Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
strangerke schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:50:
Tijdens het proefabbo (na 50 GB) wordt je ook verplicht om commentaar te geven op 't forum (waarschijnlijk MOET dat dan ook weer positieve commentaar zijn), alvorens je het helemaal kan op gebruiken of een ander abbo kan bestellen 8)7 8)7
Ach, 't goedkoopste blokje van 150GB op Usenetvergelijker kost ¤47,90. Daar wil ik wel een regeltje positief commentaar voor schrijven.
[EDIT] het is inmiddels nog maar 100GB zie ik.
quote:
Verder is er een optie ingebouwd dat IEDEREEN verplicht wordt gesteld om eerst het proefpakket (50GB + 50GB) te gebruiken; zodat we in iedergeval weten of iedereen tevreden is alvorens hij of zij een betaald abonnement afsluit, een heraktivering uitvoerd, een aanvraag voor partner of uploader doet etc. Het GRATIS proefpakket moet je dus eerst bestellen !!

Wortelstok wijzigde dit bericht 22-05-2008 13:43 (30%)

quote:
EricSmiler schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:04:
[...]

Dat zal voor jou toch (ook) geen enkele moeite kosten? O-)
NENeeeeeeeee , helemaal niet :X :X , ik denk dat niemand iets negatief kan zeggen over newscacher of wel ????? :+ :+

quote:
vr6-only schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:14:
Ja, ik ben zijn nieuwe leverancier. :D
Ik hoop dat je het geld kunt missen en dat je een goede rechtsbijstandsverzekering hebt (en je AV hebt laten nalezen door een competent advocaat). Tien jaar ervaringen met Tom Dings voorspellen dat je dat nodig hebt.

Eigenaar NewsCacher.com

Goed te lezen dat er ook nog mensen zijn die wel vertrouwen hebben in een goede afwikkeling. Zoals ik al eerder heb aangekondigd kunnen we zaterdag weer beginnen, en zoals het er nu naar uitziet gaat het heel goed werken.

Even voor de goede orde : XS News was inderdaad de leverancier .. En eerlijk is eerlijk, ik heb me ook niet altijd netjes aan de betaalperiodes gehouden, maar ik heb altijd binnen de uiterste gestelde termijn alles betaald.

Wat zich precies heeft afgespeeld ga ik hier niet bespreken, punt 1 het gaat niemand iets aan, punt 2 wil ik verder geen diuscussies met XS News hierover (ze zijn keurig op de hoogte gebracht per schrijven), punt 3 er zal nog wel een en ander uitgelegd worden maar dat doe ik alleen op mijn eigen forum en nergens anders zodat ik de discussie ook goed kan volgen die er wellicht van komen gaat.

Voor wat betreft de leveranciers : HighWinds is inderdaad een van de diensten waar ik gebruik van maak, maar er zijn er meer. Op dit moment worden er 3 afzonderlijke usenet aanbieders gebruikt voor alle diensten, en op de site staat verder hoe en waarom.

Ik ga verder deze discussie niet volgen want ik heb het idee dat er een aantal mensen aan het proberen zijn mij uit de tent te lokken, of klink klare wartaal aan het uitspreken zijn, en ik wil me daar verder niet in mengen.

Mocht je geinteresseerd zijn in het verloop of wil je weten wat zich allemaal afspeeld dan weet je waar je terecht kunt. Veel succes.

@Punica
Grappig om te zien dat je zegt dat NC geen account heeft bij HighWinds, een Traceroute naar reader.newscacher.com geeft de volgende resultaten.:
http://xs227.xs.to/xs227/08214/highwinds825.jpg.xs.jpg

Geloof je het niet ? Ga dan maar eens naar http://www.maxmind.com/app/locate_ip en vul in als ip "69.16.176.253" of "reader.newscacher.com"

Reg. datum: 26 februari 2001

Waarschijnlijk via een andere bv/onderneming gedaan?

quote:
Pietjepuk74 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:19:
Eigenaar NewsCacher.com

Goed te lezen dat er ook nog mensen zijn die wel vertrouwen hebben in een goede afwikkeling. Zoals ik al eerder heb aangekondigd kunnen we zaterdag weer beginnen, en zoals het er nu naar uitziet gaat het heel goed werken.

Even voor de goede orde : XS News was inderdaad de leverancier .. En eerlijk is eerlijk, ik heb me ook niet altijd netjes aan de betaalperiodes gehouden, maar ik heb altijd binnen de uiterste gestelde termijn alles betaald.

Wat zich precies heeft afgespeeld ga ik hier niet bespreken, punt 1 het gaat niemand iets aan, punt 2 wil ik verder geen diuscussies met XS News hierover (ze zijn keurig op de hoogte gebracht per schrijven), punt 3 er zal nog wel een en ander uitgelegd worden maar dat doe ik alleen op mijn eigen forum en nergens anders zodat ik de discussie ook goed kan volgen die er wellicht van komen gaat.

Voor wat betreft de leveranciers : HighWinds is inderdaad een van de diensten waar ik gebruik van maak, maar er zijn er meer. Op dit moment worden er 3 afzonderlijke usenet aanbieders gebruikt voor alle diensten, en op de site staat verder hoe en waarom.

Ik ga verder deze discussie niet volgen want ik heb het idee dat er een aantal mensen aan het proberen zijn mij uit de tent te lokken, of klink klare wartaal aan het uitspreken zijn, en ik wil me daar verder niet in mengen.

Mocht je geinteresseerd zijn in het verloop of wil je weten wat zich allemaal afspeeld dan weet je waar je terecht kunt. Veel succes.
Eerst is het "we" daarna heel veel 'Ik"
Als je deze discussie niet wil volgen of niet in mengen,waarom post je dan hier?
Na 23 dagen draait je dienst nog steeds niet en waarom wachten tot zaterdag, als de contracten gesloten zijn,kan je normaal binnen 1 dag online zijn. toch nog een geldprobleempje?
Verder snap ik niet waarom er zoveel werk aan de site besteed moet worden, was de vorige zo slecht in elkaar gedraaid dan?

thefxr wijzigde dit bericht 23-05-2008 00:10 (7%)

Reg. datum: 09 september 2003

quote:
Yorick Peterse schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:43:
@Punica
Grappig om te zien dat je zegt dat NC geen account heeft bij HighWinds, een Traceroute naar reader.newscacher.com geeft de volgende resultaten.:
[afbeelding]

Geloof je het niet ? Ga dan maar eens naar http://www.maxmind.com/app/locate_ip en vul in als ip "69.16.176.253" of "reader.newscacher.com"
En weet je wie de DNS van reader.newcacher.com laat wijzen naar highwinds... juist, de eigenaar van newcacher.

quote:
Pietjepuk74 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:19:
Goed te lezen dat er ook nog mensen zijn die wel vertrouwen hebben in een goede afwikkeling.
Sorry, Tom, maar jij en je neef hebben de schijn tegen. 8 tot 10 jaar geleden zat ik je al op je nek over je handelswijze met webconnect en webgeneral. En het spijt me, maar ik zie vergelijkbare truken als destijds. Ik werkte toen voor een bedrijf wat door drie handige jongens opgezet is. Ze hebben de tent verkocht op een goed moment, en zijn aan nieuwe bedrijven begonnen. Hoewel minder spectaculair zijn ook die bedrijven succesvol. Erger, vandaag is de quote-500 uitgekomen, en twee van de drie staan er in. Hoe succesvol ze zijn weet ik, want ik heb bij de een gewerkt, en werk nu voor de ander.

Jij lijkt op jouw beurt ook niet los te komen van het gedrag wat je tien jaar terug liet zien. Webconnect was even een succesje, totdat de betalingstermijnen verliepen en je crediteuren er de stekker uittrokken. Je hebt nogmaals hetzelfde kunnen doen met Webgeneral, maar ook dat liep stuk op het betalen van rekeningen. Vervolgens ben je zelf ook op je bek gegaan met het betalen van rekeningen:

> Bij beslissing van de arrondissementsrechtbank te Roermond d.d. 12 juli
> 2000 is ten aanzien van onderstaande personen definitief de
> SCHULDSANERINGSREGELING van toepassing verklaard:
> R.nr. 00/155.
> Tom Evert Pieter DINGS, geboren te Grubbenvorst op
> 06-10-1974,

We zijn krap tien jaar verder, en ik struikel weer over je naam, en je bent nog altijd bezig met woeste plannen en vergeet nog altijd opvallend vaak je rekeningen te betalen.
quote:
Ik ken Punica- en z'n baas persoonlijk. Als die zeggen geen zaken met je te willen doen geloof ik dat ogenblikkelijk. En ook aan de uitspraken over Highwinds van Punica- twijfel ik geen seconde. De andere grote usenet-provider in Nederland kent jou en je reputatie ook, dus het lijkt me stug dat je zelf enige response krijgt als je daar aanklopt. En zodra ze doorhebben dat je een vriendje laat bellen is ook dat over.

Misschien moet je maar eens gewoon volwassen worden. Jezelf van faillissement naar schuldsanering slepen moet toch ook vermoeiend worden, zeker als je het al tien jaar doet.

Reg. datum: 29 januari 2004

'Where is the money, Lebowksi?'

Het is allemaal leuk en aardig wat Tom Dings hier neerzet maar hoe zit het nou met de dubbele betalingen? Velen hebben tweemaal betaald en nog geen cent teruggezien.

Ik heb zelf 1 keer betaald aan Tom Dings via Paypal en 1 keer via Ideal. Het eerste abonnement werd eenzijdig opgeheven door Newscrasher en dat geld zou teruggegeven worden. Tot nu toe geen dubbeltje gezien. Dan kan ik misschien wel toegang krijgen d.mv. de betaling gedaan met Ideal maar daarmee heb ik mijn Paypal-betaling nog niet terug.

Schep eens wat meer duidelijkheid Tom!

quote:
@Punica
[afbeelding]

Dat zegt helemaal niets, als ik een domein heb kan ik ook een subdomein laten rerouten naar jouw thuis pc als ik jouw ipadres weet. Wil dat zeggen dat jij zaken met mij doet?

[edit]
Ik zie dat Punica me voor is, ik hou me mond weer :X

nitraat wijzigde dit bericht 23-05-2008 14:18 (7%)

Volgens Tom, is de zaak up and running,kan een tester dit bevestigen?

Tom Dings is weer bezig om mensen binnen te lokken met aantrekkelijke prijzen.
Het zou wel duurkoop zijn als gechiedenis zich weer gaat herhalen. Pas op mensen.

quote:
givemebeer schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:27:
Tom Dings is weer bezig om mensen binnen te lokken met aantrekkelijke prijzen.
Het zou wel duurkoop zijn als gechiedenis zich weer gaat herhalen. Pas op mensen.
Mmm. Je bedoelt de geschiedenis van veel bashen en weinig concrete feiten? Met weglating van de positieve recenties die er destijds ook gepost werden?

quote:
Wortelstok schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:06:
[...]

Mmm. Je bedoelt de geschiedenis van veel bashen en weinig concrete feiten? Met weglating van de positieve recenties die er destijds ook gepost werden?
Haha, en dat zeg je nadat je zelf dit hebt geschreven _O-
quote:
Ach, 't goedkoopste blokje van 150GB op Usenetvergelijker kost ¤47,90. Daar wil ik wel een regeltje positief commentaar voor schrijven.
[EDIT] het is inmiddels nog maar 100GB zie ik.
Dan weet je gelijk hoeveel waarde ik aan dergelijke "positieve" recenties hecht :w

Bovendien draaide het toen op een ander netwerk, behaalde resultaten uit het verleden zijn ook hier geen garantie voor de toekomst.

nitraat wijzigde dit bericht 23-05-2008 16:38 (10%)

quote:
@Punica
[afbeelding]

He Yorick, of moet ik SuicideCow zeggen. Ben jij wel helemaal neutraal in dit verhaal? Jij was (bent) toch moderator geweest bij Newscacher..? Ben je nu je best aan het doen voor een gratis abo ?

quote:
enricovos schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:07:
[...]

He Yorick, of moet ik SuicideCow zeggen. Ben jij wel helemaal neutraal in dit verhaal? Jij was (bent) toch moderator geweest bij Newscacher..? Ben je nu je best aan het doen voor een gratis abo ?
Ik ben koetje ja.
Ik was moderator op het forum en ben toen "verwijderd" de reden hoeven jullie niet te weten. Ik ben nu weer aangenomen en dus ga ik me niet in deze discussie wikkelen.

Ik probeer zo neutraal mogelijk te blijven, maar als ik zie dat iemand zich de baas van... noemt en beweert dat Tom daar geen account heeft, en dat ik er vervolgens achterkom dat die reader naar Highwinds verwijst EN online is ( krijg immers een response ) dan gaat er een belletje rinkelen.

Verder zal ik me niet meer zo veel in deze discussie mengen, vragen stellen mag altijd en ik zal proberen daarop te reageren maar negatieve berichten negeer ik, niet omdat ik het er niet mee eens ben, maar puur omdat ik gewoon geen zin heb om mijn tijd te moeten verdoen met dat soort reacties.

Verder kan ik niks anders zeggen dan dat we maar moeten wachten tot morgen.

quote:
Yorick Peterse schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:50:
[...]

Ik ben koetje ja.
Ik was moderator op het forum en ben toen "verwijderd" de reden hoeven jullie niet te weten. Ik ben nu weer aangenomen en dus ga ik me niet in deze discussie wikkelen.

Ik probeer zo neutraal mogelijk te blijven, maar als ik zie dat iemand zich de baas van... noemt en beweert dat Tom daar geen account heeft, en dat ik er vervolgens achterkom dat die reader naar Highwinds verwijst EN online is ( krijg immers een response ) dan gaat er een belletje rinkelen.

Verder zal ik me niet meer zo veel in deze discussie mengen, vragen stellen mag altijd en ik zal proberen daarop te reageren maar negatieve berichten negeer ik, niet omdat ik het er niet mee eens ben, maar puur omdat ik gewoon geen zin heb om mijn tijd te moeten verdoen met dat soort reacties.

Als je direct naar de betreffende highwinds servers connect krijg je precies dezelfde meldingen (response). Nogal wiedes dat die online is en dat je een response krijgt (om precies te zijn de respons: 480 Authentication Required)

Dat hij het daar naar doorlinkt zegt helemaal niks, ik kan ook wel een subdomeintje doorlinken naar Highwinds. Dat hij er nog steeds tijd in steekt zegt wel wat, een echte oplichter was al lang gestopt, dus ik ben verder wel benieuwd hoe deze soap afloopt.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

quote:
Yorick Peterse schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:50:
[...]

Ik ben koetje ja.

Nog steeds even naief als anders. :z Keep on dreaming. Wat mensen allemaal doen voor een gratis abo. Lees alle berichten over Tom. Ik zie er niet 1 bij staan die positief is (en niet door een directe vriend of door Tom zelf is geschreven).
Vanaf nu heb je niet meer het excuus dat je niet wist dat Tom/Newscacher één grote oplichter(spraktijk) is. Vanaf nu werk jij daar ook actief aan mee, koetje! Toch makkelijk wanneer mensen in Nederland de castanjes uit het hete vuurtje van Tom Dings halen. Is voor mij het zelfde als wanneer hij zich onder een valse naam op het forum begeeft. Zeg straks niet - Ich habe es nicht gewusst -

Ondertussen kunnen we dan eindelijk eens iets positiefs vermelden , de proefpakketten werken :) :) :)

Dat had ik zeker niet verwacht dat dat vandaag terug actief zou worden, maar zo te zien heeft Tom toch woord gehouden _/-\o_ _/-\o_
Onze conclusies over hem waren dan misschien toch wat te vroeg gemaakt , hij heeft er dus toch alle moeite voor gedaan om het terug werkend te krijgen (wat hem ook gelukt is). Hier heeft hij toch eens goed werk geleverd , mag ook eens gezegd worden he :+ :+
Heeft alleen (veel) te lang geduurd , en daarom heeft hij ook al die negatieve reacties daarover gehad. Had hij het met de betalingen meteen in orde gemaakt , dan denk ik dat er veel van zijn klanten het terug geprobeerd zouden hebben . Alhoewel met de oplossing die hij nu daarvoor in de plaats heeft uitgedacht zal hij ook niet veel klanten ervan verliezen denk ik ??????

Nu maar hopen dat hij het deze keer ook allemaal draaiende kan houden :/ :/ .

Reg. datum: 10 oktober 2005

Tja.
Wat zal ik zeggen: Bij mij loopt in ieder geval inmiddels weer het proefaccount.

Dus dit is alvast iets positiefs. Men (Hij) is er schijnbaar inderdaad toch hard mee aan de gang om de zaak weer in de lucht te krijgen.
Nu de reeds betaalde abbo's nog.
We zullen zien.

Ook bij mij werkt het proefpakket weer.
We zien wel. Anders ben ik slechts 12 euro kwijt (6 maanden piccolo)
Blijft natuurlijk een rare zaak dat de prioriteit niet ligt bij het heraansluiten van de reeds betalende klanten.

Holgster wijzigde dit bericht 24-05-2008 09:15 (4%)

There are two hands that can beat a royal flush. Jack Bauer's right hand and Jack Bauer's left hand.
Random Jack Bauer fact
KINK-ClassX

Ik geloof er helemaal niets van. De afgelopen 10 jaar heeft hij een reputatie opgebouwd waarop niemand trots zou zijn. Dan kan je nu denken dat het allemaal wel goed zal komen maar mensen...trap er niet in.
De mensen die zich nu aanmelden doen dat omdat zij iets tegoed hebben. Stel jezelf de vraag eens of jij in dit stadium een betaalde abo zou nemen waarvoor je echt moet betalen... ik weet zeker dat iedereen dat niet zou doen. Iedereen die dit wel doet kan niet lezen of is heel erg naief. Wanneer de mensen die de boel hebben weten te heractiveren allemaal positief gaan posten dan zullen andere mensen gaan denken dat het wel goed zit.
Wat je zelf nu wel zou doen is een betrouwbare partij opzoeken en daar je geld insteken. Wanneer Tom "newscasher" Dings (volgens mij is dat de naam die hij beter had kunnen gebruiken) over een jaar nog bestaat dan kan je re op dat moment altijd nog voor kiezen.
Zakelijk gezien is dit natuurlijk geen gezonde situatie; eerste 600 abo's moet hij uit eigen zak betalen...dus hij doet dat op de pof (anders had hij toch het geld dat mensen tegoed hebben wel terug betaald)...meerdere providers...kan je de boel langer online houden..ondertussen maar hopen dat er veel positieve berichten verschijnen door zelf veel te spammen of mensen te verplichten om op de eigen site eerst positief te reageren alvorens het proef-abo om te zetten naar een betaald abo...mensen veel laten betalen en uiteindelijk de stekker eruit trekken onder het mom dat het aan een ander ligt.
Waarom denken jullie dat hij alle claims bij paypal ingetrokken wil hebben? Denk dat het moeilijk zakendoen wordt wanneer je geen paypal kunt gebruiken. Waarom stuurt hij zijn moderators nu op pad om positieve berichten te stooien.... waarom mag niemand negatief zijn op zijn eigen forum....
Deze man heeft maar 1 doel; geld cashen en weer wat anders verzinnen.
Succes maar ik neem liever mijn verlies.

Acties: [view][quote]

Door: pven Moderator TCM
Iemand enig idee of hij idd gebruik maakt van Highwinds?
DanceMission, Your Mission

Als ik een tracert doe naar reader.newscacher.nl kom ik bij 89.250.69.34 uit.
Als je dat invult bij RIPE.net kom je uit bij http://xentech.nl/index.html

Materialistisch verslaafd

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws