quote:
Je zou dat ook als een signaal kunnen zien dat niet iedereen de visie van de APL-crew deelt op dit gebied

. Verder mag je altijd hopen op voortschrijdend inzicht

.
quote:
Maar het punt is dat als A mag B ook niet automatisch mag.
Nee, maar je mag wel wijzen op minder consistent beleid, in de hoop dat dit aangepast wordt. Zoals aangegeven zou ik liever zien dat beiden mogelijk worden.
quote:
Bij dit beleid hebben we de grens duidelijk proberen te maken met o.a. de term geldelijk gewin. In het geval van het draaien van homebrew is dat niet het geval, als je Mac OS X gaat draaien op een PC (Hackintosh) dan is dat duidelijk wel het geval

.
Sorry, maar daar ben ik het zeker niet mee eens. Het heeft helemaal niets met geldelijk gewin te maken, behalve als je het ziet dat je geen Mac wilt kopen om het OS te kunnen draaien. Stel je nu voor dat Microsoft in zijn gebruiksvoorwaarden zou opnemen dat je alleen Office op een HP-PC mag draaien, dan zou het draaien van Office op een IBM PC ook niet meer besproken mogen worden?
Waarom is het unlocken van mogelijkheden van een iPhone of iTouch trouwens geen geldelijk gewin? Je wilt het apparaat iets laten doen waarvoor je anders een extra apparaat had moeten kopen (als Apple het had willen toestaan hadden ze het niet geblokkeerd), net zoals je voor MacOS blijkbaar een Apple moet kopen. Ik vind de vergelijking nog steeds heel goed opgaan, en imo blijft hierdoor het beleid ietwat krom.
Anyway, just my $1,000,000 (ik ga niet meer voor centen

).
quote:
[b]
MarcoC schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:19:
Overigens is er een apart levertijden topic in APL omdat het juist storend is om dat soort zaken in specifieke topics te bespreken. In CSL is er een soortgelijk topic voor Dell-topics meen ik.
Dat Dell-topic in CSL is ook een baggertopic zonder enige discussiewaarde. Ik heb toen ook een TR geplaatst, maar blijkbaar vind de crew het waardevol genoeg of men doet het zo om de workload te beperken (waarvoor ik best begrip heb). Maar het beste imo zou zijn om dergelijke opsomtopics gewoon de nek om te draaien.
gambieter wijzigde dit bericht 10-05-2008 01:28 (15%)