Gathering of Tweakers

Quicksearch
zijn der inderdaad 22 hehe, ik moet overigens zeggen dat het opt moment niet bepaald overclock weer is ofzo. dat word de garage bezoeken :p

teambitstorm.nl

1 eye 4 ...

Lol is de garage juist niet nog warmer als in huis?
Bij ons is het iig een goed broei hok :P

GoT/HK-only picca upload site in de maak. :) bij deze even gemeld. :)

hmm, klinkt leuk, wellicht dat ik mij ook nog inschrijf, ga ik eerst ff een pasfototje regelen ;) (en nog ff wachten tot mn loon binnen is ;))

De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!

Al gecheckt of de kaart een coldbug heeft?

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||Seagate 320GB||Seagate 120gb||Thermalright cooled VGA waterkoeling te koop!!

30K 06..... op naar de 33K

Hier is het 30 graden in het mijn kamer / benchhok :(

Krijg het met de airco hooguit naar 24, maar is nog best warm.

Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info

quote:
Extera schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:29:
Hier is het 30 graden in het mijn kamer / benchhok :(

Krijg het met de airco hooguit naar 24, maar is nog best warm.
ow hehe ja, je hebt geen SS meer he

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||Seagate 320GB||Seagate 120gb||Thermalright cooled VGA waterkoeling te koop!!

quote:
El Snorro schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:19:
Al gecheckt of de kaart een coldbug heeft?
good point, ik was namelijk van plan om die kaart onder een dikke pelt met ijswaterkoeling te hangen ;) maar dan moet ie niet gaan flippen bij te lage temps.. ;)

De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!

quote:
El Snorro schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:38:
[...]

ow hehe ja, je hebt geen SS meer he
Jawel, -71*C zonder load.... :*)

@ AlexB, ik weet zeker dat je met een pelt niet koud genoeg komt om last te krijgen van coldbug,

Hij zegt ijswater te gebruiken, dus in theorie hoe kouder de tec de kouder je videokaart, maar dat ijswater haalt nog geen 5Min @ 150w minimaal :P

Zelfs met 120W tec had ik moeite met een dubbele radiator. Ijswater redt het niet zolang hoor :) Tenzij je bijvult als een banaal :P
1 eye 4 ...

Ja maar dan nog... waar laat je al dat water :?
Kan je beter 10kilo droogijs bestellen voor 60euro en dat gebruiken 8) nadeel dan is dat al je slangen gaan bevriezen en wss je pompje ook _/-\o_

Overklokken.info redactie!

10 Kilo voor 60 Euro... lekkere leverancier heb jij.
Het was dat ik recent geen keus had, had 7.5 kilo voor 32E, vond dit al ontzettend duur, aangezien ik voorheen 32E betaalde voor 13 kilo

E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
2 x 1GB D9GTR @ 969 Mhz Cas 7 2.05V @ P35
255% Edit club!

hm, ijswater bedoel ik met >10 kg ijsblokken erin hoor ;) dat moet wel ff goedgaan hoop ik ;) (en anders maken we gewoon meer ijs, we merken het vanzelf)
[edit:]
volgens bepaalde formules kom ik uit op bijna 14 minuten per kilo ijs per 400w. we gaan het ff nakijken in de binas ;) (kom inderdad weer op 13.9 minuten uit)

AlexanderB wijzigde dit bericht 11-05-2008 14:15 (35%)

1 eye 4 ...

quote:
Maarten-NForce schreef op zondag 11 mei 2008 @ 10:36:
10 Kilo voor 60 Euro... lekkere leverancier heb jij.
Het was dat ik recent geen keus had, had 7.5 kilo voor 32E, vond dit al ontzettend duur, aangezien ik voorheen 32E betaalde voor 13 kilo
Ja de leverancier is "redelijk normaal geprijst", maar de verzendkosten helaas niet :(
(lees: bedrijfsvervoer, en verpakking)

cc_tuner wijzigde dit bericht 11-05-2008 16:15 (8%)

Ik wilde eigenlijk de inschrijving nog een weekje door laten lopen heren...
Ik weet dat er nog wat mensen twijfelen, en hoe meer zielen hoe meer vreugde?

* twijfeld ook.

Toch weer al met al bijna 100 euro's en dat is meer dan 200 gulden :p
Daarnaast heb ik ook al een Radeon 3850 dus als die het overleeft heb ik ook geen upgrade. En mijn mobo ondersteund geen Crossfire. ;)

***Specs*** -*-*Intel Core 2 Duo E6300 @ 3,4GHz - ATi Radeon HD4850

hm, en vanaf binnenkort komt er een zwembad in de tuin, ideaaal voor benchen, want dat water word van zn langzalznleven niet warm ;)

More Power, Igor!

* dalus denkt wel dat ie mee doet.

Heb ik eindelijk een reden om waterkoeling aan te schaffen. Heb al een geprobeerd om een 6800GT te koelen met een pelt en een opteron koeler, maar dat past nie 8)7 Had het kunnen weten.
Nu nog mijn ouders overhalen :P

"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"

Reg. datum: 04 januari 2003

quote:
Extera schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:21:
mag ook hoor NFo, wij samen? >:)
Ja lache. :+
Twee Vapo's erop.

Ik heb al een 3870X2 & 3870, twijfelt nog.
Je mag zeker geen crossfire of hybrid crossfire gebruiken ? :P

nFo wijzigde dit bericht 12-05-2008 14:49 (3%)

dat lijkt me niet echt eerlijk nee.. of je deelt je resultaten maar door 2, met 2 kaarten.. of door 2.nogwat als je hybrid draait met een betere kaart ;) O-) (cf zal geen 100% winst opleveren, dus door 2 delen.. haha :P)

1 eye 4 ...

Nvm
Zal eerst een andere voeding moeten regelen

cc_tuner wijzigde dit bericht 12-05-2008 15:35 (101%)

quote:
AlexanderB schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:43:
dat lijkt me niet echt eerlijk nee.. of je deelt je resultaten maar door 2, met 2 kaarten.. of door 2.nogwat als je hybrid draait met een betere kaart ;) O-) (cf zal geen 100% winst opleveren, dus door 2 delen.. haha :P)
2 kaarten is geen 100% verbetering in FPS joh :P

Gewoon Single zonder hybrid en / of Crossfire.
dat is dus precies wat ik zeg, je schiet er niets mee op ;)

More Power, Igor!

Helaas ik heb pech, mijn ouders vinden dat ik meer tijd aan school moet besteden. Misschien kan ik meedoen als er een contest in de zomervakantie wordt gehouden.

"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"

dude.. de contest duurt nog 3 maanden.. waarvan 2 in jouw zomervakantie ;)

1 eye 4 ...

Uhm denk je dat een 350watt voeding (geen merk) van +- 2 jaar oud deze kaart gaat houden in combo met E6850 op 3.8GHz ? :9
Want dan kan ik wel mee doen _/-\o_

Nee dat gaat denk ik serieus een probje worden |:(
Ik gaat dus even een 2e voeding regelen om die los op de vid kaart aan te sluiten, of gewoon 1 goeie die alles aan kan :)

I'll let you know!!

En leuk hoor, contest in de zomervakantie O-) tussen het zwemmen en zonne en barbeknoeien door even een kaartje af laten fikken :+ hmmm bon appetit :Y)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws