maar niet in melee range komen. Een hunter hoort dan niks meer te kunnen(behalve melee'en) nu kan hij/zij ineens blijven schieten.

cloth vs rogues, eigenlijk iedereen tegenwoordig 1 vs 1 tegen een rogue verliest gewoon wanneer die een beetje goed gegeared is en pvp specc.

Mages zijn eigenlijk perfect, alleen doordat er veel klasses erg sterk zijn is een mage gewoon zwak.

Ik bedoel mages doen zelfs minder dmg met hun fireballs dan een lock doet met de shadowbolts. Ja ok, een mage die crit laat een dot achter die hit voor 1k per keer. dat is op zich best lekker, maar soms zou ik willen dat dat vervangen wordt door extra dmg op de crit. Of wanneer je crit dat dan de volgende meer dmg doet. Maar dan winen ze weer in pvp. In pve zou dat fijn zijn ivm agro control. Wanneer je weet dat je volgende fireball (in bv 30 sec, het moet niet te kort zijn ivm agro control) 5k extra dmg doet (afhankelijk van je spelldmg en crit dus wel dynamisch) dan kan je daar rekening mee houden. En kan je erg hoge crits krijgen :).

bv crit = 2k extra eerste keer. (dat is de totale dmg van die dot)
Stel een crit fire = 3k dmg(dat is redelijk toch)

spell 1 crit 3k
spel 2 crit 3k + 2k = 5k (van de vorige)
spel 3 crit 3k + 3k = 6k (vorige kreeg extra dmg omdat het daarvan afhankelijk is)
spel 4 crit 3k + 4k = 7k
mob < 20%
spel 5 crit 4k + 5k = 9k

ok je moet wel 5x critten, maar met combustion moet dat wel lukken in sommige gevallen :). Verder cit mijn mage voor 4k en 5k bij < 20%. Op een normale mob, in raids wat meer.

Kevinp wijzigde dit bericht 13-05-2008 09:57 (79%)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws