Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 157

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 augustus 2007

Ik ben nu twee weken bezig, en level 38 :). Morgen later vandaag wordt ik hopelijk weer door een vriend van me naar lvl 39 geboost en dan lvl ik zelf naar 40 :) Wens me geluk jongens :)

Zit trouwens op Anachronos.

Edit: Pfft het is al 2 uur geweest

Denzo wijzigde dit bericht 12-05-2008 02:41 (12%)

Reg. datum: 13 juni 2005

quote:
rooieziel schreef op maandag 12 mei 2008 @ 02:32:
[...]

Niemand zal ooit zeggen ik zuig dus geef hem maar loot.
Wij hadden terug in TK en SSC een fire mage lopen met 1150 fire dmg en die dee rond de 750 soms 1000dps echt hoge uitzondering, en maar bieden op alles wat los en vast zat.
toen we hem erop wezen dat z'n DPS zoog, en hem demote dee die net of hij het snapte.

Met die lagere rank had hij geen zelde rechten meer en moest maar laten zien of die door middel van tips z'n DPS kon oprkikken. dat lukte dus niet en toen na een week of 3 zei hij
"If i cant bid on items how can i improve" lol de gast had 4 delen T5 denk ik, 800 DPS :/

dwazen heb je altijd, en deze dwaas heeft het nooit begrepen.
Ik gok op frozenfire / sidewinder : )

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

hier staat iets
Reg. datum: 19 augustus 2005

Zooo 4x 1 shots in ZA. Dropte bar weinig upgrades. Alleen caster dps cloak en holy pally shield.
We krijgen het steeds beter onder controle. Bijna een 3de timer chest, alleen werden mijn roots 2 keer resist en dat koste ons net te veel tijd. Ook weer de vage lag die weer vorige week hadden.

Plus nog wat potjes AV gedaan en heb nu 1/3 van mijn honor voor straks de s2 item voor mun tanksetje. (Gloves en Shoulders). Hoef op zich alleen dan 2 nieuwe ringen en ben klaar om af en toe wat in Kara te tanken.

Oh en de priest gaat ook lekker richting de 50+, al denk ik volgende week mun paladin te gaan en die op 40 te krijgen, en dan de rogue van 22 naar 30 te brengen om vervolgens weer aan de priest te beginnen..enz enz. :)

Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon

Reg. datum: 20 december 2002

Woot, 4e Archi kill en onze tweede ToC. En die kreeg ik.

* Grijze Vos is happy

Hanlon's Razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."

importbelg
Reg. datum: 12 december 2001

Daarstraks heb ik Bloodmage Thalnos gedood in Scarlet Monastery Graveyard met m'n 4 level 29 shamans, dat was relatief makkelijk:
http://farm3.static.flickr.com/2355/2485044820_85caaa83d4.jpg?v=0

Ik maak nu een priest+2warlocks+mage team, allemaal undead, vrouwelijk en hetzelfde uiterlijk :P Hopelijk werkt dat een beetje.
Voordelen:
- healing
- portals
- summoning
- water+food conjuren (scheelt heel wat kosten voor 4 casters)
- awesome damage
- 2 pets om te tanken
Nadelen:
- heb later een echte tank nodig voor de moeilijkere instances
- cloth armor
- moeilijker te besturen vanwege alle skills die ik moet managen en waar mogelijk groeperen

Hoe werkt dat multiboxen nou precies? Gebruik je speciale hardware daarvoor?

Hanlon's Razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."

Reg. datum: 07 februari 2008

quote:
ImdaMned schreef op maandag 12 mei 2008 @ 02:58:
[...]

Ik gok op frozenfire / sidewinder : )
yup :)

nub met een lock ....

Reg. datum: 18 mei 2002

quote:
Dalyxia schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:28:
ga er maar van uit dat WoW net als D2:LOD een soortgelijke patch als 1:10 krijgt

na 1:10 had elke newb een enigma + andere 1:10 runewords om zijn aarsch en kon alles easy gesolo-ed worden.
WoW en D2 zijn totaal niet te vergelijken. D2 is gewoon altijd al 'ez mode' geweest. Blizzard heeft net heel veel geleerd uit D2 en veel problemen uit de wereld geholpen:
- goud heeft echt waarde in WoW
- geen belachelijke boosts meer (secret cow level anyone?)
- items kunnen slechts gedragen worden door 1 char (bind on pickup principe)
- lagere level items moeten vervangen worden waardoor het grinden van lagere instances geen zin heeft met je level 60/70 char
- ...
quote:
Dalyxia schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:06:
[...]
Dit klinkt een beetje als de Gele Random Items van Diablo2, ze droppen redelijk vaak, maar het kan ook werkelijk crap items stats zijn, maar ook heel erg godly
Als ik me niet vergis komen gele items uit D2 ruwweg overeen met blauwe items in WoW, alleen
zijn er minder blauwe items met wisselende stats te vinden in WoW.
quote:
Denzo schreef op maandag 12 mei 2008 @ 02:38:
Ik ben nu twee weken bezig, en level 38 :). Morgen later vandaag wordt ik hopelijk weer door een vriend van me naar lvl 39 geboost en dan lvl ik zelf naar 40 :) Wens me geluk jongens :)
Hier kan jij natuurlijk niets aan doen, maar het geeft wel een huidig probleem aan met WoW:
door gebrek aan groepen op lagere levels leren mensen hun klasse minder goed kennen. Zelf ben ik ook tegen dit probleem aangelopen met mijn recenste char, ik heb redelijk wat boosts gekregen
omdat er gewoon geen hond geïntresseerd was om fatsoenlijk instances te lopen.

Nu zit ik weer met een ander vergelijkbaar probleem: ik heb slechts een handvol instances gedaan in Outland (ook weer door gebrek aan animo) waardoor mijn rogue dus totaal niet uitgerust is om heroics te doen. Dus in heroics word ik uitgesloten wegens te slechte gear, maar als ik dan een normal run probeer op te zetten om te gearen vind ik niemand omdat er geen badges droppen.
Als ik durf aan te komen met S1 epics (niet ideaal voor pve weet ik ook wel) ben ik natuurlijk weer de noob (rogue + S1 = noob stigma) |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Reg. datum: 23 april 2008

Probeer een kara guild te vinden. En als je al in een goede guild zit, ga dan als alt mee met de kara / za runs :)

The Warrior
Reg. datum: 12 juli 2004

We hebben gister maggi 2 keer geprobeert nadat gruul down was, opeens gingen mensen leaven. Volgende week zetten we maggi vóór gruul zodat iedereen blijft :) Ook wordt het loot systeem Karma ingevoerd. Ik heb op wowwiki gekeken maar ik begrijp dit systeem niet helemaal. Heb je nadeel als je minder raid enzo? ik snap er helemaal niks van :P

RMB wijzigde dit bericht 12-05-2008 10:04 (74%)

p3w
Reg. datum: 29 juni 2003

quote:
Vich schreef op maandag 12 mei 2008 @ 04:02:
Daarstraks heb ik Bloodmage Thalnos gedood in Scarlet Monastery Graveyard met m'n 4 level 29 shamans, dat was relatief makkelijk:
[afbeelding]

Ik maak nu een priest+2warlocks+mage team, allemaal undead, vrouwelijk en hetzelfde uiterlijk :P Hopelijk werkt dat een beetje.
Voordelen:
- healing
- portals
- summoning
- water+food conjuren (scheelt heel wat kosten voor 4 casters)
- awesome damage
- 2 pets om te tanken
Nadelen:
- heb later een echte tank nodig voor de moeilijkere instances
- cloth armor
- moeilijker te besturen vanwege alle skills die ik moet managen en waar mogelijk groeperen
grats :]
ik hou het simpel; ipv multiboxing doe ik aan dualboxing. 4 accounts is toch iteveel van het goede.
Maargoed, ik heb 2 female dwarf priests gerolled (ja, inderdaad...female dwarfs) die momenteel lv 31 zijn. Ik moet zeggen dat 2 x MF, VE en SW toch wel erg fijn is voor het grinden/questen.

Hunter - EmeraldDream

Reg. datum: 09 februari 2006

quote:
deadsy33 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:54:
[...]

ik hou het simpel; ipv multiboxing doe ik aan dualboxing. 4 accounts is toch iteveel van het goede.
Maargoed, ik heb 2 female dwarf priests gerolled (ja, inderdaad...female dwarfs) die momenteel lv 31 zijn. Ik moet zeggen dat 2 x MF, VE en SW toch wel erg fijn is voor het grinden/questen.
maar je betaald dus ook 4x de maandelijkse kosten?

Reg. datum: 13 juni 2005

quote:
Dalyxia schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:02:
[...]

maar je betaald dus ook 4x de maandelijkse kosten?
Hoe wil je anders aan 4 chars tegelijk komen?
quote:
Tjah, <GEK> mages

Doe frostnova op ragnaros dan komt ie in iceblock te staan zodat je 50% meer crit kans hebt !

Mjah, die rogues/warriors/locks/hunters die op raggie in lopen te raggen halen het er ook niet uit he : D

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

importbelg

quote:
Grijze Vos schreef op maandag 12 mei 2008 @ 04:12:
Hoe werkt dat multiboxen nou precies? Gebruik je speciale hardware daarvoor?
Alle input van m'n toetsenbord wordt naar alle WoW vensters gestuurd. Zo heb ik dus toetsen die specifiek wat in 1 bepaald venster doen, toetsen die enkel in m'n main venster dingen doen en toetsen die in all 4 tegelijk een commando uitvoeren.
Daarbij komen nog wat macro's om te assisten en dat is het zo'n beetje.

Als je 4 clients op 1 PC wil draaien heb je een snelle PC nodig. Als je meerdere trage PC's wil gebruiken kan dat ook. Enerzijds kan dat via software (dat je toetsen via het netwerk worden doorgestuurd) en anderzijds kan dat via hardware (1 wireless keyboard op 4 ontvangers aansluiten.

Zelf gebruik ik keyclone en een quad core PC met stevige videokaart, genoeg RAM en meerdere harde schijven om alles snel te kunnen inladen.
quote:
deadsy33 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:54:
[...]
Thanks! Leuk om nog een multiboxer te zien! (dualboxen valt ook onder multiboxen)
Female dwarfs zijn cute :D Op welke server zit je?
We nog niet veel dualboxing info op dual-boxing.com, dus als je je geroepen voelt om je ervaringen te delen, dan ben je altijd welkom om de wiki aan te vullen.
Inderdaad, wat backup is echt handig voor questen. Ik heb zelf gelevelled via instances van level 21 tot 29, maar merk nu dat questen toch wel eens sneller zou kunnen zijn.

Hmm, misschien dat ik dan maar es ga dualboxen. Heb toch 2 accounts ter beschikking. :)

Fragvalley Crew

Ik ga dat multi boxen maar eens proberen op me eigen servertje. maar dat keyclone is niet gratis toch of wel .. trial versie ms

LAN-party in Vlaardingen 17, 18 en 19 Junie 2005
Fragvalley Website Fragvalley 10 \o/

Reg. datum: 30 november 2003

quote:
RMB schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:53:
We hebben gister maggi 2 keer geprobeert nadat gruul down was, opeens gingen mensen leaven. Volgende week zetten we maggi vóór gruul zodat iedereen blijft :) Ook wordt het loot systeem Karma ingevoerd. Ik heb op wowwiki gekeken maar ik begrijp dit systeem niet helemaal. Heb je nadeel als je minder raid enzo? ik snap er helemaal niks van :P
voor hoe ver ik het karma systeem ken is :

Je verdient punten, net zoals bij een normaal dkp systeem, dus voor aanwezigheid bosskills progressraids etc etc..

Item dropt, en dan kan je kiezen of je alleen rolled of rolled met karma.

stel je hebt 50 karma points, en je rollt 40 en zet je karma points, heb je eigenlijk een roll van 90. als je die wint word je karma gehalveerd en zit je weer op 25 karma..

dus eigenlijk gewoon een dkp systeem met een twist :p

Aaah! I'm losing all the durability in my boots! Time to make my escape!

Reg. datum: 05 januari 2003

quote:
Solid Seal schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:05:
Ik ga dat multi boxen maar eens proberen op me eigen servertje. maar dat keyclone is niet gratis toch of wel .. trial versie ms
Is niet gratis inderdaad, maar er zijn genoeg manieren om er toch aan te komen ;)

Anyway, zou zelf wel willen multiboxen, maar heb er niet echt 4x mijn huidige maandelijkse kosten voor over :P

importbelg

quote:
cls schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:27:
[...]

Is niet gratis inderdaad, maar er zijn genoeg manieren om er toch aan te komen ;)

Anyway, zou zelf wel willen multiboxen, maar heb er niet echt 4x mijn huidige maandelijkse kosten voor over :P
20 dollar (+-12 euro) per licensie is echt bijna niks. Het illegaal downloaden zou nogal lullig zijn, want 1 maand WoW abonnement voor 1 account kost al meer dan dat.
[#]aXe
Reg. datum: 10 december 1999

Is die screenshot dan ook het werkelijke beeld dat je ziet op je scherm? (dus met die kleine schermpjes erbij). Ziet er best leuk uit :D Ik heb al moeite om op 1 account al mijn hotkeys te onthouden (laat staan 4). 8)7

C2DUO 2,4 Ghz;2 Gb DDR2 Kingston;GTS 8800 640Mb;Creative X-Fi;2x320 Gb HD's

Reg. datum: 21 september 2001

Heb nu een level 66 Fire Mage. Geeft toch wel lekker wat DPS, helaas is de armor ervan wat minder. Ben nu mijn Critical Strike aan het upgraden (zit nu op 19,47% pas).

Binnekort hopelijk ook maar wat dungeons doen, maar helaas heb ik daar meestal geen tijd voor, maarja ik wil wel van die vette wapens krijgen die bijv. licht geven ofoz.

AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |

and back is gigi!

quote:
Timocos schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:43:
Heb nu een level 66 Fire Mage. Geeft toch wel lekker wat DPS, helaas is de armor ervan wat minder. Ben nu mijn Critical Strike aan het upgraden (zit nu op 19,47% pas).

Binnekort hopelijk ook maar wat dungeons doen, maar helaas heb ik daar meestal geen tijd voor, maarja ik wil wel van die vette wapens krijgen die bijv. licht geven ofoz.
Licht geven gaat aan de hand van enchants ook prima :).

Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]

Hbass
Reg. datum: 07 juni 2004

Mijn bevindingen over battleground pvp.

Weg met dat geheal. Stel je eens voor. Unreal tournament, maar dan heeft iedereen 10000 health. Je gebruikt all je skills om iemand proberen neer te leggen, en dan plots heeft hij weer maximaale health. En dan ga je achter de healer aan maar dan krijg je er niets vanaf. alles wat je eraf slaat healed hij zich er makkelijk weer bij of hij word gehealed door een andere healer

-Druids..... Tja..... Waar slaat dat automatische geheal nu op?
-3x achter elkaar dodge krijgen op een priest... .. uhmmm,,,,,

-mensen stop er eens mee.. t6 in battlegrounds werkt niet. ik sla jullie in 3 slage tegen de grond... jullie verpesten het alleen maar voor de rest. jullie zijn waardeloos.

Al dat geheal hoort niet thuis in multiplayer games!

Waneer maken ze van AV nu eens een eerlijke map..
Waarom moet ik als horde tegen de Stable master vechten? ik heb hem niet eens aangevallen....

De honor die je krijgt van wsg, ab is veeeels te weinig. Ik ken niemand die WSG leuk vind.

Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod

Daar kan ik maar een ding op zeggen eigenlijk. Om het geheel in WoW forum stijl te doen:

Lawlz, L2Play.

Hbass
Reg. datum: 07 juni 2004

Jep. jij praat gewoon dom. Ik breng iemand to 500 hp en dan ineens word hij gehealt. dat heeft echt met skills te maken... NIET.

Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: