Hoofdcategorieën
Topicacties

Newscacher gedupeerden topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 28 februari 2004

quote:
enricovos schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:15:
Mensen, Tom Dings is een oplichter eerste klas. Geloof er niet in dat dit goed zal blijven gaan en steek er geen cent meer in. Ik ga mijn abo ook niet her-activeren want dan werken wij mee om er een tijdelijk succes van te maken.
Je kan het eigenlijk net zogoed terug activeren , dan heb je er die periode dat 't terug werkt tenminste zelf nog iets eraan , want die betaling is toch al uitgevoerd .
U geld heeft hij toch al , activeerd u het dan niet , is dat weer meer winst voor hem (want hij hoeft er niets voor in de plaats te geven ) :?

Maar tot nu toe hebben we van TOM nog niet veel actie gezien , enkel maar wat mooie woorden , ik verwacht ook echt niet dat het de 24 ste terug actief is :/ Van mij mag het wel , maar veel vertrouwen heb ik er niet in

Reg. datum: 13 mei 2007

Hm de boodschap die je eerst altijd kreeg voordat je op de hoofdpagina kwam is weg, iemand zich alweer opnieuw geregistreerd?

Ik heb me net even openieuw geregistreerd en geklikt op de link om mijn account te herstellen, maar meer dan welkom terug staat er nog niet :P

Wooldoor wijzigde dit bericht 17-05-2008 18:33 (36%)

Reg. datum: 18 april 2005

Ik ben het overigens nog steeds eens met vr-6 only.
Er staan wel hele leuke snoepjes inmiddels op de site van Newscacher, bijvoorbeeld:
  • Gratis proef abo van 150 GB
  • 6Mb ¤4,95 voor 3 maanden (+ 50 GB vrij)
Maar goed, allemaal vooral niet doen hoor, want het is een grote oplichter :P
(aanbiedingen kunnen nog niet besteld worden).

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
Wortelstok schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:17:
Ik ben het overigens nog steeds eens met vr-6 only.
Er staan wel hele leuke snoepjes inmiddels op de site van Newscacher, bijvoorbeeld:
  • Gratis proef abo van 150 GB
  • 6Mb ¤4,95 voor 3 maanden (+ 50 GB vrij)
Maar goed, allemaal vooral niet doen hoor, want het is een grote oplichter :P
(aanbiedingen kunnen nog niet besteld worden).
vind je dat geen verkapte spam?

quote:
thefxr schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:57:
[...]

vind je dat geen verkapte spam?
Ja, eigenlijk wel. Maar ik heb behoefte aan wat meer feiten in deze thread in plaats van een heleboel meningen.

quote:
Wortelstok schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:21:
[...]

Ja, eigenlijk wel. Maar ik heb behoefte aan wat meer feiten in deze thread in plaats van een heleboel meningen.
OK, feit is dat nog geen enkele newsserver van newscacher werkt. voor de rest weten we ook niks,maar de eigenaar heeft geen positief verleden.

Reg. datum: 11 oktober 2006

Het verbaasd mij dat 4 usenet providers bereid zijn om in zee te gaan met deze figuur. Ik kan mij niet voorstellen dat ze niet op de hoogte zijn van de praktijken van deze meneer.

Reg. datum: 13 mei 2007

Van het forum van newscacher geschreven op 17 May 2008 21:06
quote:
Vannacht worden een groot aantal pagina's voor zien van code zodat er meer informatie beschikbaar komt. Dit is nog geen startsein om zaken te bestellen, activeren etc maar het is een stap in de goede richting.

Volgende week zaterdag is de planning om definitief van start te gaan maar zoals het er nu naar uitziet kunnen we wellicht woensdag al beginnen met de nieuwe proefpakketten, en wellicht her heractiveren van de 'oude' reeds betaalde abonnementen.

Zodra de launch definitief bekend is zullen we dat groots aankondigen.

Uiteraard horen daar ook enkele speciale tarieven bij voor wat betreft de 'tijdelijke aanbiedingen'. De huidige tarieven zijn nog NIET definitief.

Tarieven zullen niet hoger worden, eerder verlaagd worden.

quote:
givemebeer schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:34:
Het verbaasd mij dat 4 usenet providers bereid zijn om in zee te gaan met deze figuur. Ik kan mij niet voorstellen dat ze niet op de hoogte zijn van de praktijken van deze meneer.
Misschien lezen ze Tweakers niet? Of ze zien alleen maar vage verdachtmakingen en zien daar geen zakelijk beletsel in?

Reg. datum: 04 november 2005

Heb ik nou die laptop nog gewonnen? :+

Reg. datum: 07 juni 2001

Ze zijn in zee gegaan met Highwinds

Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator TCM
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Bron? :)
Reg. datum: 20 mei 2008

Zaterdag schijnt hij weer te beginnen. Ben benieuwd. Highwinds is toch de eigenaar van eweka?

House M.D
Reg. datum: 06 mei 2007

de nieuwe proefpakketten, en wellicht her heractiveren van de 'oude' reeds betaalde abonnementen.

wellicht? lekker dan

racer13 wijzigde dit bericht 20-05-2008 18:27 (19%)

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Reg. datum: 09 september 2003

quote:
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:49:
Ze zijn in zee gegaan met Highwinds
Ik kan je 100% bevestigen dat dit NIET waar is, Eweka en Highwinds willen absoluut geen zaken doen met deze partij gezien de bedrijfsgeschiedenis.

Waarom reader.newscacher.com naar 1 van de platformen van Highwinds wijst is ons dan ook een raadsel.

(voor de mensen die het niet weten) Ik werk voor zowel Highwinds als Eweka

Punica- wijzigde dit bericht 20-05-2008 18:58 (10%)

Drum my Bass || Love my Lain
Reg. datum: 28 november 2000

Lol.

Ik heb niets met newscacher te maken, of gehad, maar lol. Ik snap niet hoe een aantal mensen het nog durven opnemen voor meneer Dings. Tenzij het goede vriendjes of aliassen van hem zijn natuurlijk :X

De site en het forum staan vól met spelfouten... Er staan overal K's waar C's horen te staan etc etc. Dat er mensen zijn die gewoon hun geld terugwillen of hun account tijd willen kunnen gebruiken om nog te downloaden kan ik me voorstellen, maar waarom zou je in vredesnaam bij newscacher gaan als er:

Yabse
Hitnews
Eweka
Download2day
XLned
Giganews
Smsusenet

etc etc etc. bestaan. Wat heeft hij, behalve slechte spelling en al maanden gebakken lucht verkopen nog te bieden? Hij is zelfs niet in zee gegaan met highwinds maar laat z'n newsreader url er wel naar verwijzen? Sorry maar ik klap hier dubbel :+

Asus P5KC | Core2Duo E8400 @ ~3.6Ghz | 4x 1GB DDRII 800Mhz | GeForce 8800GTS320 @ 608/1566/900 gpu/shader/mem | Audigy SE | HDD's :P |

Acer X203W 20" 16:10 LCD | Razer Diamondback | Razer ExactMat | Logitech Ultra X

Reg. datum: 28 februari 2004

quote:
Fallen Angel schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:10:
Wat heeft hij, behalve slechte spelling en al maanden gebakken lucht verkopen nog te bieden?
Een hele goede prijs voor zijn diensten , ALS ze zaterdag terug actief zijn en blijven :/ :/

quote:
strangerke schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:51:
[...]

Een hele goede prijs voor zijn diensten , ALS ze zaterdag terug actief zijn en blijven :/ :/
ALs ie zaterdag niet actief is, dan let maar eens op hier in het draadje,dan barst de bom.

Drum my Bass || Love my Lain
Reg. datum: 28 november 2000

quote:
strangerke schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:51:
[...]

http://www.newscacher.nl/deals.php?type=premium

Hij heeft datalimieten van max 50gig per maand?
En dat voor die bedragen?
Dat slaat toch nergens op?

De houdbaarheid "ieuw, overdatum warez stinken :+ " van de berichten (zal wel retentie zijn) is ook nie bijzonder met 100 / 120 dagen. Eweka bijvoorbeeld *not related* biedt dat toch ook allemaal?

Alleen niet van die insane snelheden maar boeie? Als je maar 5 gig mag downen :+

Als je besteld terwijl je nog nie ingelogged bent krijg je dit:
quote:
Zou je zo vriendelijk willen zijn eerst even in te loggen!
Ik vind het nogal fout allemaal :+

Fallen Angel wijzigde dit bericht 20-05-2008 22:29 (12%)

Asus P5KC | Core2Duo E8400 @ ~3.6Ghz | 4x 1GB DDRII 800Mhz | GeForce 8800GTS320 @ 608/1566/900 gpu/shader/mem | Audigy SE | HDD's :P |

Acer X203W 20" 16:10 LCD | Razer Diamondback | Razer ExactMat | Logitech Ultra X

Reg. datum: 19 februari 2006

quote:
Fallen Angel schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:28:
[...]

http://www.newscacher.nl/deals.php?type=premium

Hij heeft datalimieten van max 50gig per maand?
En dat voor die bedragen?
Dat slaat toch nergens op?
Boven in bij 'Enkele details die voor alle pakketten gelijk zijn staat:
"Onbeperkt downloaden"

Dus ik neem aan dat het geen datalimiet is maar dat je die GB na je abonnement kunt gebruiken of iets dergelijks.
Overigens snap ik niet dat er mensen zijn (die niet nog geld tegoed hebben) die nog met dit bedrijf in zee zouden willen gaan. Zelf zou ik dan liever een euro meer in de maand uitgeven voor een stukje meer zekerheid.

Edit: "Maximaal 10 GB, onbegrensd" dat klinkt dan wel weer als een datalimiet. Beetje tegenstrijdige informatie.

Hades.NL wijzigde dit bericht 20-05-2008 22:44 (7%)

quote:
Hades.NL schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:35:
[...]

Boven in bij 'Enkele details die voor alle pakketten gelijk zijn staat:
"Onbeperkt downloaden"

Dus ik neem aan dat het geen datalimiet is maar dat je die GB na je abonnement kunt gebruiken of iets dergelijks.
Overigens snap ik niet dat er mensen zijn (die niet nog geld tegoed hebben) die nog met dit bedrijf in zee zouden willen gaan. Zelf zou ik dan liever een euro meer in de maand uitgeven voor een stukje meer zekerheid.

Edit: "Maximaal 10 GB, onbegrensd" dat klinkt dan wel weer als een datalimiet. Beetje tegenstrijdige informatie.
quote: site
Voor gebruikers die niet regelmatig gebruik maken van usenet of meer controle wensen over hun gebruik hebben we de Premium Access pakketten; onbeperkte snelheid, gelimiteerde hoeveelheid verkeer, en mogelijkheid tot internationaal gebruik
Toch vrij duidelijk lijkt me? Gewoon de accounts zoals op de oude site puur voor mensen die 't als fillserver oid gebruiken, volgens mij vrijwel dezelfde prijzen als 'vroeger'.

Leftblank - GoT CSS? - GoT TF2 - Eerstejaars TI, TU Delft

UsenetJunkie

quote:
Punica- schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:57:
[...]
Waarom reader.newscacher.com naar 1 van de platformen van Highwinds wijst is ons dan ook een raadsel.
Waarschijnlijk om dezelfde reden als upload.newscacher.com naar XS News verwijst? Alleen is die zo dood als een pier!!!

XS News Support

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
Grappig dat een medewerker van Highwinds (Punica- in "Newscacher gedupeerden topic") met 100% zekerheid stelt dat dit niet waar kan zijn. :)

pven wijzigde dit bericht 21-05-2008 06:43 (11%)

quote:
Heb je reeds een betaald abonnement besteld en betaald met Paypal aan LaNouvelle@Paypal.com dan verzoeken we je vriendelijk doch dringend je claim op te heffen omdat we anders je nieuwe account niet kunnen activeren.

We zijn op dit moment bezig met de herstelprocedure voor reeds betaalde abonnementen maar heb jij reeds betaald met Paypal aan het bovenstaande adres dan verzoeken we de eventuele aangemelde claim per direkt op te heffen.

Wanneer je je claim hebt opgeheven mag je in de loop van deze week een willekeurig pakket naar keuze bestellen op NewsCacher.nl en hoef je NIETS af te rekenen.

Blijft je claim staan dan is verder gebruik van NewsCacher.nl onmogelijk!

Excuses voor het eventuele ongemak.
Volgens mij komt meneer geld tekort, als je je claim doorzet, kan je altijd nog opnieuw aanmelden voor een acc, als er een doorstart komt.
Hef je je claim op, dan ben je zeker je geld kwijt.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: