Reg. datum: 20 mei 2008
Wat ik niet snap , is dat iedereen zich zo druk maakt over Tom en/of Newscacher. Misschien ligt het ook eraan hoe je hem benadert. En als je niets met Newscacher te maken wil hebben , waarom wil je zonodig op hun forum? En je hoeft geen abbo bij Newscacher te nemen. Ik geef toe , het is soms misschien een rare snuiter, maar bij mij heeft hij niets verkeerd gedaan. Ik heb ook een abbo bij hem. Had zelfs twee abbo's. Van de ene is het geld volledig teruggestort (ben ook iets voorzichtiger geworden), de ander opnieuw geactiveerd met een half jaar gratis abbo. Tot nu toe loopt alles prima. Aan de andere kant , de prijzen zijn zo laag, al loopt er dan iets moeilijk , mij hoor je niet klagen. Het lijkt mij ook wel tijd om dit forum te sluiten en misschien weer te activeren als het weer eens fout gaat. (En nee , ik werk niet voor hen)
Omdat er al betaald is en er geen gebruik gemaakt kan worden van de dienst lijkt me een goede reden.quote:eric73127325 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:23:
Wat ik niet snap , is dat iedereen zich zo druk maakt over Tom en/of Newscacher. Misschien ligt het ook eraan hoe je hem benadert. En als je niets met Newscacher te maken wil hebben , waarom wil je zonodig op hun forum?
[edit]Of om je uit te schrijven voor de spam zoals hieronder genoemd
Marzman wijzigde dit bericht 28-06-2008 09:28 (7%)
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Reg. datum: 01 januari 2004
Reg. datum: 01 januari 2004
Mijn gevoel zegt dat er toch wat gedupeerden bij gaan komen.
Meneer Dings wil niet dat ik op zijn site kom zodat ik mailings kan uitschakelen maar blijft mij wel lastigvallen met irritante mailings. Meneer Tom Dings stuurt nu eem mailing rond dat hij met mynewsxs.com gaat starten...omdat hij dan automatisch kan gaan incasseren........beetje voorzichtigheid is toch wel geboden.
Leuke truck trouwens op newscacher.nl; je kan je wel aanmelden maar vervolgens afmelden kan niet bij newscacher. Er staan diverse mensen op het forum die zich uit willen schrijven maar het blijkt dat dit gewoonweg niet mogelijk is. Onder het mom van...andere dingen zijn belangrijker.....zakken vullen en mensen mooie verhalen voorschotelen die niet waar zijn?
Er zit nu wel een rode draad in zijn zakendoen. Domein registreren, paar maanden in de lucht houden en dan weer opnieuw. newscacher.com - newscacher.nl - mynewsxs.com (sinds februari) wat zal de volgende zijn...?
Ik zit trouwens bij een betrouwbare partij zonder al dit gezei... sorry; gezeur.
MZZL
Meneer Dings wil niet dat ik op zijn site kom zodat ik mailings kan uitschakelen maar blijft mij wel lastigvallen met irritante mailings. Meneer Tom Dings stuurt nu eem mailing rond dat hij met mynewsxs.com gaat starten...omdat hij dan automatisch kan gaan incasseren........beetje voorzichtigheid is toch wel geboden.
Leuke truck trouwens op newscacher.nl; je kan je wel aanmelden maar vervolgens afmelden kan niet bij newscacher. Er staan diverse mensen op het forum die zich uit willen schrijven maar het blijkt dat dit gewoonweg niet mogelijk is. Onder het mom van...andere dingen zijn belangrijker.....zakken vullen en mensen mooie verhalen voorschotelen die niet waar zijn?
Er zit nu wel een rode draad in zijn zakendoen. Domein registreren, paar maanden in de lucht houden en dan weer opnieuw. newscacher.com - newscacher.nl - mynewsxs.com (sinds februari) wat zal de volgende zijn...?
Ik zit trouwens bij een betrouwbare partij zonder al dit gezei... sorry; gezeur.
MZZL
Reg. datum: 26 februari 2001
ik geloof niks van je verhaal, hier zogenaamd een nieuwe user aanmaken om alleen maar in dit topic te posten, komt zeer verdacht over en daar hebben we er al veel van gehad in dit topic. Allemaal mensen die positief over newscacher of Tom waren.quote:eric73127325 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:23:
Wat ik niet snap , is dat iedereen zich zo druk maakt over Tom en/of Newscacher. Misschien ligt het ook eraan hoe je hem benadert. En als je niets met Newscacher te maken wil hebben , waarom wil je zonodig op hun forum? En je hoeft geen abbo bij Newscacher te nemen. Ik geef toe , het is soms misschien een rare snuiter, maar bij mij heeft hij niets verkeerd gedaan. Ik heb ook een abbo bij hem. Had zelfs twee abbo's. Van de ene is het geld volledig teruggestort (ben ook iets voorzichtiger geworden), de ander opnieuw geactiveerd met een half jaar gratis abbo. Tot nu toe loopt alles prima. Aan de andere kant , de prijzen zijn zo laag, al loopt er dan iets moeilijk , mij hoor je niet klagen. Het lijkt mij ook wel tijd om dit forum te sluiten en misschien weer te activeren als het weer eens fout gaat. (En nee , ik werk niet voor hen)
En het topic sluiten bepalen andere mensen hier....
Reg. datum: 28 februari 2004
Reg. datum: 28 februari 2004
Zo is het bij mij ook ongeveer gegaan , mijn eerste abbo heb ik terugbetaald gehad (wel door PAYPAL zelf) . Voor mijn tweede betaling heb ik terug een account aangemaakt (ookal omdat niet gereageerd werd op mijn vraag naar een terugbetling) en heb toen 12.50 ¤ cadeau gekregen .quote:eric73127325 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:23:
Alhoewel ik geen half jaar gratis heb gekregen (maar dat zal er aan liggen welk abbo je afsluit voor die 12.50 ¤)
Dus na veel klagen en ergernis ben ik uiteindelijk wel een tevreden gebruiker van newscacher .
Alles verloopt dan ook perfect na die restart .
Nu komt het wel zo over dat 't telkens nieuwe gebruikers zijn die positief zijn erover , maar ik heb een tijdje terug toch ook wat negatieve berichten geplaatst over newscacher . Maar heb mijn mening ondertussen toch herzien , alhoewel Tom 't misschien op en andere (betere) manier het kunnen aanpakken (zeker de terugbetalingen) .
Maar uiteindelijk zijn ze toch al een aantal weken terug actief, en alles perfect werkend , en dat is toch eigenlijk waar 't om te doen was .
En aan 't aantal klachten te zien , zijn de meeste mensen ondertussen toch ook tevreden ermee . Ook op de newsCRASHER site komen niet echt klachten binnen .
Hopelijk kunnen we dan ook nog lang gebruik blijven maken van newscacher . (en moet ik mijn mening weer niet gaan veranderen
Want (voorlopig) is het echt TOP
Reg. datum: 06 augustus 2007
als beheerder van een usenetforum heb ik ook veelvuldig contact met Tom gehad.
en ook van mijn kant heb ik weer enkel negatieve ervaringen te melden.
Ik wil niet in details treden en denk ook niet dat dat nodig is aangezien er al genoeg gemeld is over deze meneer en zijn praktijken.
wel wil ik nog even melden dat hij er een echte sport van maakt om onder andere namen te registreren en dan zijn zogenaamd positieve ervaringen over zijn producten te versprijden.
deze absolute spamkoning heeft vanacht weer onder een nieuwe alias geregistreerd op ons forum geregistreerd en wel onder de naam "Life.Burner".
om hierna als zogenaamde tevreden klant berichten wat betreft zijn nieuwe payserver te plaatsen.
geloof dus niet zondermeer een positief bericht over deze bedrijfjes het zit er dik in dat de auteur van de berichten de uitbater zelf is.
in een bijdrage van ustinov worden de domeinnamen waarvan Tom eigenaar is getoon
na een beetje creatief zoeken kom je er achter dat dat slechts een gedeelte is van alle door tom beheerde domeinen.
Ik wil niet in details treden en denk ook niet dat dat nodig is aangezien er al genoeg gemeld is over deze meneer en zijn praktijken.
wel wil ik nog even melden dat hij er een echte sport van maakt om onder andere namen te registreren en dan zijn zogenaamd positieve ervaringen over zijn producten te versprijden.
deze absolute spamkoning heeft vanacht weer onder een nieuwe alias geregistreerd op ons forum geregistreerd en wel onder de naam "Life.Burner".
om hierna als zogenaamde tevreden klant berichten wat betreft zijn nieuwe payserver te plaatsen.
geloof dus niet zondermeer een positief bericht over deze bedrijfjes het zit er dik in dat de auteur van de berichten de uitbater zelf is.
in een bijdrage van ustinov worden de domeinnamen waarvan Tom eigenaar is getoon
na een beetje creatief zoeken kom je er achter dat dat slechts een gedeelte is van alle door tom beheerde domeinen.
Reg. datum: 27 juni 2002
Ik heb heel netjes verzocht om terugbetaling toen hij de dienstverlening stopzette, maar die berichten worden gewoon door Tom genegeerd. Ondertussen overal maar roepen dat je gewoon een support ticket in moet dienen om je geld terug te krijgen. Kritische berichtjes op het forum worden gewoon verwijderd.quote:eric73127325 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:23:
Wat ik niet snap , is dat iedereen zich zo druk maakt over Tom en/of Newscacher. Misschien ligt het ook eraan hoe je hem benadert.
Ik hoef niet op zijn forum. Ik wil alleen mijn geld terug als Tom me geen toegang geeft tot zijn servers.quote:En als je niets met Newscacher te maken wil hebben , waarom wil je zonodig op hun forum?
Het staat nu zelfs in de forumregels dat als je kritisch bent op het newscacher forum of op een ander forum, dat je account dan geblokkeerd kan worden.
ustinov wijzigde dit bericht 29-06-2008 13:13 (10%)
http://newscrasher.com/forum/index.php?topic=2.0quote:theonlyextreme schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:52:
als beheerder van een usenetforum heb ik ook veelvuldig contact met Tom gehad.
en hier staat dus ook een post van lifeburner, hoe toevallig, dat het ook een positief bericht is
Iemand al wat meer gehoord van de oneindige retentie?
Ja ik... iemand schreeuwde met een megafoon in m'n oor:quote:DaMorpheus schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:20:
Geloof je het zelf?!?!
Pffff rookverbod.... Omdat een aantal mensen roken haten moet het gelijk verboden worden.... Moslims worden toch ook niet verboden omdat ook een aantal mensen aan ze ergeren?
Mijn vader heeft in een ver verleden een keer een naaimachine voor mijn moeder gekocht op de markt van een meneer van ongeveer 90 jaar.
levenslang garantie zat er op dat apparaat.
achteraf bleek dat net zoveel zeggend te zijn als de retentie waar nu over gesproken word.
na een jaar apparaat kapot maar de meneer van de kraam overleden.
ik denk dat het product van Tom het niet zolang volhoud als de beloofde retentie
achteraf bleek dat net zoveel zeggend te zijn als de retentie waar nu over gesproken word.
ik denk dat het product van Tom het niet zolang volhoud als de beloofde retentie
theonlyextreme wijzigde dit bericht 29-06-2008 23:45 (10%)
ik denk dat het over 2 a' 3 maanden over is voor newscacher, gezien het lage aantal nieuwe leden wat zich aanmeldt.
Oneindig?quote:DaMorpheus schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:20:
Denk je dat Tom dings ook een geldzak heeft met oneindige inhoud?
Als je over oneindige opslag hebt, dan heb je het over een DC zo groot als Redbus NL vol, met servers & opslag. Dat is een investering die niet waargemaakt kan worden, maar wel de hoax-kindermolen draaien laat over iemand zijn zaak. Het geeft idd aandacht, en ik denk dat men hier gewoon niet op in moet gaan.
Op oneindig komt een shitload aan problemen, denk aan uitval, haperende server(s), ontevreden klanten, kortom dat gaat 'm gewoon niet lukken
Reg. datum: 29 januari 2004
Reg. datum: 29 januari 2004
Lifeburner komt via een Surinaams IP-adres binnen op mijn forum. Toch wel mooi dat de positieve ervaringen dus vooral uit eigen hoek komen. Had zelf geen trace gedaan maar na aanraden van iemand die gepost had op mijn forum wel even gedaan. Het positieve nieuws over Newscacher was dus positief nieuws van Newscacher zelf. Het WC-eend effect.
Dus oneindig is nu wel eindigquote:lism schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:46:
[...]
Oneindig?
Als je over oneindige opslag hebt, dan heb je het over een DC zo groot als Redbus NL vol, met servers & opslag.
Ik zie dat soort gekke beloftes aan klanten toch als een teken dat het fout gaat. Alles om die laatste klantjes aan je te binden he
Als je een oneindig aantal harddisks aan blijft sluiten moet het haalbaar zijn, ware het niet dat iemand van een usenetprovider in het andere topic vertelde dat je met elke harde schijf die je er bij stopt weer opnieuw moet beginnen met het opbouwen van de retentie. Oneindig is dus onmogelijk.quote:DaMorpheus schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:35:
[...]
Dus oneindig is nu wel eindig![]()
![]()
Ik zie dat soort gekke beloftes aan klanten toch als een teken dat het fout gaat. Alles om die laatste klantjes aan je te binden he
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Dat is dus ook een vorm van oplichting, je anders voor doen, dan wie je bentquote:Ericr schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:18:
Lifeburner komt via een Surinaams IP-adres binnen op mijn forum. Toch wel mooi dat de positieve ervaringen dus vooral uit eigen hoek komen. Had zelf geen trace gedaan maar na aanraden van iemand die gepost had op mijn forum wel even gedaan. Het positieve nieuws over Newscacher was dus positief nieuws van Newscacher zelf. Het WC-eend effect.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: doe ik gister nog een wanhopige poging om in te loggen op newscacher.nl om de spammail uit te zetten, blijkt de blokkade op mijn account te zijn opgeheven.
Ik heb zelfs mijn usenetaccount kunnen her-activeren met mijn oude pid-code.
Eens kijken of dit nu iets langer goed gaat dan de vorige keer. Ik heb altijd nog een maandje astraweb als backup.
Ik heb zelfs mijn usenetaccount kunnen her-activeren met mijn oude pid-code.
Eens kijken of dit nu iets langer goed gaat dan de vorige keer. Ik heb altijd nog een maandje astraweb als backup.
Volgens welke wet is dat dan verboden?quote:thefxr schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:42:
[...]
Dat is dus ook een vorm van oplichting, je anders voor doen, dan wie je bent
CliniClowns || KIKA || Maak jezelf onsterfelijk || Contact || Slotje.com
Reg. datum: 10 oktober 2005
Reg. datum: 10 oktober 2005
Dan heeft die meneer woord gehouden: ZIJN levens(lang)!

quote:theonlyextreme schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:44:
Mijn vader heeft in een ver verleden een keer een naaimachine voor mijn moeder gekocht op de markt van een meneer van ongeveer 90 jaar.
Reg. datum: 20 maart 2001
En jij heet echt thefxr? Of heb je geen echte naam?quote:thefxr schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:42:
[...]
Dat is dus ook een vorm van oplichting, je anders voor doen, dan wie je bent
Want jij doet je voor alszijnde thefxr zonder echte naam op je profiel. Daarom is dit dus geen wet.
Kan me nog iets voorstellen dat er een wet is dat je identificatie bewijs moet kloppen, maar hoe jij je voordoet in het dagelijkse leven mag je echt zelf weten...
Reg. datum: 08 juli 2002
Reg. datum: 08 juli 2002
Het gaat redelijk offtopic maar strikt genomen mag je NIET zelf weten hoe je je voordoet in het dagelijkse leven.quote:Gomez12 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:24:
[...]
En jij heet echt thefxr? Of heb je geen echte naam?
Want jij doet je voor alszijnde thefxr zonder echte naam op je profiel. Daarom is dit dus geen wet.
Kan me nog iets voorstellen dat er een wet is dat je identificatie bewijs moet kloppen, maar hoe jij je voordoet in het dagelijkse leven mag je echt zelf weten...
Alhoewel het geen landelijke wet is zijn in veel APV's vermommingen verboden.
compleet offtopic, maar toch.quote:ninjazx9r98 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:56:
[...]
Het gaat redelijk offtopic maar strikt genomen mag je NIET zelf weten hoe je je voordoet in het dagelijkse leven.
Alhoewel het geen landelijke wet is zijn in veel APV's vermommingen verboden.
Definieer vermomming eens? Zonnebril in de zomer, skimasker als het vriest, sinterklaaspak op 5 december, carnavalsoutfit tijdens carnaval, oranje ondergeschminkt gezicht tijdens wk/ek?
Volgens mij is dit allemaal als vermomming te gebruiken als je om wat beveiligingscamera's heen wilt komen, maar volgens mij is dit ook allemaal 100% toegestaan ( tijdens de juiste periode ).
Ik zie echt niet hoe dit in een APV valt te gieten als dezelfde APV ook nog eens duidelijk en uitvoerbaar moet zijn voor politie...
Waar ik op doel, is dat Tom hier bekend staat als pietjepuk 74,maar vervolgens onder allerlei aliassen, valse gebruikerservaringen gaat plaatsen, die dan ook altijd positief zijn.quote:Gomez12 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:24:
[...]
En jij heet echt thefxr? Of heb je geen echte naam?
daarmee bedoel ik dus je anders voor doen dan wie je bent. ik heb nl maar 1 naam op dit forum en niet tig aliassen.
Bovendien zijn kloontjes niet toegestaan op GOT dus daarmee overtreedt hij al de gebruikersvoorwaarden van dit forum.
Verder is het imo sowieso een behoorlijk onkieze marketingmethode je eigen waar aan te prijzen onder het mom van zijnde een onafhankelijke klant .
Verder is het imo sowieso een behoorlijk onkieze marketingmethode je eigen waar aan te prijzen onder het mom van zijnde een onafhankelijke klant .