Dit topic is niet door Tweakers aangemaakt maar door een gebruiker. Ook staat er letterlijk "Newscacher gedupeerden" en of Ton nu wel of niet alles helemaal op gaat lossen er zitten al een hoop gedupeerden een paar weken zonder dienst.quote:markmart33 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:01:
Ik zie hier verschillende mensen die nog steeds hun vertrouwen uitspreken over Tom, maar dat komt mij, het spijt mij dat ik het moet zeggen, wat naief over, dat zelfs Tweakers.net er een eigen topic voor toestaat wil dat toch wel wat zeggen, en ik zie tweakers.net nou niet echt als een sensatie beluste site.
Als het nou echt zo een correcte man zou zijn dan had hij ook wel het geld terug gestort aan de mensen die daarom verzocht hebben.
Ik heb heb hem direct een mail gestuurd nadat de server er wederom uitlag dat ik mijn geld terug wilde hebben en daarbij aanspraak maakte op de wet op afstand kopen, omdat op dat moment mijn betaling net ca een week geleden gedaan was.
Echter tot op heden geen enkele reactie van hem mogen ontvangen.
Wel loopt hij hier te bleren dat als er wat wij hem maar een mail moeten sturen.
Geloof me mensen dit zaakje stink.
Hij heeft de afgelopen weken voor elke scheet wel een mail gestuurd en nu horen we niks meer, dit klopt niet.
De mensen die hem lopen te verdedigen hier die, of weten meer of zijn bevriend met hem, ik moet bekennen dat ik mij in eerste instantie ook ergde aan alle overspannen reactie op de diverse forums.
Maar uiteindelijk heeft Tom al die wilde verhalen hier zelf in de hand.
Hoe langer het stil blijft hoe meer wantrouwen.
Dus bij deze een oproep aan Tom, kom reageer eens en geef ons de tussenstand als die er is zoals je steeds beweert, en anders het vriendelijke verzoek om me geld terug te storten
Ik vraag me af hoe veel anders zoiets loopt als hij in Nederland had gewoond. Normaal gesproken wordt je toch persoonlijk failliet verklaart als je zegt geen geld te hebben en niet meer aan je leveranciers en klanten kan leveren. Probleem zal er ook in zitten dat hij veel jonge klanten heeft die ook niet weten wat ze hier mee aan kunnen en zijn leverancier het opgelost heeft door de dienst af te sluiten.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City