Hoofdcategorieën
Topicacties

Newscacher gedupeerden topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Reageer Nieuw Topic
Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
markmart33 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:01:
Ik zie hier verschillende mensen die nog steeds hun vertrouwen uitspreken over Tom, maar dat komt mij, het spijt mij dat ik het moet zeggen, wat naief over, dat zelfs Tweakers.net er een eigen topic voor toestaat wil dat toch wel wat zeggen, en ik zie tweakers.net nou niet echt als een sensatie beluste site.
Als het nou echt zo een correcte man zou zijn dan had hij ook wel het geld terug gestort aan de mensen die daarom verzocht hebben.
Ik heb heb hem direct een mail gestuurd nadat de server er wederom uitlag dat ik mijn geld terug wilde hebben en daarbij aanspraak maakte op de wet op afstand kopen, omdat op dat moment mijn betaling net ca een week geleden gedaan was.
Echter tot op heden geen enkele reactie van hem mogen ontvangen.
Wel loopt hij hier te bleren dat als er wat wij hem maar een mail moeten sturen.
Geloof me mensen dit zaakje stink.
Hij heeft de afgelopen weken voor elke scheet wel een mail gestuurd en nu horen we niks meer, dit klopt niet.
De mensen die hem lopen te verdedigen hier die, of weten meer of zijn bevriend met hem, ik moet bekennen dat ik mij in eerste instantie ook ergde aan alle overspannen reactie op de diverse forums.
Maar uiteindelijk heeft Tom al die wilde verhalen hier zelf in de hand.
Hoe langer het stil blijft hoe meer wantrouwen.
Dus bij deze een oproep aan Tom, kom reageer eens en geef ons de tussenstand als die er is zoals je steeds beweert, en anders het vriendelijke verzoek om me geld terug te storten
Dit topic is niet door Tweakers aangemaakt maar door een gebruiker. Ook staat er letterlijk "Newscacher gedupeerden" en of Ton nu wel of niet alles helemaal op gaat lossen er zitten al een hoop gedupeerden een paar weken zonder dienst.

Ik vraag me af hoe veel anders zoiets loopt als hij in Nederland had gewoond. Normaal gesproken wordt je toch persoonlijk failliet verklaart als je zegt geen geld te hebben en niet meer aan je leveranciers en klanten kan leveren. Probleem zal er ook in zitten dat hij veel jonge klanten heeft die ook niet weten wat ze hier mee aan kunnen en zijn leverancier het opgelost heeft door de dienst af te sluiten.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Reg. datum: 26 februari 2001

Er zijn een aantal mensen die via een paypalclaim hun geld hebben teruggekregen, hierdoor wordt de financiele positie van newscacher nog slechter dan ie al was.
Het geld is op, dus kan er van nieuwe leveranciers geen sprake meer zijn, tenzij ze eerst gratis willen leveren en achteraf betaling accepteren, maar de kans daarop is nihil.
Ga er maar vanuit dat de newscacherklanten hun geld kwijt zijn, morgen is het nl al 2 weken geleden, dat de dienstverlening gestopt is!

Reg. datum: 27 juni 2002

quote:
thefxr schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:23:
Er zijn een aantal mensen die via een paypalclaim hun geld hebben teruggekregen, hierdoor wordt de financiele positie van newscacher nog slechter dan ie al was.
Het geld is op, dus kan er van nieuwe leveranciers geen sprake meer zijn, tenzij ze eerst gratis willen leveren en achteraf betaling accepteren, maar de kans daarop is nihil.
Ga er maar vanuit dat de newscacherklanten hun geld kwijt zijn, morgen is het nl al 2 weken geleden, dat de dienstverlening gestopt is!
Sorry, maar de mensen die via paypal hun geld terug hebben gekregen hoeven natuurlijk geen dienstverlening voor de resterende abonnementsduur. Het geheel heeft zo kort gewerkt dat die paypal-klanten toch niet erg veel op hebben kunnen gebruiken.
Ik heb (net als velen) maar een paar dagen van mijn abonnement kunnen genieten, dus dat geld zou er nog gewoon moeten zijn.
Tenzij XSNews geld geaccepteerd heeft voor diensten die het niet heeft geleverd, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
ustinov schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:05:
[...]

Sorry, maar de mensen die via paypal hun geld terug hebben gekregen hoeven natuurlijk geen dienstverlening voor de resterende abonnementsduur. Het geheel heeft zo kort gewerkt dat die paypal-klanten toch niet erg veel op hebben kunnen gebruiken.
Ik heb (net als velen) maar een paar dagen van mijn abonnement kunnen genieten, dus dat geld zou er nog gewoon moeten zijn.
Tenzij XSNews geld geaccepteerd heeft voor diensten die het niet heeft geleverd, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Jij weet schijnbaar niet hoe het werkt met betalingen als een bedrijf een achterstand heeft met betalen. Dat geld is er dan echt niet meer.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Life is funny!

quote:
ustinov schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:05:
Abonnementsgeld gaat gewoon op de grote stapel. Het is niet zo dat een bedrijf denkt: "Ah, van meneer X hebben we 120 euro om hem twaalf maanden een dienst te verlenen, we mogen dus 10 euro per maand van die 120 gebruiken" ;)

En als het niet zo goed gaat met het bedrijf, dan gaat het geld niet op de grote stapel maar in de grote kuil, en dan is de totale schuld van het bedrijf na de storting van meneer X geen 42360 euro, maar nog 42240 euro, en is meneer X gewoon z'n geld kwijt, ook al is er geen dienst geleverd :)

Klachten, vragen of opmerkingen? DM of mail mij, of ga naar het NSTM terugkoppelingstopic

Reg. datum: 11 september 2004

quote:
Marzman schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:45:
[...]

Dit topic is niet door Tweakers aangemaakt maar door een gebruiker. Ook staat er letterlijk "Newscacher gedupeerden" en of Ton nu wel of niet alles helemaal op gaat lossen er zitten al een hoop gedupeerden een paar weken zonder dienst.
Waar schrijf ik dat dat het door Tweakers.net is aangemaakt?
Ik schrijf dat Tweakers het toestaat.
Maar goed dat terzijde, we horen nog steeds niks en als we Tom moeten geloven dan zou er toch echt wel uiterlijk deze week meer bekend moeten worden, we wachten af.

Reg. datum: 07 juni 2001

Volgende keer wel even twee keer nadenken voordat ik weer via Ideal betaal.
30 euro down the drain, maar goed het is niet anders.

Ik verwacht niet dat Newscacher nog een tweede leven krijgt.
Of Newscacher wordt failliet verklaard en hij gaat verder onder een andere naam.

Nog meer Ideal 'slachtoffers' ipv Paypal ?

Misschien een idee om hier te noteren om hoeveel geld het nu gaat bij eenieder ?

Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18

Reg. datum: 27 juni 2002

quote:
Marzman schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:19:
[...]

Jij weet schijnbaar niet hoe het werkt met betalingen als een bedrijf een achterstand heeft met betalen. Dat geld is er dan echt niet meer.
Ik bedoelde het beetje ironisch. Tom doet het voorkomen dat het vooral aan zijn partners ligt. En dan zou het geld er gewoon nog moeten zijn.
Maar als hij inderdaad binnen drie maanden met newscacher al op dit punt is aangekomen dat hij alles wat binnekomt gebruikt om een ander gat te dichten, dan is hij nooit van plan (of in staat) geweest een fatsoenlijk bedrijf te runnen.

Reg. datum: 29 september 1999

Ik heb ook via Ideal betaald.

Dit staat nu op het newscacher forum:
quote:
We hebben ervoor gekozen om de gehele gebruikers administratie te verwijderen met uitzondering van het gedeelte waarin we kunnen zien welke betalingen we reeds ontvangen hebben.

Het is de bedoeling dat elke gebruiker zich opnieuw laat inschrijven op onze website, en vervolgens wordt er bij het bestellen van een pakket een optie afgebeeld waarmee je de oude betaling kunt oproepen en koppelen met het bestelde pakket.

Restitutie van betalingen aan NewsCacher@Paypal.com zijn reeds voldaan. Alle andere betalingen kunnen opnieuw gekoppeld worden zodra we klaar zijn met de bouw van de nieuwe website.
M'n inlog werkt inderdaad niet meer.

Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
ustinov schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:10:
Tom doet het voorkomen dat het vooral aan zijn partners ligt.
Klinkt bekend. Zoiets heeft 'ie in 1999, 2000 en 2003 ook al eens aan de hand gehad. Webconnect, webgeneral als ik me het goed herinner. Er was toen ook iets met een neef. Er was gespammed, maar dat was niet Tom E.P. Dings, maar z'n neefje, Tom E.P. Dings.

Reg. datum: 12 december 2007

Ook ik mocht intussen - van PayPal - een terugboeking ontvangen voor het abonnement dat ik via Paypal betaalde. Gelukkig was ik nog op tijd (ivm die 45 dagen) en kon ik nog een claim starten bij PayPal. Het is erg jammer voor jullie die deze mogelijkheid niet (meer) hebben omdat je nu via NC hetzelfde moet zien te bereiken.

M'n vervang abonnement die ik afsloot na het afsluiten door NC van de paypal-accounts staat nog wel open, maar ipv een Easy abo is dit een Piccolo (en die was een stuk goedkoper).

En om eerlijk te zijn (ik realiseer me dat ik me hiermee niet populair maak in dit topic :)) krijg ik het gevoel dat NC daadwerkelijk probeert om (weer) op te starten. En natuurlijk is de berichtgeving erg hortend en weinig consequent soms, maar anderzijds, ik kan me voorstellen dat iedere update van Tom zowieso met een storm van (vaak terechte) kritiek zou worden ontvangen. Waardoor het ook alleen nuttig is voor hem om iets te melden als er voortgang is.

Nogmaals, ik ben nu niet meer zo enorm gedupeerd; ipv 26,70 heb ik nu nog maar 11,70 euro 'belang' bij NC, maar toch ben en blijf ik een klant met een belang bij NC.
En ik wil Tom voorlopig nog wel even het voordeel geven.

Bovendien, die testserver die iemand me laatst doorgaf (ook hier in dit forum) werkt perfect. Gratis en verbazend stabiel. Dus ik kan nog wel even wachten op NC.

EricSmiler wijzigde dit bericht 13-05-2008 10:40 (5%)

Reg. datum: 29 januari 2004

quote:
Restitutie van betalingen aan NewsCacher@Paypal.com zijn reeds voldaan. Alle andere betalingen kunnen opnieuw gekoppeld worden zodra we klaar zijn met de bouw van de nieuwe website.
En weer geen woord over de betalingen aan Tom Dings zelf (info@mywebserver.info). Die Paypal-betalingen uit de beginfase zijn niet meer terug te krijgen via Paypal zelf en ik vraag me af hoe Tom Dings gaat regelen dat deze betalingen terugkomen bij de rechthebbenden. Dat was namelijk de afspraak en niet een koppeling van gegevens zoals hij nu voorstelt. Velen hebben namelijk al een nieuw abonnement genomen en zouden nu dus twee abonnementen hebben als er gekoppeld gaat worden.

Dit staat nu op de "nieuwe" website
quote:
NewsCacher.com - Usenet Services

Wij zijn sinds enkele maanden aktief als Usenet Services & Access Provider op de Nederlandse en Belgische markt.

Bij onze eerste launch bleek al gauw dat onze wensen en voorwaarden niet overeenkomstig waren binnen het concept van de toenmalige leverancier. Zodoende waren we genoodzaakt een aantal drastische wijzigingen door te voeren, voornamelijk in het voordeel van de gebruikers.
Inmiddels hebben we onze zaken weer op orde en mede dankzij een aantal nieuwe en bestaande partners kunnen we je vanaf heden een geheel nieuw assortiment aan diensten en abonnementen aanbieden.
Mocht je vragen hebben met betrekking tot de techniek dan verwijzen we je naar het service & support systeem.
Voor overige informatie zoals het instellen van je software, uitleg over usenet, uitvoerige beschrijvingen over onze abonnementen, kun je terecht in het vernieuwde forum.
Mocht je reeds een betaald abonnement hebben maar dient dit opnieuw geactiveerd te worden dan verwijzen we je door naar de speciale heractivatie pagina.
We wensen iedereen natuurlijk heel erg veel plezier met onze diensten en het gebruik van de vernieuwde website.
Kun je niet meer langer wachten en wil je als nieuw lid snel aan de slag dan kun je hier een proefpakket bestellen.
Schroom vooral niet wanneer je vragen of opmerkingen hebt, we trachten je zo snel en goed mogelijk te helpen.

Intel Quadcore Q6600 2,4 GHz / 2x OZC 2048 / Geforce 9600 GT Aplha Dog Edition / 1 x 750gb Samsung F1 Spinpoint

Reg. datum: 08 januari 2008

Zoals zovelen hoop ik op een herstart van newscacher.
Heb betaald met ideal voor een jaar en ben iemand van principes
dus wil als het mogelijk en nodig is stappen zetten om mijn geld terug te krijgen.
Of moeten we simpelweg accepteren dat we wellicht gedupeerd zijn??? :(

Reg. datum: 11 oktober 2006

Blif weg bij deze toko.Ervaring doet wonderen. Blijf niet naief en kijk naar de hele gang van zaken van de afgelopen maanden. Onbetrouwbaar clubje amateurs gewoon.

Reg. datum: 08 januari 2008

Tja, als je support wil hebben moet je eerst inloggen en dat gaat juist niet!
Het is idd bijzonder amateuristisch allemaal als het niet nog erger wordt.
Promoten via spam konden ze als de beste maar een antwoord terugkrijgen over de gang van
zaken blijft uit!!! ik wacht nog maar even af...

quote:
59206025512mb schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:00:
Tja, als je support wil hebben moet je eerst inloggen en dat gaat juist niet!
Het is idd bijzonder amateuristisch allemaal als het niet nog erger wordt.
Promoten via spam konden ze als de beste maar een antwoord terugkrijgen over de gang van
zaken blijft uit!!! ik wacht nog maar even af...
Die nieuwe(re) website is al aktief maar slechts voor een deel. En de informatie op de '1e' pagina is denk ik niet echt van toepassing. Het zou natuurlijk slimmer zijn als de site duidelijk aangeeft wat nog niet werkt en wat wel.
Ik kon wel een nieuwe username aanmaken en (met enige vertraging) inloggen op die site, maar niet veel meer werkt.

Reg. datum: 26 februari 2001

Met wat er op de nieuwe site staat loopt, newscacher heel erg vooruit op de zaken, er is nl nog niks op orde en er is geen tevreden klant meer over. Het wordt ook elke keer nog een paar dagen afwachten en voor je het zelf in de gaten hebt, zijn we een maand verder!
Denk dat gewoon iedereen zijn geld moet terugeisen, mocht newscacher ooit nog usenet gaan leveren, kunnen de ex leden,alsnog besluiten om daar een abo af te sluiten.

Reg. datum: 29 januari 2004

quote:
59206025512mb schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:50:
Zoals zovelen hoop ik op een herstart van newscacher.
Heb betaald met ideal voor een jaar en ben iemand van principes
dus wil als het mogelijk en nodig is stappen zetten om mijn geld terug te krijgen.
Of moeten we simpelweg accepteren dat we wellicht gedupeerd zijn??? :(
Zou uitgaan van het laatste en eventueel hopen dat er nog wat uit te slepen valt uit een doorstart. Vraag me alleen af hoe Tom Dings de rekeningen gaat betalen en tegelijkertijd een aanzienlijk bedrag gaat terugbetalen aan leden die reeds betaald hebben.

Reg. datum: 13 mei 2007

vandaag ook netjes mijn geld terug gekregen via paypal, dus nu alleen nog -47,- van mijn ideal betaling maar daar kan ik denk ik naar fluiten :(

Ik kom er net achter dat newscacher een nieuwe website heeft alleen kan ik niet inloggen :S

Wooldoor wijzigde dit bericht 13-05-2008 19:22 (24%)

quote:
EricSmiler schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:31:
Bovendien, die testserver die iemand me laatst doorgaf (ook hier in dit forum) werkt perfect. Gratis en verbazend stabiel.
dit maakt mij nieuwsgierig. heb al gezocht, maar kan het zo snel niet terugvinden. Kun je een hint geven?

Reg. datum: 26 april 2008

Ik heb ook via paypal betaald maar nog niets teruggekregen!
Tom Dings roept dus weer zomaar wat!!!

Reg. datum: 25 maart 2007

quote:
Snowmiss schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:14:
[...]

dit maakt mij nieuwsgierig. heb al gezocht, maar kan het zo snel niet terugvinden. Kun je een hint geven?
test.news-service.com :)

Je hebt verder geen user/pass nodig, en uit mn hoofd mag je 16 threads gebruiken.

quote:
hapSnap schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:01:
[...]

test.news-service.com :)

Je hebt verder geen user/pass nodig, en uit mn hoofd mag je 16 threads gebruiken.
heb 'm ondertussen getest voor een paar text groepen. Helaas server doet er te lang over om te antwoorden......

quote:
Snowmiss schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:20:
heb 'm ondertussen getest voor een paar text groepen. Helaas server doet er te lang over om te antwoorden......
Da's vreemd, ik heb hem ingesteld op 8 draadjes (8mbit abo) en 'hij' reageert vlot. Ik heb nu al zo'n 200GB ermee gedownload. Zowel oud als recente dingen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: