Ja, ik ben zijn nieuwe leverancier.
Geweldig hoe mensen kunnen flippen om een paar tientjes.
Ik zit voor niemand op te nemen, maar ik benoem gewoon de feiten.
Het is overigens niet voor het eerst dat ik gelezen heb dat Michiel niet echt te bereiken is!
Ik ben al dagen op zoek naar waar ik dat gelezen heb. Maar ik kan het niet vinden, nog niet!
Dat heeft Tom ook aangekaart. Dat hij moeilijk in contact kon komen met XSnews.
Mensen hebben geld overgemaakt aan Newscacher en Newscacher ging offline.
Mensen gingen flippen, logisch!
Echter. Newscacher geeft de hele tijd aan dat ze binnenkort weer online komen.
Dit wordt gewoon onderdrukt door de hoeveelheid klachten in het topic!
Dat probeer ik weer boven water te halen, want ik denk niet dat Tom al dat werk in een site
steekt, om mensen voor de gek te houden! Dit doe ik, zodat iedereen eens wat kalmer gaat reageren. Het heeft geen enkel zin om te schelden, dreigen of gewoon te bleren dat je jouw geld niet terug hebt. Dat weet iedereen inmiddels al.
Wat ik graag zou willen zien, als ik nergens van af wist en ik had betaald, dat ik hier kwam kijken en de updates kon lezen over Newscacher. Zoals nu sommigen ook netjes kopieren van het forum van Newscacher. Zodat mensen weten waar ze aan toe zijn en niet opgefokt worden door een handjevol gebruikers die constant roepen "hij liegt, ik heb mijn geld niet, hij is een oplichter etc".
en nogmaals "
ik ben geen partner van Newscacher". Geloof je het niet? Zal mij een rot zorg wezen. btw. Doet je newscacher abbo het alweer?

vr6-only wijzigde dit bericht 21-05-2008 11:28 (121%)