GA-P35-S3 E6750 C2D GV-NX85T 4GB 667-C4 Maxtor 500GB HD
Newscacher gedupeerden topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last
Reageer Nieuw Topicwerkt hier ook prima even snel wat gedownload van + - 35 dagen oud.. ging prima 
nu heb alleen wat kleine problemen met mijn andere news server toen ik die weer op primary zette.
nu heb alleen wat kleine problemen met mijn andere news server toen ik die weer op primary zette.
Intel Quadcore Q6600 2,4 GHz / 2x OZC 2048 / Geforce 9600 GT Aplha Dog Edition / 1 x 750gb Samsung F1 Spinpoint
Reg. datum: 13 mei 2007
Hij werkt hier ook alleen is hij vrij traag 850 kb/s waar ik normaal 1400 kb/s haal.
Reg. datum: 29 januari 2004
Mooi die ervaringen met een andere nieuwsservice maar daar ging het topic niet over.
Reg. datum: 28 februari 2004
Maar wat ga je over newscacher nog zeggen ???quote:Ericr schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:32:
Mooi die ervaringen met een andere nieuwsservice maar daar ging het topic niet over.
Er komt gewoon geen verandering in , updates van Tom krijgen we ook niet
Het ligt ondertussen al twee weken plat , en het enige wat ze zeggen is "nog enkele dagen geduld" . Veel vertrouwen geeft dat echt niet
INDIEN hij het toch voor elkaar krijgt om terug zou opstarten is die zeer slechte support zeker niet de manier om mensen voor zich te winnen (eigenlijk hebben we geen support , want hij laat totaal niets weten . En als hij dan eens reageerd is het iedere keer hetzelfde wat we horen "enkele dagen geduld)
Hij kon toch eens wat verder uitbreiden over de stand van zaken zodat we toch eens iets wisten .
Toch eindelijk wat verandering :
http://www.newscacher.nl/faq/
Maar daarmee hebben we nog steeds onze account niet terug actief , hier zullen we nog wel enkele dagen geduld voor moeten gaan hebben

http://www.newscacher.nl/faq/
Maar daarmee hebben we nog steeds onze account niet terug actief , hier zullen we nog wel enkele dagen geduld voor moeten gaan hebben
Tja dan nog is het geen topic om uit te wijden over andere newsservices.quote:strangerke schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:06:
[...]
Maar wat ga je over newscacher nog zeggen ???
Er komt gewoon geen verandering in , updates van Tom krijgen we ook niet![]()
.
Het ligt ondertussen al twee weken plat , en het enige wat ze zeggen is "nog enkele dagen geduld" . Veel vertrouwen geeft dat echt niet![]()
, ik denk dat ondertussen niemand er nog vertrouwen in heeft .
INDIEN hij het toch voor elkaar krijgt om terug zou opstarten is die zeer slechte support zeker niet de manier om mensen voor zich te winnen (eigenlijk hebben we geen support , want hij laat totaal niets weten . En als hij dan eens reageerd is het iedere keer hetzelfde wat we horen "enkele dagen geduld)
Hij kon toch eens wat verder uitbreiden over de stand van zaken zodat we toch eens iets wisten .
Dat Tom Dings zijn zaken niet op orde heeft was al duidelijk natuurlijk.
Reg. datum: 11 oktober 2006
En zo gaat newscacher door met deze soap. Persoonlijk geloof ik helemaal niets van de berichtgeving van Tom Dingaling. Allemaal verhalen om nog meer geld los te kriigen bij naive mensen.
Reg. datum: 26 februari 2001
Ik geloof niet dat ie een eigen usenetserverpark gaat opzetten, daarvoor zijn geen financieele middelen beschikbaar.
Het zijn mooie woorden op de website, maar er kan nog steeds niet gedownload worden en dat is waar iedereen op zit te wachten, zoals al vaker gezegd alleen maar woorden,maar geen daden.
Het zijn mooie woorden op de website, maar er kan nog steeds niet gedownload worden en dat is waar iedereen op zit te wachten, zoals al vaker gezegd alleen maar woorden,maar geen daden.
Reg. datum: 12 december 2007
Je hebt gelijk, mijn excuus voor het opperen van die (tijdelijk) gratis server en de discussie er over.quote:Ericr schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:32:
Daar is dit topic juist voor.
Het rijmt niet met elkaar, eerst je rekeningen niet (kunnen) betalen en daarna usenetplatformen kunnen opzetten in Amsterdam en Amerika ???
Ik wacht het af.
Ik wacht het af.
Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18
Reg. datum: 20 december 1999
Reg. datum: 20 december 1999
Je eigen Usenet platform opzetten kost bakken met geld voor de apparatuur alleen al en dan moet je ook nog eens voor je dataverkeer gaan betalen. Bovendien denk ik niet dat er veel partijen zijn die happig zijn om met hem te peeren of samen te werken, dus eerst zien en dan geloven.
nitraat wijzigde dit bericht 14-05-2008 19:16 (39%)
de site komt stukje bij beetje toch echt weer online... lijkt de goede kant op te gaan ?
Intel Quadcore Q6600 2,4 GHz / 2x OZC 2048 / Geforce 9600 GT Aplha Dog Edition / 1 x 750gb Samsung F1 Spinpoint
Ik geloof ook niet dat hij een serieus eigen usenetplatform op kan zetten. Hij heeft het over een retentie van 3 dagen die hij nu al haalt. Zelfs dat kost al duizenden euro's aan hardware (er moeten immers ook 800? klanten van kunnen downloaden), maar met 3 dagen retentie heb je nog geen fatsoenlijk usenetplatform.quote:nitraat schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:15:
Je eigen Usenet platform opzetten kost bakken met geld voor de apparatuur alleen al en dan moet je ook nog eens voor je dataverkeer gaan betalen. Bovendien denk ik niet dat er veel partijen zijn die happig zijn om met hem te peeren of samen te werken, dus eerst zien en dan geloven.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Ik zie het eigenlijk nog wel goed komen want waarom zouden ze anders opnieuw een website opzetten nu er allemaal slechte reacties over zijn. Binnen een paar dagen zou je dus een nieuw account kunnen aanmaken en die linken aan je oude betaalde abbonement. Het is even afwachten, maar je geld ben je toch al kwijt.
Zoals ik vaker heb gezegd. Blijf niet zo naief. Het is m.i weer een manier om geld los te peuteren bij mensen. Newscacher heeft bewezen een zeer amateuristisch bedrijf te zijn.quote:Wooldoor schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:33:
Ik zie het eigenlijk nog wel goed komen want waarom zouden ze anders opnieuw een website opzetten nu er allemaal slechte reacties over zijn. Binnen een paar dagen zou je dus een nieuw account kunnen aanmaken en die linken aan je oude betaalde abbonement. Het is even afwachten, maar je geld ben je toch al kwijt.
Maar, zoals Wooldoor al terecht schrijft, de reeds bestaande klanten zijn hun geld zowieso kwijt. En los van je gevoelens hierover kunnen we NC (in welke vorm ook) laten waarmaken dat zij (en ik dus ook) alsnog gecompenseerd worden zodra de nieuwe site/dienst realiteit wordt.quote:givemebeer schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:22:
Zoals ik vaker heb gezegd. Blijf niet zo naief. Het is m.i weer een manier om geld los te peuteren bij mensen. Newscacher heeft bewezen een zeer amateuristisch bedrijf te zijn.
Nieuwe klanten zullen, tenzij ze dit topic (of soortgelijken op andere fora) niet volgen, vast niet zo naief zijn om blind geld te storten bij NC. Logischer is dat ze de reacties van ons zullen lezen alvorens voor meer dan een gratis test account te kiezen. Denk je ook niet?
In dit sort gevallen ben je afhankelijk van de integriteit van Tom Dings. De gechiedenis van deze figuur m.b.t een grote group newscacher klanten laat veel te wensen over laat staan zijn morele verantwoordelijkheid.quote:EricSmiler schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:52:
[...]
Maar, zoals Wooldoor al terecht schrijft, de reeds bestaande klanten zijn hun geld zowieso kwijt. En los van je gevoelens hierover kunnen we NC (in welke vorm ook) laten waarmaken dat zij (en ik dus ook) alsnog gecompenseerd worden zodra de nieuwe site/dienst realiteit wordt.
Nieuwe klanten zullen, tenzij ze dit topic (of soortgelijken op andere fora) niet volgen, vast niet zo naief zijn om blind geld te storten bij NC. Logischer is dat ze de reacties van ons zullen lezen alvorens voor meer dan een gratis test account te kiezen. Denk je ook niet?
Reg. datum: 29 september 1999
Reg. datum: 29 september 1999
http://www.newscacher.nl/forum/viewtopic.php?f=72&t=446
Dat baart me zorgen.
Vet is mijn nadruk.quote:... dat we serieus door gaan, zonder XS News BV als leverancier, maar wel met de bekende betrouwbaarheid en kwaliteit. Maar geef me even de tijd om alle zaken af te ronden.
Goede prijs heeft hij wel moest het ooit terug opstarten
.
4.95 ¤ voor een abbo van één maand -> 24 mbit is wel niet slecht
Maar als je dan betaald en ze zijn weeral maar één week actief (zoals we gewend zijn) komt 't nog duur uit .
Zoals vermeld op de site zijn de contracten getekend , waarom kan hij dan niet zeggen wanneer alles terug actief wordt (staat normaal toch ook in de contracten)??????????????? Zijn bekende woorden "even geduld" staan er wel weer bij , maar wat is even ??? Dat zijn bij mij een paar uurkes , maar zeker geen weken zoals bij hem
Je wordt dus van geen enkele reactie van hem iets wijzer , alles formuleerd hij zo dat je uiteindelijk nog niets weet .
Maar we zullen het nog even afwachten he (veel meer keus hebben we namelijk niet) , maar zo vliegen de weken wel voorbij , en uiteindelijk zijn we zelfs te laat om nog een claim via paypal in te dienen ook (voor de betaling aan La Nouvelle )
BTW heeft iemand die betaling (aan La Nouvelle) via paypal al terug gekregen ?????
4.95 ¤ voor een abbo van één maand -> 24 mbit is wel niet slecht
Zoals vermeld op de site zijn de contracten getekend , waarom kan hij dan niet zeggen wanneer alles terug actief wordt (staat normaal toch ook in de contracten)??????????????? Zijn bekende woorden "even geduld" staan er wel weer bij , maar wat is even ??? Dat zijn bij mij een paar uurkes , maar zeker geen weken zoals bij hem
Je wordt dus van geen enkele reactie van hem iets wijzer , alles formuleerd hij zo dat je uiteindelijk nog niets weet .
Maar we zullen het nog even afwachten he (veel meer keus hebben we namelijk niet) , maar zo vliegen de weken wel voorbij , en uiteindelijk zijn we zelfs te laat om nog een claim via paypal in te dienen ook (voor de betaling aan La Nouvelle )
BTW heeft iemand die betaling (aan La Nouvelle) via paypal al terug gekregen ?????
Die paar dagen dat alles heeft gewerkt , werktte het wel voor 100 %, dat moet je toch ook toegeven . Dus kwaliteit was wel redelijk goed , maar die betrouwbaarheid laat wel heel erg te wensen overquote:Li0nHeart schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:04:
http://www.newscacher.nl/forum/viewtopic.php?f=72&t=446
[...]
Vet is mijn nadruk.Dat baart me zorgen.
Sebiet begint hij ook nog over zijn goede support bij newscacher
Reg. datum: 13 december 2001
Reg. datum: 13 december 2001
Een simpele google levert het volgende op...quote:givemebeer schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:41:
[...]
In dit sort gevallen ben je afhankelijk van de integriteit van Tom Dings. De gechiedenis van deze figuur m.b.t een grote group newscacher klanten laat veel te wensen over laat staan zijn morele verantwoordelijkheid.
http://www.webhostingtalk...omein-slecht-bedrijf.html
haha, ik moet toch wel een beetje lachen, aangezien we hem vanf 30 april al alle tijd hebben gegeven!
Straks staat er nog op de site dat we een paar dagen moeten afwachten,lol
Straks staat er nog op de site dat we een paar dagen moeten afwachten,lol
Reg. datum: 18 april 2005
Reg. datum: 18 april 2005
Die forum thread (als enige) is in deze discussie nou al diverse keren naar gereferreerd; er staat niets concreets over Dings in. Moeten we nou daaruit concluderen dat hij een bedrieger is?quote:geforce5_guy schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:07:
[...]
Een simpele google levert het volgende op...
http://www.webhostingtalk...omein-slecht-bedrijf.html
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last